Dezelfde als jijquote:
Had ie er nog meer?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dezelfde als jij![]()
Via eBay, met Applecare tot 2011, externe superdrive en ethernetkabel en Tucano skin voor net geen 900 euro inclusief verzekerd versturen.
Mijn MBP is ook net binnenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...MBA is binnen. Wat een ubergeil ding.
Uit Nederland of USA?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dezelfde als jij![]()
Via eBay, met Applecare tot 2011, externe superdrive en ethernetkabel en Tucano skin voor net geen 900 euro inclusief verzekerd versturen.
Nee, Marktplaatsquote:
Ja ik zie ze vaak voorbij komen , maar ik weet nou nog steeds niet hoe het precies zit met de wereldwijde garantie , is het nou echt zo dat je je macbook dan alleen ter reparatie kunt aanbieden in het land van herkomst ?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nee, Marktplaats![]()
MBA komt uit Engeland; worden prima deals aangeboden op eBay.
Laptops hebben wereldwijde garantie, dus de MBA kan ik nog zo'n twee jaar overal aanbieden voor gratis reparatie.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:23 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja ik zie ze vaak voorbij komen , maar ik weet nou nog steeds niet hoe het precies zit met de wereldwijde garantie , is het nou echt zo dat je je macbook dan alleen ter reparatie kunt aanbieden in het land van herkomst ?
Ja, Ja, Ja. Zolang je Autosynchronisatie met iTunes maar uitzet. Overigens hoef je niet met mappen te werken of je werkt met playlists of je gebruikt de standaard opties van een iPod Nano, artiest, songs, genre, etc..quote:Op donderdag 23 april 2009 23:13 schreef Saninl het volgende:
Even een misschien een vage vraag, maar ik krijg morgen een Ipod te leen voor een lange reis, en daar staan een hoop nummers op. Ik wil de Ipod dus morgen connecten met mijn computeren en even Itunes installeren enzo. Maar kan ik dan kiezen welke nummers ik erop wil houden en welke niet? (Dus van de nummers die er nog op stonden). En kan ik daarna ook nog een aantal nummers erop zetten vanaf mijn eigen pc?
Hierbij nog een extra vraag: Kan ik ook een soort van mappen maken op de Ipod met: leuke muziek, en wat minder leuke muziek (lees nog niet uitgezocht/gesorteerd dus misschien nog kutnummers ertussen). Zodat ik in de auto een auto playlist van een aantal mappen kan maken, en dan exclusief die map met de minder interessante nummers.
Alvast bedankt,
EDIT: Ipod Nano (lijkt me wel handig om te weten, ik denk niet de nieuwste versie, maar eentje ervoor)
Je display heeft hardwarematig een native resolutie, die kan je niet instellen. Op je laptop scherm is het nooit een goed idee (geeft altijd minder beeld) om af te wijken van die resolutie, of het softwarematig wel kan op een MacBook zou ik niet weten.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:28 schreef KoekjesTwister het volgende:
Kan ik op mijn Macbook native de resolutie van 1024 * 600 instellen? Aangezien de Macbook 13.3" dezelfde DPI als menig 10" netbook heeft, wil ik graag kijken of dat werkbaar is.
Als je op het scherm (met de juiste DPI) een andere resolutie instelt wordt die resolutie over het volledige scherm uitgespreid waardoor de dpi niet meer klopt. Wat je eigenlijk moet doen is in een tekenprogramma of iets dergelijks een document maken van de resolutie die je wilt, de rest zwart, en dat fullscreen op je scherm zetten. Het gedeelte wat je over houd is het scherm (incl. de juiste DPI) dat je netbook gaat krijgen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:05 schreef Cid het volgende:
[..]
Je display heeft hardwarematig een native resolutie, die kan je niet instellen. Op je laptop scherm is het nooit een goed idee (geeft altijd minder beeld) om af te wijken van die resolutie, of het softwarematig wel kan op een MacBook zou ik niet weten.
Mijn idee zou zijn om die selectie (in een afspeellijst) op je iPod te zetten en via een of ander iPod-grab proggie op je netbook te plempen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:06 schreef Jarno het volgende:
Iemand een idee hoe ik makkelijk gedeeltes van mijn grote iTunes library kan kopieeren naar de iTunes van m'n netbook? Ik wil een selectie van muziek meenemen op vakantie, en sowieso past de hele library niet op m'n netbookje.
In de praktijk is het trouwens best werkbaar, maar ik gebruik nu wel Glimse om Safari full-screen te kunnen gebruiken (Saft kan het ook maar is niet gratis geloof ik). Ik liep wel tegen een issue aan met het installeren van iLife, de knoppen om door te gaan zijn onbereikbaar en ook niet met alt-spatie te bedienen kennelijk. Moet ik nog even een monitor voor ritselen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:28 schreef KoekjesTwister het volgende:
Kan ik op mijn Macbook native de resolutie van 1024 * 600 instellen? Aangezien de Macbook 13.3" dezelfde DPI als menig 10" netbook heeft, wil ik graag kijken of dat werkbaar is.
Heb je 'full keyboard control' aangezet bij Keyboard, Shortcuts in System Preferences?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
In de praktijk is het trouwens best werkbaar, maar ik gebruik nu wel Glimse om Safari full-screen te kunnen gebruiken (Saft kan het ook maar is niet gratis geloof ik). Ik liep wel tegen een issue aan met het installeren van iLife, de knoppen om door te gaan zijn onbereikbaar en ook niet met alt-spatie te bedienen kennelijk. Moet ik nog even een monitor voor ritselen.
Hm, goeie. Zal ik eens naar kijken dan. Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heb je 'full keyboard control' aangezet bij Keyboard, Shortcuts in System Preferences?
Bijvoorbeeld dit Proggie.. (Windows)quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mijn idee zou zijn om die selectie (in een afspeellijst) op je iPod te zetten en via een of ander iPod-grab proggie op je netbook te plempen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:05 schreef Cid het volgende:
[..]
Je display heeft hardwarematig een native resolutie, die kan je niet instellen. Op je laptop scherm is het nooit een goed idee (geeft altijd minder beeld) om af te wijken van die resolutie, of het softwarematig wel kan op een MacBook zou ik niet weten.
Met "native" bedoel ik dat ik 1:1 pixel mapping wil. Wanneer mijn Macbook op 1024*600 zet, met 1:1 pixel mapping, dan krijg ik bijna exact het beeld dat ik met een netbook zou krijgen. Hetzelfde formaat, dezelfde resolutie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je op het scherm (met de juiste DPI) een andere resolutie instelt wordt die resolutie over het volledige scherm uitgespreid waardoor de dpi niet meer klopt. Wat je eigenlijk moet doen is in een tekenprogramma of iets dergelijks een document maken van de resolutie die je wilt, de rest zwart, en dat fullscreen op je scherm zetten. Het gedeelte wat je over houd is het scherm (incl. de juiste DPI) dat je netbook gaat krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |