Dat het er is, wilt niet zeggen dat 't ook goed werktquote:Op woensdag 22 april 2009 14:00 schreef super-muffin het volgende:
Sim City is er gewoon voor de Mac. Je kan een demo downloaden van de Apple site.
Je bent wel een beetje een neppert zo heur...quote:Op woensdag 22 april 2009 07:43 schreef Jarno het volgende:
Gisteren me nog even kwaad gemaakt en OSX opnieuw op m'n Lenovo S10e gezet. Kon toch niet echt wennen aan Windows 7 ipv OSX. Alles werkt nu perfect, incl sleep! Ben er erg blij mee, met m'n neppe MacBook Nano. Enige wat niet werkt is de LAN poort maar die heb ik niet nodig en zou op te lossen zijn met Apple's USB -> Ethernet adapter. Ongelooflijk hoe rap OSX is op zo'n Atom CPU'tje zeg.
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:52 schreef Rezzy het volgende:
Ik heb nou ook een macbook van de baas gekregen. Leuk ding. Op het moment ga ik vrij vaak met de trein, ik zou graag iets van een game willen hebben voor onderweg (ik denk aan simcity ofzo), maar da's allemaal of niet te krijgen voor mac, of onbetaalbaar vergeleken met dezelfde titels voor PC. Hoe gaan jullie hier mee om? Tips? Trucs?
Maar ik heb wel een 10-inch Apple.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een neppert zo heur...
Je hebt van een nep IBM een nep Apple gemaakt. Bravo!quote:Op woensdag 22 april 2009 07:43 schreef Jarno het volgende:
Gisteren me nog even kwaad gemaakt en OSX opnieuw op m'n Lenovo S10e gezet. Kon toch niet echt wennen aan Windows 7 ipv OSX. Alles werkt nu perfect, incl sleep! Ben er erg blij mee, met m'n neppe MacBook Nano. Enige wat niet werkt is de LAN poort maar die heb ik niet nodig en zou op te lossen zijn met Apple's USB -> Ethernet adapter. Ongelooflijk hoe rap OSX is op zo'n Atom CPU'tje zeg.
Ah, ook leuk voor op de Lenovosx dus. En waar haal je dan weer de games vandaan? Is dat abandonware of bezoek je hiervoor je gebruikelijke piraten baai?quote:
Ik ben er zelf ook wel een beetje trots op ja, dankje!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:45 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Je hebt van een nep IBM een nep Apple gemaakt. Bravo!
Die heb je natuurlijk nog gewoon in de kast liggenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah, ook leuk voor op de Lenovosx dus. En waar haal je dan weer de games vandaan? Is dat abandonware of bezoek je hiervoor je gebruikelijke piraten baai?
What about this, Jarno?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Gisteren was je toch nog blij met Windows 7?
Windows was een goeie second best maar het liefst wil ik gewoon OSX op elke computer in huis. Om meerdere redenen, maar de hoofdreden is gewoon dat ik dat een fijn OS vind. Maar sleep/standby vind ik op een laptop gewoon essentieel, dat moet gewoon werken. Dus als het nu de 2e keer weer niet zou werken had ik wel genoegen genomen met W7 denk ik ja.quote:
O.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die heb je natuurlijk nog gewoon in de kast liggen
De (totale) interface blijft om te huilen, helaas.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:59 schreef Jarno het volgende:
Ik heb ook nog even Ubuntu (9.0.4rc) d'r op gehad maar mijn god wat een deprimerende bende blijft dat Linux toch ook.
Ik heb natuurlijk al die leuke LucasArts games van vroegah op een DVD staan..quote:Op woensdag 22 april 2009 14:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah, ook leuk voor op de Lenovosx dus. En waar haal je dan weer de games vandaan? Is dat abandonware of bezoek je hiervoor je gebruikelijke piraten baai?
De installatie ging wel redelijk, al hebben Windows en OSX dat beter onder de knie (sommige vragen snapt een niet-nerd echt niks van), maar soit. Wat vervelender is, is dat de Linuxers erin geslaagd zijn om van Linux net zo'n chaotisch, rommelig en onprettig OS te maken als Windows. Ik denk dat met een goed design je al een heel eind komt, maar de hoeveelheid schreeuwige meldingen viel me behoorlijk tegen. De rust die OSX uitstraalt is echt zalig dan.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:02 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
De (totale) interface blijft om te huilen, helaas.
Ik heb er al een tijdje niet meer mee gewerkt, maar wat voor schreeuwerige meldingen krijg je dan zoal? En heb je het over gebruik hebt, of over installatie en post-installatiequote:Op woensdag 22 april 2009 15:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
De installatie ging wel redelijk, al hebben Windows en OSX dat beter onder de knie (sommige vragen snapt een niet-nerd echt niks van), maar soit. Wat vervelender is, is dat de Linuxers erin geslaagd zijn om van Linux net zo'n chaotisch, rommelig en onprettig OS te maken als Windows. Ik denk dat met een goed design je al een heel eind komt, maar de hoeveelheid schreeuwige meldingen viel me behoorlijk tegen. De rust die OSX uitstraalt is echt zalig dan.
Werkt daarin sleep/standby wel goed?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus als het nu de 2e keer weer niet zou werken had ik wel genoegen genomen met W7 denk ik ja.
Ik kreeg direct meldingen over m'n wifi kaart en restricted drivers ofzo. Meldingen waar je zonder Google echt de ballen van snapt iig en dat vind ik jammer. Hey, ik zeg niet dat het allemaal crap is ofzo, maar gezien de hype rondom de nieuwste Ubuntu had ik er echt meer van verwacht. (Maar die haat-liefde verhouding heb ik nou eenmaal met Linux: I would really like to like it...)quote:Op woensdag 22 april 2009 15:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb er al een tijdje niet meer mee gewerkt, maar wat voor schreeuwerige meldingen krijg je dan zoal? En heb je het over gebruik hebt, of over installatie en post-installatie
Vergelijkbaar met OSX wat mij betreft. Ik heb geen uitgebreide tests met filmpjes gedaan, maar wat mij betreft is het nu keurig uitgevoerd in W7.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Werkt daarin sleep/standby wel goed?
In Vista is het iig om te janken, maar dat had je al in m'n filmpje gezien
Welke tutorial heb je gebruikt? Ik kom er nu eentje tegen waar dit soort dingen instaan:quote:Op woensdag 22 april 2009 15:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met OSX wat mij betreft. Ik heb geen uitgebreide tests met filmpjes gedaan, maar wat mij betreft is het nu keurig uitgevoerd in W7.
dat gaat me toch iets te ver denk ik. Tenminste, de handelingen zijn niet zo ingewikkeld, maar ik zou echt geen idee hebben wat ik nou eigenlijk aan het doen was.quote:Using Kext Helper, install one of the sets of kernel extensions found in the /driver/fan folder (in the S10e drivers archive) (AppleACPIPowerSource.kext and AppleACPIThermal.kext), then copy the DSDT Patcher utility to a temporary folder, run it (selecting 0 for Darwin when prompted) and copy the resulting dsdt.aml file to the root folder on the internal hard disk.
Dat heb ik ook een beetje ja. Maar het zijn dus meldingen tijdens de 'na-installatie' en niet iets als UAC waar je dagelijks mee lastig gevallen zou kunnen worden?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kreeg direct meldingen over m'n wifi kaart en restricted drivers ofzo. Meldingen waar je zonder Google echt de ballen van snapt iig en dat vind ik jammer. Hey, ik zeg niet dat het allemaal crap is ofzo, maar gezien de hype rondom de nieuwste Ubuntu had ik er echt meer van verwacht. (Maar die haat-liefde verhouding heb ik nou eenmaal met Linux: I would really like to like it...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |