Dat lijkt me heel vervelend inderdaad!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:42 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee en ik weet helaas van tevoren al dat het niet lekker zal smaken
Waarschijnlijk wordt het Chinees (van een goede Chinees overigens weet ik uit ervaring) maar sinds ik in November een schedelbasisfractuur heb gehad is mijn smaak- en reukvermogen dusdanig aangetast dat niets meer lekker ruikt en smaakt![]()
Echt ZWAAR RUK!!
wist niet dat hazen zwemmen kondenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
kabeljauwhaasje, aardappelpuree en worteltjes.
watte?? Ik mag graag even kwijlen wat anderen voor lekkers etenquote:
een pita gyros, een mixed grill, patatjes, en extra tzatziki, was lekkerquote:Op donderdag 16 april 2009 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
watte?? Ik mag graag even kwijlen wat anderen voor lekkers eten
Zo heequote:Op zaterdag 18 april 2009 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb gisteren van een bevriende slager een doos spareribs (kilo of 10) en een Ribstuk (6,5 Kilo) gekocht, het rundvlees is prachtig doorregen dat ik heb het hele stuk wegnam. Gisteren spareribs gegeten (niet de hele doos) en net het prime rib staan ontbenen. De ribbetjes aangebraden en met een groenboeket en een fles niet zo lekkere wijn in een pan staan te zieden, met wat overrijpe tomaten, knoflook, bosje bieslook, etc.
De prime rib eten we als steak vanavond, heb er 10 steaks van gesneden en 8 ingevroren.
De boullion van de botten en de afsnijdsels reduceer ik en dat wordt de saus bij de steak.
Daarbij pommes gratiné (aardappel anders maar dan héél anders, dunne schijfjes bloemige aardappel met een beetje knof, zout en veel room in de oven)
Daarbij een tomatensalade met basilicum en feta, rode bietjes salade, een groene salade, Taziki en olijven.
Heb mooie rijpe ananas, daar ga ik een sorbet van maken denk ik.
Born2cook gekeken?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:13 schreef styliste het volgende:
vanavond rode uien stamppotje met bieslook en een visgehakballetje,
morgen denk ik stoofvlees...
edit: en ik vergat nog frambozen muffins met ijs
In huize verdriet wordt in het weekend meestal erg goed gegeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |