quote:
Maand op, twee maanden af? Zou best kunnen als het aanslaat. Ik zou dan liever hebben dat het twee maanden duurt. Dan leer je die spelers net iets beter kennen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dan na een korte pauze weer door met een nieuwe
De Bunker II iets vooor jou?quote:Op vrijdag 17 april 2009 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maand op, twee maanden af? Zou best kunnen als het aanslaat. Ik zou dan liever hebben dat het twee maanden duurt. Dan leer je die spelers net iets beter kennen!
Jawel, basisvergoeding ¤ 3.000 netto per maand, te winnen bedrag ¤ 20.000. Dan zou ik er zeker over nadenkenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, basisvergoeding ¤ 3.000 netto per maand, te winnen bedrag ¤ 20.000. Dan zou ik er zeker over nadenken(zolang het maar niet op tv komt en het beperkt blijft tot een stel streamers)
Nee, eerst RLS deelnemers vragen, daarna RLS makers, vervolgens FA's en dan mag je mij vragenquote:Op vrijdag 17 april 2009 04:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
streamer meldt!![]()
Ja kan ik nog even bij je opnemen?
is goed ik moet blauw nog steeds voor Peter zingenquote:Op vrijdag 17 april 2009 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, eerst RLS deelnemers vragen, daarna RLS makers, vervolgens FA's en dan mag je mij vragen
Het is nu te laat mafdaai, vraag dat dan om een uur of 12
Ja, ga het echt opnemen, morgen als het meezit? Maar waarom neem je het zelf niet op, dan is het veel duidelijkerquote:Op vrijdag 17 april 2009 04:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
is goed ik moet blauw nog steeds voor Peter zingen
Ik voorspel dat, als het zo een vaart gaat lopen het in no-time extremer is dan DGKquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maand op, twee maanden af? Zou best kunnen als het aanslaat. Ik zou dan liever hebben dat het twee maanden duurt. Dan leer je die spelers net iets beter kennen!
Omdat ik niet weet hoe dat moet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 04:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ga het echt opnemen, morgen als het meezit? Maar waarom neem je het zelf niet op, dan is het veel duidelijker
Gaarne, 't kan mij niet gek genoeg gaan. Ook goed voor de Cossenquote:Op vrijdag 17 april 2009 04:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik voorspel dat, als het zo een vaart gaat lopen het in no-time extremer is dan DGK
't Komt goed, ik geef je wel een signaalquote:Op vrijdag 17 april 2009 04:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet hoe dat moet.
dus bel ik jou, voor mijn audiobestanden.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 04:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Yeah me too, trusten allemaal
Slaap lekker pc eend!quote:Op vrijdag 17 april 2009 04:29 schreef PC eend het volgende:
Goed te zien dat het zwaaien nog helemaal in is![]()
![]()
![]()
En ga je dit weekend nog naar Den Haag?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:12 schreef remlof het volgende:
Godver, ik hoor op vrijdag net pas in m'n bed te liggen nu. Nu ben ik al wakker, moet werken
Anyway, goodmeuning all
Nee. Maar ik zie Den Haag wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En ga je dit weekend nog naar Den Haag?
Vuige ramptoeristquote:Op vrijdag 17 april 2009 04:29 schreef PC eend het volgende:
Goed te zien dat het zwaaien nog helemaal in is![]()
![]()
![]()
Niet piepen, The Bunker II kan precies tijdens de zomervakantie plaatsvinden, dan word je door je baas al betaald om niets te doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, basisvergoeding ¤ 3.000 netto per maand, te winnen bedrag ¤ 20.000. Dan zou ik er zeker over nadenken(zolang het maar niet op tv komt en het beperkt blijft tot een stel streamers)
Ik piep niet. Maar geef mij één reden waarom ik voor nop twee maanden in een bunker zou moeten gaan zittenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet piepen, The Bunker II kan precies tijdens de zomervakantie plaatsvinden, dan word je door je baas al betaald om niets te doen
Omdat je ons daarmee een leuke tijd bezorgt.... en de producenten grijze harenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik piep niet. Maar geef mij één reden waarom ik voor nop twee maanden in een bunker zou moeten gaan zitten![]()
Overigens, die 3000 euro per maand hoef ik niet eens als ik de hoofdprijs win, ben best wel soepel dus
't Zou wel een probleem voor ze worden denk ik. Ik doe vermoedelijk niet wat er gevraagd wordtquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat je ons daarmee een leuke tijd bezorgt.... en de producenten grijze haren![]()
Ja Peter van de bunker he, niet onze Peter6kquote:
Ah, ok! Ik doe meequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja Peter van de bunker he, niet onze Peter6k. Die moet terug, nu
.
Hahaha, ja Danny is aan het knutselen geweest: bij een TT met de naam van een deelnemer in de titel, krijg je automatisch een header met foto van de betreffende persoon.quote:
Damn. Nu ben ik frigide.quote:
Vuile jatmoos! Mijn noeste photoshop-arbeid!quote:
Exposure jeweetz.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:16 schreef Gert het volgende:
Vuile jatmoos! Mijn noeste photoshop-arbeid!![]()
wel 30 seconden
Wie heeft dat op zijn geweten?quote:
Ja, ik heb m hier gewoon als header staanquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Damn. Nu ben ik frigide.
Is dat een echte heading? Ben ik extra blij met mijn gepersonifieerde headings.
OUP lijkt mequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Waarom bestaat onuitputtelijk wel en uitputtelijk niet?
En wat is een goed acroniem voor onuitputtelijk? IK kom er maar niet op.
BunkerPeter, niet onze man van 6Kquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?!![]()
Peter moet niet dood, Peter moet weer in de sc komen.
Tsss!
Nah, dan moet je maar zorgen dat hij z'n beste beentje voorzetquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jeej! En dat is al over een paar uurtjes!![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja Peter van de bunker he, niet onze Peter6k. Die moet terug, nu
.
Hij heeft alleen maar beste beentjes.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, dan moet je maar zorgen dat hij z'n beste beentje voorzet![]()
Hoeveel?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar beste beentjes.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:17 schreef ditisHuub het volgende:
ja eindelijk heb ik eens een "scoop" ik word nog een x een echte fokkervan de hyves van Peter
'Vriendjespolitiek'....
Peter (600) vandaag, 12:49, 3 x bekeken
Nee johquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw.
Sorry!
![]()
Ik dacht je onze Peter bedoelde!
Nope, maar ik ben dan ook (nog) niet bij vage tweedehands winkeltjes geweest..... ik was helemaal op de fiets "tour" door de Blokker dukatenfolder (fiets voor ¤249,-) en de Hema aanbieding van vorige week (nog leukere fiets voor ¤ 300,=)quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb jij nou al een fiets gevonden?![]()
Tegenover mijn nieuwe huisje is een heel vaag tweedehands winkeltje
daar staan fietsen te koop voor 29 euro
Dus als ik dan een lekker band heb ofzo, kan ik gewoon een nieuwe fiets kopen, ipv band plakken.
Ohw je bedoelde een echte goede fiets?quote:
Voor naar de stad en voor leuke fietstochtjes...... dus hij moet redelijk multifunctioneel zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw je bedoelde een echte goede fiets?
Daar doe ik niet aan, ik doe aan afgetrapte opoefietsen (O+)
Ik zou denk ik gewoon eerst gaan voor een "stadsfietje" kan je later altijd nog een goede fiets kopen.
Of gaan jij en je lief kilometers fietsen? Ik dacht dat het meer was voor even naar de stad enzo.
Werkt alleen in de TTquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
Huh? Ik zie nog steeds Peter?
Renate, Renate, renate. (Test)
Was wel op FOK! hoor.quote:
quote:
OMG, dus als we nog een TT nodig hebben om Peter6K terug naar de SC te krijgen dan moet het P6000 worden ipv Peter6K.....quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Werkt alleen in de TTDus niet in losse berichten
Goedemiddag trouwens
Ik kan ook niet wachtenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En mopperen op de oneerlijkheid, en voortrekken en gal spugen over bewoners en 'het hokje'....
Iddquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, dus als we nog een TT nodig hebben om Peter6K terug naar de SC te krijgen dan moet het P6000 worden ipv Peter6K.....
Ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, dus als we nog een TT nodig hebben om Peter6K terug naar de SC te krijgen dan moet het P6000 worden ipv Peter6K.....
Hey Ka, leuk dat je ons gevonden hebt. Dat mopperen is al begonnen hoor, Peter is de lul.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:04 schreef kahaarin het volgende:
En mopperen op de oneerlijkheid, en voortrekken en gal spugen over bewoners en 'het hokje'....
O Bong, misschien weet je het.quote:
quote:
Ik vroeg me eerst ook af hoe het precies werkte maar het zit hem dus idd in de TTquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Of misschien dat de naam Renate in tt will do.![]()
@Bong, thnx ik had het dus verkeerd begrepen.
Weer was toch al in de SC?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hey Ka, leuk dat je ons gevonden hebt. Dat mopperen is al begonnen hoor, Peter is de lul.![]()
Weerberichten voor TB zijn niet echt nodig hè, aangezien ze de hele dag binnenzitten. Op de luchtruimte na dan.
COSsen![]()
Go ahead, gewoon omdat 't kanquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:09 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, mag ik eens oefenen op een nieuwe OP en TT?Gewoon om nostalgische reden?
Misschien levert Google wat op? Ik zou zo 123 niet weten waar je dat kan kopen helaasquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O Bong, misschien weet je het.
Ik ben op zoek naar een Mario-dekbedovertrek voor mijn neefje, heb jij enig idee waar dat te krijgen is?
[TBO SC # 25] Peter & Peter6000.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Go ahead, gewoon omdat 't kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |