Tof man! Goeie reis!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:20 schreef ETA het volgende:
[..]
ruim 3 weken lange rondreis door ZO Azie. 2 weken door China, 1 week Laos en 3 dagen Bangkok met GAP Adventures. Even een impulsieve last minute, exact 11 dagen geleden geboekt![]()
Voelt nu beetje raar, alles al ingepakt en alle voorbereidingen zo goed als klaar maar heb echt het gevoel dat ik dingen vergeet. Normaal ben ik de laatste nacht nog druk bezig met inpakken, dingen uitzoeken etc, maar nu niet. Misschien komt dat omdat ik nog niet helemaal uitgepakt was na mijn laatste tripMisschien komt de pre-trip stress straks nog
Goeie tip van Fogel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:20 schreef ETA het volgende:oh ja, ik zou mijn peru reisverslag nog moeten afmaken. Als ik terug kom uit Azie, heb ik geen zin aan een verslag te werken van een oudere reis. In die reisverslag ben ik aan de een na laatste dag aangekomen, echter is dit wel een van de langste dagen met vele gebeurtenissen...
Mie toe;quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:06 schreef Fogel het volgende:
Mijn eerste post ooit op het weblog is nu een feit!
quote:
Dat waren ook mijn eerste posts daar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:06 schreef Fogel het volgende:
Mijn eerste post ooit op het weblog is nu een feit!
Ik heb geen echte problemen, dus moet wel wat natuurlijk.quote:
Wat errug voor je...quote:Op maandag 4 mei 2009 15:08 schreef Hik het volgende:
Ik zie net dat ik 15.033 posts heb. Helemaal vergeten stil te staan bij mijn jubileumpost...![]()
Dan maar in september mijn 10-jarig (!) Fok-jubileum groots vieren...
Bora-bora, de emoticon-koninginquote:
Platano kun je bijna overal kopen tegenwoordig. Sowieso in Surinaamse winkels natuurlijk, maar zelfs grotere AH hebben tegenwoordig platano ("bakbanaan").quote:Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef MarkaD het volgende:
Weten jullie of (en zo ja; waar) je yerba en plátano (voor patacones) kan kopen in nederland? na 1.5 jaar hier in Zuid-Amerika ben ik behoorlijk verslaafd geraakt aan die 2 dingen
Mhhh, iets voor het dobbelsteentopic... "ga op de foto zoals deze smiley er uitziet".quote:
gracias! en ik bedoelde inderdaad yerba voor matequote:Op woensdag 6 mei 2009 09:52 schreef Hik het volgende:
[..]
Platano kun je bijna overal kopen tegenwoordig. Sowieso in Surinaamse winkels natuurlijk, maar zelfs grotere AH hebben tegenwoordig platano ("bakbanaan").
Met Yerba bedoel je -neem ik aan- yerba voor maté ("yerba" is gewoon "kruid" en is buiten Argentinië alles van cocabladeren, tot munt, tot kamille)?
Ik heb wel eens van Argentijnse vrienden gehoord dat het verkrijgbaar is in winkels in Amsterdam. Geen idee waar. Kan het eens voor je navragen.
Ja, met tanden en al!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhhh, iets voor het dobbelsteentopic... "ga op de foto zoals deze smiley er uitziet".
Ik ben d'r indd pas nog geweest, en in juni waarschijnlijk weer, dus dat wordt wel een beetje teveel van het goede...quote:
Noorwegen staat er niet bijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:23 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik ben d'r indd pas nog geweest, en in juni waarschijnlijk weer, dus dat wordt wel een beetje teveel van het goede...
Ik zat over IJsland te piekeren...
....maar misschien wordt het ook wel "gewoon" Las Vegas en 'omstreken' om ons jubileum te vieren...![]()
Maar andere suggesties sta ik ook open voor.Japan zou ik dolgraag een keer willen bezoeken, maar Chéri kan ik niet naar Azië krijgen. Alleen Hong Kong is voorlopig een optie in die hoek, denk ik.
Tsssssssquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:23 schreef Bora-Bora het volgende:
...maar Chéri kan ik niet naar Azië krijgen. Alleen Hong Kong is voorlopig een optie in die hoek, denk ik.
Leuk, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:45 schreef UIO_AMS het volgende:
De middag maar vrij genomen om m'n troep thuis op te ruimen en een begin te maken met het verslag van het dobbelsteenavontuur. Veel leuke dingen meegemaakt.
Er staat al een filmpje in het derde topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |