Mwah bewust solliciteren op een functie die je toch niet krijgt of zeggen dat je liever niet wilt aangenomen worden komt heeeeeeeel regelmatig voor.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:46 schreef Koekz het volgende:
Gooi dr eerst eens een onderzoekje voor jezelf tegen aan over hoe uitkeringen werken...
Eens als je maar rijk genoeg bent.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:47 schreef teknomist het volgende:
Overigens niks mis met bewuste werklozen zolang ze maar niet teren op gemeenschapsgeld.
Mwah ..... ik maak het van zeer dichtbij mee en believe me het is easy as hell.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik denk dat de eisen en voorwaarden waar je aan moet voldoen voordat je een uitkering krijgt vrij strikt zijn op het moment. Het hele idee dat er complete bevolkingsgroepen zijn die zonder problemen hun leven lang steun trekken, is een beetje achterhaald wat mij betreft en meer gebaseerd op borrelpraat dan op echte gegevens.
Wat jij zegt J, hoelang ben je al pauper ?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef Jarno het volgende:
Lijkt me heerlijk.
Werken is voor paupers.
Er wordt absoluut veel te veel misbruik gemaakt van uitkeringen. Maar dan: iedere onterechte uitkering is er een te veel. Ik geloof echter niet dat het bewuste misbruik onder allochtonen hoger is dan onder autochtonen. Wel zullen andere aspecten (sociaal/taalbarriere etc..) een rol spelen in het hogere percentage uitkeringsgerechtigden in die groep. Genoeg werk te verrichten nog dusquote:Op donderdag 16 april 2009 10:46 schreef Koekz het volgende:
Gooi dr eerst eens een onderzoekje voor jezelf tegen aan over hoe uitkeringen werken...
Misschien wat voor die bewust werklozen mensenquote:Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef MrTorture het volgende:
[..]
. Genoeg werk te verrichten nog dus
Veel te lang.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat jij zegt J, hoelang ben je al pauper ?
Het verschilt ook heel erg per gemeente.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah ..... ik maak het van zeer dichtbij mee en believe me het is easy as hell.
Medelijden met Iemand die er bewust voor kiest om lekker thuis te zitten van jouw centen ?quote:Op donderdag 16 april 2009 10:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb trouwens alleen maar medelijden met mensen die lange tijd werkloos zijn, het is nou niet bepaald een leven waar je jaloers op hoeft te zijn...
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb trouwens alleen maar medelijden met mensen die lange tijd werkloos zijn, het is nou niet bepaald een leven waar je jaloers op hoeft te zijn...
ik moet ook nog minstens 40 jaar sparenquote:
Ik kan me niet anders voorstellen, dan dat je daar zwaar depressief van wordtquote:Op donderdag 16 april 2009 10:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Medelijden met Iemand die er bewust voor kiest om lekker thuis te zitten van jouw centen ?
Ik denk dat dat 'lekker thuis zitten' nog vies tegenvalt na een paar weken. Geen doel in je leven, geen structuur, geen eigenwaarde. Daar moet je verdomd ongelukkig van worden...quote:Op donderdag 16 april 2009 10:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Medelijden met Iemand die er bewust voor kiest om lekker thuis te zitten van jouw centen ?
Daar kiest een BEWUST werkloos persoon zelf voor.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat 'lekker thuis zitten' nog vies tegenvalt na een paar weken. Geen doel in je leven, geen structuur, geen eigenwaarde. Daar moet je verdomd ongelukkig van worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |