Maarreh, deze Guido is diezelfde vent die Mikey begeleid had na zijn vertrek uit DGK??quote:Op donderdag 16 april 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Maar als deze Guido erin komt, is Danny toch al weer pleite?
Zal vast wel een junk zijn die voor een voordelig prijsje 'zijn' fiets wil verkopenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:37 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, ik ben ff op fietsenjacht, het begint inmiddels op z'n minst lastig te worden dat ik bij m'ngeen fiets heb staan, dus ik ga eens ff kijken of een of andere fietsenboer in de regio wat leuks voor me heeft
Daar weet ik niks vanaf?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:31 schreef Leandra het volgende:
Maarreh, deze Guido is diezelfde vent die Mikey begeleid had na zijn vertrek uit DGK??
Zal wel via de commerciële hulpverlening zijn geweest dan
Lees het bericht van Danny in het Deelnemerstopic 9.03 uur van vandaag.quote:
Der naam is.. Renatequote:Op donderdag 16 april 2009 14:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens Peter6000 doet zij ook mee?
[ afbeelding ]
En godverdomme Peter, als je je nu binnen drie pagina's niet meldt, dan steek ik een mes in je oog![]()
Coos!quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:28 schreef Maanvis het volgende:
Jullie entertainmentwaarde is gedaald.
het is een enorme faal dag....quote:Op donderdag 16 april 2009 15:28 schreef Maanvis het volgende:
Jullie entertainmentwaarde is gedaald.
Merci beaucoup!quote:
hmm, nog niet precies... nog even geduld...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je nu al update foto's van je verbouwing?
MANU, heb de digitale lijst gekocht, bij Blokkerquote:Op donderdag 16 april 2009 15:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je nu al update foto's van je verbouwing?
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
MANU, heb de digitale lijst gekocht, bij Blokker
Ooooh, jij bent het vriendje van Renate. Leer haar eens behoorlijk Nederlands typen/schrijven.quote:
Ah, daar ben je. Struin de topics hier eens af.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, daar ben je. Struin de topics hier eens af.
[DE KICK-OFF BEWONERS] Ribasquote:Op donderdag 16 april 2009 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet toch effe weten wat er vandaag allemaal gebeurd is. ..... dus ik ga even snuffelen...
Als je wat leuks vindt pleur het dan effe hier neer.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet toch effe weten wat er vandaag allemaal gebeurd is. ..... dus ik ga even snuffelen...
Het is maar wat je "leuk" noemt natuurlijk hè?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:30 schreef Coos het volgende:
Als je wat leuks vindt pleur het dan effe hier neer.
Lekker "uitgeslapen" tot half acht.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is maar wat je "leuk" noemt natuurlijk hè?
Hoest met de verbouwing en de slaap?
ow LS dat was trouwens niet lullig bedoeld tegenover jou hoorquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:43 schreef hondjes het volgende:
was bij de Bristol en stond van die Crockers te passen. of hoe ze heten.
Draai me om, en zie twee turken van 25 jaar naar me kijken.
Ik zeg, geen gezicht he, die schoenen
Jawel hoor, zeiden ze,maar daar keken we niet naar.
Wat heeft u mooie benen, daar staan we naar te kijken![]()
![]()
![]()
ho ho...het is nog geen zes uur!quote:
Je moet iig Utrecht Oost/ Rijnsweerd aanhouden. Ik let nooit op die borden, Vic is de BOB.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef Coos het volgende:
Moet morgen naar de Emmalaan in Utrecht.
Welk afslag nummer is dat vanaf hier? (den haag)
Heb je dat lijstje al uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
echt niet, alhoewel, prijs de dag niet voor het avond is, zegt men
Is het nu al bijna avond![]()
neen, zoiets duurt meestal weken,of mijn dochter heeft alles al erin gezet.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je dat lijstje al uitgeprobeerd?
Nee, dus nog niet, maar hij wordt nu omgeruild voor een anderequote:Op donderdag 16 april 2009 18:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
neen, zoiets duurt meestal weken,of mijn dochter heeft alles al erin gezet.
Ik dacht, ik wacht even op Manu...werkt het,
Waarom?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, dus nog niet, maar hij wordt nu omgeruild voor een andere
net even teruggelezen. talking about "zooi".. je bent aardig aan het grossieren -voor een alwetende schooljuf- in taalmissers. "die" waar "dat" moest; "weer herbevestigen" van je fietsplezier en dan nog een kutlopende syntaxisquote:Op donderdag 16 april 2009 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plichtsgetrouw als ik ben, maak ik de kuur gewoon af en plak er zelfs nog twee weken afbouwen aan vast.
Ik vind het ook geen zooi, want bijna alleen maar positieve bijwerkingen.
Hij deed het wel, maar we kregen geen foto's te zien. Dacht dat het aan mij lag of de foto's die ik op het kaartje had gezet, maar vriendin kreeg hem ook niet aan de praatquote:
Dan ga ik straks maar even controleren, of deze het doet.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij deed het wel, maar we kregen geen foto's te zien. Dacht dat het aan mij lag of de foto's die ik op het kaartje had gezet, maar vriendin kreeg hem ook niet aan de praat
Ik zal over kwartiertje wel even posten of volgende het wel deedquote:Op donderdag 16 april 2009 18:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dan ga ik straks maar even controleren, of deze het doet.
hee cosy!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:18 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat ik wel een kouwe kledder verdiend heb voordat ik de keuken in ga.
Hoi WJ ouwe greppelslet.![]()
Mag vanaf morgen weer de zon in maar het gaat regenen!
Eén keer in de tuin net voor mijn kuurtje.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee cosy!
hoe is het? al uit de kleren geweest buitenshuis?
Laat het je weten, als ik de boel heb nagekeken.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zal over kwartiertje wel even posten of volgende het wel deed
Edit: dat ding van mij was gewoon stuk, in de nieuwe deed alles het meteen![]()
Dan had je dit gemist in het topic dat Peter voor mij had gemaakt.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waarom mocht je niet in de zon? soort straf, of voelde het alleen zo?
Nu moet ik een topic voor Peter maken anders komt ie echt niet meer in de SC.quote:Op maandag 6 april 2009 17:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Nou!!! De tranen schieten in mijn broek.![]()
Maar wel een mooi topic om even een medisch verslag te doen.
Uit de mri-scan bleek dat ik een paar kleine infarctjes heb gehad maar die kunnen niet die langdurige hoofdpijn die ik heb veroorzaken. Oorzaak roken!! Echter in mijn bijholte bleek ook een grote nare plek zichtbaar. Dat was dus precies wat ikzelf naast kaak en ogen zelf ook dacht. Vanmiddag terug naar de dokter en voordat ik naar de KNO arts ga eerst proberen met tien dagen zware anti biotica en speciale druppels kijken of het over gaat. Zo niet, dan alsnog operatief de boel een beetje cleanen. Maar ik mag dus de eerst komende tien dagen ook niet de zon in en ik hoop dus dat het vanaf morgen tien dagen pijpestelen regent.![]()
Bij de neuroloog vorige week bleek dat ik in 1996 vergelijkbare klachten had en dat draaide toen op een operatie door de KNO arts uit. Was ik alweer vergeten.
Dus stoppen met roken was het advies. Ik denk dat ik na de zomer maar eens een poging om te stoppen ga doen. Begin oktober of zo. Na de feestelijke zomer die eraan komt.
best heftig. anderzijds ook wel weer geruststellend dat die hoofdpijn kwam door druk in je holte en niet door iets naars in je hersenpanquote:Op donderdag 16 april 2009 18:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan had je dit gemist in het topic dat Peter voor mij had gemaakt.
[..]
Nu moet ik een topic voor Peter maken anders komt ie echt niet meer in de SC.
Okéquote:Op donderdag 16 april 2009 18:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat te melden over die holteproblematiek en een bij mij (+ goed resultaat opleverende) uitgevoerde poliklinische ingreep (nieuwe techniek) vorig jaar. stuur dat je vandaag of morgen per mail.
hoi ouwe!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Peter komt over 8 dagen en 4 uur weer terug in de SC. Maar goed, hij kan vast geen kalender noch klok kijken, dus wie weet is hij er eerder.
't Is allemaal Remlof z'n schuld. Die komt hier eerst Liesje wegkapen en jaagt en passant ook nog wat users de stuipen op het lijf
Geen kwaad woord over Peter en over "hoeren", beide categorieën gaan mij aan het hart. Cos hoeren zijn hier overigens niet, hooguit SC- hoerenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi ouwe!
2x een goede zet van remlof:
liesje "wegkapen"![]()
en peter6m even in laten zien dat ie op een (door hem ooit verfoeide) zeurderige cos-hoer begon te lijken![]()
Loop toch niet te klotenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Peter en over "hoeren", beide categorieën gaan mij aan het hart. Cos hoeren zijn hier overigens niet, hooguit SC- hoeren
peter is okee olee oleequote:Op donderdag 16 april 2009 18:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Peter en over "hoeren", beide categorieën gaan mij aan het hart. Cos hoeren zijn hier overigens niet, hooguit SC- hoeren
Je hebt zeker niks aan mijn tips omtrent de richting die je Emmalaan moet gaan hè? Nah, je komt er wel.quote:
't Gaat vandaag aardig goed, volgens mij is het grootste leed voorbijquote:Op donderdag 16 april 2009 18:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
peter is okee olee olee![]()
"cos-hoeren" van vroeger, weet je nog![]()
al zonder muilkorf naar het werk geweest?
niet zo bescheiden jij: de oppercos-hoer zelfsquote:Op donderdag 16 april 2009 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt zeker niks aan mijn tips omtrent de richting die je Emmalaan moet gaan hè? Nah, je komt er wel.![]()
Oh ja, COS-hoer meldt zich.![]()
mooi!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Gaat vandaag aardig goed, volgens mij is het grootste leed voorbij![]()
Deze week blijf ik maar thuis, alvast een beetje wennen aan de meivakantie
Maandag aanstaande beginnen we weer met frisse moed
Ja, nog wel.......maar dat wordt anders als het aan bepaalde subversieve elementen ligtquote:Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi!
jij hebt wel lekker veel vrij in het onderwijs, da's potverdikkemme niet verkeerd.
Ik verdien toch op zijn minst een lintje voor mijn inzet.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:13 schreef willem-jozef het volgende:
niet zo bescheiden jij: de oppercos-hoer zelfs![]()
ik ga ff de stad in (goeie whisky kopen) met m'n muze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |