Silencio.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:33 schreef Emimich het volgende:
Een ietwat gedramatiseerde toonzetting.
Jij bent geen neger, jij was het niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:34 schreef mighty_myte het volgende:
Rot dan ook op met je kk-fiets als ik er aan kom!
Ik heb honger en dat ranzige voer van mijn wijf is al niet te vreten, dus rij me niet in de weg!
KLAGEN!quote:
Oja. even lezenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:35 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij bent geen neger, jij was het niet.
[..]
KLAGEN!
Dat is precies wat ik deed, maar dat vond ik niet topicwaardig.quote:
Ik heb het gekopieerd uit een msn-gesprek, had geen zin om nieuwe te maken. Hierbij mijn nederige excuses.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik deed, maar dat vond ik niet topicwaardig.
[..]
Ik heb het gekopieerd uit een msn-gesprek, had geen zin om nieuwe te maken. Hierbij mijn nederige excuses.
TS had zo'n vaart dat er zelfs remsporen naast haar banden ontstonden toen ze in haar handremmen kneep.quote:
Hahaquote:Op woensdag 15 april 2009 23:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
TS had zo'n vaart dat er zelfs remsporen naast haar banden ontstonden toen ze in haar handremmen kneep.
Die idioot kwam vanuit een zijstraat aanscheuren volgens mij, en ging vervolgens pas die voorrangsweg op, waar ik dus overstak. Die zijstraat kon ik niet zien en ik kan heul niet bedenken dat een of andere randdebiel zo hard rijdt op dat stuk, om 18.00u.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:44 schreef Fosfolipide het volgende:
tja ik weet niet hoe de situatie is maar dan nog moet jij nog steeds voorrang geven aan de auto die de andere auto aan het inhalen was, het is immers nog steeds een voorrangsweg waar deze auto op rijd. beter kijken dus de volgende keer
Je begrijpt het verkeerd, die gozert kwam zo hard aanscheuren dat het onmogelijk was om hem te zien aankomen. En hij had niet moeten inhalen zonder te kijken.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:00 schreef basmens het volgende:
jij zat toch fout of begrijp ik het verkeerd. Maja afremmen op de fiets is altijd kut
quote:Op donderdag 16 april 2009 00:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd, die gozert kwam zo hard aanscheuren dat het onmogelijk was om hem te zien aankomen. En hij had niet moeten inhalen zonder te kijken.
En oké, ik zat ook wel een beetje fout, maar niet heul erg. Ik had namelijk netjes naar links en rechts gekeken en ik dacht dus dat er niets achter die eerste auto reed (wat dus ook het geval was in eerst instantie), dus ik fietste door. En toen en toen en toen kwam mister Pauper eraan scheuren om mij bijna omver te stoten.
Heb je dat gezegd?quote:Op donderdag 16 april 2009 00:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]ik had weer gelijk
dat je niet sliep
natuurlijkquote:
Godver.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
natuurlijk
noortje: ik ga slapen
jimbo : Ok ik spreek je zo wel op fok!
kusje eropquote:
hihi jij slaapt nu echtquote:
I loldquote:Op donderdag 16 april 2009 07:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
*checked fobo* oh wat lullig voor je! kus!
Allereerst complimenten voor de paint. Zoals men altijd zegt: Een paint zegt meer dan duizend woorden.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:31 schreef Noortje. het volgende:
Ik, Noortje., fietste naar mijn werk. Genietend van het zonnetje had ik een glimlach van oor tot oor. De wind was lekker warm, mijn jas niet te koud en ik hoefde het spatbord van mijn fiets voor de verandering niet vast te houden aangezien mijn vader die gister gemaakt had. De wind duwde mij sneller over de weg dan gebruikeiljk, maar ik vond het niet erg, ik had er zelfs plezier in.
Ik kwam op een zogenaamde T-splitsing. Ik remde af, omdat er een auto aankwam van de voorrangsweg. Deze auto ging rechtsaf, de straat in waar ik fietste. Nog steeds genietend van het warme lenteweer stak ik mijn hand uit naar links en fietste ik verder, de weg overstekend, de intentie hebbend naar links te gaan, in de richting van mijn werk. Plotseling doemde er een auto aan de linkerkant van de andere auto op. Deze auto scheurde de andere auto voorbij, terwijl ik, als ik door zou hebben gefietst, precies op dat punt terecht zou zijn terecht gekomen waar deze auto zich op dat moment ook bevond.
Mijn handen knepen de remmen van mijn fiets in en dankzij de wrijving met het wegdek kwam ik snel tot stilstand. Voor mijn gevoel duurde het echter uren. De beruchte auto scheurde door, net zo hard als dat hij langs de andere auto was gekomen. Mijn hart klopte in mijn keel. Daar ging mijn ontspannen lentegevoel.
Jongens en meisjes, ik heb vandaag om elf voor zes 's middags een bijna dood-ervaring gehad. Het heeft me doen beseffen dat het leven zomaar over kan zijn. Geniet dan ook van elke minuut.
Paints ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samenvatting:
Ik werd bijna aangereden, terwijl ik juist heel ontspannen was.
Klacht:
Paupers achter het stuur.
Náást jouw banden?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
TS had zo'n vaart dat er zelfs remsporen naast haar banden ontstonden toen ze in haar handremmen kneep.
Zonder paint zou het verboden moeten worden om een KLB topic te openenquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:24 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Zonder paint zou het verboden moeten worden om een KLB topic te openen
Open er een topic over.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
Een tijdje terug was er echt precies t zelfde topic, over precies een zelfde situatie, met bijna dezelfde paints
Dan moet hij beter kijken.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:53 schreef pumpkineater het volgende:
Die man zal een langzame auto voor zich hebben gehad die hij eindelijk in kon halen en heeft jou niet gezien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |