quote:Op donderdag 16 april 2009 17:26 schreef Re het volgende:
je bent te laat, friendzone enzo, je kent de topics hier wel...
En je had het er nog wel expliciet bij gezet! Nou jaaa zeg...quote:Op donderdag 16 april 2009 17:27 schreef zoalshetis het volgende:
dat was constructief krentenbol. dat het niet in jouw straatje past is een tweede. damn!
Niet doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef Black_Templar het volgende:
Ondertussen heb ik een antwoord teruggemaild dat ik het heel jammer vond, maar dat ik wel vrienden wil blijven (wil zij ook) en dat het wel goed is dat ze meteen zo eerlijk is (en dat vind ik ook echt).
heel gemeenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En je had het er nog wel expliciet bij gezet! Nou jaaa zeg...
met de boodschap was weinig mis hoor, alleen de manier waarop hequote:
Ja, lekker realistisch ook he, om er niks van te verwachten. Alsof ie in de spiegel kan kijken en kan zeggen: 'vanaf nu verwacht ik er niks meer van'.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dat "friendzone-direct-afkappen-gezeik" moet je niet zo serieus nemen. Die zitten hier allemaal niet voor niks in R&P met de hele verzuurde bende. Verwacht er gewoon niks van dan kan het alleen maar beter worden.
Hoezo? Het meisje heeft toch duidelijk gemaakt dat ze alleen maar vrienden met elkaar willen zijn. Dan hoef je in principe niks te verwachten.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, lekker realistisch ook he, om er niks van te verwachten. Alsof ie in de spiegel kan kijken en kan zeggen: 'vanaf nu verwacht ik er niks meer van'.
zijn die gastjes al meerderjarig?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:09 schreef KudFokker het volgende:
-
Dit dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat nu te doen? Afkappen, geen contact meer zoeken en verder gaan met je leven. Niet wanhopig vrienden blijven en tegen jezelf zeggen dat het beter is dan niets, want daar schiet je uiteindelijk geen kut mee op.
Pas ervoor op dat je dit soort zaken niet als reden gaat gebruiken om hoop te houden.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef Black_Templar het volgende:
-knip-
Ze zit de laatste tijd zwaar in de stress door haar eindexamen, misschien dat dit deels te maken heeft met hoe ze reageerde. Anyway, ik heb het er redelijk moeilijk, mee. Tuurlijk ik kom er wel weer overheen, maar toch.
-knip-
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:18 schreef cesareborgia het volgende:
Ik ken trouwens geen enkel meisje die niet verliefd zou worden op een jongen die op zwaardvechten zit dus ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen. Je moet gewoon volhouden en haar blijven mailen/sms'en/bellen dan ziet ze vanzelf in dat jullie bij elkaar horen.
Ja, zet de volgende keer de samenvatting aan het BEGIN van het verhaal zodat we niet alles hoeven te lezenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef Black_Templar het volgende:
In het kort: ik ken een geweldig leuk meisje, we hebben een keer gedate maar ze wil liever vrienden blijven, terwijl ik dacht dat ik nu echt een goede match had gevonden. Wat te doen? Me erbij neerleggen in elk geval, en kijken hoe het verder loopt denk ik.
Zijn er mensen onder jullie die een dergelijke ervaring kennen en me raad kunnen geven?
Dat dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat nu te doen? Afkappen, geen contact meer zoeken en verder gaan met je leven. Niet wanhopig vrienden blijven en tegen jezelf zeggen dat het beter is dan niets, want daar schiet je uiteindelijk geen kut mee op.
Luister naar deze wijze man.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:26 schreef Hephaistos. het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Je maakt hier 2 fouten.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef Black_Templar het volgende:
Lieve mensen,
*knip*
Ondertussen heb ik een antwoord teruggemaild dat ik het heel jammer vond, maar dat ik wel vrienden wil blijven (wil zij ook) en dat het wel goed is dat ze meteen zo eerlijk is (en dat vind ik ook echt). Maar ik blijf wel denken. Ze gaf op zich wel aan dat ze me wel enigzins leuk vond (ze wilde immers uit) en ze kende me nu al een behoorlijke tijd. Ze zit de laatste tijd zwaar in de stress door haar eindexamen, misschien dat dit deels te maken heeft met hoe ze reageerde. Anyway, ik heb het er redelijk moeilijk, mee. Tuurlijk ik kom er wel weer overheen, maar toch.
Zijn er mensen onder jullie die een dergelijke ervaring kennen en me raad kunnen geven? Bedankt!
Met zo'n instelling kom je natuurlijk helemaal nergensquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:10 schreef RADJEV766 het volgende:
Ik denk dat mooi meisjes meer voor het uiterlijk gaan kijk naar brad pitt and david beckham kijk hoeveel meisjes gek op ze zijn
Dat klopt van geen kant. Praatjes vullen de gaatjes. Veel meisjes worden alleen maar onzeker van zo'n vent, zo is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:10 schreef RADJEV766 het volgende:
vriend ik heb ook de dezelfde probleem als jouw
Ik denk dat mooi meisjes meer voor het uiterlijk gaan kijk naar brad pitt and david beckham kijk hoeveel meisjes
gek op ze zijn
Hier had je het al moeten afkappen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef Black_Templar het volgende:
Een tijdje geleden had ik haar voorgesteld om samen een keer wat te gaan doen, oh, nou, dat had ze eigenlijk niet zien aankomen, moest ze nog even over nadenken. In de tussentijd vernam ik via via dat ze in die periode in korte tijd echt vier of vijf dates gepland had staan met allemaal verschillende kerels.
Het is moeilijk voor de twee sexen ECHT vrienden te kunnen zijn. Het gebeurt, maar wel zelden. Hieruit zou je kunnen concluderen dat je misschien niet als mannelijk genoeg overkomt op haar.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:48 schreef BramKVO het volgende:
Mja, zit een beetje in eenzelfde situatie, en die vriendin blijf ik sowieso zien omdat we in dezelfde vriendenkring zitten ... Maar het is wel een k**gevoel, als jij vindt dat dat het ideale meisje is, maar zij vindt dat niet van jou ... Nochtans in het begin dat ik haar kende, stuurde ze nochtans wel signalen (aanraken, mij meevragen naar feestjes, ...) maar uiteindelijk niks van gekomen.
En heb die friends zone al enkele keren meegemaakt, en sta me toe te zeggen dat het alles behalve goed is voor je zelfvertrouwen ...
Uitzondering op de regel. Wanneer een meisje alleen vrienden wil blijven werkt het toch niet als je verliefd gaat lopen doen tegen d'r?quote:Op zondag 19 april 2009 13:27 schreef Relatieveling het volgende:
Hat advies wat ik je zou geven is dus gewoon door te gaan. Ook al zou het qua relatie niks worden, heb je er in ieder geval een, zo te horen, goede vriendin bij. En die relatie komt er misschien alsnog van.
Dan is het She's just not that into you...quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:17 schreef superdopey0 het volgende:
Volgens mij is over dit onderwerp nu een film in de biosccop...
Deze theorie klopt gedeeltelijk.quote:Op zondag 19 april 2009 14:47 schreef French het volgende:
Verder moet je dit eens lezen: http://www.laddertheory.com
Nee looks zijn niet het punt, het gaat om uitstraling van zelfzekerheid.quote:Op maandag 20 april 2009 00:20 schreef BramKVO het volgende:
Mja, de laddertheorie ... allemaal mooi om weten, maar denk dat je als jongen er maar weinig aan kunt doen op welke ladder je terechtkomt ... Denk dat nu eenmaal heel veel met looks te maken heeft en als ze niet aangetrokken is tot je, kun je het sowieso wel schudden hé lijkt me.
Dat dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Je kan best vrienden met haar blijven, maar dan moet je de hoop op een relatie uit je hoofd zetten. Dan zou je een goede vriendschap op kunnen bouwen. Maar heb je nou nog hoop op een relatie: verbreek het contact even en zeg dat je wat tijd nodig hebt. Na enige tijd kom je elkaar toch wel weer tegen en heb je weer leuke gesprekken.
deels misschien wel waar, maar je gaat toch niet ontkennen dat kerels die de looks meehebben, niet meer succes hebben bij vrouwen ? De vrouwen gooien zich als het ware voor sommige mannen, zonder dat die er iets voor moeten doen ...quote:Op maandag 20 april 2009 10:38 schreef frenkck het volgende:
[..]
Nee looks zijn niet het punt, het gaat om uitstraling van zelfzekerheid.
Het is wel zo dat mannen die issues met hun uiterlijk hebben, niet zo zeker van zichzelf zijn. Dit stralen ze uit in hun lichaamstaal en vrouwen voelen zich minder aangetrokken tot hen.
Dus er is niks van te voren bepaald, jij zelf bepaalt hoe het verloopt.
mja, niet genoeg mannelijk overkomt, denk dat toch niet ... Maar als je tips hebt om die friendzone zoveel mogelijk te vermijden, be my guestquote:Op zondag 19 april 2009 07:54 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Het is moeilijk voor de twee sexen ECHT vrienden te kunnen zijn. Het gebeurt, maar wel zelden. Hieruit zou je kunnen concluderen dat je misschien niet als mannelijk genoeg overkomt op haar.
Voel je dat dit klopt? Wil je er wat aan veranderen?
Begin eens met te doen alsof je een echte vent bent. Klinkt maf, maar voor je het weet went het, bevalt het en doe je niet anders.
Tja maar wat zijn goede looks en wat niet. Iedereen kan er gewoon verzorgd uitzien en zichzelf goed kleden. Hoe jij je daarna opstelt tegenover vrouwen is gewoon het belangrijkste. Als jij overkomt als iemand met veel status en zelfzekerheid, pikken vrouwen dat bijzonder snel op. Je zou kunnen zeggen dat vrouwen een extra oog voor lichaamstaal hebben.quote:Op maandag 20 april 2009 12:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
deels misschien wel waar, maar je gaat toch niet ontkennen dat kerels die de looks meehebben, niet meer succes hebben bij vrouwen ? De vrouwen gooien zich als het ware voor sommige mannen, zonder dat die er iets voor moeten doen ...
Uitstraling en zelfzekerheid ok, maar denk dat de gewone looks toch zeker evenveel meespelen, niet ?
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
Vrienden blijven met een vrouw die je leuk vindt. Bwehehe ga een ander in de maling nemen.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef Leatherneck het volgende:
Vraag eens aan haar of ze een dagje wilt LARPen. Things might change.
Het werkt wel. Voor sommigen.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Met zo'n instelling denkvermogen kom je natuurlijk helemaal nergens
omg, kloon van Smart_ass?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef Leatherneck het volgende:
Vraag eens aan haar of ze een dagje wilt LARPen. Things might change.
hij heeft gelijk, om de een of andere manier willen alle mensen (mannen en vrouwen) het geen wat ze NIET kunnen krijgen.quote:
Exact. Er zijn wel meer leuke meisjes.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Deze logica snap ik niet of jij snapt vrouwen niet. Omdat een vrouw uit wil, wil ze meteen een relatie?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef Black_Templar het volgende:
dat denk ik eigenlijk ook, maar sommigen beweren hier het tegendeel ...quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef Morrigan het volgende:
Om eerlijk te zijn geloof ik niet zo in dat Friendszone. Nou ja, wel dat het bestaat, maar dat je daar gewoon weinig invloed op hebt. Een vrouw vindt je nu eenmaal wel of niet aantrekkelijk. Wanneer je in haar ogen lelijk/niet aantrekkelijk bent, zal ze ook niet snel een relatie met je willen.
Dat, dus. Hoe hard je jezelf ook voorliegt (en geloof me, miljoenen mannen voor je hebben het geprobeerd!), je zult nooit meer worden dan "een vriend". Wat inhoudt dat als je vrienden met haar wil - en kan - blijven je een grote kans hebt dat wanneer ze een vriend(je) krijgt ze die meeneemt naar feestjes waar jij ook ben, en je jezelf de hele avond kunt gaan zitten opvreten als hij wél aan haar mag komen, wél met haar mag zoenen en dan ook nog met haar mee naar huis gaat voor...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Eenmaal in de friendszone, altijd in de friendszone.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |