Stel je een hoge pot voor, dus je balanceert al met je tenen op de grond ipv plat, dan een zeer pijnlijke doos ivm hechtingen en nauweljiks je benen wijd genoeg kunnen krijgen omdat de ruimte gewoon te smal is.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:15 schreef freecell het volgende:
Toilet te smal om te spoelen? Hoe
Ik spoelde gewoon op ons mini-toiletje. Met de litermaat van MvM
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:04 schreef livelink het volgende:
Ik moest in het ziekenhuis ook plassen en tegelijkertijd met zo'n litermaat spoelen van de verpleging. Ik deed het braaf, maar had eigenlijk geen idee waarom![]()
Nu heb ik het pas door, door jullie verhalen, maar na een keizersnede slaat het natuurlijk helemaal nergens op.
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:04 schreef livelink het volgende:
Ik moest in het ziekenhuis ook plassen en tegelijkertijd met zo'n litermaat spoelen van de verpleging. Ik deed het braaf, maar had eigenlijk geen idee waarom![]()
Nu heb ik het pas door, door jullie verhalen, maar na een keizersnede slaat het natuurlijk helemaal nergens op.
Ohja.. arme jijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:54 schreef simmu het volgende:
ik wil nog even kwijt dat als het na een week nog steeds hels zeer doet, je dan dingen na moet laten kijken.
het is nu en dan nog steeds gevoelig. toevallig was ik laatst aan het opruimen en kwam ik dat kraamboek tegen. het staat er gewoon drie keer in genoteerd door de kraamhulp dat het er raar uitzag en erg zeer deed. misschien dat ik nu wat overbezorgd ben hoor, maar als je zelf twijfelt aan of het allemaal wel goed zit erachteraan gaan. desnoods buiten de verloskundigen (of gyn, of coassistent) om naar de huisarts. beter dat je uitgemaakt wordt voor aansteller dan dat je achteraf hele nare medicijnen moet!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja.. arme jijik vind nog steeds dat ze je niet serieus genoeg hebben genomen destijds. Wat een prutsers.
Bij Sander had ik een knip en als ik me niet lekker voel (als in weerstand laag, ziek of tijd vd maand) dan is het best gevoelig. Bij Koen was ik maar een klein beetje gescheurd en niet gehecht dus dat viel me allemaal wel mee.
ja dat ging hier precies zo. Net een oud vrouwtje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:45 schreef freecell het volgende:
Jaaaaa, die spierpijn, serieus, niemand verteld dat je
Ik werd wakker. Aaaaah, we hebben een baby!![]()
*rek rek* AUW!![]()
Dus ik tegen de kraamhulp: ik heb spierpijn!!!!!! Niet normaal!
Zij: wat ráár? Heb je gisteren iets raars gedaan wat je anders niet doet dan? Iets van lichamelijke inspanning of sport?![]()
Ik: oja
ja, toen de huisarts zich er eenmaal mee 'bemoeide' ging het een stuk beter. 8 weken na de bevalling trok die er nog steeds stukjes 'zelfoplossende' hechtdraad uit. zo stom hoe dat dan gaat. die week ervoor zat ik op controle bij de gyn coassistent die beweerde dat alles er prima uitzag, de week erna controle bij de huisarts dus en die stukjes draad nog. wat er nu zit schijnt littekenweefsel te zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:58 schreef Mibos2 het volgende:
Ik zal mijn knip/scheurverhaal maar niet plaatsen voor de nog zwangere dames onder ons.
@simmu heb je het nog wel eens na laten kijken bij de ha? Hier hebben ze toendertijd nog een hechting eruit gehaald die heel strak stond en bij de nacontrole hebben ze het nog een keer nagekeken. Bij mij is het nog steeds niet helemaal over maar goed ik heb dan ook een knip en een scheur en zelfs mijn bil is gehecht. Heb gewoon een driedubbele t-splitsing aan littekens down under.
He bah Kleurdoosquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb de uitslag van mijn bloed terug.. stofwisseling gaat als een malloot..dus als ik nog meer dan 3 kilo afval dan wordt het ziekenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |