quote:Op donderdag 16 april 2009 09:15 schreef Lois het volgende:
[..]
Hee we hadden ook met zijn allen kunnen komen he, soort help-maneki-trouwjurk-vinden-meet, dat zou pas zielig voor de verkoopsters zijn
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:24 schreef Koosje het volgende:
Hier in het zuiden was het geen plensbui meer te noemen.. Ik kwam nog net op tijd binnen, met de hagelstenen achter me aan! Toiletwater kwam omhoog.. En klein voordeel dat het putje op het terras ook omhoog kwam, zat al tijden verstopt haha!
he wat een rot nieuws over je collegaquote:Op donderdag 16 april 2009 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Hier begint het nu ook een beetje te betrekken... al vind ik het binnen nog steeds fris, is het buiten best lekker.
Ik heb gebeld met kdv, het staat dus allemaal verkeerd in het systeem daar, ze heeft het nu aangepast en nu zou het goed moeten komen!! Even afwachten....
Hmm net weer bericht over mn collega, mn ex-collega heeft contact gehad met zijn vriendin (ook onze collega)het gaat niet goed en de artsen hebben laten doorschemeren dat ze hem min of meer hebben opgegeven. Hij zou vandaag weer geopereerd worden om dingen te verwijderen enz. maar gezien zijn toestand durven ze het waarschijnlijk niet aan. Ook zijn de functies van de darmen en nieren uitgevallen, dat kan tijdelijk zijn, maar zijn lichaam loopt nu vol vocht. Het hart pompt alleen bloed naar de hersenen en het hart. Ze hebben heel veel moeite moeten doen om hem in een diepe slaap te krijgen, heeft een dosis gehad waar iemand anders 14 dagen knockout van zou liggen... hij heeft dus nog genoeg wilskracht om erbij te willen blijven!!
Ik zou een zuidwester meenemen dan maar.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:28 schreef bixister het volgende:
hey geen onweer/regen svp, ik moet nog een heel eind op de fiets zometeen.
hehe geniet ervan voor je het weet blijft het droogquote:Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef Yi-Long het volgende:
Hier in Alkmaar nog steeds heerlijk weer. Zal binnen een paar uur wel veranderd zijn, en ik moet straks nog naar buiten*![]()
(* ja echt waar, een FOK!er die naar buiten gaat!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |