Waar dan? Kan niks vinden, ben zelf nog te lui geweestquote:Op donderdag 16 april 2009 23:04 schreef ikookhier het volgende:
@BB -XX- is je al voor op MF![]()
Dope pics verder's
BMWquote:Op donderdag 16 april 2009 23:08 schreef ikookhier het volgende:
Net even naar de dealer geweeest met mn zwager die heeft wel zin in een F800GS
Jij bent er in ieder geval nog niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:24 schreef Bunnybeater het volgende:
Waar dan? Kan niks vinden, ben zelf nog te lui geweest![]()
En wat vind -XX- ervan dat je haar monitored
Je bent op zoek naar een originele ZX12 dämpfer?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
Jij bent er in ieder geval nog niet.
Ze heeft er geen weet vanquote:Op donderdag 16 april 2009 23:24 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Waar dan? Kan niks vinden, ben zelf nog te lui geweest![]()
En wat vind -XX- ervan dat je haar monitored
[..]
BMW![]()
quote:
Killer voor de 2Brothers is handiger, maar als het gratis is.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:48 schreef Bunnybeater het volgende:
Je bent op zoek naar een originele ZX12 dämpfer?
*KWIJL* BMW!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:08 schreef ikookhier het volgende:
Net even naar de dealer geweeest met mn zwager die heeft wel zin in een F800GS
[ afbeelding ]
mag de andere daar niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Killer voor de 2Brothers is handiger, maar als het gratis is.
Op Zandvoort moet ik nu perse met de TLR. Is ook wel lekker.. daar niet van.
De 12 maakt nu teveel geluid, voordat je het circuit opgaat controleren ze of je een DB killer gemonteerd hebt.quote:
Hoeft niet mooi te zijn, als't maar stevig is.quote:
Ruire lui die Alp rijders.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:38 schreef stinkie het volgende:
Net op de snelweg rechts ingehaald door een Alp die met 1 hand rustig door het verkeerde jakkerde enmet de andere hand driftig met zijn telefoon bezig was
Schande die woon-werkers
ik heb ze nooit vertrouwd, die Alp rijders. En dat doet wat met je zelfvertrouwens als je er zelf een hebtquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoeft niet mooi te zijn, als't maar stevig is.
Of isjaloers dat je ze ook op de ER7 Z wilt.
![]()
[..]
Ruire lui die Alp rijders.![]()
[ afbeelding ]
Probeer je mij te begrijpenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoeft niet mooi te zijn, als't maar stevig is.
Of isjaloers dat je ze ook op de ER7 Z wilt.
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze hoeft niet mooi te zijn, als't maar stevig is.[/Geerd]
2 Brothers, we weten allemaal dat die niet te stoppen zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:42 schreef Worldbeater het volgende:
Killer voor de 2Brothers is handiger, maar als het gratis is.![]()
Navigatie op motorenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:20 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Nog iets beters verzonnen voor je nav-stroom?
Je hebt me toch wel eens ontmoet.quote:
Nee, achter mijn hoererend grote stuurkuip.quote:Plak je die dan aan de binnenkant van je vizier?
Vriend van me had pas een geniaal ietsquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:39 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Navigatie op motorenPlak je die dan aan de binnenkant van je vizier?
Mjeh, probleem is dat nav niet eens het duurste isquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:59 schreef Bunnybeater het volgende:
Neem je die van je pa dan mee of koop je er zelf 1?
Want zowaar je geen WB heet is het wel zonde van het geldAmbtenaren
![]()
www.mocrosmetwalters.nl is nog vrij.quote:
Is wel voorbij gekomen jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:01 schreef Bunnybeater het volgende:
Al in een kringgesprek het gedrag van die agent die zijn wapens weggooid en kevlar uitdoet besproken?
Je zou je stuurkuip/lichtunitdingetje is los moeten halenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Nog iets beters verzonnen voor je nav-stroom?
Supervervelend idd, verstand op nul en lekker rijden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:39 schreef Bunnybeater het volgende:
Navigatie op motorenPlak je die dan aan de binnenkant van je vizier?
Houder zit erbij, stroom aan boord, blauwtand al voor 109 incl. verzending.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:14 schreef BazzieK het volgende:
Mjeh, probleem is dat nav niet eens het duurste isDat is de houder + stroom + blauwtand oortjes crap.
![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:01 schreef Bunnybeater het volgende:
Al in een kringgesprek het gedrag van die agent die zijn wapens weggooid en kevlar uitdoet besproken?
Boehoe!quote:[message=12309322,noline]OPM schreef op 18 april 2009 @ 09:54[/message]:
edit: lama
Ik had twee jaar geleden het kontje van mijn Triumph vier centimeterquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag kwam de lokale postbode, want zijn vader had wat dingen voor me gedraaitBusjes voor het subframe, en een plaat staal wat de basis van mijn nieuwe zadel wordt
Een dezer dagen dus verder werken hoop ik
Eindelijk een subframe beunen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooie post van uwes kant, niks aan toe te voegen
Klopt, bedoelde ook in het geval dat ik mijn vaders nav zou lenen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Houder zit erbij, stroom aan boord, blauwtand al voor 109 incl. verzending.
En dat is dan direct aan te sluiten op die nav of moet je dan gaan beunen?quote:[ afbeelding ]
Zag nu bij Polo een kabel voor naar je accu incl zekering en stekkerhouder voor 12,95.
Die kan je dan direct op je nav aansluiten?quote:Nog mooier, en de beste oplossing, is een kabel van Garmin naar je accu, zit een kleine behuizing (vast wel ergens achter weg te werken) in het midden die 12V naar 5V regelt, en gelijk eindigt in een USB ministekker.
Niks geen stekkerblok hoeven wegwerken/ gebrek aan ruime en montageplekken.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:37 schreef Worldbeater het volgende:
Dun, dik, smal, lang, dubbel, zekering integratie, zekering in kabel, met verlichting, inbouw, opbouw.
Compleet met kabel en zekeringhouder voor inbouw 7.95, en opbouw voor aan je kroonplaat (bijvoorbeeld) slechts 3.95 excl. zekering. (kan ook gezekerd worden via stadslicht)
naast luisteren is lezen is niet het sterktste punt van de politie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:54 schreef BazzieK het volgende:
Dus voor de technische nono's onder ons (ik
), voor 12 euro heb ik stroom voor de navi op de motor geknutseld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
naast luisteren is lezen is niet het sterktste punt van de politie.Zo, is dat ook weer de wereld uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
naast luisteren is lezen is niet het sterktste punt van de politie.Dat is oud nieuws, ondertussen snap ik er nog geen kut van dus leg nou eens uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet optellen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:45 schreef BazzieK het volgende:
Dat is oud nieuws, ondertussen snap ik er nog geen kut van dus leg nou eens uit
quote:
Gezien mijn technisch vernuft zal het ongetwijfeld veel werk zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:36 schreef Cageon het volgende:
<10 euro heb jij je spullen of jij dat veel beunwerk vind om dat in/op te bouwen is een tweede denk ik
Beide opties zijn angstaanjagendquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:01 schreef Cageon het volgende:
Laat je t door WB doen? (of je komt hier langs, zonder garanties)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |