Ach het is natuurlijk ook een beetje hobby en interesse. Op een echte Mac zou ik dat nooit doen (it just works), maar op zo'n netbookje is het wel geinig. Ik heb voornamelijk deze video gebruikt als howto:quote:Op woensdag 22 april 2009 15:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Welke tutorial heb je gebruikt? Ik kom er nu eentje tegen waar dit soort dingen instaan:
[..]
dat gaat me toch iets te ver denk ik. Tenminste, de handelingen zijn niet zo ingewikkeld, maar ik zou echt geen idee hebben wat ik nou eigenlijk aan het doen was.
Volgens mij niet. De MacBook heeft een 60 watt adapter en de MacBook Pro een 80 of 85 watt adapter volgens mij...quote:Op woensdag 22 april 2009 16:23 schreef super-muffin het volgende:
De inbreker hebben trouwens niet de lader van mijn MacBook meegenomen, kan ik die ook gebruiken voor de MacBook Pro?
Kijk eens aan. Het duurt ff 8 jaar, maar dan zitten ze in Redmond ook op het niveau van OS Xquote:Op woensdag 22 april 2009 15:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met OSX wat mij betreft. Ik heb geen uitgebreide tests met filmpjes gedaan, maar wat mij betreft is het nu keurig uitgevoerd in W7.
Ja. Desalniettemin zal hij natuurlijk wel minder snel opladen dan de originele vanwege het kleinere vermogen van de MacBook charger.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:23 schreef super-muffin het volgende:
De inbreker hebben trouwens niet de lader van mijn MacBook meegenomen, kan ik die ook gebruiken voor de MacBook Pro?
Wordt de batterij er niet 'lui' van oid. Geen nadelige effecten?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:05 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja. Desalniettemin zal hij natuurlijk wel minder snel opladen dan de originele vanwege het kleinere vermogen van de MacBook charger.
Sim City werkt prima. Net als bv C&C3 en Spore om er eens een paar te noemen.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:37 schreef Roland. het volgende:
[..]
Dat het er is, wilt niet zeggen dat 't ook goed werkt
Je bent het niet zelf?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:30 schreef Swindler het volgende:
Even een waarschuwing voor de apple fans:
Er is op Marktplaats een oplichter actief die vooral Mac accesoires aanbied (MIghty Mouse , Keyboard , Time Capsule , Airport Extreme etc), kijk dus even extra goed uit mocht je wat willen kopenBen er helaas zelf wel ingetuind
Op de MacBook unibody werkt het anders als een tierelier. Echt een behoorlijke vooruitgang tov de vorige 15 inch MacBook Pro.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:37 schreef Roland. het volgende:
[..]
Dat het er is, wilt niet zeggen dat 't ook goed werkt
Hoe dan? Tab lange worden gaat meestal gewoon naar de volgende control.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:33 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik ben er geheel per ongeluk achter gekomen dat OS X bij het typen van een zin automatisch woorden af kan maken. "Code-completion" voor woorden dus. Gaaf.
Escape.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe dan? Tab lange worden gaat meestal gewoon naar de volgende control.
Zoals in die tip al stond werkt het in principe in alle Cocoa-programma's, alleen soms (zoals in Safari) moet je inderdaad Option-Escape gebruiken. Hier werkt het in ieder geval in Text Edit, Safari, Mail, EverNote enTextMate.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:33 schreef KoekjesTwister het volgende:
So far werkt het in TextEdit en met de post-it notes in Dashboard. Naar mijn opinie niet heel erg zinvol, want je moet eigenlijk teveel handeling uitvoeren, maar wel leuk als je even niet op een bepaald woord kan komen.
Aha, net als de spell-check dus.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals in die tip al stond werkt het in principe in alle Cocoa-programma's, alleen soms (zoals in Safari) moet je inderdaad Option-Escape gebruiken. Hier werkt het in ieder geval in Text Edit, Safari, Mail, EverNote enTextMate.
Ik gebruik al een hele poos een 1st gen Shuffle voor tijdens het fietsen. Paar Tiesto-podcasts erop en trappen maar.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand al ervaring met een 2nd gen. iPod Shuffle? zeg maar die van 4GB. Ik merk bij het hardlopen toch wel dat zo'n iPod Touch veel te zwaar en log is om je arm. Dus ik zoek daarvoor een lichte vervanger..
Het went snel hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...MBA is binnen. Wat een ubergeil ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |