Pluizebolquote:
Ik moest even naar de Mycom, laptop had kuren. En ze hebben hem meteen maar gehouden, nadat ze alles wat ik al had geprobeerd, nog eens hadden geprobeerd.quote:
hihiquote:
Déjà vuquote:Op donderdag 16 april 2009 20:45 schreef DaMart het volgende:
Hier fietste ik net dus onder:
[ afbeelding ]
En zo hangt het boven de flat:
[ afbeelding ]
Nee, maar toch stonden beide beelden nog vers op m'n netvlies!quote:
Fijn he , die dubbel postsquote:Op donderdag 16 april 2009 20:58 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar toch stonden beide beelden nog vers op m'n netvlies!
Alles voor de postcountquote:
Als je in het vliegtuig zit zien ze er ook uit alsof je er heel lekker op zou kunnen slapenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:05 schreef Fha het volgende:
Ik wil wel op die wolken lopenze lijken zacht
Oh ja, blijf spammen jijquote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dubbel? Die foto's staan in 3 topics hoor, niet in 2... o nee, 4 als je TF meerekent.
Jaaaaquote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je in het vliegtuig zit zien ze er ook uit alsof je er heel lekker op zou kunnen slapen.
Dan zullen we je er nog even aan herinneren. Al zal die de posts van TF niet meetellen hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen is een mooi moment voor spijt... als OA de daglijst post.
Help me er morgen dan ook even aan herinneren dat ik toch echt eens wat meer moet FOK!ken tussen werk door, ipv werken tussen FOK! doorquote:Op donderdag 16 april 2009 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zullen we je er nog even aan herinneren. Al zal die de posts van TF niet meetellen hoor
Wat is er naar aan vliegen danquote:Op donderdag 16 april 2009 21:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaaaik haat vliegen maar dat is wel leuk
![]()
Dat is niet nodig nadat jij de dagcijfers gezien hebtquote:Op donderdag 16 april 2009 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Help me er morgen dan ook even aan herinneren dat ik toch echt eens wat meer moet FOK!ken tussen werk door, ipv werken tussen FOK! door.
Ik heb gewoon een hekel aan vliegtuigen. Die storten neer enzo.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is er naar aan vliegen dan.
Ik heb alleen maar korte stukjes gevlogen (Londen), misschien scheelt dat...
Hielp vandaag ook niet hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet nodig nadat jij de dagcijfers gezien hebt
Niet zo vaak tochquote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan vliegtuigen. Die storten neer enzo.
Vaak genoegquote:
Misschien bij een cursus/training/voorlichting voor mensen met een verslaving?quote:
Ik ben niet verslaafd, ik kan gewoon niet zonder jullie!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien bij een cursus/training/voorlichting voor mensen met een verslaving?
Aaahwquote:Op donderdag 16 april 2009 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben niet verslaafd, ik kan gewoon niet zonder jullie!
Bij Zeeman kan je alles kopen, dus probeer het daar eens. Is dan wel de Tokkie versie, maar goedquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
Droom![]()
![]()
Hoe is het?
En wat verrassend dat je hier ineens komt kijken
GGZ!quote:
Tuurlijk missen we jequote:Op donderdag 16 april 2009 21:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik ben al veel te lang weggebleven realiseerde ik me ineens.
Hebben jullie me een beetje gemist?
Hier ook al?quote:
Tnxquote:
Ik hoop het, maar vrees zo erg op het momentquote:Op donderdag 16 april 2009 21:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tnx
Ga je nog deze kant op verhuizen?
Nou niet alleen daar geloof ikquote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vrees zo erg op het moment
Je ziet de arbeidsmarkt in eindhoven e.o. echt instorten nu.
Hier valt het nog wel mee, maar in Brabant en Limburgquote:
Dat klopt dan ook wel weer. Maar zoals Fha zegt, het wordt er op het moment nergens beter op.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar vrees zo erg op het moment
Je ziet de arbeidsmarkt in eindhoven e.o. echt instorten nu.
Ik ben benieuwd wat het Mobility-team me maandag te melden heeft danquote:
Ze gaven het gisteren in het nieuws aan, vooral zuid-oost brabant en limburg worden getroffen. Dat ligt aan de soort werkgelegenheid die er is. Het kan dus wat langen gaan duren vrees ikquote:Op donderdag 16 april 2009 21:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat klopt dan ook wel weer. Maar zoals Fha zegt, het wordt er op het moment nergens beter op.
Het probleem hier is dat de hele regio afhankelijk is van een paar grote bedrijven. En als het daar slecht mee gaat, gaat het met alle bedrijfjes die ervan afhankelijk zijn ook slecht.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gaven het gisteren in het nieuws aan, vooral zuid-oost brabant en limburg worden getroffen. Dat ligt aan de soort werkgelegenheid die er is. Het kan dus wat langen gaan duren vrees ik
Kan er wel bij hoor, die extra vertraging
Yep, daarom vrees ik dat het wel eens langer kan gaan duren. Dus hier in de omgeving op zoek naar een werkgever nu om alvast meer ervaring op te doen en dan over een jaar eens verder kijken gok ik.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het probleem hier is dat de hele regio afhankelijk is van een paar grote bedrijven. En als het daar slecht mee gaat, gaat het met alle bedrijfjes die ervan afhankelijk zijn ook slecht.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:59 schreef Fha het volgende:
ik begin wel gewoon mijn eigen kaas-tosti bedrijf
Jij zit wel veilig toch nog?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het probleem hier is dat de hele regio afhankelijk is van een paar grote bedrijven. En als het daar slecht mee gaat, gaat het met alle bedrijfjes die ervan afhankelijk zijn ook slecht.
Dat mag jij dan wel schreeuwen anders?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]En dan kun je op de markt gaan staan. "Fha-tosti, de lekkerste kaastosti"
Wij zijn niet afhankelijk van Philips of ASMLquote:
als ik zonder werk kom, zal ik dat doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mag jij dan wel schreeuwen anders?Dan maak ik ze
Auto-industrie is ook niet helemaal veilig neequote:Op donderdag 16 april 2009 22:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wij zijn niet afhankelijk van Philips of ASML
Wel voor een deel van de auto-industrie
Maar vooralsnog zijn er geen plannen om me buiten te gooien voor zover ik weet
Gaafquote:Op donderdag 16 april 2009 22:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
als ik zonder werk kom, zal ik dat doen.
Dat vind ik ook.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Auto-industrie is ook niet helemaal veilig nee
Mooi zo, die moeten ze ook niet gaan maken
hoedat zoquote:Op donderdag 16 april 2009 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen is een mooi moment voor spijt... als OA de daglijst post.
Maar voorlopig blijf ik iig wel in Eindhoven zoeken. Moet alleen even opletten wat voor bedrijf het isquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, is het hier dubbelpost-uurtje?Momentje
Kom je ook meedoenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezoquote:Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Vacaturestop.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar voorlopig blijf ik iig wel in Eindhoven zoeken. Moet alleen even opletten wat voor bedrijf het is
Dus wie weet
Hebben ze bij jou niets?
quote:
Doe eens niet.quote:
Jerommeke zegt grap: leuk. Maar: Grenzenquote:
Lambik : " Grenzen zijn om die polen buiten te houden!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jerommeke zegt grap: leuk. Maar: Grenzen
Dan sta ik weer in die lijst en zoquote:
Dat was het vorige uur al, is alweer voorbij dus!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat dus. Ik ga naar bed. Slaap lekker allemaalquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ga naar bed. Slaap lekker allemaal![]()
Welterustenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Als hij alleen de titel van de stripreeks bedoelt, dan mag enkelvoud ook, samen zijn ze één serie danquote:
Fijne dromenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Gunninkquote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij alleen de titel van de stripreeks bedoelt, dan mag enkelvoud ook, samen zijn ze één serie dan.
Kanis en Gunnik zijn ook geen koffie he, dat is koffie... zegt men.
Dat dusquote:Op donderdag 16 april 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij alleen de titel van de stripreeks bedoelt, dan mag enkelvoud ook, samen zijn ze één serie dan.
Kanis en Gunnik zijn ook geen koffie he, dat is koffie... zegt men.
Ik heb geen Twitterquote:
Ik ook niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |