zijn die gastjes al meerderjarig?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:09 schreef KudFokker het volgende:
-
Dit dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat nu te doen? Afkappen, geen contact meer zoeken en verder gaan met je leven. Niet wanhopig vrienden blijven en tegen jezelf zeggen dat het beter is dan niets, want daar schiet je uiteindelijk geen kut mee op.
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:26 schreef Re het volgende:
je bent te laat, friendzone enzo, je kent de topics hier wel...
Pas ervoor op dat je dit soort zaken niet als reden gaat gebruiken om hoop te houden.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef Black_Templar het volgende:
-knip-
Ze zit de laatste tijd zwaar in de stress door haar eindexamen, misschien dat dit deels te maken heeft met hoe ze reageerde. Anyway, ik heb het er redelijk moeilijk, mee. Tuurlijk ik kom er wel weer overheen, maar toch.
-knip-
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:18 schreef cesareborgia het volgende:
Ik ken trouwens geen enkel meisje die niet verliefd zou worden op een jongen die op zwaardvechten zit dus ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen. Je moet gewoon volhouden en haar blijven mailen/sms'en/bellen dan ziet ze vanzelf in dat jullie bij elkaar horen.
Ja, zet de volgende keer de samenvatting aan het BEGIN van het verhaal zodat we niet alles hoeven te lezenquote:Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef Black_Templar het volgende:
In het kort: ik ken een geweldig leuk meisje, we hebben een keer gedate maar ze wil liever vrienden blijven, terwijl ik dacht dat ik nu echt een goede match had gevonden. Wat te doen? Me erbij neerleggen in elk geval, en kijken hoe het verder loopt denk ik.
Zijn er mensen onder jullie die een dergelijke ervaring kennen en me raad kunnen geven?
Dat dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat nu te doen? Afkappen, geen contact meer zoeken en verder gaan met je leven. Niet wanhopig vrienden blijven en tegen jezelf zeggen dat het beter is dan niets, want daar schiet je uiteindelijk geen kut mee op.
Luister naar deze wijze man.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:26 schreef Hephaistos. het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Je maakt hier 2 fouten.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef Black_Templar het volgende:
Lieve mensen,
*knip*
Ondertussen heb ik een antwoord teruggemaild dat ik het heel jammer vond, maar dat ik wel vrienden wil blijven (wil zij ook) en dat het wel goed is dat ze meteen zo eerlijk is (en dat vind ik ook echt). Maar ik blijf wel denken. Ze gaf op zich wel aan dat ze me wel enigzins leuk vond (ze wilde immers uit) en ze kende me nu al een behoorlijke tijd. Ze zit de laatste tijd zwaar in de stress door haar eindexamen, misschien dat dit deels te maken heeft met hoe ze reageerde. Anyway, ik heb het er redelijk moeilijk, mee. Tuurlijk ik kom er wel weer overheen, maar toch.
Zijn er mensen onder jullie die een dergelijke ervaring kennen en me raad kunnen geven? Bedankt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |