Op zaterdag?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:23 schreef Giertje het volgende:
hmmz et is dat ik al kaartjes heb om erheen te gaansucces iedereen
Geil.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Tof, als wie ga jij. Ik als een ork
Hihiquote:Op donderdag 16 april 2009 12:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geil.![]()
Hopelijk versla je qua verkleedkleding die sexy orc van vorig jaar.
Zorg wel dat ik je kan herkennen?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:55 schreef damsco het volgende:
[..]
HihiIk ga me best doen
Groetjes
Een sexci orcje
Ga ik doenquote:Op donderdag 16 april 2009 13:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zorg wel dat ik je kan herkennen?
Ergens een roze accent aanbrengen ofzo?
hihi.
Ga dan in augustus naar Castlefest.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:16 schreef sasquatsch het volgende:
Vervelend dat die Fantasy Fair elk jaar in het laatste weekend van april is. Dan kan ik soms wel en soms niet (zoals dit jaar). Nou, misschien volgend jaar dan maar.
Volgens mij maakte dat pak nog geluid ook.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:16 schreef Rasher het volgende:
Sauron op die foto ziet er vet uit man, met die ring
hoe tof is datquote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij maakte dat pak nog geluid ook.
* bas-beest gaat ook...quote:
Ik vraag me af of de meeste van de mensen die gaan ook daadwerkelijk larpers zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:36 schreef the_witch het volgende:
Ik wist niet dat fokkers ook Larpers warenWat Leuk!
Ik ga ook elke jaar maar ik larp ook niet, maar mijnvrienden wel. Ik ga wel verkleed!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de meeste van de mensen die gaan ook daadwerkelijk larpers zijn.
Ik ga ook elk jaar maar ik larp niet, bijvoorbeeld.
ik ga ook, maar larp ook niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:44 schreef the_witch het volgende:
[..]
Ik ga ook elke jaar maar ik larp ook niet, maar mijnvrienden wel. Ik ga wel verkleed!
quote:Veel mensen gaan verkleed naar de EFF. Is dat verplicht?
Iedereen bezoekt de Elf Fantasy Fair zoals hij of zij dat zelf wilt. Verkleed of niet verkleed,
dat maakt niet. Maar het bevordert uiteraard wel de sfeer als bezoekers in kostuum komen.
nee ik ga op zondagsquote:
Tis vast een mini me van Sauronquote:Op donderdag 16 april 2009 16:16 schreef Rasher het volgende:
Ik larp niet, kost me teveel moeite, ik zit liever lui in een stoel te RPGenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:36 schreef the_witch het volgende:
Als ik de kaartjes win dan mag je met mij meequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:54 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil er ook een keer heen, maar er wil nooit iemand met me mee.
Ik neem deze vraag even mee naar achterenquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:30 schreef bas-beest het volgende:
@Muck, als je al kaarten hebt voor zaterdag, maak je dan überhaupt nog kans op kaarten voor zondag?
Ik heb de in de OP gevraagde info nl. al wel opgezocht
Ik en Herald gaat er naar toe. GA jij mee? Jij moet wel gekke kleding aan doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:54 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil er ook een keer heen, maar er wil nooit iemand met me mee.
Die gast heeft iedere jaar de beste kostuum. De kostuum wedstrijd is afgelast omdat hij IEDERE jaar WON.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:16 schreef Rasher het volgende:
Die kostuumwedstrijd is niet afgelast omdat hij elk jaar won.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:54 schreef the_witch het volgende:
[..]
Die gast heeft iedere jaar de beste kostuum. De kostuum wedstrijd is afgelast omdat hij IEDERE jaar WON.Het was niet leuk meer haha
Ja nu wel weer, maar vorige jaar was het toch afgelast? Of de jaar er voor?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die kostuumwedstrijd is niet afgelast omdat hij elk jaar won.
Hij is er in overleg van gediskwalificeerd, en nam vanaf toen zelf een plaats in bij de jury.
De kostuumwedstrijd is er gewoon nog.
Ik heb geen gekke kleding. Kan er iemand een elfenpakje voor me maken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:53 schreef the_witch het volgende:
[..]
Ik en Herald gaat er naar toe. GA jij mee? Jij moet wel gekke kleding aan doen![]()
Hij is er idd één jaar niet geweest, maar dat was niet vanwege die vent, want die zat gewoon in de jury verder. Ze hadden geloof ik dat jaar een ander evenementje en dus kon de wedstrijd niet doorgaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:18 schreef the_witch het volgende:
[..]
Ja nu wel weer, maar vorige jaar was het toch afgelast? Of de jaar er voor?
oke, ik was dus niet goed geinformeert. Hij zat ook bij Phantasium in de juryquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij is er idd één jaar niet geweest, maar dat was niet vanwege die vent, want die zat gewoon in de jury verder. Ze hadden geloof ik dat jaar een ander evenementje en dus kon de wedstrijd niet doorgaan.
Oké, cool.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:24 schreef the_witch het volgende:
[..]
oke, ik was dus niet goed geinformeert. Hij zat ook bij Phantasium in de jury
Jezelf paars verven en een bikini aandoen, ga je als Night Elfquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb geen gekke kleding. Kan er iemand een elfenpakje voor me maken?
Larpquote:Op donderdag 16 april 2009 18:36 schreef the_witch het volgende:
whehe, zou wel lachen zijn om dat te zien rond lopenquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:15 schreef Migwi het volgende:
[..]
Jezelf paars verven en een bikini aandoen, ga je als Night Elf
Nee, zoals ik ook al eerder aangekaart heb in dit topicquote:Op woensdag 22 april 2009 00:14 schreef DragonFire het volgende:
ehm, je moet toch niet verkleed... hoop ik.....
Er staat er elk jaar een bij de spellentent,quote:Op woensdag 22 april 2009 00:05 schreef bas-beest het volgende:
[..]
whehe, zou wel lachen zijn om dat te zien rond lopen
Die met korting kan ze iig al niet meer krijgen,quote:Op woensdag 22 april 2009 13:58 schreef Erlandil het volgende:
Ik vond vorig jaar de kostuums van twee space marines wel erg bruut gemaakt.
Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer de resultaten van deze prijsvraag bekend worden. Ik neem aan in de loop van morgenochtend?
Mijn vriendin is er namelijk erg op gebrand om de kaarten te halen en ik heb haar gezegd dat ze nog even moet wachten
Die is er. Ik ken wat lui in de Abunai organisatie en er is een hoekje voor animefanaten en de Abunai orga staat er ook weer. Ik ben benieuwd wie ze hebben gecharterd om hun spullen te vervoeren, want daar was wat gezeik om geloof ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:46 schreef Guppyfriend het volgende:
ik hoop dat er dit jaar in de anime hoek ook een stand is met bijvoorbeeld Japanse lifestyle producten. waarschijnlijk niet helemaal het evenement ervoor, maar ik zou het leuk vinden om zoiets tegen te komen. maar ik ga me hoe dan ook vermaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |