Als in laten we het hebben over kut.quote:
Niet alle topicsquote:Op donderdag 16 april 2009 11:19 schreef Dragorius het volgende:
De topics die worden geopend zijn wel faal... (inclusief die van mij uiteraard)
Open eens iets banwaardigs danquote:Op donderdag 16 april 2009 11:34 schreef RickoKun het volgende:
Moet je mijn geniale topieks maar niet negeren, pauper!![]()
quote:
Of wil je die ene van de Burgerking uit dat topic dat nog wel leuk isquote:Op donderdag 16 april 2009 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
Laten we dat gewoon niet doen, mits ik de enige man ben met Jojoortje, Breathtaking, Brechtje, Hoi_Piepeloi, Ladiadadingus![]()
Ok vooruit, jij mag dan ook meedoen omdat 't je idee is Leanne
Welke is dat?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Of wil je die ene van de Burgerking uit dat topic dat nog wel leuk is
Er ook echt een foto van maken.quote:
Laat maar, ga lekker jezelf pijpen manquote:Op donderdag 16 april 2009 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
Laten we dat gewoon niet doen, mits ik de enige man ben met Jojoortje, Breathtaking, Brechtje, Hoi_Piepeloi, Ladiadadingus![]()
Ok vooruit, jij mag dan ook meedoen omdat 't je idee is Leanne
Dat mag dan een van die andere chicks doenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:51 schreef Leanne het volgende:
[..]
Laat maar, ga lekker jezelf pijpen man
Jij denkt echt dat je lekker bent ofzoquote:
1x met m'n ogen knipperen en je zou haar al gedaan hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je lekker bent ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |