Wat een toeval... Ik ook al niet.quote:
Dat geloof ik dan weer zomaar jaquote:Op donderdag 16 april 2009 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb echt nog geen klachten gehad hoor... en zo wel, dan zijn dat gewoon leugens.
Is het feit dat het uitgemaakt wordt niet een klacht op zich?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb echt nog geen klachten gehad hoor... en zo wel, dan zijn dat gewoon leugens.
Misschien omdat ik man ben, maar ik heb nu net een maand een nieuwe vriendin. Alles is uiteraard leuk en prachtig, maar we praten vooral veel over hoe een eventuele toekomst samen eruit kan zien. Ben ik verliefd? Dat as ik wel toen ik haar voor het eerst zag. Nu kan ik redelijk stellig zeggen dat dat voor een groot deel weg is, maar dat maakt het leven niet minder mooi. Scheelt ook dat ik geen 14 meer ben, maar 28 denk ik zo.. haha..quote:Op donderdag 16 april 2009 15:02 schreef Leanne het volgende:
[..]
ohnee, ik heb heel wat vriendjes gehad waarvan ik achteraf dachthoe heb ik hem ooit leuk kunnen vinden.
maarja op dat moment ben je verliefd, en zie je alles anders.
oh:quote:Op donderdag 16 april 2009 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord dat een slechte relatie aan mij lag.
Na een maand dat gevoel al wegquote:Op donderdag 16 april 2009 15:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Misschien omdat ik man ben, maar ik heb nu net een maand een nieuwe vriendin. Alles is uiteraard leuk en prachtig, maar we praten vooral veel over hoe een eventuele toekomst samen eruit kan zien. Ben ik verliefd? Dat as ik wel toen ik haar voor het eerst zag. Nu kan ik redelijk stellig zeggen dat dat voor een groot deel weg is, maar dat maakt het leven niet minder mooi. Scheelt ook dat ik geen 14 meer ben, maar 28 denk ik zo.. haha..
Nah, dat heeft wel een oorzaak hoor. Ik ben gewoon vrij realistisch met bepaalde dingen, plus dat we het samen over allerlei dingen hebben gehad waar ik een maand geleden nog niet van had durven dromen dat het al aan de orde geweest zou zijn. Ben er overigens wel blij mee, dan weten we beiden vrij direct waar we aan toe zijn, en het schijnt te klikken, dus dat is mooi meegenomen. Ben er geen die per se 'moet' om dan maar te gaan trouwen en kinderen te gaan maken, maar ik vind het wel fijn te weten wat er op de iets langere termijn van me verwacht wordt.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Na een maand dat gevoel al weg. Da's best wel rap...
Misschien wordt je wel nuchterder naarmate je ouder word mbt verliefdheden. Ik zelf kan echt nog wel heeeeeeel verliefd zijn maar ervaar dat denk ik toch anders dan toen ik jonger was. Toen maakte het inderdaad ook niet zoveel uit of 't vriendje toekomstpotentieel was zeg maarquote:Op donderdag 16 april 2009 15:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Misschien omdat ik man ben, maar ik heb nu net een maand een nieuwe vriendin. Alles is uiteraard leuk en prachtig, maar we praten vooral veel over hoe een eventuele toekomst samen eruit kan zien. Ben ik verliefd? Dat as ik wel toen ik haar voor het eerst zag. Nu kan ik redelijk stellig zeggen dat dat voor een groot deel weg is, maar dat maakt het leven niet minder mooi. Scheelt ook dat ik geen 14 meer ben, maar 28 denk ik zo.. haha..
Die 'toekomstpotentie' boeide me ook niet, zelfs niet echt tot het een maand of twee geleden uitging met mijn relatie hier in Indonesie. Nu heb ik net een maand een ander en gaat het ineens over het aantal kinderen, schoonfamilie, en dat soort dingen. Daar was ik altijd allergisch voor, maar nu gaat het toch prima eigenlijk. Heel gek als ik het me afvraag, maar het zal wel een reden hebben.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:45 schreef Leanne het volgende:
[..]
Misschien wordt je wel nuchterder naarmate je ouder word mbt verliefdheden. Ik zelf kan echt nog wel heeeeeeel verliefd zijn maar ervaar dat denk ik toch anders dan toen ik jonger was. Toen maakte het inderdaad ook niet zoveel uit of 't vriendje toekomstpotentieel was zeg maarging het er meer om om gewoon een leuke tijd te hebben samen for the time being
Hoe durven zequote:
Dan is het goedquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer zomaar ja
Nee hoor. Het is allemaal heel simpel.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Is het feit dat het uitgemaakt wordt niet een klacht op zich?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig hoe iedereen anders is.. Ik ben niet snel verliefd en als ik het dan eindelijk ben, duurt het nooit zo lang. Toch weet ik wel dat ik nu bij mijn huidige vriend wil blijven. Terwijl in vorige relaties het gezeik begon zodra de verliefdheid weg was en dan maakte ik het vaak ook uit. Nu zakt mijn verliefdheid ook weg, maar heb absoluut niet het gevoel het uit te willen makenquote:Op donderdag 16 april 2009 15:45 schreef Leanne het volgende:
[..]
Misschien wordt je wel nuchterder naarmate je ouder word mbt verliefdheden. Ik zelf kan echt nog wel heeeeeeel verliefd zijn maar ervaar dat denk ik toch anders dan toen ik jonger was. Toen maakte het inderdaad ook niet zoveel uit of 't vriendje toekomstpotentieel was zeg maarging het er meer om om gewoon een leuke tijd te hebben samen for the time being
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe durven ze.
[..]
Dan is het goed.
[..].
[..]
Nee hoor. Het is allemaal heel simpel.die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk is dat vervangende gevoel he? Denk dat ik dat nu ook heb. Ben ook wel bereid om samen met haar verder te gaan. Natuurlijk is dat allemaal geen garantie, maar dat wijst de toekomst wel uit dan...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Grappig hoe iedereen anders is.. Ik ben niet snel verliefd en als ik het dan eindelijk ben, duurt het nooit zo lang. Toch weet ik wel dat ik nu bij mijn huidige vriend wil blijven. Terwijl in vorige relaties het gezeik begon zodra de verliefdheid weg was en dan maakte ik het vaak ook uit. Nu zakt mijn verliefdheid ook weg, maar heb absoluut niet het gevoel het uit te willen maken
The times, they are a-changin'...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, dat heeft wel een oorzaak hoor. Ik ben gewoon vrij realistisch met bepaalde dingen, plus dat we het samen over allerlei dingen hebben gehad waar ik een maand geleden nog niet van had durven dromen dat het al aan de orde geweest zou zijn. Ben er overigens wel blij mee, dan weten we beiden vrij direct waar we aan toe zijn, en het schijnt te klikken, dus dat is mooi meegenomen. Ben er geen die per se 'moet' om dan maar te gaan trouwen en kinderen te gaan maken, maar ik vind het wel fijn te weten wat er op de iets langere termijn van me verwacht wordt.
Het 'gevoel' is trouwens niet helemaal weg hoor, absoluut niet. Maar het is wel minder dan toen ik haar voor het eerst zag. Gelukkig is ze lekker gek met vlagen, en als ik haar dan zie, weet ik wel wat ik voel in mijn buik hoor.
Volgens mij is dit de meest volwassen relatie die ik tot op heden ben aangegaan.
Ik heb nu twee keer een lange relatie (4 jaar beiden) achter de rug. De laatste heb ik 3 jaar mee samengewoond. Nu heb ik een 'nieuwe' en heb ik zoiets van 'laat maar komen'... de belangrijke dingen komen ook zeker wel, daar ben ik niet bang voor. Heb me in ieder geval voorgenomen eerder aan de bel te trekken als er iets 'niet goed zit', want dat ging in de laatste relatie zeker fout. (achteraf praten he..)quote:Op donderdag 16 april 2009 15:52 schreef es70 het volgende:
[..]
The times, they are a-changin'...
'Belangrijke kwestie's' komen toch in de loop van de tijd wel aan de orde.
Ik woonde na 2 dagen samen en inmiddels zijn we 18 jaar samen... En nòg fladderen er af en toe buikvlinders in het rond. Okay, niet meer zo allesoverheersend en heftig als in de beginperiode, maar toch.
Welkomquote:Op donderdag 16 april 2009 15:39 schreef Klonk het volgende:
ik ben zo gaar als de tering, 25 minuten voor lijk spelen in een veels te warm ziekenhuis...
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Misschien omdat ik man ben, maar ik heb nu net een maand een nieuwe vriendin.
Toch leuk voor haar dat ze nu al weet dat ze ergens in Maart 2012 wordt gedumptquote:Op donderdag 16 april 2009 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb nu twee keer een lange relatie (4 jaar beiden) achter de rug.
Kalverliefde in mijn geval dan tochquote:Op donderdag 16 april 2009 15:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Welkom
Het gaat over kleuterliefdes en over Damart
Wat maakt het anders danquote:Op donderdag 16 april 2009 15:45 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ja, dit heb ik precies zoquote:Op donderdag 16 april 2009 15:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Leuk is dat vervangende gevoel he? Denk dat ik dat nu ook heb. Ben ook wel bereid om samen met haar verder te gaan. Natuurlijk is dat allemaal geen garantie, maar dat wijst de toekomst wel uit dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |