Opeth komt, genoeg reden om te gaan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:24 schreef ranja het volgende:
Er komt nog niks leuks op Lowlands behalve Lily Allen. En dat net het jaar dat ik in Februari al een kaart heb gekocht![]()
Maar ach er komen nog zo'n 80 namen bij dus kan nog goed komen.
Maar even geen idee over de vraag.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Posies
wilde associatieve gok: Toy Dollsquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:36 schreef peaceman het volgende:
Cryptisch. Welk bandje bedoel ik:
Deze baby/kind-favoriet kom je bij voorkeur niet tegen in West - Noord Amerika, maar wel in de lage landen.
Mij niet, nee.quote:Op zondag 19 april 2009 08:22 schreef peaceman het volgende:
Grizzly Bear (waarschijnlijk op LL deze zomer) zegt jullie dus niks?![]()
Maak af.quote:To Bombay a travelling circus came...
quote:Op zondag 19 april 2009 11:44 schreef bartrid het volgende:
they brought an intelligent elephant and Nellie was her name.
Ik vind het wel schattig, eigenlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 12:47 schreef bartrid het volgende:
goed genoeg. Bombay Bicycle Club/
Ik vind het 3 keer niks, maar ja....
Wiens fiets?quote:En de fiets vanis zojuist gepasseerd
En de fiets vanis zojuist gepasseerd
En de fiets vanis zojuist gepasseerd
En de wielen van de fiets vanzijn zojuist gepasseerd
En de banden van de wielen van de fietszijn zojuist gepasseerd
En de velg van de banden van de wielen van de fiets vanzijn zojuist gepasseerd
etc.
Geen bekende, in elk geval.quote:
quote:En de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets vanzijn zojuist gepasseerd
En de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets vanzijn zojuist gepasseerd
En de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets vanzijn zojuist gepasseerd
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets vanzijn zojuist gepasseerd
En de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets vanzijn zojuist gepasseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |