abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68096306
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:18 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dus Lambiekje mag zeggen dat ik niet voor mezelf kan nadenken, maar ik mag hem er niet op wijzen dat hij nog nooit een medisch boek heeft gelezen, en dus een grote hypocriet is?

Ik snap dat je het topic niet wil laten ontsporen ToT, maar ik vind dat je hier wel erg in het voordeel aan het modden bent van degene die niet openstaat voor een gezonde discussie.
Ik heb nooit beweerd dat deze discussie gezond is!

Je mag zeer zeker wel zeggen dat Biekje eens goed in medische boeken moet duiken, maar tig keer "Mwa, dat lijkt me sterk want je hebt nog nooit een medisch boek open geslagen" of iets in die trand is ook niet echt constructief.

Lambiekje moet net als iedereen ook echt wel genuanceerder worden in zijn taalgebruik.
En verder...tja....hij heeft recht om zijn mening te uiten over BigPharma en weet ik allemaal wat. Ook al nemen wij de meeste van zijn bronnen niet serieus: als wij hem de mond zouden snoeren omdat hij voor ons gevoel zijn overtuiging onvoldoende kan onderbouwen, heeft BNW dan nog wel bestaansrecht?
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:35:11 #82
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68097553
quote:
‘Criminaliteit ook medisch aanpakken’
Inmiddels slikken ongeveer 1 miljoen Nederlanders iedere dag antidepressiva, en het worden er nog elke dag meer. Psychiaters laten mensen geloven dat de medicijnen volkomen veilig zijn, maar het tegendeel is het geval.

Recent nog publiceerde de krant Trouw er een reportage over: “Een misdadige bijwerking“, waarin het (met wetenschappelijke referenties) aannemelijk werd gemaakt dat antidepressiva volkomen normale mensen kunnen aanzetten tot extreem gewelddadig gedrag en moord.

Bijzonder storend is het dan om in het nieuws te lezen dat psychiaters bepleiten om crimineel gedrag medisch te behandelen, want zijn het niet de psychiaters die bij veel mensen - indirect - verantwoordelijk zijn voor het gedrag, of iig. invloed uitoefenen die mensen sneller een misdaad laat begaan?

Stel nu dat het daadwerkelijk zo is. Dat psychiaters bewust problemen veroorzaken in de maatschappij om vat te krijgen op mensen en ervan te kunnen profiteren. Zijn psychiaters dan eigenlijk niet een van de meest afschuwelijke criminelen in (en misbruikers van) onze samenleving?

Ik weet zeker dat psychiaters daadwerkelijk bewust deze absurde dingen doen, uit de vele betrouwbare wetenschappelijke bronnen die ik in de afgelopen jaren heb gelezen en uit de contacten met hoogleraren en wetenschappers die ik heb gemaakt, maar ik kan helaas niet bevestigen wat de motivatie is en heb feitelijk geen goede aanwijzingen. Het enige dat duidelijk is, is dat het daadwerkelijk zo is en dat psychiatrische medicijnen vaak de problemen veroorzaken waarvoor ze worden voorgeschreven (of erger), en dat psychiaters dat weten.
bron
Bezopen is het.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 17 april 2009 @ 09:39:50 #83
92279 N.icka
Windforce 11
pi_68097676
Sorry hoor

Maar stel dat het niet zo is he? Stel....
pi_68097818
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 08:31 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik heb nooit beweerd dat deze discussie gezond is!

Je mag zeer zeker wel zeggen dat Biekje eens goed in medische boeken moet duiken, maar tig keer "Mwa, dat lijkt me sterk want je hebt nog nooit een medisch boek open geslagen" of iets in die trand is ook niet echt constructief.
Klopt
quote:
Lambiekje moet net als iedereen ook echt wel genuanceerder worden in zijn taalgebruik.
En verder...tja....hij heeft recht om zijn mening te uiten over BigPharma en weet ik allemaal wat. Ook al nemen wij de meeste van zijn bronnen niet serieus: als wij hem de mond zouden snoeren omdat hij voor ons gevoel zijn overtuiging onvoldoende kan onderbouwen, heeft BNW dan nog wel bestaansrecht?
Allemaal leuk en aardig dat je hem niet de mond wil snoeren, maar zulke "discussietopics" zoals deze doen BNW ook geen goed.
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:06:21 #85
52357 Lambiekje
pi_68098426
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Klopt
[..]

Allemaal leuk en aardig dat je hem niet de mond wil snoeren, maar zulke "discussietopics" zoals deze doen BNW ook geen goed.
Het bedrog MOET tentoon gespreid worden. Het ware beeld van artsen en wetenschappers als goed beroep mag wel eens doorgeprikt worden na 100 jaar misdadige praktijken met oogpunt winstbejaag van BigPharma.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68098997
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 09:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bezopen is het.
Riight, en hoeveel van die mensen slikten ook zeg ibuprofen voor de hoofdpijn die ze ook vast hadden? Maw er kunnen dus heel goed andere factoren een rol bij spelen, en de wisselwerking tussen diverse medicatie is helemaal een doolhof.

Er zijn op dit moment alleen nog maar vermoedens, en ja, dat moet onderzocht worden, en ja, men zou wel wat terughoudender met het voorschrijven van dat soort medicatie kunnen zijn, maar het alternatief is lange (=kostbare) therapie, en dat is minder goed verborgen te houden dan een doosje pillen in de badkamer, want face it, mensen kiezen er zelf voor, die 600.000+ mensen worden echt niet gedwongen tot het slikken van die pillen, die willen in de meerderheid van de gevallen lekker snel en gemakkelijk van hun problemen af, net als van hun overgewicht, je weet ook vast wel hoe gretig al dat afslankspul aftrek vind, terwijl de remedie simpel is, minder & gezonder eten, en vooral meer bewegen, maar neeheee, dat is te veel moeite voor de gemiddelde Nederlander, dat moet allemaal makkelijk met een pilletje.

Als jij de commercie (in de hoedanigheid van bigpharma zoals jij ze continu noemt) er bij haalt moet je er ook het oude adagium "vraag en aanbod" bij vermelden, bedrijven maken iets niet als ze het niet kunnen verkopen, ergo, de consument is er ook deels schuldig aan door zijn gemakzucht, want reclame maken voor die anti-depressiva gebeurt niet..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_68099063
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het bedrog MOET tentoon gespreid worden. Het ware beeld van artsen en wetenschappers als goed beroep mag wel eens doorgeprikt worden na 100 jaar misdadige praktijken met oogpunt winstbejaag van BigPharma.
Vooral blind blijven voor argumenten van anderen.

Vooral dingen blijven negeren die niet in jouw manier van 'discussiëren' passen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_68099779
ToT ik begrijp dat je snel het gevoel krijgt dat het Lambiekje tegen de rest is in de discussies en het dus graag voor hem wil opnemen, maar je kritiek is vooral aan de kant van de mensen met ratio gericht. Terwijl Lambiekje mag blijven strooien met termen als Untermenschen, mogen wij niet eens aan zijn geestelijke gesteldheid twijfelen?

OT:

Lambiekje kan je aan ons uitleggen hoe Big Pharma zoveel mensen in het complot kan houden? Het gaat namelijk over de verzekeraars, ziekenhuizen, priveklinieken, Universiteiten, uitgevers van medische bladen, ontwikkelaars en producenten van medicijnen, etc etc.

Hoe krijg je voor elkaar dat er zoveel mensen zijn die in het complot mee gaan?

Of als ze niet actief in het complot zitten, hoe verklaar je dan al die onderzoekers (studenten, promovendi, professoren, doktors, onafhankelijken) geen wonder middelen vinden, of als ze ze wel vinden dat Big Pharma er ALTIJD op tijd bij is voordat het bekend word. Dat is bijna onmogelijk.

Daarnaast doet een vriend van mij onderzoek naar de ontwikkeling van bepaalde typen kanken als promovendus. Hoe kan hij onderzoek doen naar kankercellen als ze niet bestaan? Zit hij dan ook in het complot of doet hij onderzoek naar andere cellen en heeft hij dit na jaren onderzoek nog steeds niet door?
pi_68101170
ik ga nu naar m'n werk, hoop dat er vanavond weer wat te lezen is hier
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:02:28 #90
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_68102760
quote:

[..]

Bezopen is het.
quote:
Ik weet zeker dat psychiaters daadwerkelijk bewust deze absurde dingen doen, uit de vele betrouwbare wetenschappelijke bronnen die ik in de afgelopen jaren heb gelezen en uit de contacten met hoogleraren en wetenschappers die ik heb gemaakt, maar ik kan helaas niet bevestigen wat de motivatie is en heb feitelijk geen goede aanwijzingen. Het enige dat duidelijk is, is dat het daadwerkelijk zo is en dat psychiatrische medicijnen vaak de problemen veroorzaken waarvoor ze worden voorgeschreven (of erger), en dat psychiaters dat weten.
Inderdaad, een betrouwbare bron.
pi_68102910
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 08:31 schreef ToT het volgende:
Alsof BNW wel bestaansrecht heeft als we alleen nog maar topics gaan toestaan van sjappies die hier hun mening neerplempen alsof het een absolute waarheid is, en vervolgens niet open staan voor een discussie. Dat is geen discussie, dat is schreeuwen vanaf een zeepkist, en imho kun je maar een soort reactie daarop verwachten, wat dus precies is wat je hier zit in dit topic.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:16:24 #92
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68103294
quote:

[..]

Bezopen is het.
Het is bezopen dat tegenwoordig zoveel mensen antidepressiva nodig hebben, of denken nodig te hebben. Voor sommige mensen zijn medicijnen nutteloos, omdat het probleem vaak niet zit in het lichaam, maar in de geest. Ze durven niet kritisch naar zichzelf te kijken en zijn daarom ook minder kritisch naar anderen toe. Ze schrijven misplaatste autoriteit toe waar het niet verdiend is.

Een zelfde situatie zie ik ook bij jou Lambiekje. Let op! Ik wil hier geen persoonlijke aanval plaatsen of je in diskrediet brengen! Ik hoop echter je ogen te openen voor de realiteit door je zicht enigzins te richten op dat wat belangrijk is. De vraag naar medicijnen en dergelijke is dermate hoog, dat bedrijven als BigPharma hier een markt in hebben. En terecht. Dit maakt echter niet BigPharma de as van het kwaad, zij zijn immers slechts 'the messenger'. Het probleem ligt volgens mij bij opvoeding en de wil naar persoonlijke groei, of eigenlijk het ontbreken van de twee.

In veel gevallen is medicatie helemaal niet nodig:
Slaappillen? Verminder je stress.
Koortsremmers? Ziek gewoon goed uit.
Ontstekingsremmers? Stel je niet aan. Dit is een belangrijk onderdeel van het genezingsproces.

Zo kunnen we natuurlijk nog wel even door gaan. Het lijkt me dan ook beter niet ten onrechte met het vingertje te gaan wijzen, maar eens goed lang in de spiegel te kijken als mens zijnde. Wij allemaal bedoel ik dan. Misinformatie, gebrek aan kennis, maar ook een kritische blik naar die kennis is wat aan velen ontbreekt. Ik hoop dan ook met de kennis die ik op doe als toekomstig Communicatief Farmaceut, anderen aan het denken te zetten.

Binnen een korte tijd hoop ik een essay te mogen schrijven over het denkbeeld dat gecreeerd word in de media over zowel de farmaceutische industrie en de medische wereld. Ik wil aantonen door literatuuronderzoek en enquetes dat mensen negatieve denkbeelden opgedragen krijgen door het overgrote aanbod aan negatieve publiciteit gericht aan de gezondheidszorg. Als dit essay af is, zal ik het hier plaatsen. Eenmaal voordat, en eenmaal nadat het is nagekeken, zodat duidelijk word dat het mijn persoonlijke , wetenschappelijk onderbouwde mening is en niet die van mijn professor, BigPharma of wie dan ook.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_68103751
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:16 schreef Waag-hals het volgende:
Binnen een korte tijd hoop ik een essay te mogen schrijven over het denkbeeld dat gecreeerd word in de media over zowel de farmaceutische industrie en de medische wereld. Ik wil aantonen door literatuuronderzoek en enquetes dat mensen negatieve denkbeelden opgedragen krijgen door het overgrote aanbod aan negatieve publiciteit gericht aan de gezondheidszorg. Als dit essay af is, zal ik het hier plaatsen. Eenmaal voordat, en eenmaal nadat het is nagekeken, zodat duidelijk word dat het mijn persoonlijke , wetenschappelijk onderbouwde mening is en niet die van mijn professor, BigPharma of wie dan ook.
Heej cool
Ben benieuwd, enig idee wanneer het ongeveer klaar is? Wordt dat "Medicatie is in zijn algemeenheid slecht" # 3, 4 of 5?

Verder ben ik het met je eens dat we idd veel te snel naar de pillen grijpen, als er ook andere opties zijn.. goede post dus!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:18:09 #94
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68105558
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:28 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Heej cool
Ben benieuwd, enig idee wanneer het ongeveer klaar is? Wordt dat "Medicatie is in zijn algemeenheid slecht" # 3, 4 of 5?

Verder ben ik het met je eens dat we idd veel te snel naar de pillen grijpen, als er ook andere opties zijn.. goede post dus!
Als ik dit onderwerp mag nemen, dan zal ik het ergens in juli kunnen posten. Lekker leesvoer voor in de zon dus. De prof was zelf alleen erg enthousiast over bijsluiters, hoe slecht ze werken doordat mensen ze niet lezen of begrijpen. Ik zal 'm dus nog moeten overtuigen.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_68113386
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:44 schreef arie_bc het volgende:
ToT ik begrijp dat je snel het gevoel krijgt dat het Lambiekje tegen de rest is in de discussies en het dus graag voor hem wil opnemen, maar je kritiek is vooral aan de kant van de mensen met ratio gericht. Terwijl Lambiekje mag blijven strooien met termen als Untermenschen, mogen wij niet eens aan zijn geestelijke gesteldheid twijfelen?
Nogmaals: feedback topic.

Maar okee, ik reageer toch ff: Lambiekje heeft een note gekregen, een aantal van zijn posts zijn flink ge-edit en ik zeg ook steeds dat hij van zijn zeepkist af moet, en mijn opmerking over dat er niet aan het intellect van mensen getwijfeld moet worden (iets in die bewoordingen in ieder geval) is voor een groot deel aan hem gericht. De "Non-believers" roepen in het algemeen niet zo vaak dat de andere partij niet nadenkt; die roepen vooral dat ze zich niet goed ingelezen hebben in de reguliere materie. Het zijn vooral believers die de non-believers van hersenloosheid beschuldigen en daar heb ik dus WEL wat over gezegd!

Het voor Lambiekje opnemen? Neuh, ik wil gewoon dat men niet te grof tegen elkaar wordt en ik corrigeer hem ook echt wel. Ik vind het grappig dat beide partijen mij er van beschuldigen dat ik vooral HEN benadeel en de andere partij stevig zit te matsen. Gelukkig zijn er wel een aantal die in het feedback topic aangeven dat ze er anders over denken.

Verder klopt het dat BNW een beetje een zeepkist is waarop mensen dingen roepen, maar Biekje en anderen komen vaak wel met allerlei linkjes die aangeven waarop zij hun mening baseren, dus helemaal uit de lucht gegrepen zijn hun tirades niet.
Of die linkjes betrouwbare bronnen zijn, dát moet ieder voor zichzelf uitmaken.

Dit is overigens de laatste keer dat ik in dit topic mijn moderatiebeleid uitleg. S.v.p. vanaf nu dus ECHT alleen in het Feedback topic er over beginnen!
pi_68114707
Weet niet of dit al gepost is, maar er zijn recentelijk in amerika medicijnen ontdekt die met het aids-virus zijn besmet. Deze medicijnen zijn toen zo snel mogelijk van de markt gehaald maar zijn opnieuw aangeboden in Frankrijk, Spanje & Japan

vrijdag 17 april 2009 @ 19:08:07 #97
52357 Lambiekje
pi_68117697
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Vooral blind blijven voor argumenten van anderen.

Vooral dingen blijven negeren die niet in jouw manier van 'discussiëren' passen.
Pipo ik ben ook eerst ooit aan jullie kant gestaan. Tot dat ik me begon in te lezen en niet zoals ieder hier de algemene tendens napraat. Want dat is het klakkeloos dom napraten.

Het trigger begon bij 911 en 3 dagen na ramp >> clean air to breath. Dat was de opening van bedrog.
Het was voor 3/4 eerste hulpverleners VERBODEN om monddoekjes te dragen.
pi_68117966
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als jij mij een wonderpil kan aangeven die astma miraculeus kan laten oplossen, je longblaasjes kan fixen en ook nog eens je longspieren kan laten ontspannen, en dat allemaal voor de rest van mijn leven, dan ben ik overtuigd.
Jouw probleem is dat je alleen overtuigd bent bij "pillen", daarnaast ben je ook nog eens overtuigd dat het je longen zijn die de oorzaak zijn van jouw ziekte.

Astma heeft vaak een diepere psychische oorzaak:

"angst om voor je eigen emoties en meningen op te komen en dit duidelijk aan je omgeving uit te drukken". d.w.z. er is bij jou een psychische blokkade om eens letterlijk en figuurlijk goed je "hart te luchten" en van je "af te blazen".

De eerste stap naar jouw genezing is te achterhalen welke trauma's je in je jeugd hebt opgelopen die jouw hebben belet je te uiten en je emoties geaccepteerd te krijgen, m.n. bij je ouders c.q. opvoeders.

Ga ook eens voor jezelf achterhalen wat de medicijnen die je nu inslikt allemaal voor chemicalien bevatten.

Onderzoek alternatieve gezonde therapieen, zoals rustig wandelen en gezonde zeelucht inademen.
  vrijdag 17 april 2009 @ 19:16:24 #99
52357 Lambiekje
pi_68118014
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:16 schreef Waag-hals het volgende:

[..]

Het is bezopen dat tegenwoordig zoveel mensen antidepressiva nodig hebben, of denken nodig te hebben. Voor sommige mensen zijn medicijnen nutteloos, omdat het probleem vaak niet zit in het lichaam, maar in de geest. Ze durven niet kritisch naar zichzelf te kijken en zijn daarom ook minder kritisch naar anderen toe. Ze schrijven misplaatste autoriteit toe waar het niet verdiend is.
Waarom wordt dan men niet goed advies gegeven. Waarom moet de honger van hypochondrie gestild worden.
Dat mensen denken dat ze pillen nog hebben om gelukkig/gezond te zijn is is omdat bigpharma reclame maakt. Wat ik al eerder zei ziekte is een marketingtool.
Daar zit het probleem waarom willen en eisen mensen pillen. Het is dus wel een wisselwerking van hoe het werkt.
Kijk naar 20 jaar geleden hoe NL niets moest hebben van pillen in tegenstelling tot VS. Moet je nu eens kijken. Ergens is er iets gruwelijks misgegaan?
Van waar die domheid dat pillen de oplossing zou moeten zijn.?
quote:
Een zelfde situatie zie ik ook bij jou Lambiekje. Let op! Ik wil hier geen persoonlijke aanval plaatsen of je in diskrediet brengen! Ik hoop echter je ogen te openen voor de realiteit door je zicht enigzins te richten op dat wat belangrijk is. De vraag naar medicijnen en dergelijke is dermate hoog, dat bedrijven als BigPharma hier een markt in hebben. En terecht. Dit maakt echter niet BigPharma de as van het kwaad, zij zijn immers slechts 'the messenger'. Het probleem ligt volgens mij bij opvoeding en de wil naar persoonlijke groei, of eigenlijk het ontbreken van de twee.
Je vergeet een ding, de oprichters of wie touwtjes in handen bij FDA. Guess what?
Weet je het verleden van bigpharma. Hoe bepaalde medicijnen toch zijn goed gekeurd.
Hoe bepaalde wetten er toch door geduwd zijn.
quote:
In veel gevallen is medicatie helemaal niet nodig:
Slaappillen? Verminder je stress.
Koortsremmers? Ziek gewoon goed uit.
Ontstekingsremmers? Stel je niet aan. Dit is een belangrijk onderdeel van het genezingsproces.

Zo kunnen we natuurlijk nog wel even door gaan. Het lijkt me dan ook beter niet ten onrechte met het vingertje te gaan wijzen, maar eens goed lang in de spiegel te kijken als mens zijnde. Wij allemaal bedoel ik dan. Misinformatie, gebrek aan kennis, maar ook een kritische blik naar die kennis is wat aan velen ontbreekt. Ik hoop dan ook met de kennis die ik op doe als toekomstig Communicatief Farmaceut, anderen aan het denken te zetten.
Dan nog steeds is het kwalijk dat een arts dus liever bonussen krijgt voor moordlustige bijwerkingsmedicijnen als Ibrofen/ prozac dan eerlijk en adequaat vertellen dat iemand maar gewoon 8 uur slaap moet nemen.
quote:
Oke ben benieuwd. Ik mag dan vervolgens wel wijzen op zaken ?

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 17-04-2009 19:31:20 ]
  vrijdag 17 april 2009 @ 19:27:10 #100
52357 Lambiekje
pi_68118405
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:44 schreef arie_bc het volgende:
Nee alleen de RIVM medewerkers zijn untermenschen omdat ze doelbewust leugens verkondigen.
quote:
OT:

Lambiekje kan je aan ons uitleggen hoe Big Pharma zoveel mensen in het complot kan houden? Het gaat namelijk over de verzekeraars, ziekenhuizen, priveklinieken, Universiteiten, uitgevers van medische bladen, ontwikkelaars en producenten van medicijnen, etc etc.
Het toverwoord geld. Mensen doen alles voor geld.

En daarnaast gewoon onwetendheid van laboranten. Er zijn overigens genoeg die wel wat constateerden maar uit angst voor baanverlies maar niets doen. Wetenschappers die dus wel aan de bel trekken worden uitgejouwd. Maakt dus niet uit in wat voor branche je klokkenluidt. Je wordt door de industrie én overheid gedwarsboomd zoals met Bouwfraude wel duidelijk is.
Daarnaast zijn er genoeg die twijfels hebben maar niet de vinger op het probleem kunnen leggen. Je verergert de zaak als je dus net niet voldoende kennis hebt om een zaak aan het licht te brengen.
quote:
Hoe krijg je voor elkaar dat er zoveel mensen zijn die in het complot mee gaan?
je hebt helemaal niet veel mensen nodig voor een complot. Dat is een misvatting.
Mechanisme van een complot deel 1 / Deel 2
quote:
Of als ze niet actief in het complot zitten, hoe verklaar je dan al die onderzoekers (studenten, promovendi, professoren, doktors, onafhankelijken) geen wonder middelen vinden, of als ze ze wel vinden dat Big Pharma er ALTIJD op tijd bij is voordat het bekend word. Dat is bijna onmogelijk.
Niet als je alles onder controle hebt van overheid, instituten, gezondheidsorganen en universiteiten.
quote:
Daarnaast doet een vriend van mij onderzoek naar de ontwikkeling van bepaalde typen kanken als promovendus. Hoe kan hij onderzoek doen naar kankercellen als ze niet bestaan? Zit hij dan ook in het complot of doet hij onderzoek naar andere cellen en heeft hij dit na jaren onderzoek nog steeds niet door?
Ho ho. Je haalt HIV en kanker door elkaar.

Kankercellen of eigenlijk celdelingfouten bestaan wel alleen de manier waarop we ze bestrijden is verkeerd.
Er wordt nagenoeg nimmer gekeken naar oorzaak van de celdelingfout. Of zoals nu al 40 jaar bekend is dat het een voedsel gerelatieerd probleem is. Waar na genoeg geen onderzoek naar gedaan wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')