Waar dan? Kan niks vinden, ben zelf nog te lui geweestquote:Op donderdag 16 april 2009 23:04 schreef ikookhier het volgende:
@BB -XX- is je al voor op MF![]()
Dope pics verder's
BMWquote:Op donderdag 16 april 2009 23:08 schreef ikookhier het volgende:
Net even naar de dealer geweeest met mn zwager die heeft wel zin in een F800GS
Jij bent er in ieder geval nog niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:24 schreef Bunnybeater het volgende:
Waar dan? Kan niks vinden, ben zelf nog te lui geweest![]()
En wat vind -XX- ervan dat je haar monitored
Je bent op zoek naar een originele ZX12 dämpfer?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
Jij bent er in ieder geval nog niet.
Ze heeft er geen weet vanquote:Op donderdag 16 april 2009 23:24 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Waar dan? Kan niks vinden, ben zelf nog te lui geweest![]()
En wat vind -XX- ervan dat je haar monitored
[..]
BMW![]()
quote:
Killer voor de 2Brothers is handiger, maar als het gratis is.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:48 schreef Bunnybeater het volgende:
Je bent op zoek naar een originele ZX12 dämpfer?
*KWIJL* BMW!quote:Op donderdag 16 april 2009 23:08 schreef ikookhier het volgende:
Net even naar de dealer geweeest met mn zwager die heeft wel zin in een F800GS
[ afbeelding ]
mag de andere daar niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Killer voor de 2Brothers is handiger, maar als het gratis is.
Op Zandvoort moet ik nu perse met de TLR. Is ook wel lekker.. daar niet van.
De 12 maakt nu teveel geluid, voordat je het circuit opgaat controleren ze of je een DB killer gemonteerd hebt.quote:
Hoeft niet mooi te zijn, als't maar stevig is.quote:
Ruire lui die Alp rijders.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:38 schreef stinkie het volgende:
Net op de snelweg rechts ingehaald door een Alp die met 1 hand rustig door het verkeerde jakkerde enmet de andere hand driftig met zijn telefoon bezig was
Schande die woon-werkers
ik heb ze nooit vertrouwd, die Alp rijders. En dat doet wat met je zelfvertrouwens als je er zelf een hebtquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoeft niet mooi te zijn, als't maar stevig is.
Of isjaloers dat je ze ook op de ER7 Z wilt.
![]()
[..]
Ruire lui die Alp rijders.![]()
[ afbeelding ]
Probeer je mij te begrijpenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoeft niet mooi te zijn, als't maar stevig is.
Of isjaloers dat je ze ook op de ER7 Z wilt.
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze hoeft niet mooi te zijn, als't maar stevig is.[/Geerd]
2 Brothers, we weten allemaal dat die niet te stoppen zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:42 schreef Worldbeater het volgende:
Killer voor de 2Brothers is handiger, maar als het gratis is.![]()
Navigatie op motorenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:20 schreef BazzieK het volgende:
![]()
Nog iets beters verzonnen voor je nav-stroom?
Je hebt me toch wel eens ontmoet.quote:
Nee, achter mijn hoererend grote stuurkuip.quote:Plak je die dan aan de binnenkant van je vizier?
Vriend van me had pas een geniaal ietsquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:39 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Navigatie op motorenPlak je die dan aan de binnenkant van je vizier?
Mjeh, probleem is dat nav niet eens het duurste isquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:59 schreef Bunnybeater het volgende:
Neem je die van je pa dan mee of koop je er zelf 1?
Want zowaar je geen WB heet is het wel zonde van het geldAmbtenaren
![]()
www.mocrosmetwalters.nl is nog vrij.quote:
Is wel voorbij gekomen jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:01 schreef Bunnybeater het volgende:
Al in een kringgesprek het gedrag van die agent die zijn wapens weggooid en kevlar uitdoet besproken?
Je zou je stuurkuip/lichtunitdingetje is los moeten halenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Nog iets beters verzonnen voor je nav-stroom?
Supervervelend idd, verstand op nul en lekker rijden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:39 schreef Bunnybeater het volgende:
Navigatie op motorenPlak je die dan aan de binnenkant van je vizier?
Houder zit erbij, stroom aan boord, blauwtand al voor 109 incl. verzending.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:14 schreef BazzieK het volgende:
Mjeh, probleem is dat nav niet eens het duurste isDat is de houder + stroom + blauwtand oortjes crap.
![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:01 schreef Bunnybeater het volgende:
Al in een kringgesprek het gedrag van die agent die zijn wapens weggooid en kevlar uitdoet besproken?
Boehoe!quote:[message=12309322,noline]OPM schreef op 18 april 2009 @ 09:54[/message]:
edit: lama
Ik had twee jaar geleden het kontje van mijn Triumph vier centimeterquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag kwam de lokale postbode, want zijn vader had wat dingen voor me gedraaitBusjes voor het subframe, en een plaat staal wat de basis van mijn nieuwe zadel wordt
Een dezer dagen dus verder werken hoop ik
Eindelijk een subframe beunen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooie post van uwes kant, niks aan toe te voegen
Klopt, bedoelde ook in het geval dat ik mijn vaders nav zou lenen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Houder zit erbij, stroom aan boord, blauwtand al voor 109 incl. verzending.
En dat is dan direct aan te sluiten op die nav of moet je dan gaan beunen?quote:[ afbeelding ]
Zag nu bij Polo een kabel voor naar je accu incl zekering en stekkerhouder voor 12,95.
Die kan je dan direct op je nav aansluiten?quote:Nog mooier, en de beste oplossing, is een kabel van Garmin naar je accu, zit een kleine behuizing (vast wel ergens achter weg te werken) in het midden die 12V naar 5V regelt, en gelijk eindigt in een USB ministekker.
Niks geen stekkerblok hoeven wegwerken/ gebrek aan ruime en montageplekken.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:37 schreef Worldbeater het volgende:
Dun, dik, smal, lang, dubbel, zekering integratie, zekering in kabel, met verlichting, inbouw, opbouw.
Compleet met kabel en zekeringhouder voor inbouw 7.95, en opbouw voor aan je kroonplaat (bijvoorbeeld) slechts 3.95 excl. zekering. (kan ook gezekerd worden via stadslicht)
naast luisteren is lezen is niet het sterktste punt van de politie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:54 schreef BazzieK het volgende:
Dus voor de technische nono's onder ons (ik
), voor 12 euro heb ik stroom voor de navi op de motor geknutseld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
naast luisteren is lezen is niet het sterktste punt van de politie.Zo, is dat ook weer de wereld uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
naast luisteren is lezen is niet het sterktste punt van de politie.Dat is oud nieuws, ondertussen snap ik er nog geen kut van dus leg nou eens uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet optellen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:45 schreef BazzieK het volgende:
Dat is oud nieuws, ondertussen snap ik er nog geen kut van dus leg nou eens uit
quote:
Gezien mijn technisch vernuft zal het ongetwijfeld veel werk zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:36 schreef Cageon het volgende:
<10 euro heb jij je spullen of jij dat veel beunwerk vind om dat in/op te bouwen is een tweede denk ik
Beide opties zijn angstaanjagendquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:01 schreef Cageon het volgende:
Laat je t door WB doen? (of je komt hier langs, zonder garanties)
Thanks!quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beide opties zijn angstaanjagend(Maar wel de beste keus waarschijnlijk
)
wtfquote:Overigens OPM heb je je rijbewijs nog?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Samenvatting van vandaag:
- 2 motoren de bocht uit
- 2 bekeuringen
- veel mooie KD pics![]()
pics komen later
wtf --> pm/mail ofzeauwquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kwam iets tegen op het werk maar vertel ik nog wel eens tijdens een meet
alleen de mooice pics zijn op mij van toepassingquote:
Je blijft maf hequote:Op zaterdag 18 april 2009 19:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
alleen de mooice pics zijn op mij van toepassingAl heeft de GS wel iets minder alu op het stepje dan voorheen
Maar wel met het knietje aan de grond!quote:
Puur poserwaarde, je gaat er niet harder van remmenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Maar wel met het knietje aan de grond!
én het stepjequote:Op zaterdag 18 april 2009 19:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Maar wel met het knietje aan de grond!
Bekende knalplekken / klaverbladen zijn ook vragen om problemenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
én het stepje![]()
echt een circuit daar.... dacht de politie anders over
ik heb wel op een echt circuit gereden en ik hoef geen verslag te makenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:20 schreef BazzieK het volgende:
Trouwens, doe eens een fatsoenlijk verslag maken cockbeuner.
ja, zat er wel van te kijken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
das dan weer minder slimvorige week ging ik een stukje off road door linker stepje..
Jij bent al zo vol van jezelf, ben bang om je aan te moedigenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik heb wel op een echt circuit gereden en ik hoef geen verslag te maken
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij bent al zo vol van jezelf, ben bang om je aan te moedigen![]()
Beetje lengte er bij en wat ego er af en je bent helemaal in balansquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:25 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik moet echt wat gaan veranderen aan mijn karakter, want t gaat wel de slechte kant op.
inrijdsnelheid vd bocht was blijkbaar te hoog, ik kon hem halen mits mijn stepje 10cm hoger zatquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:24 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja, zat er wel van te kijken.
Dacht echt "doettieej nou, doettiej normaal nooit"![]()
Mazzel dat die lantaarnpalen zo ver uit elkaar staan wel.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beetje lengte er bij en wat ego er af en je bent helemaal in balans
Ik wacht even op foto's, maat van mij had de camera bij zich. Daarna eens een verslag beunenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:20 schreef BazzieK het volgende:
Trouwens, doe eens een fatsoenlijk verslag maken cockbeuner.
fuck, heeft ie ook nog gelijk ookquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik wacht even op foto's, maat van mij had de camera bij zich. Daarna eens een verslag beunen
Toch nog best goed, met zon 30 euro cameraquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:21 schreef Cageon het volgende:
lekker bezig beuntje
Maar die fotograaf moet ff iets beter zijn best doen
Nee? Ik heb nog meegeholpen met de SV duwenquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
Ja ik kende zo'n beetje iedereen (MF-Eindhoven-topic) al behalve die lui uit Nijmegen oid, maar volgens mij heb ik jou ook niet echt gezien daar op 't fietspad of wel?
Ohquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee? Ik heb nog meegeholpen met de SV duwenEn even bij willy de schade geconstateerd
Dacht op een gegeven moment ik ga weer rijden, want met 20 man op een fietspad gaan staan, daar rijd ik niet 100km voor
kan ik hier ook hé
Vandaag alleen 2 man voor 't rijden op het fietspad, maar toen was iedereen al lang weer weg, volgens mij.quote:
2 x 90 pleuro... wagen 1 kwam informeren wat die 2 motoren op het fietspad deden, en stuurde ze weg met een waarschuwing. Wagen 1 is nog niet weg, of wagen 2 is er al om ze te bekeuren voor het rijden op een fietspadquote:
Die agenten zijn blij dat ze eindelijk iemand ergens voor kunnen bekeuren daar, normaal worden ze binnen no-time gespot en dan valt er weinig meer te scoren voor zequote:Op zaterdag 18 april 2009 21:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
2 x 90 pleuro... wagen 1 kwam informeren wat die 2 motoren op het fietspad deden, en stuurde ze weg met een waarschuwing. Wagen 1 is nog niet weg, of wagen 2 is er al om ze te bekeuren voor het rijden op een fietspadde agent was "het meer dan spuugzat
"
Leuk verslagquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:11 schreef Cageon het volgende:
zo staat online
eindelijk...
Debuut in de ZAC
Buurtbewoners van OPM hebben een klacht over hem ingestuurd en nu wordt ie in de gaten gehoudenquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:08 schreef BazzieK het volgende:
Kwam iets tegen op het werk maar vertel ik nog wel eens tijdens een meet
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Net als Cageon zen reportages, veel fotos van dezelfde persoon, die door een bocht rijd![]()
Geheime meets + crashes? Moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:24 schreef Cageon het volgende:
ja, zat er wel van te kijken.
Dacht echt "doettieej nou, doettiej normaal nooit"![]()
Mazzel dat die lantaarnpalen zo ver uit elkaar staan wel.
Kan je mailadres nergens vinden.quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kwam een oldie tegen
[ afbeelding ]
@BB: doe mij es een meel sturen
je oude gee deed het niet meerquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:39 schreef Bunnybeater het volgende:
Even vragen aan die wijvenbeater morgen of ie hem heeft.
Alle communicatie verloopt via mijquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:39 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Kan je mailadres nergens vinden.![]()
![]()
Even vragen aan die wijvenbeater morgen of ie hem heeft.
Jup, MF, maar grotendeels persoonlijke vrienden van mequote:Op zaterdag 18 april 2009 23:36 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]Deze man spreekt de waarheid.
Maar dit was een meeting van Motor-forummers? Terecht dat jullie op je flikker kregen van popo's #2![]()
BBeater ligt nog op één oor zekerquote:Op zondag 19 april 2009 09:23 schreef Wifebeater het volgende:
Alle communicatie verloopt via mij![]()
![]()
En idd, waarom weten we nog zo weinig over OPM's suicidale acties
mooi vangnet iigquote:Op zondag 19 april 2009 09:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja, locatie vd bocht... en de 2 crashes. Blauwe cirkel is waar de SV er af ging, zie de mooie krassen, en ook de ZXR liet zijn sporen na, in de groene cirkels. Schade van de zxr en sv:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SV: Kuip kapot, schakelpook krom, achterframe ontzet
ZXR: Krasje op kuip linksvoor, en dynamodeksel geschaafd, en wat krassen op zen pak
quote:Op zondag 19 april 2009 09:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jup, MF, maar grotendeels persoonlijke vrienden van me![]()
Niet zo gek dus, dat de popo jullie daar niet wil hebbenquote:Op zondag 19 april 2009 09:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja, locatie vd bocht... en de 2 crashes. Blauwe cirkel is waar de SV er af ging, zie de mooie krassen, en ook de ZXR liet zijn sporen na, in de groene cirkels. Schade van de zxr en sv:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZXR: Krasje op kuip linksvoor, en dynamodeksel geschaafd, en wat krassen op zen pak
Zou kunnen, op de muur kloppen werkt hier niet meerquote:Op zondag 19 april 2009 09:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
BBeater ligt nog op één oor zeker
omdat het niets bijzonders washard insturen, inleggen, stepje ingeklapt en jezelf loslepelen = off the road tussen de palen weer de weg op
quote:Op zondag 19 april 2009 09:59 schreef Wifebeater het volgende:
Zou kunnen, op de muur kloppen werkt hier niet meer
Naja, werkt wel, maar vind de buurman niet leuk
quote:Of iets bijzonder was of niet bepalen wij wel
Laat offroaden maar aan mij over
Je moet ff een emmer en een spons meenemen. Mijn velgen zijn viesquote:
Waar staat ie? Misschien zet ik die van mij er dan wel ff naastquote:Op zondag 19 april 2009 10:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je moet ff een emmer en een spons meenemen. Mijn velgen zijn vies
quote:tk
datum: 2005-07-05 15:45:45nr: 8565
Elders op dit forum wordt Dasty van Wibra genoemd als superontvetter, maar wáár is dat spul te koop? Noch Albert Heijn, noch de Konmar heeft het in de schappen staan, of moet ik bij een zaak voor auto materialen zijn?
quote:Mike
(mike bij mcmotorhead punt nl)
datum: 2009-03-19 01:58:38nr: 27672
Mijn ontvetter is 1.70 hoog, ca. 70 kilo en is meestal binnen een meter van het aanrecht te vinden...
quote:Jan
datum: 2009-03-19 09:02:19nr: 27673
Zeventig kilo? Je moet haar voeden, niet vetmesten ;-)
quote:Pieter
datum: 2009-03-19 11:11:00nr: 27675
Haar even inspuiten met Dasty, het is misschien ook een "ontvetter" voor vrouwen natuurlijk, oeps...
Natuurlijk niet die goedkope rollen pakken en genoeg WD40 spuiden.quote:Op zondag 19 april 2009 11:29 schreef Wifebeater het volgende:
Jammer dat die keukenrol dat dan wel voor je doed.
Ook met een eventuele t in de spelling.![]()
Dan heb je toch echt iets niet begrepen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo, even met picasa wezen rommelen tot er iets leuks uit kwam rollenNet als Cageon zen reportages, veel fotos van dezelfde persoon, die door een bocht rijd
![]()
Veel platter dan die sv en die zxr gaat volgens mij niet hoorquote:
Goed dat je de foto's + deze lijst hebt gepostquote:Op zondag 19 april 2009 09:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ach ja ... ene oor, dan weer het andere oor. Mejeh, al die vroege vogels die met dit mooie weer in hun tuintje gaan zitten klussen verstoren de rust van het mooie moment.quote:Op zondag 19 april 2009 09:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
BBeater ligt nog op één oor zeker![]()
je stepje kan toch omhoog klappen. Doet OPM ook constant als die op zijn bandiet rond cruised.quote:Op zondag 19 april 2009 13:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Niet zonder overeind te blijven![]()
[ afbeelding ]
ja euh boven op t puntje, maar dat kun je beter aan OPM vragen die is er deskundig in.quote:Op zondag 19 april 2009 14:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Doe ik ook hoorAnders ging ik net als de zxr de weg af
Had hem gemiddeld vanaf halverwege de bocht aan de grond staan.
edit of bedoel je inklappen?waar moet ik mijn voet dan kwijt
![]()
Geloof het of niet, maar vorig jaar heeft iemand het gepresteerd om de motor OVER dat hek te lancerenquote:
hellingshoek is idd wel aardig, lijkt alleen niet echt doordat het zo'n slanke fiets is.quote:Op zondag 19 april 2009 14:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
omg![]()
![]()
Nou ik vind het wel prima, de hellingshoek is groot zatDenk dat ik niet zo heel veel meer ruimte over heb hoor...
@BB jewel ze kunnen gewoon inklappen hoor![]()
wtf de snelle rechter? langs de parkeerplaats? Anders snap ik er hélemaal niks meer vanquote:Op zondag 19 april 2009 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar vorig jaar heeft iemand het gepresteerd om de motor OVER dat hek te lanceren!!
Vanuit een andere bocht, wat het nog een grootsere prestatie maakt.
Is dat openbare weg dan ofzo?quote:Op zondag 19 april 2009 16:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Flight Forum EIndhoven, typ maar in op google maps
dit is een beginquote:
tis iig bekend terreinquote:Op zondag 19 april 2009 16:15 schreef Geerd het volgende:
Is dat openbare weg dan ofzo?
jaquote:
Zeg, vergeet je niet dat ik een simpele GS500 heb met alles standaard?quote:Op zondag 19 april 2009 16:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit is een beginkan makkelijk platter
[ afbeelding ]
met tenen tegen het frame aan klappen de stepjes gewoon indan moet je niet pushen en nog verder willen
Had niet gehoeven hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:11 schreef Cageon het volgende:
zo staat online
eindelijk...
Debuut in de ZAC
Zo weinig grond speling op dat ding dan?quote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag weer zo'n 300km met TataK op de teller gezet.
Tevens in Deutschland bij de rotonde mac Kleve mijn eerste kneedown gemaakt. Jantje wat moest ik voor mijn gevoel ver af hangen om niet het steppie maar mijn knie te laten sliden.Hoop dat het er beter uit zag dan het voelde.
Tevens een beetje jammer dat toen ik bij TataK terug kwam zijn eerste vraag was of ik de Einz-zwei-deutsche-polizei niet had gezien die getuige was geweest van het geheel.
Nee dus
![]()
Mwah, valt volgens mij wel mee, heb gewoon afhangvrees.quote:Op zondag 19 april 2009 18:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo weinig grond speling op dat ding dan?
Ach collega's onder mekaar doen toch niet zo moeilijk![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 18:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah, valt volgens mij wel mee, heb gewoon afhangvrees.
congrats! maar... pics or it didn't happenquote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag weer zo'n 300km met TataK op de teller gezet.
Tevens in Deutschland bij de rotonde mac Kleve mijn eerste kneedown gemaakt. Jantje wat moest ik voor mijn gevoel ver af hangen om niet het steppie maar mijn knie te laten sliden.Hoop dat het er beter uit zag dan het voelde.
Tevens een beetje jammer dat toen ik bij TataK terug kwam zijn eerste vraag was of ik de Einz-zwei-deutsche-polizei niet had gezien die getuige was geweest van het geheel.
Nee dus
![]()
Wij rijden gewoon een dag zonder 1000 egostrelende foto's te maken.quote:Op zondag 19 april 2009 19:04 schreef Cageon het volgende:
[..]
congrats! maar... pics or it didn't happen
quote:Op zondag 19 april 2009 19:07 schreef BazzieK het volgende:
Wij rijden gewoon een dag zonder 1000 egostrelende foto's te maken.Kan wel een foto van mijn slider posten als je daar opgewonden van wordt.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doe dan meteen die van de schuurmachien erbij
quote:Op zondag 19 april 2009 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doe dan meteen die van de schuurmachien erbij
Die zijn voor analyse achteraf!quote:Op zondag 19 april 2009 19:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wij rijden gewoon een dag zonder 1000 egostrelende foto's te maken.Kan wel een foto van mijn slider posten als je daar opgewonden van wordt.
afgang had niks met jouw rijcaps te makenquote:Op zondag 19 april 2009 19:10 schreef BazzieK het volgende:
Als ik dat had gewild had ik dat onderhand wel gedaan na al die jaren van brute afgang binnen de MC.
Zal eens kijken of ik een camera en een schuurmachine kan vindenquote:Op zondag 19 april 2009 19:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
Die zijn voor analyse achteraf!![]()
maar doe idd maar, opm heeft wel een punt
quote:Op zondag 19 april 2009 19:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
afgang had niks met jouw rijcaps te maken
Prima, heb nog nooit een rondje klaverblad gedaan, zal ook eens tijd worden.quote:maarre verder felivolgende keer op een KB --> meer KD-waardig ipv bijz. verrichting
quote:Op zondag 19 april 2009 19:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Prima, heb nog nooit een rondje klaverblad gedaan, zal ook eens tijd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
en hoef je je sliders ook niet om te wisselenquote:Op zondag 19 april 2009 19:20 schreef BazzieK het volgende:
Prima, heb nog nooit een rondje klaverblad gedaan, zal ook eens tijd worden.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat was het eerste volgens mij waar ik heen ben gegaan met de div
Lijkt me eigenlijk geen kut aan, heel de tijd rondjes rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ook niet bang dat ik nu zo consequent KD's kan maken dat ik ze snel moet vervangen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en hoef je je sliders ook niet om te wisselen
bedoelde dus links vs rechts, ivm maagdelijkse rechts nuquote:Op zondag 19 april 2009 19:34 schreef BazzieK het volgende:
Ben ook niet bang dat ik nu zo consequent KD's kan maken dat ik ze snel moet vervangen.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik een camera en een schuurmachine kan vinden
Fair enoughquote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bedoelde dus links vs rechts, ivm maagdelijkse rechts nu
ik denk dattiej gelezen heeft wat er eerst stondquote:
eerst beide sliders afslijten en beide wheelen een keer vd grondquote:
Moet maar weer eens gemeet worden blijkbaar, meneer pantalon krijgt weer teveel praatjes.quote:Op zondag 19 april 2009 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eerst beide sliders afslijten en beide wheelen een keer vd grond
denkt toch niet dat je met dat kusje met 25km/h er meteen bij hoort
quote:Op zondag 19 april 2009 20:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet maar weer eens gemeet worden blijkbaar, meneer pantalon krijgt weer teveel praatjes.
quote:Op zondag 19 april 2009 20:15 schreef BazzieK het volgende:
Moet maar weer eens gemeet worden blijkbaar, meneer pantalon krijgt weer teveel praatjes.
Is ook prima. Lijkt me gezellig.quote:
Locatie spreken we nog wel iets over af, komt wel goedquote:Op zondag 19 april 2009 20:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Is ook prima. Lijkt me gezellig.
Mag ook meer jou kant op hoor
Jij had t niet zo op dijkjes
vakantiequote:Op zondag 19 april 2009 21:31 schreef Geerd het volgende:![]()
Anders mis ik de trein naar schiphol morgen
laatste keer ontstonden er 3 groepenquote:Op zondag 19 april 2009 21:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
DijkjesFok meet
![]()
Fok meet op dijkjes
Boh, waar zijn de links dan.quote:Op zondag 19 april 2009 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toevallig gister 2 filmpjes gepost met die broek in kwestie![]()
Is dat een smiley of een huillach?quote:Op zondag 19 april 2009 21:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
trouwens nog een begin gemaakt aan de basisplaat van mijn nieuwe zadel, echter ging het uitslijpen niet zo netjes als dat ik het uitgetekend hadDus moet rechts nog even iets meer bijwerken dat de hoek zoals links wordt, al zal je er weinig van zien als er straks gewoon schuim over heen zit
![]()
heb ze der weer afgegooid, zijn toch wel bekend hiero..de olympische poging die werd onderbroken door de man met de gunquote:
moest eenquote:Op zondag 19 april 2009 21:57 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Boh, waar zijn de links dan.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Is dat een smiley of een huillach?
Denk dat een R6 2006 brugje mooier zal staan... Pure porno blijft de FZR1000 met rsv brug, van FZRene @ MF,quote:Op zondag 19 april 2009 22:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
fighters blijven goed
[ afbeelding ]
die achterbrug
quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef stinkie het volgende:
En ik kan er nog steeds geen bochten mee maken
tis een 1000 ja, geen lesmotorquote:
Ik kom momenteel niet veel verder dan woon-werk over snelweg en wat N-wegen. En dat ding is voor mijn gevoel zoveel zwaarder en lomper dan de gsx was, om over de Alp op dijkjes nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je zegt het zelfwrom zou een 1000 niet door de bochten te krijgen zijn
gewoon meer rijden![]()
En waarschijnlijk die versleten vering vervangen.quote:Op zondag 19 april 2009 22:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je zegt het zelfwrom zou een 1000 niet door de bochten te krijgen zijn
gewoon meer rijden![]()
Déjà vuquote:Op zondag 19 april 2009 22:35 schreef Isdatzo het volgende:
Vanmiddag/avond de R6 maar eens ontmaagd.. beetje ongeplande airtime en naast datzelfde fietspad geland.
Lag grind in de bocht, achterwiel maakte een flink uitstapje, kreeg dus op een gegeven moment weer grip, kon nog net blijven zitten.. de bocht halen was er niet meer bij though. Langs de lantaarnpaal gemikt en precies nog in 't gras langs het fietspad geland. Na de sublieme () landing in 't natte gras (staat een laagje water) onder uit gegaan.
Schade valt gelukkig heel erg mee, paar lichte krasjes op het koppelingsdeksel en een hapje uit de linker topkuip + een barstje. Afdekkapje rechts ergens kwam bij de landing ofzo rather hard in aanraking met m'n knie, die is dus ook gebarsten. Dat kapje dus, mijn knie is blauw. Heb m'n hamstring verrekt of misschien heel licht gescheurd, schouder blauw en pijnlijke pols en nek, dus 't valt allemaal erg mee gelukkig.
En ik deed 't nog rustig aan in die bocht, was het eerste rondje daar vandaag na 220km binnenwegen.
Het was na een eenmalige kennismaking niet het juiste geloof voor mij.quote:Op zondag 19 april 2009 12:59 schreef Bunnybeater het volgende:
Mensen die geen Dasty gebruiken ondanks dat het Woord aan hun verkondigd is![]()
![]()
Och ik deed 't beter dan zij, ik ben precies nog op die rechte 20cm van de berm langs het fietspad gelandquote:Op zondag 19 april 2009 22:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nouja zeg, et moet niet gekker worden! Zelfde plek als WillemJan? Daar lag een plasje... van zijn landing ingedeukt grasEn lag er grind? Hoe kom je er bij
![]()
Grind:
[ afbeelding ]
en jijeen slechte pic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwa, liggen paar andere meer verantwoorde bochten, nog geen 300 meter verderopquote:Op zondag 19 april 2009 22:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooi kl#te isdatzogelukkig schade beperkt weten te houden..enne staan der palen langs die weg, niet echt lekker als playground
[ afbeelding ]
wel echt een nette fighter ja
Idd.. maar dat is wel dé lekkerste bocht daar. Alleen ze moeten ff die palen naar de binnenkant van 't circuit halenquote:Op zondag 19 april 2009 22:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mwa, liggen paar andere meer verantwoorde bochten, nog geen 300 meter verderop![]()
klikkie voor overzicht parkforum/flightforum eindhoven
quote:
met deze bochtensnelheid is dat niet nodigquote:Op zondag 19 april 2009 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga trouwens wel een keer een circuit-bezem daar ergens 'verstoppen'.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met deze bochtensnelheid is dat niet nodig
Als 't goed is heeft hij er ook fatsoenlijke tussen staanquote:Op zondag 19 april 2009 23:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met deze bochtensnelheid is dat niet nodig
Nee... Maargoed ik heb dan de fotos ook niet zelf gemaaktquote:Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als 't goed is heeft hij er ook fatsoenlijke tussen staan.
je mag voor de echt snelle jongens altijd vegen met die bezem hoorquote:Op zondag 19 april 2009 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
Als 't goed is heeft hij er ook fatsoenlijke tussen staan.
Gelukkig hebben we jou nog om de bezem-haren te borstelen dan.quote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je mag voor de echt snelle jongens altijd vegen met die bezem hoor
Ik zie liever iemand die een oranje hestje aan doet, en op de splitsing gaat staanquote:Op zondag 19 april 2009 23:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je mag voor de echt snelle jongens altijd vegen met die bezem hoor
Ey blauwe, je hebt et wel tegen OPM héquote:Op zondag 19 april 2009 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou nog om de bezem-haren te borstelen dan.
met of zonder T?quote:Op zondag 19 april 2009 23:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ey blauwe, je hebt et wel tegen OPM héDie rijd je buiten door het gras voorbij op zen bandit
begin maar vast dan.quote:Op zondag 19 april 2009 23:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
met of zonder T?![]()
Als 'ie dat doet poets ik iedere week z'n motor.
Drie keer.
spannend dude, beter dat t nog "goed is gegaan".quote:Op zondag 19 april 2009 22:35 schreef Isdatzo het volgende:
Vanmiddag/avond de R6 maar eens ontmaagd.. beetje ongeplande airtime en naast datzelfde fietspad geland.
Lag grind in de bocht, achterwiel maakte een flink uitstapje, kreeg dus op een gegeven moment weer grip, kon nog net blijven zitten.. de bocht halen was er niet meer bij though. Langs de lantaarnpaal gemikt en precies nog in 't gras langs het fietspad geland. Na de sublieme () landing in 't natte gras (staat een laagje water) onder uit gegaan.
Schade valt gelukkig heel erg mee, paar lichte krasjes op het koppelingsdeksel en een hapje uit de linker topkuip + een barstje. Afdekkapje rechts ergens kwam bij de landing ofzo rather hard in aanraking met m'n knie, die is dus ook gebarsten. Dat kapje dus, mijn knie is blauw. Heb m'n hamstring verrekt of misschien heel licht gescheurd, schouder blauw en pijnlijke pols en nek, dus 't valt allemaal erg mee gelukkig.
En ik deed 't nog rustig aan in die bocht, was het eerste rondje daar vandaag na 220km binnenwegen.
heb t ook moeten leren met een 1000quote:
Is cool!quote:Op zondag 19 april 2009 21:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Locatie spreken we nog wel iets over af, komt wel goed
Dijkjes zijn idd niet mijn ding.Rijden wel leuk maar niet om echt hard te gaan.
Prima.quote:Op zondag 19 april 2009 21:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
DijkjesFok meet
![]()
Fok meet op dijkjes
Groep 1: OPMquote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laatste keer ontstonden er 3 groepenop een dijk geen prob uiteraard
Jij was niet mee de laatste dijkjes meet Cageon. Of heb ik er eentje gemist?quote:Op maandag 20 april 2009 08:07 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Groep 1: OPM
Groep 2: Cageon
Groep 3: de rest![]()
was deze meeting dacht ik...quote:Op maandag 20 april 2009 08:07 schreef Wifebeater het volgende:
Groep 1: OPM
Groep 2: Cageon
Groep 3: de rest![]()
Die meet iddquote:Op maandag 20 april 2009 08:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgendie groentjes/blauwtjes leren het ook nooit he
[..]
was deze meeting dacht ik...
[ afbeelding ]
groep 2 waren Geerd op zen 25kw, Beater en Rib, groep 3 de rest idd
bahquote:Op maandag 20 april 2009 09:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die meet idd
Ik reed ergens verloren tussen groep 2 en 3 in
Zelfs rib met zijn olieboot kwam nog voorbij
mooiste was de grijns in Geerd zen helm toen ie vooraan groep 2 reedquote:Op maandag 20 april 2009 09:55 schreef Den_Haag het volgende:
Die meet idd
Ik reed ergens verloren tussen groep 2 en 3 in
Zelfs rib met zijn olieboot kwam nog voorbij
Ga danquote:Op maandag 20 april 2009 10:33 schreef Cageon het volgende:
shiiit, 2 dagen magny cours voor maar 275 euro's.
IK WIL
Mjeh was alles maar zo makkelijkquote:
Die lul heeft wel de 2 beste foto's geplaatst idd.. Die eerste was volgens mij het eerste rondje na die 2 crashes, en die 2e foto is gemaakt toen er een auto aan kwamquote:Op maandag 20 april 2009 10:30 schreef Bunnybeater het volgende:
Dat verhaal van isdatzo in combinatie met die foto's![]()
bad excuses hmkayquote:Op maandag 20 april 2009 10:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die lul heeft wel de 2 beste foto's geplaatst idd.. Die eerste was volgens mij het eerste rondje na die 2 crashes, en die 2e foto is gemaakt toen er een auto aan kwam, denk ik
.
goed excuusquote:Op maandag 20 april 2009 10:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die lul heeft wel de 2 beste foto's geplaatst idd.. Die eerste was volgens mij het eerste rondje na die 2 crashes, en die 2e foto is gemaakt toen er een auto aan kwam, denk ik
.
Niet?quote:Op maandag 20 april 2009 11:00 schreef Cageon het volgende:
Hij kan ze moeilijk fabriceren voor je, betere zijn er gewoon niet
wel in de foetus houding!quote:Op maandag 20 april 2009 11:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet?
Dat weet jij omdat?![]()
Dan ga ik maar even in een hoekje zitten huilen, denk ik!
Ik wil je de 88mb grote map best sturen hoor, maar er staan maar 2 foto's van jou opquote:Op maandag 20 april 2009 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ga dat geheugenkaartje nou maar eens bekijken en post eens een fatsoenlijke bochten-foto van mij.
Stuur maarquote:Op maandag 20 april 2009 11:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik wil je de 88mb grote map best sturen hoor, maar er staan maar 2 foto's van jou opAls ik weer kom zal ik ook wel eens foto's gaan maken
![]()
Nu even een middagje naar vriendin toe![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2009 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
Zie ik daar weer de ouderwetse flaporen alias rel Fok! MC 2004.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 08:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 11:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Waar's je managerquote:Op maandag 20 april 2009 13:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 14:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
manager zal wel op zen werk zijn, ik iig niet
denk dat ik dan niet ga rijden.quote:Op maandag 20 april 2009 14:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat em niet worden vandaag..evt morgenavond
Nerdquote:Op maandag 20 april 2009 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
Moeilijk hè, clone-stampen. Afgekeurd, try again.
Ik dacht eerst dat ik een race bij je ging vlaggen.quote:Op maandag 20 april 2009 16:40 schreef Cageon het volgende:
Beetje besparen op t geld en misschien kan ik dan op t laatste moment 5 mei nog ff mee doen met de ZAC Endurance op CPZ .
En weg voornaamste voordeel van een MAC lidmaatschap.quote:MAC Zandvoort Circuitdag 9 september 2009
Ook dit jaar organiseert de MAC Zandvoort de circuitdag en wel op woensdag 9 september 2009. In de aanloop van de organisatie werd duidelijk dat het gebruikelijke programma voor de CD dit jaar niet mogelijk is. De endurance race kan dit jaar geen onderdeel van het programma zijn.Het DNRT organiseert op dezelfde dag een race voor de ZAC rijders op het circuit van Assen. Je ziet toeval bestaat. Door de "druk" op circuitdagen is het moeilijk om tijdig een circuit te huren. Ook wij als MAC hadden begin januari nog maar zeer beperkte keus voor de circuitdag.
Door het wegvallen van de ZAC endurance race valt er voor de organisatie ook een belangrijke inkomstenbron weg. Het bestuur en de Sport Commissie hebben dan ook overleg gehad of de MAC Zandvoort in 2009 de circuitdag wel zal kunnen organiseren. Het antwoord is ja. Het programma bestaat uit alleen vrijrijden, maar dan wel de gehele dag van 9.00 tot 19.00 uur. Financieel gezien moeten we dan wel een hoger inschrijfgeld vragen nml. ¤ 100,- per deelnemer.Dat betekent dat we minimaal 4 volle groepen nodig hebben om de begroting sluitend te krijgen.
De deelnemers kunnen dan 5 sessies van 20 – 25 minuten rijden. Als rijder moet je ook weer een paar sessies op post staan. In de organisatie hebben we alle faciliteiten rondom het circuit moeten schrappen. Dus geen tent, geen T-shirt e.d.
He een allochtoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was al bijna teveel moeitequote:Op maandag 20 april 2009 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
Moeilijk hè, clone-stampen. Afgekeurd, try again.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie zegt dat je niet met een Bandit Off Road kunt
[ afbeelding ]
Ik heb een offdayquote:Op maandag 20 april 2009 21:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo dan je draait de boel een beetje om of was de wekker blijven hangen
Zat er eigenlijk al vroeg in hèquote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[ afbeelding ]
Off road kom je best waarschijnlijk... is alleen de vraag of je daarna ook weer on road komtquote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |