* bas-beest gaat ook...quote:
Ik vraag me af of de meeste van de mensen die gaan ook daadwerkelijk larpers zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:36 schreef the_witch het volgende:
Ik wist niet dat fokkers ook Larpers warenWat Leuk!
Ik ga ook elke jaar maar ik larp ook niet, maar mijnvrienden wel. Ik ga wel verkleed!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de meeste van de mensen die gaan ook daadwerkelijk larpers zijn.
Ik ga ook elk jaar maar ik larp niet, bijvoorbeeld.
ik ga ook, maar larp ook niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:44 schreef the_witch het volgende:
[..]
Ik ga ook elke jaar maar ik larp ook niet, maar mijnvrienden wel. Ik ga wel verkleed!
quote:Veel mensen gaan verkleed naar de EFF. Is dat verplicht?
Iedereen bezoekt de Elf Fantasy Fair zoals hij of zij dat zelf wilt. Verkleed of niet verkleed,
dat maakt niet. Maar het bevordert uiteraard wel de sfeer als bezoekers in kostuum komen.
nee ik ga op zondagsquote:
Tis vast een mini me van Sauronquote:Op donderdag 16 april 2009 16:16 schreef Rasher het volgende:
Sauron op die foto ziet er vet uit man, met die ring
Ik larp niet, kost me teveel moeite, ik zit liever lui in een stoel te RPGenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:36 schreef the_witch het volgende:
Ik wist niet dat fokkers ook Larpers warenWat Leuk!
Als ik de kaartjes win dan mag je met mij meequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:54 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil er ook een keer heen, maar er wil nooit iemand met me mee.
Ik neem deze vraag even mee naar achterenquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:30 schreef bas-beest het volgende:
@Muck, als je al kaarten hebt voor zaterdag, maak je dan überhaupt nog kans op kaarten voor zondag?
Ik heb de in de OP gevraagde info nl. al wel opgezocht
Ik en Herald gaat er naar toe. GA jij mee? Jij moet wel gekke kleding aan doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:54 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil er ook een keer heen, maar er wil nooit iemand met me mee.
Die gast heeft iedere jaar de beste kostuum. De kostuum wedstrijd is afgelast omdat hij IEDERE jaar WON.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:16 schreef Rasher het volgende:
Sauron op die foto ziet er vet uit man, met die ring
Die kostuumwedstrijd is niet afgelast omdat hij elk jaar won.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:54 schreef the_witch het volgende:
[..]
Die gast heeft iedere jaar de beste kostuum. De kostuum wedstrijd is afgelast omdat hij IEDERE jaar WON.Het was niet leuk meer haha
Ja nu wel weer, maar vorige jaar was het toch afgelast? Of de jaar er voor?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die kostuumwedstrijd is niet afgelast omdat hij elk jaar won.
Hij is er in overleg van gediskwalificeerd, en nam vanaf toen zelf een plaats in bij de jury.
De kostuumwedstrijd is er gewoon nog.
Ik heb geen gekke kleding. Kan er iemand een elfenpakje voor me maken?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:53 schreef the_witch het volgende:
[..]
Ik en Herald gaat er naar toe. GA jij mee? Jij moet wel gekke kleding aan doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |