Dan..quote:
Dan moet je je eigen pics bijvoegen ipv random kat-in-boom-van-Belgische-site.quote:
Dan haalt ze hem er lekker zelf uit!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee want die mevrouw wil haar kat graag terug
Het is een oud vrouwtje dat kan ik haar toch niet aan doenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:02 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Dan haalt ze hem er lekker zelf uit!
Ga geen foto's maken voor julliequote:Op donderdag 16 april 2009 15:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen pics bijvoegen ipv random kat-in-boom-van-Belgische-site.
Nee zo relax ligt hij er niet bijquote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef Ravage het volgende:
Hij ligt gewoon te relaxen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:06 schreef genakt het volgende:
waarom neem je dan een foto van bovenaf ?
dan kan je er toch gewoon bij
quote:
Je denkt zeker dat ik met een brandweerauto zo'n klusje ga doenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:08 schreef Kai-Itza het volgende:
Waterslang aansluiten/vol openzetten, dan blijft die kat echt niet zitten hoor.
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat mag niet zomaar![]()
Kost me weer tijd met de gemeente en zo
Die ga ik nu proberenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef dagdag het volgende:
oh wat ik dan altijd doe is een muizenpak aantrekken
laatst zat er weer 1, toen ben ik ook een been kwijtgeraakt toen er 3 uit het circus ontsnapte panters achter mij aan renden
gevaarlijk beroep brandweer
Ik ben alleen, ik zal ook even wat assistentie oproepenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef Rosbief het volgende:
INLEIDING
[ afbeelding ]
KERN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SLOT
[ afbeelding ]
Jawel hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het is een oud vrouwtje dat kan ik haar toch niet aan doen
Lieve oude mevrouw had internet thuis, mocht even aan mijn fok! vrienden om hulp vragenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:17 schreef leetzors het volgende:
Dus jij haast je terug naar de kazerne, en gaat topic starten of hoe moet ik dat zien?
Dat is een andere katquote:Op donderdag 16 april 2009 15:18 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
En nou is ie te pletter gevallen
Je hebt liever een paar krabben van een kat in je gezicht ?quote:
Nee daar heb ik een helm + masker voorquote:Op donderdag 16 april 2009 15:20 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Je hebt liever een paar krabben van een kat in je gezicht ?
In mijn tuin geen katten.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:20 schreef xpompompomx het volgende:
Geen nood, de longcat kan er makkelijk bij!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee daar heb ik een helm + masker voor
Kut, sta ik weer bij de verkeerdequote:Op donderdag 16 april 2009 15:20 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat is een andere kat![]()
Weet niet bij welke boom jij staat?
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:20 schreef xpompompomx het volgende:
Geen nood, de longcat kan er makkelijk bij!
[ afbeelding ]
Hoe krijg je een olifant in een boom?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kut, sta ik weer bij de verkeerde![]()
Vorige week ook al, toen was er een olifant in geklommen. 3 uur staan wachten tot 'ie naar beneden kwam belde ineens mn baas op; sta ik al 3 uur bij de verkeerde boom te wachten
Mijn beroep is geen lachertjequote:Op donderdag 16 april 2009 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
Die brandweer topics zijn zó niet grappig
oli eruit laten lopen, de fant in de koelkast stoppen en deurtje dicht?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hoe krijg je een olifant in een boom?
Een eikel in de grond stoppen, de olifant er op laten staan en dan 1000 jaar wachten.quote:
Bomen hebben geen deurtjes.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
oli eruit laten lopen, de fant in de koelkast stoppen en deurtje dicht?
En hoe krijg je hem er dan uit?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:26 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Een eikel in de grond stoppen, de olifant er op laten staan en dan 1000 jaar wachten.
Maar het is een boomquote:Op donderdag 16 april 2009 15:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
oli eruit laten lopen, de fant in de koelkast stoppen en deurtje dicht?
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:26 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Een eikel in de grond stoppen, de olifant er op laten staan en dan 1000 jaar wachten.
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die twee haal ik nou altijd door elkaar
Een rolo aanbieden.quote:
Breng die eens langsquote:Op donderdag 16 april 2009 15:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
jaja, longcat is long
[ afbeelding ]
Dat is toch een partij onhandig zeg. Wil je een pilsje pakken sta je het volgende moment buiten terwijl je boom probeert te openenquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Op een blaadje zetten en wachten dat het herfst is![]()
Dan vallen alle olifanten uit de boom toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom moet met herfst niet in het bos komen?
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:31 schreef xpompompomx het volgende:
jaja, longcat is long
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan vallen alle olifanten uit de boom toch?
Lange puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusquote:
Een blaadje met een olifant erop viel naar beneden in de herfst.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En weet je waarom krokodillen zo plat zijn?
Nou?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En weet je waarom krokodillen zo plat zijn?
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ze in de herfst door het bos liepen natuurlijk
Maar genoeg gelult over olifanten, koelkasten vs bomen en herfsachtige taferelen. Hoe gaat het met je poesje? (quote:
Ik kan me niet bedwingen, vertel opquote:Op donderdag 16 april 2009 15:43 schreef jeroen25 het volgende:
Maar wat doe als een olifant in een naaldboom zit?
Die is al veilig op de grondquote:Op donderdag 16 april 2009 15:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar genoeg gelult over olifanten, koelkasten vs bomen en herfsachtige taferelen. Hoe gaat het met je poesje? (____! )
Met kerst binnenzetten en wachten totdat ie uitdroogt.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan me niet bedwingen, vertel op
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:46 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Met kerst binnenzetten en wachten totdat ie uitdroogt.
Hoe krijg je daarna de olifant je huis weer uit?
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]_!
Ja, de deur open zetten natuurlijk en hem met een pinda naar buiten lokken.
Laat me raden, hij kreeg honger en kwam vanzelf naar benedenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |