abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68299768
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:03 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Het went snel hoor. Welke heb je?
Dezelfde als jij

Via eBay, met Applecare tot 2011, externe superdrive en ethernetkabel en Tucano skin voor net geen 900 euro inclusief verzekerd versturen.
Calmer than you are
pi_68300146
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Dezelfde als jij

Via eBay, met Applecare tot 2011, externe superdrive en ethernetkabel en Tucano skin voor net geen 900 euro inclusief verzekerd versturen.
Had ie er nog meer?

En zo ja, linkje?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_68302414
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...MBA is binnen. Wat een ubergeil ding.
Mijn MBP is ook net binnen
Ben er alleen een DVI adapter bij vergeten te bestellen, maar die haal ik morgen wel in de stad.

Mooie prijs overigens voor de MBA, welke specs heeft'ie precies?
pi_68307755
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:25 schreef Cid het volgende:

[..]

Had ie er nog meer?

En zo ja, linkje?
Ik ben er ook wel benieuwd naar ja
pi_68309705
MBA is de 1.6 Core2Duo met 2Gb intern en 80GB HD. En helaas, hij had er maar een (en hij mist hem nu al )
Calmer than you are
pi_68310390
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Dezelfde als jij

Uit Nederland of USA?
<>
pi_68311260
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:48 schreef Swindler het volgende:

[..]

Uit Nederland of USA?
Nee, Marktplaats

MBA komt uit Engeland; worden prima deals aangeboden op eBay.
Calmer than you are
pi_68311332
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Nee, Marktplaats

MBA komt uit Engeland; worden prima deals aangeboden op eBay.
Ja ik zie ze vaak voorbij komen , maar ik weet nou nog steeds niet hoe het precies zit met de wereldwijde garantie , is het nou echt zo dat je je macbook dan alleen ter reparatie kunt aanbieden in het land van herkomst ?
<>
pi_68311478
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:23 schreef Swindler het volgende:

[..]

Ja ik zie ze vaak voorbij komen , maar ik weet nou nog steeds niet hoe het precies zit met de wereldwijde garantie , is het nou echt zo dat je je macbook dan alleen ter reparatie kunt aanbieden in het land van herkomst ?
Laptops hebben wereldwijde garantie, dus de MBA kan ik nog zo'n twee jaar overal aanbieden voor gratis reparatie.
Calmer than you are
  donderdag 23 april 2009 @ 19:26:20 #160
178413 DamianDDDDD
De D-toets hangt niet
pi_68313318
Vraagje: een vriend van mij is van plan een iPod nano 16GB te kopen. Toevallig is die iPod Mania actie bij de MediaMarkt en is het echt een rekensommetje van 189 - 30 = 159 of is de prijs daar stiekem verhoogd?
  FOK!fotograaf donderdag 23 april 2009 @ 22:47:24 #161
159915 -Menn0-
MNO
pi_68321187
Word helemaal schijtziek van safari

Hij crasht elke keer tijdens het opstarten. Ik klik safari aan en dan verschijnt er heel mooi Google.com, maar daarna reageert het programma niet

Iemand anders hier ook ervaring mee of een oplossing? Gebruik nu Firefox maar vind Safari fijner werken.
,,/
  donderdag 23 april 2009 @ 23:13:23 #162
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_68322229
Even een misschien een vage vraag, maar ik krijg morgen een Ipod te leen voor een lange reis, en daar staan een hoop nummers op. Ik wil de Ipod dus morgen connecten met mijn computeren en even Itunes installeren enzo. Maar kan ik dan kiezen welke nummers ik erop wil houden en welke niet? (Dus van de nummers die er nog op stonden). En kan ik daarna ook nog een aantal nummers erop zetten vanaf mijn eigen pc?

Hierbij nog een extra vraag: Kan ik ook een soort van mappen maken op de Ipod met: leuke muziek, en wat minder leuke muziek (lees nog niet uitgezocht/gesorteerd dus misschien nog kutnummers ertussen). Zodat ik in de auto een auto playlist van een aantal mappen kan maken, en dan exclusief die map met de minder interessante nummers.

Alvast bedankt,

EDIT: Ipod Nano (lijkt me wel handig om te weten, ik denk niet de nieuwste versie, maar eentje ervoor )

[ Bericht 11% gewijzigd door Saninl op 23-04-2009 23:14:04 (Ipod Nano) ]
pi_68322793
Kan ik op mijn Macbook native de resolutie van 1024 * 600 instellen? Aangezien de Macbook 13.3" dezelfde DPI als menig 10" netbook heeft, wil ik graag kijken of dat werkbaar is.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
  Redactie Games donderdag 23 april 2009 @ 23:36:52 #164
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_68323081
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:13 schreef Saninl het volgende:
Even een misschien een vage vraag, maar ik krijg morgen een Ipod te leen voor een lange reis, en daar staan een hoop nummers op. Ik wil de Ipod dus morgen connecten met mijn computeren en even Itunes installeren enzo. Maar kan ik dan kiezen welke nummers ik erop wil houden en welke niet? (Dus van de nummers die er nog op stonden). En kan ik daarna ook nog een aantal nummers erop zetten vanaf mijn eigen pc?

Hierbij nog een extra vraag: Kan ik ook een soort van mappen maken op de Ipod met: leuke muziek, en wat minder leuke muziek (lees nog niet uitgezocht/gesorteerd dus misschien nog kutnummers ertussen). Zodat ik in de auto een auto playlist van een aantal mappen kan maken, en dan exclusief die map met de minder interessante nummers.

Alvast bedankt,

EDIT: Ipod Nano (lijkt me wel handig om te weten, ik denk niet de nieuwste versie, maar eentje ervoor )
Ja, Ja, Ja. Zolang je Autosynchronisatie met iTunes maar uitzet. Overigens hoef je niet met mappen te werken of je werkt met playlists of je gebruikt de standaard opties van een iPod Nano, artiest, songs, genre, etc..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_68329164
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:28 schreef KoekjesTwister het volgende:
Kan ik op mijn Macbook native de resolutie van 1024 * 600 instellen? Aangezien de Macbook 13.3" dezelfde DPI als menig 10" netbook heeft, wil ik graag kijken of dat werkbaar is.
Je display heeft hardwarematig een native resolutie, die kan je niet instellen. Op je laptop scherm is het nooit een goed idee (geeft altijd minder beeld) om af te wijken van die resolutie, of het softwarematig wel kan op een MacBook zou ik niet weten.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_68329206
Iemand een idee hoe ik makkelijk gedeeltes van mijn grote iTunes library kan kopieeren naar de iTunes van m'n netbook? Ik wil een selectie van muziek meenemen op vakantie, en sowieso past de hele library niet op m'n netbookje.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_68329228
If sex were a computer, it'd be a Macbook Air

Wat een heerlijk apparaat om mee te werken
Calmer than you are
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:08:03 #168
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_68329251
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:05 schreef Cid het volgende:

[..]

Je display heeft hardwarematig een native resolutie, die kan je niet instellen. Op je laptop scherm is het nooit een goed idee (geeft altijd minder beeld) om af te wijken van die resolutie, of het softwarematig wel kan op een MacBook zou ik niet weten.
Als je op het scherm (met de juiste DPI) een andere resolutie instelt wordt die resolutie over het volledige scherm uitgespreid waardoor de dpi niet meer klopt. Wat je eigenlijk moet doen is in een tekenprogramma of iets dergelijks een document maken van de resolutie die je wilt, de rest zwart, en dat fullscreen op je scherm zetten. Het gedeelte wat je over houd is het scherm (incl. de juiste DPI) dat je netbook gaat krijgen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_68329301
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:06 schreef Jarno het volgende:
Iemand een idee hoe ik makkelijk gedeeltes van mijn grote iTunes library kan kopieeren naar de iTunes van m'n netbook? Ik wil een selectie van muziek meenemen op vakantie, en sowieso past de hele library niet op m'n netbookje.
Mijn idee zou zijn om die selectie (in een afspeellijst) op je iPod te zetten en via een of ander iPod-grab proggie op je netbook te plempen.
Calmer than you are
pi_68329324
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:28 schreef KoekjesTwister het volgende:
In de praktijk is het trouwens best werkbaar, maar ik gebruik nu wel Glimse om Safari full-screen te kunnen gebruiken (Saft kan het ook maar is niet gratis geloof ik). Ik liep wel tegen een issue aan met het installeren van iLife, de knoppen om door te gaan zijn onbereikbaar en ook niet met alt-spatie te bedienen kennelijk. Moet ik nog even een monitor voor ritselen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:18:07 #171
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_68329550
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:10 schreef Jarno het volgende:

[..]

In de praktijk is het trouwens best werkbaar, maar ik gebruik nu wel Glimse om Safari full-screen te kunnen gebruiken (Saft kan het ook maar is niet gratis geloof ik). Ik liep wel tegen een issue aan met het installeren van iLife, de knoppen om door te gaan zijn onbereikbaar en ook niet met alt-spatie te bedienen kennelijk. Moet ik nog even een monitor voor ritselen.
Heb je 'full keyboard control' aangezet bij Keyboard, Shortcuts in System Preferences?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_68331668
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:18 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Heb je 'full keyboard control' aangezet bij Keyboard, Shortcuts in System Preferences?
Hm, goeie. Zal ik eens naar kijken dan. Thanks voor de tip!
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:04:45 #173
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_68332765
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Mijn idee zou zijn om die selectie (in een afspeellijst) op je iPod te zetten en via een of ander iPod-grab proggie op je netbook te plempen.
Bijvoorbeeld dit Proggie.. (Windows)
pi_68333257
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:05 schreef Cid het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:08 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Als je op het scherm (met de juiste DPI) een andere resolutie instelt wordt die resolutie over het volledige scherm uitgespreid waardoor de dpi niet meer klopt. Wat je eigenlijk moet doen is in een tekenprogramma of iets dergelijks een document maken van de resolutie die je wilt, de rest zwart, en dat fullscreen op je scherm zetten. Het gedeelte wat je over houd is het scherm (incl. de juiste DPI) dat je netbook gaat krijgen.
Met "native" bedoel ik dat ik 1:1 pixel mapping wil. Wanneer mijn Macbook op 1024*600 zet, met 1:1 pixel mapping, dan krijg ik bijna exact het beeld dat ik met een netbook zou krijgen. Hetzelfde formaat, dezelfde resolutie.

Zowel mijn Macbook als 10" netbooks met 1024*600 hebben namelijk ongeveer dezelfde DPI (respectievelijk 113 en 118 DPI).
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
pi_68333284
Iemand ervaring met een iPhone kopen via marktplaats of is de veiligste optie gewoon een abbo nemen?
Bij eentje vroeg ik kan je het ophalen?
Antwoord: Nee, dat is niet mogelijk Voor zoon bedrag ga ik het echt wel ophalen hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')