neequote:
Wat ?quote:
Deze, deze was er het eerst (A)quote:Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef Lakitu het volgende:
Welke van de 3 is nou het officiële topic?![]()
Nummer is bezet trouwens, zeker een andere Fokker die ook belt
Degene die de lapo heeft maakt de nieuwe toch.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:58 schreef Lakitu het volgende:
Welke van de 3 is nou het officiële topic?![]()
Nummer is bezet trouwens, zeker een andere Fokker die ook belt
Wat zei ze ?quote:
Ze is ondertussen alweer begonnen met eten.quote:
Ben je haar vriendin ofzo? Je neemt het nog zwaarder voor haar op dan 50 Marokkanen voor hun broertjequote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:00 schreef KermitKikker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil hem hier ook even hebben gepost
Toegevoegd!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:59 schreef Skylark. het volgende:
xxglamorous@live.nl
En huppakee, van Malissa. Iemand interesse?!
Maak een relhyves aan, heb ik ookquote:Op donderdag 16 april 2009 17:01 schreef Dropdown het volgende:
Ik voel me zwaar buitengesloten nuOmdat ik niet als alle mongolen Hyves heb, kan ik de 'krabbels' niet lezen
Oh, kan ik daarom die troep niet lezen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:01 schreef Dropdown het volgende:
Ik voel me zwaar buitengesloten nuOmdat ik niet als alle mongolen Hyves heb, kan ik de 'krabbels' niet lezen
Maak ook een nephyve, ik ken niemand met een echte hyvequote:Op donderdag 16 april 2009 17:01 schreef Dropdown het volgende:
Jemigquote:Op donderdag 16 april 2009 17:00 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ze is ondertussen alweer begonnen met eten.
Je denkt toch niet dat ik zomaar wildvreemde ga bellen.
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:00 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ben je haar vriendin ofzo? Je neemt het nog zwaarder voor haar op dan 50 Marokkanen voor hun broertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |