Ik bedoel natuurlijk VOLLLUKSBUURT whehehehhehequote:
ik denk dat je de strekking van het topic niet begrijpt , serieuze piemelquote:Op donderdag 16 april 2009 11:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik denk dat je een zwakbegaafde xenofoob bent.
![]()
Zo zie je maar, iedereen kan wel zomaar iets roepen, maar zonder onderbouwing zegt het helemaal niks. Hoe kom je erbij dat dit kan? Hoe kom je erbij dat de "gemiddelde marokkaan" dit doet? Kom eerst maar met cijfers, onderbouwingen of andere bewijzen die jouw stellingen onderschrjiven.
Krijg jij even lekker de zenuwen gladiool. In mijn buurt doet 70% dat. Niks doen en geld ontvangen. En nee dat is niet moeilijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik denk dat je een zwakbegaafde xenofoob bent.
Tis toch een lifestyle ?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:10 schreef Lienekien het volgende:
Waarom staat dit in LIF en niet in ONZ of in KLB?
Afschieten! Al die friese klootzakken!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:10 schreef ElisaB het volgende:
Ow trouwens; de kennis in kwestie was zo Hollands als Hollands kan zijn: hoogblond, rode wangen en een Friese tongval!
De onzinnige beweringen en het geklaag voeren echter de boventoon.quote:
Excuus, ik had niet gezien dat het topic in KLB stond. Oh wacht..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:09 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat je de strekking van het topic niet begrijpt , serieuze piemel
Anders lees je de rest van mijn post ook evenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Krijg jij even lekker de zenuwen gladiool. In mijn buurt doet 70% dat. Niks doen en geld ontvangen. En nee dat is niet moeilijk.
Het feit dat wij zo geconditioneerd zijn dat we įlleen daar ons geluk uit kunnen halen, is eigenlijk al triest genoeg natuurlijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat 'lekker thuis zitten' nog vies tegenvalt na een paar weken. Geen doel in je leven, geen structuur, geen eigenwaarde. Daar moet je verdomd ongelukkig van worden...
Hoe kun je nou onbewust werkeloos zijn? Dat je op je werkt komt en iedereen zo vanquote:Op donderdag 16 april 2009 10:47 schreef teknomist het volgende:
Hoe kun je nou bewust werkloos zijn?
Wat is dan onzinnig het is toch gvd de waarheid ? het zijn toch tyfus lui die bewust thuis zitten.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De onzinnige beweringen en het geklaag voeren echter de boventoon.
Ja Joene, tuurlijk Joene. En dat van jouw belastingcenten. Wat is het een schande.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat is dan onzinnig het is toch gvd de waarheid ? het zijn toch tyfus lui die bewust thuis zitten.
Inderdaad. Volgens mij hebben allochtonische Tokkies dat gedrag gewoon gekopieerd. Prima geļntergreerd dus eigenlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 11:03 schreef Armageddon het volgende:
Dat zijn niet alleen Marokkanen. Nederlandse tokkies kunnen er ook wat van. Bij mij in de buurt zitten ze voor de deur. Op een krat heineken.
Goeie onderbouwing "quote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat is dan onzinnig het is toch gvd de waarheid ? het zijn toch tyfus lui die bewust thuis zitten.
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoe kun je nou onbewust werkeloos zijn? Dat je op je werkt komt en iedereen zo vanheb je die brief niet gehad teknomist?
Ook van die van alle andere die WEL WERKEN hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 11:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja Joene, tuurlijk Joene. En dat van jouw belastingcenten. Wat is het een schande.
Spellen wel ?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Goeie onderbouwing ""
discussiėren is niet je sterkste punt, wel?
Die andere wat?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Ook van die van alle andere die WEL WERKEN hoor
Wat doe je eigenlijk, naast op kosten van de baas Fok!ken?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:24 schreef Joene het volgende:
Ook van die van alle andere die WEL WERKEN hoor
Die mensen die ook werken Die , je weet wel mensen die 's ochtends om 6 uur hun nest verlaten om dat stelletje luie honden te vreten te geven die mensen.quote:
systeembeheer JK.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk, naast op kosten van de baas Fok!ken?
Oh, anderen. Juist.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Die mensen die ook werken Die , je weet wel mensen die 's ochtends om 6 uur hun nest verlaten om dat stelletje luie honden te vreten te geven die mensen.
Hij bedoelt dat het anderen moet zijn denk ikquote:Op donderdag 16 april 2009 11:26 schreef Joene het volgende:
Die mensen die ook werken Die , je weet wel mensen die 's ochtends om 6 uur hun nest verlaten om dat stelletje luie honden te vreten te geven die mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |