abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68150866
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 21:02 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik denk dat het zeer belangrijk is om een kwaal direct met de juiste methode aan te pakken, in plaats van maar wat te proberen. Je weet niet wat voor schade de methoden die door de reguliere zorg zijn gebruikt je lichaam heeft aangedaan. Oftewel, er is uiteindelijk 1 probleem. De diagnose.

Omdat de reguliere zorg aan zo'n gigantisch financieel apparaat verbonden is, is het bijna lachwekkend dat hier nogsteeds geen goede oplossing voor is gevonden en dat het verhaal, je moet er maar mee leven stiekem best regelmatig voorkomt.
Natuurlijk is het belangrijk om een probleem van begin af aan zo goed mogelijk aan te pakken, maar ik denk toch dat daar bij de reguliere geneeskunde meer kans op is. 'Maar wat proberen' slaat imo toch echt op methoden waarvan nog niet helemaal zeker is of en hoe ze werken, en dit is vaak het geval bij alternatieve geneeskunde.
  zaterdag 18 april 2009 @ 21:36:59 #162
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68151300
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik heb uit ervaring geleerd, dat alles wat mij op de basisschool is geleerd (rekenen, lezen, schrijven, spellen (over dat laatste kun jij overigens nog wel een lesje gebruiken)), juist is. In het dagelijks leven merk je, dat de kennis die je is aangeleerd over deze onderwerpen, klopt. Net als dat buitenschoolse bronnen (bijvoorbeeld het Rijksmuseum, de media, oorlogsmonumenten) bevestigen wat je bij geschiedenis hebt geleerd. En de begrippen die je bij economie hebt geleerd, herken je weer wanneer je een huis gaat kopen, manager van een bedrijf wordt of alleen maar je zakgeld wilt sparen.

Als al deze zaken, dus de talen, wiskunde, economie, geschiedenis, aardrijkskunde enzovoort, wél kloppen, waarom zou ik dan niet geloven wat men mij bij biologie heeft geleerd? Waarom klopt dát dan ineens niet?
Je denkt zeker dat ik me alleen bezig hou met de onzinnigheid van medicatie.

Geschiedenis naar waarheid!?! Ga je HEEL gauw schamen. Sorry maar ben je echt werkelijk waar zo naief? Dat is het meest leugenachtige vak wat er gegeven wordt. Groter misleidend bedrog is er niet. Met geschiedenis kan je de toekomst bepalen...
Daarom is het mogelijk dat we nu in aanloop zijn naar een WO4. Ja 4. WO3 is al 60 jaar lang aan de gang via media, educatie en overheid.

Topografie van aardrijkskunde klopt. Maar andere zaken klopen niet. Klimaat, ozon, olie. Er wordt null geleerd over Gaia en hoe wij functioneren binnen het zonnestelsel.
Bedrog van de maanlanding (wel op de maan geweest maar wat is uitgezonden is faked). Armstrong en zijn astronauten ontdekten gigantische glasbouwwerken. Kennis van de maan is bedrog.

Oorlogsmonumenten? Leg mij uit waarom Polen een op de andere dag in 1995 het getal van gestorven mensen in Auswitch verlaagd heeft van 4 miljoen naar 1.5 miljoen. Waarom is dat niet wereldkundig gemaakt? Waarom wordt er zo schandalig gelogen over WO2. Dat is zonder meer het grofste schandaal naar de mensheid. Oorlogsmonumenten smerige huichelarij is het.
Maar WO2 is een taboo in dit stomme land daar ga ik niet verder op in.

Kijk, hoe goed we het doen als vredesmissie scroll maar wat naar benee, maar be warned.
Soldaat zijn is een nog grotere misdaad dan een ortthodoxie-arts.
Dat pinkeltjeboek wat behandeld werd als geschiedenis is zo laakbaar onjuist.

De onberechte Nazi-topstukken hebben VN, NATO, NASA, FDA en BigPharma en de huidige psychiatrie mede opgericht. Tot ver in de jaren 80 waren zij actief.

Verdiep je eens echt in de geschiedenis. Of kijk hier en paar docu's over de realistische wereld waar in we leven.

Mensen hier op FOK heb zo totaal geen benul wat er echt aan de hand is.
Het ziekelijke bedrog van BigPharma is nog niet eens een druppel op de gloeiende plaat van alle narigheid.

Economie en statistiek (96% is cijfergegochel) is opvervlakkig gedoe. De basis van dat vak is al onjuist. Bekijk Money Masters.
Ik zeg ook niet dat die termen onjuist zijn maar alles heeft een dubbele bodem.

Banken beheersen alles maar dan ook echt alles, zelfs jij als persoon. We zijn onderpand van de staat voor de bank. Ze staan mijlen ver boven wat voor wet dan ook. Eigenlijk verzinnen zij de wetten. Overheden zijn slaaf aan dat systeem. De wereld wordt maar door een paar families gerund.

Biologie: We hebben geleerd dat fotosynthese CO2 nodig heeft om bomen en planten te laten grooien, zodat zij op hun beurt weer zuurstof aan ons geven. Waarom wordt er dan zulke ONWAARSCHIIJNLIJKE quatsch verkondigd over CO2 en dat het aangepakt moet worden. Dat direct een bedreiging voor plant en boom met daarbij indirect onze zuurstof. Ik kan en wil niet begrijpen waar we zo spastisch doen over CO2.
Het is zo overduidelijk dat het een onderdeel van het decimeer/depopulatie project is. Kijk naar dat leuke George Stones Monument >> maintain humanity below 500.000.000 en dat al in 1980.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 18-04-2009 21:46:19 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 18 april 2009 @ 21:41:54 #163
52357 Lambiekje
pi_68151443
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Met dat laatste ben ik het helemaal eens. Patienten gaan er echter al vaak op deze manier mee om, om mijzelf als voorbeeld te nemen: ik heb al sinds mijn geboorte last van eczeem. Altijd onder behandeling geweest in het reguliere circuit (dermatoloog, allergoloog etc). Steeds vonden ze wel iets, en bleef het weer een tijdje weg, maar altijd kwam het weer terug. Uiteindelijk was ik min of meer uitbehandeld, ik kreeg te horen 'je moet er mee leren leven'. Voor mij was dit echter nog geen optie, dus ben ik verder gaan zoeken. Twee jaar geleden heb ik een tijdje acupressuur gehad, en sindsdien ben ik vrijwel geheel van mijn eczeem af .

Er is helemaal niets mis mee om verder te kijken dan de reguliere behandelmethoden, alleen vind ik persoonlijk wel dat men alternatieve geneeskunde ook als alternatief moet blijven zien, dus niet als de enige juiste weg. Degene die mij acupressuur gaf, heeft mij ook bijvoorbeeld altijd aangeraden gewoon mijn reguliere medicijnen te blijven nemen (inmiddels ben ik daar ook mee gestopt), totdat mijn dermatoloog aangaf dat ik er mee zou kunnen stoppen.

Ik denk dat alternatieve geneeskunde een heel goed alternatief is, wanneer reguliere methodes niet blijken aan te slaan.
Mooi dat het is opgelost.

Je weet vast wel dat ze acupressuur en acupunctuur aan banden gelegd willen zien
Mensen raken naar 1 of een paar behandelingen van hun eczeem of hernia af.

Vind je het niet schandalig dat z'n kutarts zegt : 'je moet er mee leren leven'.
Terwijl acupressuur de oplossing voor je was? Heeft dat niet je ogen geopend?!!
Verbasend. Z'n arts weet heus wel dat het bestaat en dat het daarmee opgelost kan worden. Maar levert hem geen bonus geld op. Hij heeft dus niet eens het lef om jouw advies te geven van propeer dat eens maar dat is dan off the record. Dit is dus weer z'n moment dat een arts niet begaan is met je probleem?!

Jouw verhaal bevestigd maar weer mooi mijn stelling dat artsen niet begaan zijn met het gezondheid van de patienten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 18-04-2009 21:53:16 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68151445
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 21:36 schreef Lambiekje het volgende:

Geschiedenis naar waarheid!?! Ga je HEEL gauw schamen. Sorry maar ben je echt werkelijk waar zo naief? Dat is het meest leugenachtige vak wat er gegeven wordt. Groter misleidend bedrog is er niet.
Misschien moet je es niet zo hysterisch reageren. Dan nemen mensen je misschien wel serieus.
pi_68151776
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 21:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Knip.
Kun je nou eens een keer normaal en rustig reageren? Ik vind het nogal irritant dat jij mensen constant uit zit te maken voor belachelijk en onnadenkend, terwijl jij niet eens een normale samenhangende zin zonder spelfouten kunt produceren.

Als je nu rustig uitlegt wát er niet klopt en hoe het volgens jou wel zit, kan ik iig de gedachtengang begrijpen en er eens naar kijken. Ik sta echt wel open voor nieuwe ideeen, maar de manier waarop jij ze verkondigt, daar sta ik niet voor open. Dat wekt alleen irritatie op.
  zaterdag 18 april 2009 @ 21:55:01 #166
52357 Lambiekje
pi_68151827
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:47 schreef ToT het volgende:

[..]

Of die bronnen bevestigen wat je aangeleerd is omdat al het bewijsmateriaal wel in de verhalen zijn opgenomen?
zoals wat?
alleen grammitica en wiskunde (maar de echte kracht van getallen wordt niet verteld) is juist.
pi_68151849
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 21:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mooi dat het is opgelost.

Je weet vast wel dat ze acupressuur en acupunctuur aan banden gelegd willen zien
Mensen raken naar 1 of een paar behandelingen van hun eczeem of hernia af.

Vind je het niet schandalig dat z'n kutarts zegt : 'je moet er mee leren leven'.
Terwijl acupressuur de oplossing voor je was? Heeft dat niet je ogen geopend?!!
Verbasend. Z'n arts weet heus wel dat het bestaat en dat het daarmee opgelost kan worden. Maar levert hem geen bonus geld op. Hij heeft dus niet eens het lef om jouw advies te geven van propeer dat eens maar dat is dan off the record. Dit is dus weer z'n moment dat een arts niet begaan is met je probleem?!

Jouw verhaal bevestigd maar weer mooi mijn stelling dat artsen niet begaan zijn met het gezondheid van de patienten.

De arts in kwestie heeft mij idd niet doorverwezen naar alternatieve geneeskunde. Toen ik haar later vertelde hoe het mij geholpen was, was zij echter alleen maar aanmoedigend en blij dat ik er op die manier vanaf gekomen was. Echter, het is iets wat ik op eigen risico geprobeerd heb: doordat het niet wetenschappelijk onderzocht is, kan de reguliere geneeskunde mensen ook niet doorverwijzen naar misschien wel schadelijke methoden: wie weet wat het voor schade kan aanrichten.

Patienten worden overigens wel degelijk regelmatig doorverwezen naar de wat meer gevestigde vormen van alternatieve geneeskunde, zoals acupunctuur en homeopathie.
  zaterdag 18 april 2009 @ 22:12:19 #168
52357 Lambiekje
pi_68152344
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 21:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Kun je nou eens een keer normaal en rustig reageren? Ik vind het nogal irritant dat jij mensen constant uit zit te maken voor belachelijk en onnadenkend, terwijl jij niet eens een normale samenhangende zin zonder spelfouten kunt produceren.

Als je nu rustig uitlegt wát er niet klopt en hoe het volgens jou wel zit, kan ik iig de gedachtengang begrijpen en er eens naar kijken. Ik sta echt wel open voor nieuwe ideeen, maar de manier waarop jij ze verkondigt, daar sta ik niet voor open. Dat wekt alleen irritatie op.
Dat je zegt dat geschiendenis gegaan is zoals de havo/vwo boekjes verteld hebben. Hoe kan ik het anders zeggen, gewoonweg niet juist. Helemaal niets. van dino's tot nu is elke gebeurtenis verdraaid, alleen de jaartallen kloppen.

KIjk naar hoe oorlogen gevoerd worden met wat voor motivaties?
Doe eens een gok hoeveel oorlogen Amerika heeft gevoerd na WO2?
a) 10 b)25 c) 100+ d)250+

Maar bekijk maar een paar links van bovenstaande post en begrijp de wereld een stuk realistischer.

Ik vind het alleen wel typisch dat je denkt dat geschiedenis gegaan zoals het je verteld is.
Nooit afgevraagd waarom Vietnam gestart is na het op papier zijnde Tonkin incident. Of de couveuse mediahoax voor GoldWar I . Det niet aanwezige WMD in Irak voor GolfWarII.
Pearl Harbor voor deelname aan WO2. De bombardement van Lusitania voor WO1.
Zie je al een stramien?

Jezus dat waarschijnlijk Julius Ceasar was. Het bedrog van de kerk en geloof.
  zaterdag 18 april 2009 @ 22:18:55 #169
52357 Lambiekje
pi_68152557
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 21:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

De arts in kwestie heeft mij idd niet doorverwezen naar alternatieve geneeskunde. Toen ik haar later vertelde hoe het mij geholpen was, was zij echter alleen maar aanmoedigend en blij dat ik er op die manier vanaf gekomen was. Echter, het is iets wat ik op eigen risico geprobeerd heb: doordat het niet wetenschappelijk onderzocht is, kan de reguliere geneeskunde mensen ook niet doorverwijzen naar misschien wel schadelijke methoden: wie weet wat het voor schade kan aanrichten.

Het is toch van de zotte dat het niet onderzocht wordt op de door jullie zo gewilde wetenschappelijk basis.
Voor mij is het een teken dat ze het absoluut niet appreciëren dat er bij hun conculega's wel een direct effectieve oplossing is. Acupunctuur is al duizende jaren ouder dan de methodes van bigpharma.
Dat het effectief is lijkt mij evident.
quote:
Patienten worden overigens wel degelijk regelmatig doorverwezen naar de wat meer gevestigde vormen van alternatieve geneeskunde, zoals acupunctuur en homeopathie.
Vast pas nadat de patient zelf zegt van hoe zit het met homeopathie?
pi_68152648
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 22:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat je zegt dat geschiendenis gegaan is zoals de havo/vwo boekjes verteld hebben. Hoe kan ik het anders zeggen, gewoonweg niet juist. Helemaal niets. van dino's tot nu is elke gebeurtenis verdraaid, alleen de jaartallen kloppen.

KIjk naar hoe oorlogen gevoerd worden met wat voor motivaties?
Doe eens een gok hoeveel oorlogen Amerika heeft gevoerd na WO2?
a) 10 b)25 c) 100+ d)250+

Maar bekijk maar een paar links van bovenstaande post en begrijp de wereld een stuk realistischer.

Ik vind het alleen wel typisch dat je denkt dat geschiedenis gegaan zoals het je verteld is.
Nooit afgevraagd waarom Vietnam gestart is na het op papier zijnde Tonkin incident. Of de couveuse mediahoax voor GoldWar I . Det niet aanwezige WMD in Irak voor GolfWarII.
Pearl Harbor voor deelname aan WO2. De bombardement van Lusitania voor WO1.
Zie je al een stramien?

Jezus dat waarschijnlijk Julius Ceasar was. Het bedrog van de kerk en geloof.
Je doet net of je hem iets kwalijk neemt, dit haalt je hele betoog onderuit. Misschien is het slim voor jou om de term weerstand eens goed te onderzoeken. Dit zal je veel rust geven.

Neem me niet verkeerd, je ideeën zijn zeker niet gek, het is de toon die ervoor zorgt dat niemand je begrijpt, dit omdat er weerstand door ontstaat. Dit ziet de NWO dan ook maar al te graag.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zaterdag 18 april 2009 @ 22:22:11 #171
52357 Lambiekje
pi_68152715
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 22:20 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je doet net of je hem iets kwalijk neemt, dit haalt je hele betoog onderuit. Misschien is het slim voor jou om de term weerstand eens goed te onderzoeken. Dit zal je veel rust geven.
nee ik neem de onwetendheid en gemakzucht van de mens kwalijk. Dat gaat nu onze kop kosten.

Kijk hoe goed het met het onderwijs gaat. Competentie gericht leren.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lambiekje op 18-04-2009 22:28:28 ]
pi_68152869
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 21:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Natuurlijk is het belangrijk om een probleem van begin af aan zo goed mogelijk aan te pakken, maar ik denk toch dat daar bij de reguliere geneeskunde meer kans op is. 'Maar wat proberen' slaat imo toch echt op methoden waarvan nog niet helemaal zeker is of en hoe ze werken, en dit is vaak het geval bij alternatieve geneeskunde.
Ze hebben bij jou in de reguliere zorg toch ook een aantal verschillende methoden geprobeerd zonder het gewenste effect?
Uiteindelijk maakt het volgens mij echt niks uit welke kant gekozen wordt, echter wederom is de diagnose het belangrijkst. Ik vind het dan ook lastig om te gaan met termen als reguliere en alternatieve. Dit zou 1 geheel moeten zijn!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_68153050
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 22:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee ik neem de onwetendheid en gemakzucht van de mens kwalijk. Dat gaat nu onze kop kosten.
Dat kun je hem ook niet kwalijk nemen. Het enige wat jij kunt doen is mensen laten nadenken, en dat zal je echt niet lukken dmv ellelange betogen met een drukkende toon. Door de weerstand die dat opwekt, zullen de mensen die het lezen er niet over gaan nadenken.

Ik geef je gelijk dat het onze kop kan kosten, maar een beter milieu begint bij jezelf toch? Om eerlijk te zijn denk ik dan ook dat je zeer veel kunt opsteken van figuren als Socrates en Plato, die geven je de ruimte om te denken en zodoende ook de handvaten die je nodig hebt om je woord te verspreiden. Mensen leren niks door alleen te luisteren of lezen, er moet over nagedacht worden, oftewel de informatie moet verwerkt worden.
pi_68153116
Nou ik weet wel zeker dat er veel meer achter de dingen inde geschiedenisboekjes zitten dan we denken, maar je moet ook niet te veel doorschieten.
  zaterdag 18 april 2009 @ 22:31:49 #175
52357 Lambiekje
pi_68153202
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 22:30 schreef ToT het volgende:
Nou ik weet wel zeker dat er veel meer achter de dingen inde geschiedenisboekjes zitten dan we denken, maar je moet ook niet te veel doorschieten.
Denk je nu werkelijk waar dat ik aan het doorschieten ben. Wake Up
pi_68153255
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is de grote vraag.

Duidelijk is dat 60 tot 80% van alle wetenschappelijke publicaties op enerlei gemanipuleerd is.
Hoe is dat dan duidelijk? Blijkbaar heb je daar een bron voor, en blijkbaar heb je een manier om vast te stellen dat die bron betrouwbaar is. Anders zou je dit hier niet roepen. Het kan niet zijn omdat het een wetenschappelijke bron is, want je zegt net zelf dat die niet betrouwbaar zijn.
quote:
Het grootste deel is gebaseerd op ghostwritings, bigpharma opgestelde bullshit verhaaltjes met een artsennaam er onder.
Hoe weet je dat zonder die publicaties ooit gelezen te hebben dan?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_68155149
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 22:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kijk hoe goed het met het onderwijs gaat. Competentie gericht leren.
waarom haal je er nu het onderwijs bij? Raak je door je 'bronnen' heen op medisch gebied?

quote:
Op zaterdag 18 april 2009 22:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Denk je nu werkelijk waar dat ik aan het doorschieten ben. Wake Up
je bent niet aan het doorschieten...je bent allang mijlenver je doel voorbij.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_68155438
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik slik geen pillen voor mijn astma.
[..]

Interessant! We lezen verder
[..]

Ik ken mijzelf behoorlijk goed, en als jij mij zou kennen, dan zou je weten dat wat je hier schrijft echt niet van toepassing is op mij. Ik ben juist extravert, toon snel emoties en ben behoorlijk eigenwijs en laat mijn mening snel weten. Beetje raar dat dit op afstand gediagnoseerd wordt
[..]

Wat voor trauma`s kan een kind van 3 maanden al opgelopen hebben? Want vanaf 3 maanden had ik er al last van.
[..]

Ik heb hier de werkzame stoffenlijst liggen. Wat wil je weten?
[..]

Ik woon op 30 minuten van het strand, midden in de polder, loop 2x per week hard, doe aan voetbal en hou van fietsen. Kan het nog gezonder?
Nou, Gefeliciteerd. Als het tot deze ene astma beperkt is zeer zeker.

Een redelijke gezondheid is nou eenmaal een waardevol goed.

Als het nou ook nog zonder medicijnen kan, is het allemaal perfect.

Geniet van de natuur en van het strand.

Groeten.
  zondag 19 april 2009 @ 00:30:42 #179
52357 Lambiekje
pi_68156992
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:31 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nou, Gefeliciteerd. Als het tot deze ene astma beperkt is zeer zeker.

Een redelijke gezondheid is nou eenmaal een waardevol goed.

Als het nou ook nog zonder medicijnen kan, is het allemaal perfect.

Geniet van de natuur en van het strand.

Groeten.
Het strand, daar steekt bigpharma ook al een stokje voor door te zeggen: 'Je krijgt huidkanker van de zon".
pi_68157335
quote:
Op zondag 19 april 2009 00:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het strand, daar steekt bigpharma ook al een stokje voor door te zeggen: 'Je krijgt huidkanker van de zon".
uiteraard is dat volgens jou onzin... Moet je eens zeggen tegen iedereen die er huidkanker van gekregen heeft.

[ Bericht 12% gewijzigd door bas-beest op 19-04-2009 00:52:34 ]
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')