En ga je dit weekend nog naar Den Haag?quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:12 schreef remlof het volgende:
Godver, ik hoor op vrijdag net pas in m'n bed te liggen nu. Nu ben ik al wakker, moet werken
Anyway, goodmeuning all
Nee. Maar ik zie Den Haag wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En ga je dit weekend nog naar Den Haag?
Vuige ramptoeristquote:Op vrijdag 17 april 2009 04:29 schreef PC eend het volgende:
Goed te zien dat het zwaaien nog helemaal in is![]()
![]()
![]()
Niet piepen, The Bunker II kan precies tijdens de zomervakantie plaatsvinden, dan word je door je baas al betaald om niets te doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 04:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, basisvergoeding ¤ 3.000 netto per maand, te winnen bedrag ¤ 20.000. Dan zou ik er zeker over nadenken(zolang het maar niet op tv komt en het beperkt blijft tot een stel streamers)
Ik piep niet. Maar geef mij één reden waarom ik voor nop twee maanden in een bunker zou moeten gaan zittenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet piepen, The Bunker II kan precies tijdens de zomervakantie plaatsvinden, dan word je door je baas al betaald om niets te doen
Omdat je ons daarmee een leuke tijd bezorgt.... en de producenten grijze harenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik piep niet. Maar geef mij één reden waarom ik voor nop twee maanden in een bunker zou moeten gaan zitten![]()
Overigens, die 3000 euro per maand hoef ik niet eens als ik de hoofdprijs win, ben best wel soepel dus
't Zou wel een probleem voor ze worden denk ik. Ik doe vermoedelijk niet wat er gevraagd wordtquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat je ons daarmee een leuke tijd bezorgt.... en de producenten grijze haren![]()
Ja Peter van de bunker he, niet onze Peter6kquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |