Zo kan je alles wel interpreteren en overal complotten op los laten. Hij heeft verzocht om het nog even uit te stellen en beter onderzoek te doen omdat al was gebleken dat er niks aan de hand was, dat blijkt uiteindelijk ook.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:58 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ja zo kan je alles wel anders opvatten. Het ziet er gewoon naar uit dat hij wilde voorkomen dat dit werd geplaatst en hij zal het vast politiek gebracht hebben maar onder de streep wilde hij gewoon de media de mond snoeren.
Welke ervaren politicus denkt nu serieus dat hij in Nederland de media de mond kan snoeren (!) zonder dat dat uitkomt? Daar zijn ze toch wel iets te sluw voor... toch wel.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:58 schreef pisnicht het volgende:
Ja zo kan je alles wel anders opvatten. Het ziet er gewoon naar uit dat hij wilde voorkomen dat dit werd geplaatst en hij zal het vast politiek gebracht hebben maar onder de streep wilde hij gewoon de media de mond snoeren.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:03 schreef DennisMoore het volgende:
Maargoed, om dan te beweren dat Wolfsen heel "aaibaar" is en dat zelfs Jezus Christus in de Utrechtse Raad nog een motie aan z'n broek zou krijgen, vind ik ook weer wat overdreven.
Was gisteren of eergisteren.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik heb het hele debat gevolgd vanuit de raadszaal.
Oh dat heb ik ook gezien en eht is ook aan de orde geweest tijdens het debat vanmiddag. Maar het is niet duidelijk of dat is gebeurd, het kan zijn dat iemand van de communcaiteafdeling een suggestie in die richting heeft gedaan, wat dan absoluut fout is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Was gisteren of eergisteren.
Op het nieuws.
Heeft iemand anders het wel gezien?
Ik heb geen idee meer wie die man was, vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook gezien en eht is ook aan de orde geweest tijdens het debat vanmiddag. Maar het is niet duidelijk of dat is gebeurd, het kan zijn dat iemand van de communcaiteafdeling een suggestie in die richting heeft gedaan, wat dan absoluut fout is.
Hij moet absoluut blijven. Westbroek is juist de vuile rat.quote:Op maandag 20 april 2009 17:55 schreef Paul het volgende:
Nieuw artikel op geenstijl
http://www.geenstijl.nl/m(...)ilde_ook_column.html
Ik hoop dat hij vertrekt, mag hem niet![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij moet absoluut blijven. Westbroek is juist de vuile rat.
Nee hoor. Hoogstens een communicatiechefje dat moet wieberen.quote:Op maandag 20 april 2009 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik vrees dat je vriendje het veld moet gaan ruimen met zijn ondemocratische werkwijze.
Westbroek is een held, Wolfsen is een gladjakkerquote:Op maandag 20 april 2009 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij moet absoluut blijven. Westbroek is juist de vuile rat.
quote:Op maandag 20 april 2009 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoogstens een communicatiechefje dat moet wieberen.
Tja, als je houdt van alcoholisten met een grote bek en een ego van 50 vierkante meter, dan wel ja.quote:Op maandag 20 april 2009 19:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Westbroek is een held, Wolfsen is een gladjakker
Met alcoholisten kun je tenminste lachen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, als je houdt van alcoholisten met een grote bek en een ego van 50 vierkante meter, dan wel ja.
wat heb jij toch met alcoholisten? iedereen die een andere mening is toegedaan of anders reageert dan jij is een alcoholist. misschien met je eens ophouden met die flauwe jij-bakken en gewoon accepteren dat deze pvda'er ondemocratisch heeft gehandeld. "sorry" is in mijn optiek niet voldoende. zeker niet nu blijkt dat meneer de burgemeester vaker dwang uitoefend om bepaalde zaken niet of anders gepubliceerd te krijgen, jij als journalist moet dat juist nog erger vinden dan ik. of ben je weer eens oost-indisch kritisch?quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, als je houdt van alcoholisten met een grote bek en een ego van 50 vierkante meter, dan wel ja.
Westbroek is een alcoholist.quote:Op maandag 20 april 2009 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat heb jij toch met alcoholisten? iedereen die een andere mening is toegedaan of anders reageert dan jij is een alcoholist. misschien met je eens ophouden met die flauwe jij-bakken en gewoon accepteren dat deze pvda'er ondemocratisch heeft gehandeld. "sorry" is in mijn optiek niet voldoende. zeker niet nu blijkt dat meneer de burgemeester vaker dwang uitoefend om bepaalde zaken niet of anders gepubliceerd te krijgen, jij als journalist moet dat juist nog erger vinden dan ik. of ben je weer eens oost-indisch kritisch?
Dan mag Wolfsen wel nog een keer zn excuses aanbieden aangezien hij het al eerder gedaan heeft.quote:Op maandag 20 april 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Westbroek is een alcoholist.
En Wolfsen heeft zijn excuus aangeboden, jij kan met je anti-PvdA obsessie wel blijven zeiken, de zaak ia afgehandeld. Ik vind dat hij het prima heeft opgelost.
Dat staat toch niiet vast. Westbroek probeerde vorige week ook al in deze zaak te roeren maar dat gaat hem niet zo goed af.quote:Op maandag 20 april 2009 20:47 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dan mag Wolfsen wel nog een keer zn excuses aanbieden aangezien hij het al eerder gedaan heeft.
Ik zal je eerlijk zeggen: ik vind het zelfs zo belangrijk dat ik speciaal hiervoor vorige week een middag heb gespendeerd om de speciale raadsvergadering bij te wonen. Alle facetten zijn behandeld en deze mysterieuze en kwalijke affaire is uiteindelijk uit de lucht.quote:Op maandag 20 april 2009 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat heb jij toch met alcoholisten? iedereen die een andere mening is toegedaan of anders reageert dan jij is een alcoholist. misschien met je eens ophouden met die flauwe jij-bakken en gewoon accepteren dat deze pvda'er ondemocratisch heeft gehandeld. "sorry" is in mijn optiek niet voldoende. zeker niet nu blijkt dat meneer de burgemeester vaker dwang uitoefend om bepaalde zaken niet of anders gepubliceerd te krijgen, jij als journalist moet dat juist nog erger vinden dan ik. of ben je weer eens oost-indisch kritisch?
Ik denk dat het Westbroek beter af gaat dan Wolfsenquote:Op maandag 20 april 2009 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat staat toch niiet vast. Westbroek probeerde vorige week ook al in deze zaak te roeren maar dat gaat hem niet zo goed af.
Ohquote:Op maandag 20 april 2009 20:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk dat het Westbroek beter af gaat dan Wolfsen
Ja, anders is het uit hoor
quote:Bestuursrechtdeskundige mr. E.F. Vink uit Utrecht heeft maandagmiddag aangifte wegens oplichting gedaan tegen burgemeester Aleid Wolfsen. Volgens Vink heeft de burgemeester ten onrechte een bedrag van 17.000 euro geïnd als pensionkostenvergoeding, terwijl hij wist dat deze declaratie in strijd was met de Gemeentewet.
Mr. Vink stelt dat Wolfsen op grond van artikel 66 lid 3 van de Gemeentewet uitsluitend recht had op zijn bezoldiging en op bepaalde, in het Rechtspositiebesluit Burgemeesters genoemde voorzieningen. Dit Rechtspositiebesluit (Algemene Maatregel van Bestuur) staat, aldus Vink, juridisch hoger in rangorde dan de regeling die is uitgevaardigd door de minister van binnenlandse zaken. Op grond daarvan is de minister niet bevoegd de bedoeling eigenhandig te verruimen. Dit zou alleen een rechter mogen doen in het kader van geschil daarover.
In de aangifte schrijft Vink dat burgemeester Wolfsen zich er als oud-rechter van had moeten vergewissen dat de ruime uitleg van beide wetten in strijd was met het recht. Hij verwijt de burgemeester dan ook dat deze, op het moment dat hij na zijn benoeming een appartement in Utrecht betrok, de declaraties niet stopte.
Volgens Vink wist Wolfsen, of had hij dat kunnen weten, dat de uitleg door de minister gedaan in strijd was met de wet, maar dat hij niettemin het voor hem meest gunstige vergoedingenregime heeft gekozen. “Waardoor hij uitdrukkelijk de bedoeling had zich in strijd met recht te bevoordelen’’, aldus Vink. Het resultaat is, meent de aangever, dat Utrecht aan Wolfsen een bedrag van 17.000 euro ten laste van de gemeentekas heeft uitbetaald.
Mr. Vink heeft daarom het Openbaar Ministerie verzocht een onderzoek in te stellen naar het strafrechtelijke karakter van de gedragingen van mr. A. Wolfsen.
Ik vind dat hij moet aftreden , deze burgemeester van de Partij van de Afpersingspraktijken.quote:Wolfsen zette nog een krant onder druk
UTRECHT - De censuurrel rond de Utrechtse burgemeester Wolfsen die met een sisser leek te zijn afgelopen, is weer in volle hevigheid losgebarsten.
Bij het AD/Utrechts Nieuwsblad is sprake van een vertrouwenscrisis, nu regionaal hoofdredacteur Arjeh Kalmann volgens journalisten van de stadsredactie ophanden zijnde publicaties over de huisvestingskosten van de burgemeester heeft tegengehouden. Dat zou net als bij huis-aan-huiskrant Ons Utrecht op sterk aandringen van Wolfsen zijn gebeurd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_door_Wolfsen__.html
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:07 schreef DikVoormekaar het volgende:
Aangifte tegen Wolfsen wegens oplichting
[..]
[..]
Ik vind dat hij moet aftreden , deze burgemeester van de Partij van de Afpersingspraktijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |