Dan..quote:
Dan moet je je eigen pics bijvoegen ipv random kat-in-boom-van-Belgische-site.quote:
Dan haalt ze hem er lekker zelf uit!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee want die mevrouw wil haar kat graag terug
Het is een oud vrouwtje dat kan ik haar toch niet aan doenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:02 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Dan haalt ze hem er lekker zelf uit!
Ga geen foto's maken voor julliequote:Op donderdag 16 april 2009 15:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen pics bijvoegen ipv random kat-in-boom-van-Belgische-site.
Nee zo relax ligt hij er niet bijquote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef Ravage het volgende:
Hij ligt gewoon te relaxen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:06 schreef genakt het volgende:
waarom neem je dan een foto van bovenaf ?
dan kan je er toch gewoon bij
quote:
Je denkt zeker dat ik met een brandweerauto zo'n klusje ga doenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:08 schreef Kai-Itza het volgende:
Waterslang aansluiten/vol openzetten, dan blijft die kat echt niet zitten hoor.
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat mag niet zomaar![]()
Kost me weer tijd met de gemeente en zo
Die ga ik nu proberenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef dagdag het volgende:
oh wat ik dan altijd doe is een muizenpak aantrekken
laatst zat er weer 1, toen ben ik ook een been kwijtgeraakt toen er 3 uit het circus ontsnapte panters achter mij aan renden
gevaarlijk beroep brandweer
Ik ben alleen, ik zal ook even wat assistentie oproepenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:10 schreef Rosbief het volgende:
INLEIDING
[ afbeelding ]
KERN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SLOT
[ afbeelding ]
Jawel hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 15:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het is een oud vrouwtje dat kan ik haar toch niet aan doen
Lieve oude mevrouw had internet thuis, mocht even aan mijn fok! vrienden om hulp vragenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:17 schreef leetzors het volgende:
Dus jij haast je terug naar de kazerne, en gaat topic starten of hoe moet ik dat zien?
Dat is een andere katquote:Op donderdag 16 april 2009 15:18 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
En nou is ie te pletter gevallen
Je hebt liever een paar krabben van een kat in je gezicht ?quote:
Nee daar heb ik een helm + masker voorquote:Op donderdag 16 april 2009 15:20 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Je hebt liever een paar krabben van een kat in je gezicht ?
In mijn tuin geen katten.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:20 schreef xpompompomx het volgende:
Geen nood, de longcat kan er makkelijk bij!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |