Mwah bewust solliciteren op een functie die je toch niet krijgt of zeggen dat je liever niet wilt aangenomen worden komt heeeeeeeel regelmatig voor.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:46 schreef Koekz het volgende:
Gooi dr eerst eens een onderzoekje voor jezelf tegen aan over hoe uitkeringen werken...
Eens als je maar rijk genoeg bent.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:47 schreef teknomist het volgende:
Overigens niks mis met bewuste werklozen zolang ze maar niet teren op gemeenschapsgeld.
Mwah ..... ik maak het van zeer dichtbij mee en believe me het is easy as hell.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik denk dat de eisen en voorwaarden waar je aan moet voldoen voordat je een uitkering krijgt vrij strikt zijn op het moment. Het hele idee dat er complete bevolkingsgroepen zijn die zonder problemen hun leven lang steun trekken, is een beetje achterhaald wat mij betreft en meer gebaseerd op borrelpraat dan op echte gegevens.
Wat jij zegt J, hoelang ben je al pauper ?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef Jarno het volgende:
Lijkt me heerlijk.
Werken is voor paupers.
Er wordt absoluut veel te veel misbruik gemaakt van uitkeringen. Maar dan: iedere onterechte uitkering is er een te veel. Ik geloof echter niet dat het bewuste misbruik onder allochtonen hoger is dan onder autochtonen. Wel zullen andere aspecten (sociaal/taalbarriere etc..) een rol spelen in het hogere percentage uitkeringsgerechtigden in die groep. Genoeg werk te verrichten nog dusquote:Op donderdag 16 april 2009 10:46 schreef Koekz het volgende:
Gooi dr eerst eens een onderzoekje voor jezelf tegen aan over hoe uitkeringen werken...
Misschien wat voor die bewust werklozen mensenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef MrTorture het volgende:
[..]
. Genoeg werk te verrichten nog dus
Veel te lang.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat jij zegt J, hoelang ben je al pauper ?
Het verschilt ook heel erg per gemeente.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah ..... ik maak het van zeer dichtbij mee en believe me het is easy as hell.
Medelijden met Iemand die er bewust voor kiest om lekker thuis te zitten van jouw centen ?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb trouwens alleen maar medelijden met mensen die lange tijd werkloos zijn, het is nou niet bepaald een leven waar je jaloers op hoeft te zijn...
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb trouwens alleen maar medelijden met mensen die lange tijd werkloos zijn, het is nou niet bepaald een leven waar je jaloers op hoeft te zijn...
ik moet ook nog minstens 40 jaar sparenquote:
Ik kan me niet anders voorstellen, dan dat je daar zwaar depressief van wordtquote:Op donderdag 16 april 2009 10:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Medelijden met Iemand die er bewust voor kiest om lekker thuis te zitten van jouw centen ?
Ik denk dat dat 'lekker thuis zitten' nog vies tegenvalt na een paar weken. Geen doel in je leven, geen structuur, geen eigenwaarde. Daar moet je verdomd ongelukkig van worden...quote:Op donderdag 16 april 2009 10:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Medelijden met Iemand die er bewust voor kiest om lekker thuis te zitten van jouw centen ?
Daar kiest een BEWUST werkloos persoon zelf voor.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat 'lekker thuis zitten' nog vies tegenvalt na een paar weken. Geen doel in je leven, geen structuur, geen eigenwaarde. Daar moet je verdomd ongelukkig van worden...
Jij woont dan ook nog in echte arbeiderswijkquote:Op donderdag 16 april 2009 11:03 schreef Armageddon het volgende:
Dat zijn niet alleen Marokkanen. Nederlandse tokkies kunnen er ook wat van. Bij mij in de buurt zitten ze voor de deur. Op een krat heineken.
whehehehe misschien ken je ze leren hoe het moetquote:Op donderdag 16 april 2009 11:02 schreef PushyGurl het volgende:
meenige morkkaan zal jarloers op mij zijn hahahahahah...als je snapt wat ik bedoel
huh?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij woont dan ook nog in echte arbeiderswijk
Ik denk dat je een zwakbegaafde xenofoob bent.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:44 schreef Joene het volgende:
Er zijn van die mensen dus....
Die bewust werkloos zijn deze steuntrekkers krijgen te vreten van mijn zuur verdiende belastinggeld wat ik overigens met liefde afsta aan de staat, tenslotte JE KRIJGT WAT JE VERDIENT ! zeggen ze wel is.
Echter ik heb zo een tyfushekel aan de bewust werklozen van die mensen die nog te lui zijn om uit hun ogen te kijken of het koude zweet al op het voorhoofd staat als ze ook maar aan het woord WERK denken.
Bepaalde buitenlandse groeperingen doen hier actief aan mee, denk aan de gemiddelde marokkaan , in dit geval dan gelijk de KUT-Marokkaan welke zich verplaatst een Oh Lord Would you Buy me Mercedes.
Hoe denk jij hierover ?
Ik bedoel natuurlijk VOLLLUKSBUURT whehehehhehequote:
ik denk dat je de strekking van het topic niet begrijpt , serieuze piemelquote:Op donderdag 16 april 2009 11:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik denk dat je een zwakbegaafde xenofoob bent.
![]()
Zo zie je maar, iedereen kan wel zomaar iets roepen, maar zonder onderbouwing zegt het helemaal niks. Hoe kom je erbij dat dit kan? Hoe kom je erbij dat de "gemiddelde marokkaan" dit doet? Kom eerst maar met cijfers, onderbouwingen of andere bewijzen die jouw stellingen onderschrjiven.
Krijg jij even lekker de zenuwen gladiool. In mijn buurt doet 70% dat. Niks doen en geld ontvangen. En nee dat is niet moeilijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:06 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik denk dat je een zwakbegaafde xenofoob bent.
Tis toch een lifestyle ?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:10 schreef Lienekien het volgende:
Waarom staat dit in LIF en niet in ONZ of in KLB?
Afschieten! Al die friese klootzakken!quote:Op donderdag 16 april 2009 11:10 schreef ElisaB het volgende:
Ow trouwens; de kennis in kwestie was zo Hollands als Hollands kan zijn: hoogblond, rode wangen en een Friese tongval!
De onzinnige beweringen en het geklaag voeren echter de boventoon.quote:
Excuus, ik had niet gezien dat het topic in KLB stond. Oh wacht..quote:Op donderdag 16 april 2009 11:09 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat je de strekking van het topic niet begrijpt , serieuze piemel
Anders lees je de rest van mijn post ook evenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Krijg jij even lekker de zenuwen gladiool. In mijn buurt doet 70% dat. Niks doen en geld ontvangen. En nee dat is niet moeilijk.
Het feit dat wij zo geconditioneerd zijn dat we álleen daar ons geluk uit kunnen halen, is eigenlijk al triest genoeg natuurlijk.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat 'lekker thuis zitten' nog vies tegenvalt na een paar weken. Geen doel in je leven, geen structuur, geen eigenwaarde. Daar moet je verdomd ongelukkig van worden...
Hoe kun je nou onbewust werkeloos zijn? Dat je op je werkt komt en iedereen zo vanquote:Op donderdag 16 april 2009 10:47 schreef teknomist het volgende:
Hoe kun je nou bewust werkloos zijn?
Wat is dan onzinnig het is toch gvd de waarheid ? het zijn toch tyfus lui die bewust thuis zitten.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De onzinnige beweringen en het geklaag voeren echter de boventoon.
Ja Joene, tuurlijk Joene. En dat van jouw belastingcenten. Wat is het een schande.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat is dan onzinnig het is toch gvd de waarheid ? het zijn toch tyfus lui die bewust thuis zitten.
Inderdaad. Volgens mij hebben allochtonische Tokkies dat gedrag gewoon gekopieerd. Prima geïntergreerd dus eigenlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 11:03 schreef Armageddon het volgende:
Dat zijn niet alleen Marokkanen. Nederlandse tokkies kunnen er ook wat van. Bij mij in de buurt zitten ze voor de deur. Op een krat heineken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |