Maarreh, deze Guido is diezelfde vent die Mikey begeleid had na zijn vertrek uit DGK??quote:Op donderdag 16 april 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Maar als deze Guido erin komt, is Danny toch al weer pleite?
Zal vast wel een junk zijn die voor een voordelig prijsje 'zijn' fiets wil verkopenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik ben ff op fietsenjacht, het begint inmiddels op z'n minst lastig te worden dat ik bij m'ngeen fiets heb staan, dus ik ga eens ff kijken of een of andere fietsenboer in de regio wat leuks voor me heeft
Daar weet ik niks vanaf?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:31 schreef Leandra het volgende:
Maarreh, deze Guido is diezelfde vent die Mikey begeleid had na zijn vertrek uit DGK??
Zal wel via de commerciële hulpverlening zijn geweest dan
Lees het bericht van Danny in het Deelnemerstopic 9.03 uur van vandaag.quote:
Der naam is.. Renatequote:Op donderdag 16 april 2009 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens Peter6000 doet zij ook mee?
[ afbeelding ]
En godverdomme Peter, als je je nu binnen drie pagina's niet meldt, dan steek ik een mes in je oog![]()
Coos!quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:28 schreef Maanvis het volgende:
Jullie entertainmentwaarde is gedaald.
het is een enorme faal dag....quote:Op donderdag 16 april 2009 15:28 schreef Maanvis het volgende:
Jullie entertainmentwaarde is gedaald.
Merci beaucoup!quote:
hmm, nog niet precies... nog even geduld...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je nu al update foto's van je verbouwing?
MANU, heb de digitale lijst gekocht, bij Blokkerquote:Op donderdag 16 april 2009 15:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je nu al update foto's van je verbouwing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |