Extraverte mensen, die zullen ze wel zoekenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:23 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het wel gaaf dat iemand zo enthousiast is dat ie er
1. vanuit gaat dat ie door de selectie komt
2. meteen een hyves ervoor aanmaakt
Dat zal binnenkort ook wel worden verlaagd naar 12quote:Op maandag 23 maart 2009 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat was het eerste wat ik dacht..... of mogen ze nog steeds op hun 16de beginnen?
En de moeders die ervoor tekenen worden gelijk door minister Rouvoet uit de ouderlijke macht ontzet?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat zal binnenkort ook wel worden verlaagd naar 12
hij kon niet tegen de drukquote:
]quote:Op maandag 23 maart 2009 23:23 schreef NoNickOne het volgende:
Wegens een blessure heeft hij helaas moeten stoppen en geniet hij tegenwoordig van het studentenleven in Utrecht. Ik heb er alle vertrouwen in dat de beste man heel ver gaat komen in deze competitie!
Of blind. Dat verklaart de blessure en geeft hem wellicht een voorsprong in de 24/7 pikdonkere bunkerquote:
misschien heeft ie wel ultrageheime vleermuissonarkrachten ontwikkeld!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of blind. Dat verklaart de blessure en geeft hem wellicht een voorsprong in de 24/7 pikdonkere bunker.
Batman in The Bunker.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
misschien heeft ie wel ultrageheime vleermuissonarkrachten ontwikkeld!
Hij is al aan het trainen voor een leven zonder al teveel lichtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het wel cool van Pim, dat hij gewoon zijn ogen dicht doet op een foto, terwijl dat eigenlijk helemaal niet hoort.
Laat toch een stukje onafhankelijkheid zien, in het denken van Pim.
[ afbeelding ]
quote:
hij kwam de selectie niet doorquote:
quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:01 schreef NoNickOne het volgende:
Wat misschien leuk is om te vermelden is dat onze Pim maar 1 bal heeft!
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:08 schreef Sleutel het volgende:
Ik ken m, en hij is wel bereid om ver te gaan. Ben benieuwd hoe ver. Kan nog leuk worden.
quote:Op maandag 30 maart 2009 18:45 schreef Supersoep het volgende:
Betrapt met weed op de plee.
Wat een sukkel. En dan nog arrogant wezen ookquote:Op maandag 30 maart 2009 18:45 schreef Supersoep het volgende:
Betrapt met weed op de plee. Wat een arrogant kutfiguur trouwens, maar goed, veel plezier ermee hier.
Kansloos, zelfs voor zelfmoord...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:24 schreef NoNickOne het volgende:
[ afbeelding ]
Naam: Pim de Haas
Leeftijd: 20
Hyves: http://pim-haas.hyves.nl/
Fanhyves: http://bunkerpim.hyves.nl/
Discussieer hier over Pim!
Hij lonkt naar je.quote:
Leeft hij wel???..quote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij lonkt naar je.
Pssst, gozer! Zullen we effe samen de sauna induiken?
neuj die kerel is doodgeschoten op kruistocht door Afghanistanquote:
Ik gok erop dat die fanhyves na het pushen kwam.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:29 schreef Stefan het volgende:
Waarom heeft iemand die nog nergens bekend van is al een fanhyves?
Dan ben je geen ex marinier hoor. Wie vijf maanden op de politieschool zit is geen ex politiemanquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:57 schreef Sjaappie het volgende:
Hee mede-fokkers,
Ik heb inderdaad op mijn achtiende 5 maanden in de Mariniersopleiding gezeten
Ciao
Selectie wel daarna ben ik toch afgezwakt. De selectie is trouwens niet erg doeltreffend aangezien er nog 50 wannabees waren afgevallequote:
Nee man! zou mij niet gebeure ik kan prima met drugs omgaanquote:Op maandag 30 maart 2009 18:45 schreef Supersoep het volgende:
Betrapt met weed op de plee. Wat een arrogant kutfiguur trouwens, maar goed, veel plezier ermee hier.
ghehe, word ik denk toch minder gek dan wanneer Peter&Johan de hele dag zouden zingenquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:58 schreef ScharrelNeger het volgende:
Hoe zou je het vinden als dit nummer de hele dag op repeat stond?
Dit dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan ben je geen ex marinier hoor. Wie vijf maanden op de politieschool zit is geen ex politieman
Kom je over 6 dagen wel achter!quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:52 schreef sjak het volgende:
Hmm, stille pim. Of moeten we 'm sjaapie noemen. Toch staat ie wel als grootste kanshebber in de poll. Maar waarom dan?
Stille krachtquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:52 schreef sjak het volgende:
Hmm, stille pim. Of moeten we 'm sjaapie noemen. Toch staat ie wel als grootste kanshebber in de poll. Maar waarom dan?
Respect... Ik moet ook aan m'n premasterthesis, maar ik krijg het niet uit m'n vingers...quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:28 schreef Sjaappie het volgende:
[..]
Stille kracht, Ik ben heel druk met voorwerk voor de afwezigheid op school
Zullen we wat materiaal meenemen dat hol in. Houden we een studiedagquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Respect... Ik moet ook aan m'n premasterthesis, maar ik krijg het niet uit m'n vingers...
Ik heb het niet gevolgd. Wel af en toe gezien en voor mij was Jaap no1, Huub 2 en Amanda had lekkere tietenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Pim, heb je De Gouden Kooi gevolgd?
En indien ja, wie waren wel en niet jouw favorieten?
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef Sjaappie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd. Wel af en toe gezien en voor mij was Jaap no1, Huub 2 en Amanda had lekkere tieten
Dus je had 4 favorietenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef Sjaappie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd. Wel af en toe gezien en voor mij was Jaap no1, Huub 2 en Amanda had lekkere tieten
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef Sjaappie het volgende:
Ik heb het niet gevolgd. Wel af en toe gezien en voor mij was Jaap no1, Huub 2
en Amanda had lekkere tieten
lekker hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 10:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pim wat is je sterrenbeeld?
Bedankt,quote:Op woensdag 22 april 2009 10:30 schreef Sjaappie het volgende:
lekker hoorvolgens mij kreeft. Ik ben van 1 juli dus......
Bedankt. Onze smaken komen niet echt overeen..quote:Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef Sjaappie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bedankt. Onze smaken komen niet echt overeen..![]()
En of Amanda lekkere tieten had.. tja ik weet het niet.. in de tijd dat ze haar tieten nog niet verruild had voor die siliconenzooi had ik haar nog nooit gezien..
quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:42 schreef Sjaappie het volgende:
[..]
ghehe, word ik denk toch minder gek dan wanneer Peter&Johan de hele dag zouden zingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |