quote:Op donderdag 16 april 2009 17:30 schreef pyl het volgende:
Ja, het antwoord is beter dan de vraag inderdaad.
Waarom?!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lien, je wordt verwacht in de Dummies-versie.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Recht? Het was een paar uur stil, dus ik wilde het topic weer op gang brengen. Da's alles.
Op die vraag gaf Frollo weliswaar niet het gezochte antwoord (dat was inderdaad The British Museum), maar zijn antwoord was tegelijk niet helemaal fout, er zat wat in, er viel iets voor te zeggen, er viel te wikken en te wegen. En dat is in eerste instantie mijn taak als vragensteller, als eenpersoons jury, een jury die bovendien consciëntieus wil zijn en niet zonder empathie. Ik was nog niet klaar met wikken en wegen (dat duurde overigens slechts enkele minuten na, als gezegd, uren stilte) of een of andere onverlaat met een iets te grote eigendunck had zichzelf het punt al toegekend ...
Stelling: enige betamelijkheid is onmisbaar voor een spelletje als dit.
Nou, dat gegoogel is inderdaad wat vervelend.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:05 schreef Dunckie het volgende:
[..]
![]()
Nee echt.
Je bent te grappig.
Nog steeds gefrustreerd over die Ivens vraag?
Was dat die vraag waarop jij het antwoord wist dankzij Hemingway - die er nooit over schreef en wiens naam je zelfs fout spelde? Die vraag bedoel je? Nee hoor, daarover ben ik helemaal niet gefrustreerd. Leerzaam was-ie wel.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:05 schreef Dunckie het volgende:
Nog steeds gefrustreerd over die Ivens vraag?
Onzin. Laat mij maar zien waar ik dat antwoord vandaan moet hebben gegoogeld dan.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Was dat die vraag waarop jij het antwoord wist dankzij Hemingway - die er nooit over schreef en wiens naam je zelfs fout spelde? Die vraag bedoel je? Nee hoor, daarover ben ik helemaal niet gefrustreerd. Leerzaam was-ie wel.
quote:Op donderdag 16 april 2009 18:50 schreef NoCigar het volgende:
Ik geloof in ieder geval dat je élk personage dat in de het notenapparaat van de Goddelijke Komedie voorkomt kent. Zonder enige twijfel.
En alweer goed! – Overigens, in al mijn ethousiasme heb ik Pyls vraag wat genegeerd, terwijl die natuurlijk ook nog open stond.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:04 schreef Lienekien het volgende:
Dan gaan we door met de vraag van pyl.
Tijdgenoten, zeker, ofschoon mijn meneer wat ouder was, maar jonger stierf. Hun beroepen hadden ook raakvlakken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij lijkt wel wat op Michiel de Ruyter.
Dat nu weer niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:11 schreef Gellius het volgende:
Die meneer van pyl is vast en zeker een enorme oplichter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |