Lekker rustig toch?quote:
Ik ben al aan het twijfelen of ik een Samsonite moet kopen voor 150 euro...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:24 schreef Fogel het volgende:
Wie heeft er al een Henk gekocht (aangezien we toch schijt hebben aan de crisis)? http://www.henk.com/
Deze koffers waren hier in het nieuws, maar vooral vanwege de prijs ervan...
Je moet niksquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ben al aan het twijfelen of ik een Samsonite moet kopen voor 150 euro...
Hangt van de data af, van de vertrekplaats, van de maatschappij etc... Een gemiddelde vakantie voor klanten van Típica Reizen kost (incl. hotels, binnenlandse vluchten, transfers en excursies) zo tussen de 2000 en 2500 euro. Daar komt dan de internationale vlucht bij waar je moet rekenen op een bedrag rond de 900 euro. Tis geen goedkope bestemming...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Lekker rustig toch?
Maar Flipsen, vertel eens. Wat kost een ticket naar Argentinie ongeveer?
Ik wil in het najaar een week of 4 op vakantie en dat wordt, denk ik nu, òf Argentinië of China.
Ok, zo'n 900 euro dus. Dat is goed te overzien.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hangt van de data af, van de vertrekplaats, van de maatschappij etc... Een gemiddelde vakantie voor klanten van Típica Reizen kost (incl. hotels, binnenlandse vluchten, transfers en excursies) zo tussen de 2000 en 2500 euro. Daar komt dan de internationale vlucht bij waar je moet rekenen op een bedrag rond de 900 euro. Tis geen goedkope bestemming...
Aan de andere kant kan je ´s avonds wel lekker uit eten met een goeie wijn en lekker vlees of pasta (nogal wat Italiaanse invloeden hier), wat weer lekker goedkoop is. Hou er ook rekening mee dat Patagonië een stuk duurder is dan het noorden. Als je het kan plannen, dan moet je uiteraard op 5 december in Bariloche zijn he!
ga?quote:
Koop dan een American Traveller van V&D. Die zijn identiek aan Samsonite van een jaar terug. Met als voordeel dat daar de reserve-onderdelen wel voor verkrijgbaar zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:37 schreef Blik het volgende:
Ik ben al aan het twijfelen of ik een Samsonite moet kopen voor 150 euro...
Ik word werkelijk overal ter wereld aangesproken voor de meest uiteenlopende onderwerpen. Zelfs in Tokyo ging iemand mij vragen hoe ze met de metro van de ene naar de andere plek moest komen, terwijl ze er zelf woonde.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:03 schreef Liejannuh het volgende:
Maar afijn, ik word zelden aangesproken op straat als ik op vakantie ben. Heeft vast iets te maken met mijn imponerende voorkomen ofzo.
In Japan ben ik geloof ik 1 keer aangesproken door een japanner terwijl ik over straat liep.
Ik heb gekozen voor 3x een uurtje in de avond, dat was een stuk effectiever, omdat je dan tussendoor wat informatie kan opvragen en de spullen lezen als je dat zelf uitkomt. Maar goed, een huis kopen vraagt een aardige tijdinvestering. Een goede aankoopmakelaar kan je wel veel dingen uit handen nemen, maar met je hypotheek is het toch goed om er zelf veel tijd in te stoppen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:18 schreef Hik het volgende:
Ik heb gisteren 3,5 uur met een hypotheekmeneer zitten praten op mijn vrije dag.![]()
Nu weet ik weer waarom ik zo dol was op huren.
True, maar ik vind 150 euro voor een koffer nog steeds erg veel geld. Gezien in een outletshop in Amerika. Normale prijs in Nederland is 250 euro...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:14 schreef Fogel het volgende:
Ah ok
150¤ valt toch wel mee voor een degelijke koffer?
Het is dan ook: konnichi wa, al is een ohayoo goizaimasu in de vroege ochtend nog veel beter.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:24 schreef DutchTrain het volgende:
Als je hun 'Hello goodmorning' beantwoordt met een 'Kinichiwa' lopen ze snel giechelend door...![]()
Ik weet niet precies waar je woont, maar in Amsterdam heb je op de Albert Cuyp het servicepunt van Samsonite in Amsterdam zitten. Daar verkopen ze ook veel modellen van het vorige jaar tegen een lage prijs.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:26 schreef Blik het volgende:
True, maar ik vind 150 euro voor een koffer nog steeds erg veel geld. Gezien in een outletshop in Amerika. Normale prijs in Nederland is 250 euro...
'konnichiwa' bedoelde ik inderdaad (maar typte ik niet). Ohayoo (uitgesproken als Ohio) is makkelijk om te gebruiken, maar schijnt weer erg stads te zijn. Net als domo, onaki en dat soort informele woorden. Iedereen lijk hiervoor ook weer andere woorden aan te raden, terwijl ik op straat en in winkel vrijwel iedereen hetzelfde hoor zeggen, of helemaal niets... Japanners kunnen elkaar ook erg goed negeren zo lijkt het.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is dan ook: konnichi wa, al is een ohayoo goizaimasu in de vroege ochtend nog veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |