Kalf?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kalverliefde in mijn geval dan toch
* Frutsel laat pien lekker in zijn schoot in slaap vallenquote:
Ik heb het haar al verteld, dus ze kan niet zeggen dat ze van niets wistquote:Op donderdag 16 april 2009 15:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Toch leuk voor haar dat ze nu al weet dat ze ergens in Maart 2012 wordt gedumpt![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
ik genoeg, en nog maar met eentje contactSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
In 2012 worden we toch allemaal gedumpt?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Toch leuk voor haar dat ze nu al weet dat ze ergens in Maart 2012 wordt gedumpt![]()
Die komt telkens klagen?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik genoeg, en nog maar met eentje contact
hou op, ik heb net mijn eerste post in TRU geplaatst en nu begin jij over 2012quote:Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
In 2012 worden we toch allemaal gedumpt?.
Da's een goed voornemenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb nu twee keer een lange relatie (4 jaar beiden) achter de rug. De laatste heb ik 3 jaar mee samengewoond. Nu heb ik een 'nieuwe' en heb ik zoiets van 'laat maar komen'... de belangrijke dingen komen ook zeker wel, daar ben ik niet bang voor. Heb me in ieder geval voorgenomen eerder aan de bel te trekken als er iets 'niet goed zit', want dat ging in de laatste relatie zeker fout. (achteraf praten he..)
goede zaakquote:Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb het haar al verteld, dus ze kan niet zeggen dat ze van niets wist
das pas in decemberquote:Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
In 2012 worden we toch allemaal gedumpt?.
Ik ook nog met éénquote:Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik genoeg, en nog maar met eentje contact
http://www.encyclo.nl/begrip/kalverliefdequote:Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kalf?
[..]
* Frutsel laat pien lekker in zijn schoot in slaap vallen
Daar waren wij het beiden ook over eens. Alleen af en toe moet er wel 'ruzie' gemaakt worden he.. anders is er geen goedmaaksex..quote:
Dan moet Indah het toch even zien te rekken!quote:
het is een teken!quote:Op donderdag 16 april 2009 16:01 schreef Muck het volgende:
[..]
hou op, ik heb net mijn eerste post in TRU geplaatst en nu begin jij over 2012
Ik ga helemaal niets rekken, ze is prima zoquote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet Indah het toch even zien te rekken!
Ahh.... Allard Kalfquote:Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/kalverliefde
nummertje 2
duidelijk? Je zegt toch ook dat Indah moet trekken?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet Indah het toch even trekken!
*edit: en daar bedoel ik niet zijn vriendin mee, Fruts![]()
.
* Leanne gaat erbij liggenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kalf?
[..]
* Frutsel laat pien lekker in zijn schoot in slaap vallen
Goedmaakseksquote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar waren wij het beiden ook over eens. Alleen af en toe moet er wel 'ruzie' gemaakt worden he.. anders is er geen goedmaaksex..
Ik maak nooit ruzie, mis ik dan iets leuksquote:Op donderdag 16 april 2009 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar waren wij het beiden ook over eens. Alleen af en toe moet er wel 'ruzie' gemaakt worden he.. anders is er geen goedmaaksex..
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef Frutsel het volgende:
duidelijk? Je zegt toch ook dat Indah moet trekken?
Oh, kennelijk mis ik toch iets leuksquote:
Wat is er dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:01 schreef Muck het volgende:
[..]
hou op, ik heb net mijn eerste post in TRU geplaatst en nu begin jij over 2012
* Pien slaat armen om Leanne heen en valt in slaapquote:
zo kan het ookquote:Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik maak nooit ruzie, mis ik dan iets leuks.
Met minder dan goeie sex neem ik geen genoegen.
anders-trein zequote:Op donderdag 16 april 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..].
Maar goed, ik spreek jullie later wel weer. Mijn normale treinroute heeft een storing, dus moet ik een andere trein nemen.
fiets zequote:Op donderdag 16 april 2009 16:17 schreef Leanne het volgende:
deze dame gaat ook richting huis, met de fiets welteverstaan
nope, met deze heb ik een knipperlicht relatie gehad van een jaarquote:Op donderdag 16 april 2009 16:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
goede zaak![]()
[..]
das pas in december
[..]
Ik ook nog met één![]()
Daar heb ik dan ook mijn langste relatie mee gehad van zeven jaar
Wat zeg je? Moet ik MPG verlaten voor je?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Relatiespamtopic![]()
Hou toch op met jullie relaties, het celibaat is veel mooier
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Relatiespamtopic![]()
Neuh..quote:
mijn laatste ex wilde niet dat ik contact had met de ex ervoor. Jammer voor de laatste ex dat ik email heb waar zij niet in kon. Mijn huidige vriendin zei als eerste reactie 'Laat eens een foto zien!'... zo kan het dus ook kom ik achterquote:Op donderdag 16 april 2009 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
nope, met deze heb ik een knipperlicht relatie gehad van een jaar
degene waar ik het langst mee gelopen heb, heb ik al een jaar of 5 niet gesproken denk ik
Celibaat != jezelf aftrekken op foto's van mooie vrouwen, KG...quote:Op donderdag 16 april 2009 16:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Relatiespamtopic![]()
Nee, gewoon geen sex meerquote:Op donderdag 16 april 2009 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat zeg je? Moet ik MPG verlaten voor je?
quote:
Ik ben meer voorstander van een aangepast katholiek celibaatquote:Op donderdag 16 april 2009 16:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Celibaat != jezelf aftrekken op foto's van mooie vrouwen, KG...
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn laatste ex wilde niet dat ik contact had met de ex ervoor. Jammer voor de laatste ex dat ik email heb waar zij niet in kon. Mijn huidige vriendin zei als eerste reactie 'Laat eens een foto zien!'... zo kan het dus ook kom ik achter
quote:Mooi Vrouwen Uit Azië
Bloedmooie Vrouwen Verwachten U. Over 700000 Leden. Word Gratis Lid!
lekker in het rond neuken op zondag?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen sex meer
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik ben meer voorstander van een aangepast katholiek celibaat
Mijn huidige ver-weg-van-hier-vriendin baalt er telkens weer van dat ik niet jaloers ben als ze met dr exen afspreektquote:Op donderdag 16 april 2009 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Iemand die wil bepalen met wie je wel of geen contact hebt
.
Dat je pakt wat je pakken kan zolang niemand er maar weet van heeftquote:Op donderdag 16 april 2009 16:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben meer voorstander van een aangepast katholiek celibaat
Ja, daarom ging het uiteindelijk dus fout, want het werd steeds erger. Kon niet eens alleen naar het cafe toe... de huidige zegt gewoon 'ik ga gezellig mee'... da's ook niet alleen, maar is tenminste wel leuk!.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Iemand die wil bepalen met wie je wel of geen contact hebt
.
quote:
whehe... mijn huidige vriendin weet met wie ik hier om ga, en dat vind ze prima. Ze heeft de meeste mensen hier ook al ontmoet, zo ook de jongedames die ik hier ken. Nog steeds vind ze het prima.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn huidige ver-weg-van-hier-vriendin baalt er telkens weer van dat ik niet jaloers ben als ze met dr exen afspreekt
Ik ben bang dat ik moet gaan bedenken hoe ik dr duidelijk maak dat ik ook zonder haar vrienden wil zienquote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, daarom ging het uiteindelijk dus fout, want het werd steeds erger. Kon niet eens alleen naar het cafe toe... de huidige zegt gewoon 'ik ga gezellig mee'... da's ook niet alleen, maar is tenminste wel leuk!.
Lijkt Indonesie wel.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat je pakt wat je pakken kan zolang niemand er maar weet van heeft.
Dat soort dingen zeg je gewoon direct, nog voordat het een probleem wordtquote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik moet gaan bedenken hoe ik dr duidelijk maak dat ik ook zonder haar vrienden wil zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |