abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68064452
Er zijn van die mensen dus....

Die bewust werkloos zijn deze steuntrekkers krijgen te vreten van mijn zuur verdiende belastinggeld wat ik overigens met liefde afsta aan de staat, tenslotte JE KRIJGT WAT JE VERDIENT ! zeggen ze wel is.

Echter ik heb zo een tyfushekel aan de bewust werklozen van die mensen die nog te lui zijn om uit hun ogen te kijken of het koude zweet al op het voorhoofd staat als ze ook maar aan het woord WERK denken.

Bepaalde buitenlandse groeperingen doen hier actief aan mee, denk aan de gemiddelde marokkaan , in dit geval dan gelijk de KUT-Marokkaan welke zich verplaatst een Oh Lord Would you Buy me Mercedes.

Hoe denk jij hierover ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 16 april 2009 @ 10:46:02 #2
238900 Koekz
Der Meister
pi_68064508
Gooi dr eerst eens een onderzoekje voor jezelf tegen aan over hoe uitkeringen werken...
pi_68064526
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:46 schreef Koekz het volgende:
Gooi dr eerst eens een onderzoekje voor jezelf tegen aan over hoe uitkeringen werken...
Mwah bewust solliciteren op een functie die je toch niet krijgt of zeggen dat je liever niet wilt aangenomen worden komt heeeeeeeel regelmatig voor.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_68064557
Matig allochtonen bash topic. Heb beter gezien op Fok.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_68064559
Hoe kun je nou bewust werkloos zijn? Na een tijdje word je toch gedwongen elke baan te accepteren?

Overigens niks mis met bewuste werklozen zolang ze maar niet teren op gemeenschapsgeld.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 16 april 2009 @ 10:48:05 #6
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_68064580
Ik denk dat de eisen en voorwaarden waar je aan moet voldoen voordat je een uitkering krijgt vrij strikt zijn op het moment. Het hele idee dat er complete bevolkingsgroepen zijn die zonder problemen hun leven lang steun trekken, is een beetje achterhaald wat mij betreft en meer gebaseerd op borrelpraat dan op echte gegevens.
pi_68064582
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:47 schreef teknomist het volgende:

Overigens niks mis met bewuste werklozen zolang ze maar niet teren op gemeenschapsgeld.
Eens als je maar rijk genoeg bent.
pi_68064583
Lijkt me heerlijk.

Werken is voor paupers.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_68064605
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik denk dat de eisen en voorwaarden waar je aan moet voldoen voordat je een uitkering krijgt vrij strikt zijn op het moment. Het hele idee dat er complete bevolkingsgroepen zijn die zonder problemen hun leven lang steun trekken, is een beetje achterhaald wat mij betreft en meer gebaseerd op borrelpraat dan op echte gegevens.
Mwah ..... ik maak het van zeer dichtbij mee en believe me het is easy as hell.
pi_68064615
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef Jarno het volgende:
Lijkt me heerlijk.

Werken is voor paupers.
Wat jij zegt J, hoelang ben je al pauper ?
  donderdag 16 april 2009 @ 10:49:16 #11
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_68064626
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:46 schreef Koekz het volgende:
Er wordt absoluut veel te veel misbruik gemaakt van uitkeringen. Maar dan: iedere onterechte uitkering is er een te veel. Ik geloof echter niet dat het bewuste misbruik onder allochtonen hoger is dan onder autochtonen. Wel zullen andere aspecten (sociaal/taalbarriere etc..) een rol spelen in het hogere percentage uitkeringsgerechtigden in die groep. Genoeg werk te verrichten nog dus
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_68064638
Mensen die met hun luie reet thuis zitten, uitkering vangen en zeuren dat er geen werk is..
er is werk zat, alleen jullie flikkers zijn "te goed" om minder betaald werk te doen...

Ga allemaal is de pest tyfus krijgen...

voor iedereen die wel werkt
No Guts, No Glory
pi_68064659
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef MrTorture het volgende:

[..]

. Genoeg werk te verrichten nog dus
Misschien wat voor die bewust werklozen mensen
pi_68064700
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef Joene het volgende:

[..]

Wat jij zegt J, hoelang ben je al pauper ?
Veel te lang.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_68064710
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef Joene het volgende:

[..]

Mwah ..... ik maak het van zeer dichtbij mee en believe me het is easy as hell.
Het verschilt ook heel erg per gemeente.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 16 april 2009 @ 10:54:06 #16
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_68064786
Ik heb trouwens alleen maar medelijden met mensen die lange tijd werkloos zijn, het is nou niet bepaald een leven waar je jaloers op hoeft te zijn...
pi_68064811
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb trouwens alleen maar medelijden met mensen die lange tijd werkloos zijn, het is nou niet bepaald een leven waar je jaloers op hoeft te zijn...
Medelijden met Iemand die er bewust voor kiest om lekker thuis te zitten van jouw centen ?
pi_68064832
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:54 schreef Hephaistos. het volgende:
pi_68064877
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:51 schreef Jarno het volgende:

[..]

Veel te lang.
ik moet ook nog minstens 40 jaar sparen
  donderdag 16 april 2009 @ 10:57:04 #20
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_68064892
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:54 schreef Joene het volgende:

[..]

Medelijden met Iemand die er bewust voor kiest om lekker thuis te zitten van jouw centen ?
Ik kan me niet anders voorstellen, dan dat je daar zwaar depressief van wordt Grotere kans op alcoholmisbruik, etc...
Maar goed, om die reden werk ik dus wel :p misschien dat een ander er minder last van heeft. Maar of diegenen nou echt "gelukkig" zijn? Waarschijnlijk veel klagen over dat alles duurder wordt en de uitkering niet meestijgt
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_68064950
ik vindt het ook erg vervelend ,dat er dat soort mensen zijn...ook snap ik dat soort mensen niet...wat willen ze dan heel de dag maar thuis zitten tv kijken ...bah bah nee geef mij maar me wel verdiende centjes...je een beetje nuttig maken kan geen kwaad....oke ik ben ook afgekeurt tot mijn 65 ste maar dat wil ik niet ...einde van dit jaar ga ik weer aan het werk...ben dus goed hesteld van me ziekte..dus ik verheug me er ook weer op...
pi_68064963
ik zou er ook helemaal gek van worden maar goed.....

Alsnog als mensen er voor kiezen om maar thuis te zitten en alles doen om maar niet te hoeven werken
  donderdag 16 april 2009 @ 10:59:45 #23
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_68064968
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:54 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik denk dat dat 'lekker thuis zitten' nog vies tegenvalt na een paar weken. Geen doel in je leven, geen structuur, geen eigenwaarde. Daar moet je verdomd ongelukkig van worden...
pi_68065007
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik denk dat dat 'lekker thuis zitten' nog vies tegenvalt na een paar weken. Geen doel in je leven, geen structuur, geen eigenwaarde. Daar moet je verdomd ongelukkig van worden...
Daar kiest een BEWUST werkloos persoon zelf voor.
pi_68065069
meenige morkkaan zal jarloers op mij zijn hahahahahah...als je snapt wat ik bedoel
  donderdag 16 april 2009 @ 11:03:38 #26
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_68065110
Dat zijn niet alleen Marokkanen. Nederlandse tokkies kunnen er ook wat van. Bij mij in de buurt zitten ze voor de deur. Op een krat heineken.
pi_68065170
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:03 schreef Armageddon het volgende:
Dat zijn niet alleen Marokkanen. Nederlandse tokkies kunnen er ook wat van. Bij mij in de buurt zitten ze voor de deur. Op een krat heineken.
Jij woont dan ook nog in echte arbeiderswijk
pi_68065202
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:02 schreef PushyGurl het volgende:
meenige morkkaan zal jarloers op mij zijn hahahahahah...als je snapt wat ik bedoel
whehehehe misschien ken je ze leren hoe het moet

Cursus hoe blijf ik werkloos
  donderdag 16 april 2009 @ 11:06:19 #29
2964 Armageddon
pi_68065220
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:05 schreef Joene het volgende:

[..]

Jij woont dan ook nog in echte arbeiderswijk
huh?
pi_68065243
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:44 schreef Joene het volgende:
Er zijn van die mensen dus....

Die bewust werkloos zijn deze steuntrekkers krijgen te vreten van mijn zuur verdiende belastinggeld wat ik overigens met liefde afsta aan de staat, tenslotte JE KRIJGT WAT JE VERDIENT ! zeggen ze wel is.

Echter ik heb zo een tyfushekel aan de bewust werklozen van die mensen die nog te lui zijn om uit hun ogen te kijken of het koude zweet al op het voorhoofd staat als ze ook maar aan het woord WERK denken.

Bepaalde buitenlandse groeperingen doen hier actief aan mee, denk aan de gemiddelde marokkaan , in dit geval dan gelijk de KUT-Marokkaan welke zich verplaatst een Oh Lord Would you Buy me Mercedes.

Hoe denk jij hierover ?
Ik denk dat je een zwakbegaafde xenofoob bent.

Zo zie je maar, iedereen kan wel zomaar iets roepen, maar zonder onderbouwing zegt het helemaal niks. Hoe kom je erbij dat dit kan? Hoe kom je erbij dat de "gemiddelde marokkaan" dit doet? Kom eerst maar met cijfers, onderbouwingen of andere bewijzen die jouw stellingen onderschrjiven.
pi_68065321
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:06 schreef Armageddon het volgende:

[..]

huh?
Ik bedoel natuurlijk VOLLLUKSBUURT whehehehhehe
pi_68065340
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:06 schreef DonJames het volgende:

[..]

Zo zie je maar, iedereen kan wel zomaar iets roepen, maar zonder onderbouwing zegt het helemaal niks. Hoe kom je erbij dat dit kan? Hoe kom je erbij dat de "gemiddelde marokkaan" dit doet? Kom eerst maar met cijfers, onderbouwingen of andere bewijzen die jouw stellingen onderschrjiven.
ik denk dat je de strekking van het topic niet begrijpt , serieuze piemel
  donderdag 16 april 2009 @ 11:09:57 #33
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68065365
Ik heb eens een kennis gehad die niet werkt; hij wilde bewust niet meedoen aan de gereguleerde consumptiemaatschappij en het kapitalisme. Hij wilde niet in het stramien van werken en belasting betalen. Nou ja, dat mag natuurlijk...

Wat ik niet oke vond, is dat ie de gemeente belde als de straatverlichting het niet deed, huursubsidie aanvroeg en ... jawel ... een uitkering incasseerde.

Prima als je niet in het systeem wilt meedoen, maar dan moet je ook niet van het systeem willen profiteren.

Ik hou niet zo van bewust werkloosheid
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 16 april 2009 @ 11:10:11 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_68065376
Waarom staat dit in LIF en niet in ONZ of in KLB?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 16 april 2009 @ 11:10:32 #35
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68065393
Ow trouwens; de kennis in kwestie was zo Hollands als Hollands kan zijn: hoogblond, rode wangen en een Friese tongval!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 16 april 2009 @ 11:11:41 #36
2964 Armageddon
pi_68065439
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:06 schreef DonJames het volgende:

[..]

Krijg jij even lekker de zenuwen gladiool. In mijn buurt doet 70% dat. Niks doen en geld ontvangen. En nee dat is niet moeilijk.
pi_68065473
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:10 schreef Lienekien het volgende:
Waarom staat dit in LIF en niet in ONZ of in KLB?
Tis toch een lifestyle ?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 april 2009 @ 11:12:49 #38
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68065486
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:10 schreef ElisaB het volgende:
Ow trouwens; de kennis in kwestie was zo Hollands als Hollands kan zijn: hoogblond, rode wangen en een Friese tongval!
Afschieten! Al die friese klootzakken!
  donderdag 16 april 2009 @ 11:14:27 #39
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_68065542
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:12 schreef Joene het volgende:

[..]

Tis toch een lifestyle ?
De onzinnige beweringen en het geklaag voeren echter de boventoon.
  donderdag 16 april 2009 @ 11:15:12 #40
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_68065576
eens met Joene!

kut lui volk!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_68065583
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:09 schreef Joene het volgende:

[..]

ik denk dat je de strekking van het topic niet begrijpt , serieuze piemel
Excuus, ik had niet gezien dat het topic in KLB stond. Oh wacht..
pi_68065628
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:11 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Krijg jij even lekker de zenuwen gladiool. In mijn buurt doet 70% dat. Niks doen en geld ontvangen. En nee dat is niet moeilijk.
Anders lees je de rest van mijn post ook even
  donderdag 16 april 2009 @ 11:17:22 #43
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_68065658
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_68065672
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Het feit dat wij zo geconditioneerd zijn dat we álleen daar ons geluk uit kunnen halen, is eigenlijk al triest genoeg natuurlijk.
pi_68065681
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:47 schreef teknomist het volgende:
Hoe kun je nou bewust werkloos zijn?
Hoe kun je nou onbewust werkeloos zijn? Dat je op je werkt komt en iedereen zo van heb je die brief niet gehad teknomist?
pi_68065746
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De onzinnige beweringen en het geklaag voeren echter de boventoon.
Wat is dan onzinnig het is toch gvd de waarheid ? het zijn toch tyfus lui die bewust thuis zitten.
pi_68065798
OP klopt niet helemaal, de gemiddelde steuntrekker verdient lekkah zwart bij. Wat hem dus niet lui maakt.

Uiteraard hoef ik deze uitspraak niet te onderbouwen!
  donderdag 16 april 2009 @ 11:21:20 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_68065809
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef Joene het volgende:

[..]

Wat is dan onzinnig het is toch gvd de waarheid ? het zijn toch tyfus lui die bewust thuis zitten.
Ja Joene, tuurlijk Joene. En dat van jouw belastingcenten. Wat is het een schande.
pi_68065830
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:03 schreef Armageddon het volgende:
Inderdaad. Volgens mij hebben allochtonische Tokkies dat gedrag gewoon gekopieerd. Prima geïntergreerd dus eigenlijk .
Het erge is wel dat die autochtone uitzuigers vaak ook nog de buitenlanders beschuldigen van het inpikken van banen enzo. . Ultiem slachtoffergedrag (hebben veel allochtoniërs ook goed opgepikt).
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_68065887
Met ingang van 1 mei ben ik bewust werkloos

Maar ik ga geen steun trekken, hou mn eigen broek wel op
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')