Er staan er nog veel meer hoor! Geef me 5 minuten. Dood aan de taalnazi's en hun aanhang !quote:Op donderdag 16 april 2009 13:08 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hij doelt waarschijnlijk op 'pauperste', wat idd geen officieel bestaand woord is.
Had je daar heel m'n posthistory voor af moeten struinen, kon je niks beters vinden om mij mee op de kast te jagen?![]()
Omdat jij het bent mag je er nog één gaan zoeken van me.![]()
Zonder voortanden kun je nog zo mooi lullen , indruk maken doet het niet meer .quote:Op donderdag 16 april 2009 13:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En jij bent simpel.
Issue solved.
Gewoon doorlopen mensen, niets aan de hand!
Oké, ik wacht wel. Als je er ook nog een foutief vervoegd werkwoord uitvist krijg je me helemaal laaiend!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:12 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Er staan er nog veel meer hoor! Geef me 5 minuten. Dood aan de taalnazi's en hun aanhang !
Een daadwerkelijke spelfout zou al een mooi begin zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oké, ik wacht wel. Als je er ook nog een foutief vervoegd werkwoord uitvist krijg je me helemaal laaiend!
En wat gaat er dan gebeuren!?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zonder voortanden kun je nog zo mooi lullen , indruk maken doet het niet meer .
Stuur anders even een PM met je grote kankerbek!
Sommige mensen gaan wanneer ze een discussie hebben verloren - of aan het verliezen zijn - kinderachtig doen. Jij bent er daar één van.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zonder voortanden kun je nog zo mooi lullen , indruk maken doet het niet meer .
Stuur anders even een PM met je grote kankerbek!
Niet waar.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:18 schreef Veive het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan wanneer ze een discussie hebben verloren - of aan het verliezen zijn - kinderachtig doen. Jij bent er daar één van.
De 5 minuten zijn al ruimschoots verstreken, ben je nog lekker door m'n history aan het fietsen?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:12 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Er staan er nog veel meer hoor! Geef me 5 minuten. Dood aan de taalnazi's en hun aanhang !
Gast in het dagelijks leven was het "gesprek" allang afgelopenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
En wat gaat er dan gebeuren!?
Dan heb ik een fittie met een of andere flapdrol die bij wijze van afwisseling WoW eens uitzet en op FOK! gaat lopen schelden met woordjes die hij in het dagelijks leven nooit zou durven te gebruiken!?
Ik heb er 7 gevonden tot nu toe.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
De 5 minuten zijn al ruimschoots verstreken, ben je nog lekker door m'n history aan het fietsen?
Ben benieuwd, sta altijd open voor een leermomentjequote:Op donderdag 16 april 2009 13:21 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik heb er 7 gevonden tot nu toe.
Ja, omdat je het nooit begonnen zou zijn. Lafhartige nicht.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:21 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Gast in het dagelijks leven was het "gesprek" allang afgelopen![]()
"Aah! Scheids! Je kunt helemaal niet door iemands history 'fietsen'! Fout gevonden!"quote:Op donderdag 16 april 2009 13:20 schreef Rosbief het volgende:
[..]
De 5 minuten zijn al ruimschoots verstreken, ben je nog lekker door m'n history aan het fietsen?
Het zou idd een monoloog van jouw kant zijn geworden , gevolgd door passende non verbale repliek van mijn kant .quote:Op donderdag 16 april 2009 13:23 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja, omdat je het nooit begonnen zou zijn. Lafhartige nicht.
Je zou het gebruiken van leestekens eens kunnen overwegen?quote:Op maandag 13 april 2009 13:31 schreef Rosbief het volgende:
Nee, de AH iig al niet
9 fouten, en dit was de beste die je eruit kon halen?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:29 schreef Pacmaniac het volgende:
Aan TS:
[..]
Je zou het gebruiken van leestekens eens kunnen overwegen?
De teller staat inmiddels op 9![]()
Whehe, zo lang je het zelf maar gelooft, ventje!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:29 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Het zou idd een monoloog van jouw kant zijn geworden , gevolgd door passende non verbale repliek van mijn kant .
Aan TS:
[..]
Je zou het gebruiken van leestekens eens kunnen overwegen?
De teller staat inmiddels op 9![]()
10 inmiddels!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
9 fouten, en dit was de beste die je eruit kon halen?
Zegt iemand die zijn username aan een karakter van een pauper soapje heeft gekoppeldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |