abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 april 2009 @ 09:59:01 #51
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68063109
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat jij de (in dit geval ook nog eens erg simpele) logica niet ziet zegt meer over je eigen kennis dan over het ontbreken van die logica. Als meerdere aandoeningen veroorzaakt worden door 1 centraal probleem (in dit geval het verzwakte immuun systeem) dan is het logisch dat men die aandoeningen allemaal aan zou kunnen pakken door het centrale probleem aan te pakken. Is dat nou echt zo moeilijk?
dat is dus al het probleem deel van de aids opgelijste aandoeningen heeft niets vandoen met immuun.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68063137
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is dus al het probleem deel van de aids opgelijste aandoeningen heeft niets vandoen met immuun.
Wacht, dan maak ik even een conspiracysite aan waar staat dat dat WEL het geval is. Dan kan ik die hier posten als bewijs
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  donderdag 16 april 2009 @ 10:04:10 #53
52357 Lambiekje
pi_68063240
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:58 schreef Seneca het volgende:

[..]

Je bedoelt dat er geen discussie mogelijk is, omdat Lambiekje zowel ons als elke wetenschappelijke bron die we aanhalen als niet onafhankelijk ziet. We moeten vooral zelf eens gaan nadenken.
Ja dat is het probleem. Wetenschappelijk bron is ernstig geinfecteerd. Berusted op ghostwritings. En feit verdraaiingen.

Er is geen objectiviteit. BigPharma beheerst elke tak. publicaties, studies, professoren, artsen, overheid, vaktijdschrijften, laboratoriums, onderzoeken, reclames, ziektes verzinnen, vaccinatieprogrammas, apotheken , gezondheids instituten als FDA, EMEA, RIVM. En hebben directe contacten met de voedselindustrie en genvoedsel.

Ziekte is een marketingtool.

Onze gezondheid berust in handen van kwalijke laakbare witte jas criminelen. Die GEEN enkele zak kan schelen wat onze gezondheid is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 16 april 2009 @ 10:06:06 #54
52357 Lambiekje
pi_68063298
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:59 schreef Seneca het volgende:

[..]

Wacht, dan maak ik even een conspiracysite aan waar staat dat dat WEL het geval is. Dan kan ik die hier posten als bewijs
He hallo alles wat ik post berust op bronnen. Het is niet zomaar loze teksten. Vergeet dat niet.
pi_68065121
Okee, even een afkoelslotje.
Vanavond gaat-ie weer open en schoon ik de boel ff op.
De emoties lopen me iets te hoog op en hoe men elkaar aanspreekt is ook lang niet altijd even netjes.
pi_68080986
Goed, ondanks dat ik het met veel mensen roerend een ben, heb ik toch even flink wat post ge-edit, dingen wat genuanceerd, scherpe kantjes verwijderd en complete posts in de Kliko gegooid en even een note uitgedeeld.

Mensen, laat je niet te veel meeslepen. Ik betrap me er zelf soms ook op dat ik me laat opfokken door mensen die niet voor rede vatbaar zijn, maar kom op: wie probeer je wat te bewijzen?
Het is Internet, je kent elkaar niet. Wat boeit het als iemand in Schurftkutteveen denkt dat jij gebrainwashed of vastgeroest bent of wat dan ook? Geldt voor beide kampen.

Anyway, laten we niet te veel elkaars intelligentie aan lopen vallen, óók niet met steken onder water als: "Denk nou eens een keertje écht na!"....alsof men normaal al niet nadenkt.

Ik denk dat bijna iedereen hier het er wel mee eens is dat er dingen gebeuren waarmee lang niet iedereen altijd even blij zal zijn, maar waar de grens tussen realiteit en fantasie zit, moeten KUNNEN we met z'n allen lekker over discussiëren.

Voor sommigen is het een leuk tijdverdrijf om de ander van zijn/haar gelijk te overtuigen, voor andere is het bittere ernst en weer anderen komen hier gewoon om wat ideeën op te doen.

Wat je motief ook is: hou het gezellig voor elkaar en respecteer je medemens.
Iedereen zit in zijn eigen wereldje en redeneert vanuit zijn eigen visie. Het zou mensen sieren om de boel ook eens vanuit de ander z'n standpunt te bekijken en niet meteen te scherp te veroordelen.

Beide kampen hebben zeer zeker goede punten, maar hier en daar zitten ook wat zwakkere argumenten tussen. Probeer je standpunt te onderbouwen in plaats van de ander te overschreeuwen.
pi_68081695
Om de één of andere reden voel ik me soms gedwonen om te reageren, omdat de stellingen en bijbehorende "bewijzen" veruit belachelijk zijn.

Wie met tegenbewijzen komt "begrijpt het niet", heeft zijn "bronnen" niet gelezen of is naief.
En dat prikkelt en zet aan tot "flikker maar op" reacties.

De beste methode is dus niet meer reageren... Dan bloeden deze topics vanzelf dood

(En het zal niet meevallen...)
pi_68081800
Tja het is leuk om lekker op elkaar te blijven reageren natuurlijk, maar probeer er niet te emotioneel onder te worden!
pi_68081994
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een ding lijkt me duidelijk. BigPharma handeld met bedrog en misleiding.
Zie VIOXX, DES, Prozac, Ritalin en andere ongein. De waslijst van zeer kwalijk en onwerkzame medicijnen is gigantisch.

Als er ook maar een fractie waar is wat in de docu's wordt aangehaald. Veel zaken is gewoon gestoeld op documenten wat verstopt zijn door bigpharma. Trieste deatljes met het senaat van invoeren kwalijke medicijnen.
Heb je nou nog steeds geen hulp gezocht. Je zou eens een medische studie moeten doen, misschien krijg je dan eindelijk inzicht hoe het daadwerkelijk zit. Hoe kun je in al die indianenverhalen geloven.

Het is niet zo dat die medicatie niet werkt, maar bijvoorbeeld in het geval van Vioxx (wat overigens een prima middel is), is het medicijn door de harde marketing bij de verkeerde mensen terecht gekomen. Mensen die het niet mochten hebben wegens comorbiditeiten. Er zijn ook weer genoeg redenen voor die harde marketing. Maar ik ga hier niet weer alles uitleggen want je gelooft toch niets.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_68082502
quote:
Op donderdag 16 april 2009 08:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb astma. Als ik mijn medicijnen niet neem, kan ik niet sporten. Is dat ook een complot?
Geen complot, wel grof geld verdienen, je krijgt blijkbaar geen behandeling om per direct van je astma af te komen.

Dit is ook wel te begrijpen, want dan kunnen ze niets meer aan je verdienen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bankfurt op 16-04-2009 19:27:23 ]
  donderdag 16 april 2009 @ 19:31:13 #61
52357 Lambiekje
pi_68083052
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:58 schreef ssebass het volgende:

[..]

Heb je nou nog steeds geen hulp gezocht. Je zou eens een medische studie moeten doen, misschien krijg je dan eindelijk inzicht hoe het daadwerkelijk zit. Hoe kun je in al die indianenverhalen geloven.
Ja RIVM en studies verkondigen indianenverhalen. Die term wordt verkeerd gebruikt.
Kennis wat is opgedaan is afkomstig van shamanen van de indianen, uiteraard heeft BigPharma daar een zwaai aangegeven door lelijke additieven toe te voegen.

Als ik een studie in die richting zou doen dan zou een docent een aanklacht van potentiele moord met voorbedachte rade aan zijn broek hebben. Domme hufters zijn het. Totaal geen kennis van hoe het echt werkt. Alleen hoe je dealtjes met bigpharma kan sluiten en hoe je lichaam het beste kan slopen.
Er wordt NUL aan salveologie besteed. Insteek van geneeskunde is totaal verkeerd. Criminele inborst, dat is het. Ziekmaakkunde kan je het beter noemen. Genezen doet men niet aan hoogstens onderdrukking met bijwerkingen.
quote:
Het is niet zo dat die medicatie niet werkt, maar bijvoorbeeld in het geval van Vioxx (wat overigens een prima middel is), is het medicijn door de harde marketing bij de verkeerde mensen terecht gekomen. Mensen die het niet mochten hebben wegens comorbiditeiten. Er zijn ook weer genoeg redenen voor die harde marketing. Maar ik ga hier niet weer alles uitleggen want je gelooft toch niets.
Veel, heel veel medicijnen komen bij de verkeerde mensen terecht. Maar ja grote afzetmarkt heb je dan niet.

Je mag wel eens de tweeluik over BigPharma van TROS Radar bekijken. Hier wordt mooi bloot gelegd in wat voor foute situatie we zitten en dat alles en iedereen van opleiding tot marketing meedoet in het spel van bedrog en misleiding.

Making a Killing. Zie in deze documentaire hoe ziekelijke praktijken van herbestickering is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 16-04-2009 19:46:31 ]
pi_68083283

[ Bericht 94% gewijzigd door ToT op 16-04-2009 19:44:04 ]
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_68084061
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:15 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Geen complot, wel grof geld verdienen, je krijgt blijkbaar geen behandeling om per direct van je astma af te komen.

Dit is ook wel te begrijpen, want dan kunnen ze niets meer aan je verdienen.
Als jij mij een wonderpil kan aangeven die astma miraculeus kan laten oplossen, je longblaasjes kan fixen en ook nog eens je longspieren kan laten ontspannen, en dat allemaal voor de rest van mijn leven, dan ben ik overtuigd.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2009 20:02:38 ]
  donderdag 16 april 2009 @ 20:18:49 #64
52357 Lambiekje
pi_68084713
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als jij mij een wonderpil kan aangeven die astma miraculeus kan laten oplossen, je longblaasjes kan fixen en ook nog eens je longspieren kan laten ontspannen, en dat allemaal voor de rest van mijn leven, dan ben ik overtuigd.
Gesret-therapie
pi_68089669
@ToT, waarom is er opgeschoond en mag TS door blijven gaan met het spuien van zijn gedachten op een manier waar 'ie toch niet vanaf te halen is?

[ Bericht 11% gewijzigd door bas-beest op 16-04-2009 22:32:52 (tekst veranderd/toegevoegd :)) ]
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_68090040
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gesret-therapie
Heb ik wel eens geprobeerd, en weliswaar bleven de klachten weg voor ongeveer een maand, ze kwamen altijd terug. De kwakzalvers, ze wilden gewoon mijn geld hebben!
pi_68090843
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:27 schreef bas-beest het volgende:
@ToT, waarom is er opgeschoond en mag TS door blijven gaan met het spuien van zijn gedachten op een manier waar 'ie toch niet vanaf te halen is?
Het ging mij meer om persoonlijke aanvallen, beledigingen, grof taalgebruik, denigrerende opmerkingen, onzin-posts enz.

Biekje's posts zijn ook door de mangel gehaald en voor eentje heeft hij een note gekregen.
Maar ideeën mogen besproken worden en hij onderbouwt zijn uitspraken met linkjes naar websites waar hij zijn info van heeft.
Ik moet helaas wel zeggen dat zijn manier van posten inderdaad niet goed voor je bloeddruk is, maar deze posts gaan niet te ver.

Verdere vragen en opmerkingen gaarne in het feedback topic.
pi_68091507
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:37 schreef Seneca het volgende:

Dus Lambiekje mag zeggen dat ik niet voor mezelf kan nadenken, maar ik mag hem er niet op wijzen dat hij nog nooit een medisch boek heeft gelezen, en dus een grote hypocriet is?

Ik snap dat je het topic niet wil laten ontsporen ToT, maar ik vind dat je hier wel erg in het voordeel aan het modden bent van degene die niet openstaat voor een gezonde discussie.
pi_68091752
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:59 schreef ToT het volgende:

[..]

Het ging mij meer om persoonlijke aanvallen, beledigingen, grof taalgebruik, denigrerende opmerkingen, onzin-posts enz.

Biekje's posts zijn ook door de mangel gehaald en voor eentje heeft hij een note gekregen.
Maar ideeën mogen besproken worden en hij onderbouwt zijn uitspraken met linkjes naar websites waar hij zijn info van heeft.
Ik moet helaas wel zeggen dat zijn manier van posten inderdaad niet goed voor je bloeddruk is, maar deze posts gaan niet te ver.

Verdere vragen en opmerkingen gaarne in het feedback topic.
okee, duidelijk... dacht dat er ook eentje van mij verwijderd was, maar daar ben ik niet helemaal zeker meer van

En over Biekje (leuke afko ), daar heb ik slechts iets bij in de trant van:

OT:
wat ik totnutoe over de door TS aangekaarte Gesret-therapie kan vinden, is dat het idd. ook niet de oplossing is, het kán in bepaalde gevallen helpen net zoals dat medicijnen kunnen helpen in andere gevallen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  donderdag 16 april 2009 @ 23:27:32 #70
52357 Lambiekje
pi_68091830
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:18 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dus Lambiekje mag zeggen dat ik niet voor mezelf kan nadenken, maar ik mag hem er niet op wijzen dat hij nog nooit een medisch boek heeft gelezen, en dus een grote hypocriet is?

Ik snap dat je het topic niet wil laten ontsporen ToT, maar ik vind dat je hier wel erg in het voordeel aan het modden bent van degene die niet openstaat voor een gezonde discussie.
Bigpharma heeft het voor eeuwig verknalt om nog enig geloofwaardigheid te hebben.
Ik kan je nu al zeggen dat een geaccepteerd wetenschappelijk boek op voorhand al gezwets is in de rondte is en bol staat van de ghostwritings. En totaal verkeerd geinterpreteerde cijfers.
Als het niet-geaccepteerd boek , maar wel door een wetenschapper is geschrevne is wat dus met controverse behelst is het proberen waard. Zoals Gary Null of Peter Duesberg.
Ach ja alle boeken die over dissidentie zijn vak weggepestte binnen de groep.

In dat opzicht zijn veel van de boeken waarnaar ik ooit gerefereerd heb gebasseerd op wetenschappelijk feiten.

Maar ach ooit zal je wel inzien dat ik gelijk heb.
  donderdag 16 april 2009 @ 23:28:46 #71
52357 Lambiekje
pi_68091890
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:25 schreef bas-beest het volgende:

[..]

okee, duidelijk... dacht dat er ook eentje van mij verwijderd was, maar daar ben ik niet helemaal zeker meer van

En over Biekje (leuke afko ), daar heb ik slechts iets bij in de trant van:

[ afbeelding ]

OT:
wat ik totnutoe over de door TS aangekaarte Gesret-therapie kan vinden, is dat het idd. ook niet de oplossing is, het kán in bepaalde gevallen helpen net zoals dat medicijnen kunnen helpen in andere gevallen.
Maar gebruikt men nog zuivel? Dat was mijn eerste reactie op astma.
pi_68091944
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bigpharma heeft het voor eeuwig verknalt om nog enig geloofwaardigheid te hebben.
Ik kan je nu al zeggen dat een geaccepteerd wetenschappelijk boek op voorhand al gezwets is in de rondte is en bol staat van de ghostwritings. En totaal verkeerd geinterpreteerde cijfers.
Als het niet-geaccepteerd boek , maar wel door een wetenschapper is geschrevne is wat dus met controverse behelst is het proberen waard. Zoals Gary Null of Peter Duesberg.
Ach ja alle boeken die over dissidentie zijn vak weggepestte binnen de groep.

In dat opzicht zijn veel van de boeken waarnaar ik ooit gerefereerd heb gebasseerd op wetenschappelijk feiten.

Maar ach ooit zal je wel inzien dat ik gelijk heb.
Ja, ik weet dat je wetenschappelijke boeken op voorhand al afwijst, zonder ook maar met enige vorm van onderbouwing of argumentatie te komen. Tenzij het natuurlijk boeken zijn die JOUW stelling onderbouwen, dan gaat diezelfde redenering opeens niet meer op.

Hoe kun je op die basis nog een discussie voeren dan? Bronnen die Lambiekjes stelling onderbouwen = waarheid. Bronnen die Lambiekjes stelling tegenspreken = onbetrouwbaar. Vertel jij het me maar.
pi_68092064
Oke, het topic kan dicht:
quote:
Ik kan je nu al zeggen dat een geaccepteerd wetenschappelijk boek op voorhand al gezwets is in de rondte is en bol staat van de ghostwritings
Een discussie is nu totaal onhaalbaar geworden.
pi_68092089
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:33 schreef Scorpie het volgende:
Oke, het topic kan dicht:
[..]

Een discussie is nu totaal onhaalbaar geworden.
Ja, en het mooie is dat ie je dat kan vertellen zonder het boek ooit aangeraakt te hebben
pi_68092267
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:34 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ja, en het mooie is dat ie je dat kan vertellen zonder het boek ooit aangeraakt te hebben
Wat dat betreft ben ik er helemaal klaar mee. Waarom zou ik uberhaupt nog zijn bronnen gaan bestuderen? Hij is zo hypocriet om ons te betichten van het feit dat we zijn bronnen niet bestuderen, maar omgekeerd niet hetzelfde doen. Kom op zeg ToT, ook voor jou moet het nu wel overduidelijk zijn dat hier niks zinnigs meer uit te halen valt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')