Mijn ''proefbestelling'' met 2 TTDSjes was anders gewoon keurig verpakt in een stevig envelopje.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:28 schreef mstr het volgende:
Eens kijken hoe de inpakkwaliteiten van Jack zijn, want die verhalen die ik hier hoor wordt ik niet echt vrolijk van
Ik neem aan dat je het niet over een brievenbus in een deur hebt?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:42 schreef Maruna het volgende:
[..]
Ik vond 1x een pakketje liggend op m'n brievenbus!
Dat hadden we nog niet door sherlock.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:37 schreef joepie91 het volgende:
Dit is deel 59, doos![]()
[..]
Ik neem aan dat je het niet over een brievenbus in een deur hebt?
Vorige keer dat ik een ''gift'' kreeg was het zo'n enorm fel sleutelhangerlichtje, zo'n zwart dingetje dat je in kan knijpenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:38 schreef neo2000 het volgende:
Krijg voor het verschil een "gift".Zal vast en zeker een befaamd DX varkentje worden..
Had ik gelezen, maar ik kon het niet laten om het toch nog even op te merken. In iedereen schuilt een asoquote:Op woensdag 15 april 2009 22:38 schreef drummerdude het volgende:
LEZEN
Tweede post (FiPo)
fout in TT wordt gefixed
Heb nog geen ervaring met store credit. Lijkt me wel erg omslachtig, via tickets enzo. Maar worden die varkentjes nou speciaal voor DX gemaakt?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:38 schreef neo2000 het volgende:
Overigens een positief geluidje van mijn kant m.b.t. DX:
10e iets besteld, gisteren verstuurd.. En ook nog eens een ticket afgehandeld in de tussentijd. Werkt overigens wel netjes, dat store credit principe..
Heb uiteindelijk nog maar een zaklamp besteld van m'n storecredit, welke iets goedkoper was dan de hoeveelheid store credit die ik nog had.. Krijg voor het verschil een "gift".Zal vast en zeker een befaamd DX varkentje worden..
Volgende keer ook maar eens een proefbestelling bij DP plaatsen, moet toch nog wel wat dingen hebben..
Apology accepted.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:42 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Had ik gelezen, maar ik kon het niet laten om het toch nog even op te merken. In iedereen schuilt een aso
[..]
Ja de mijne ook, maar als ik dan weer dingen lees als de verpakking dichtgetapet blabla, dan is het toch wel even van:quote:Op woensdag 15 april 2009 22:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn ''proefbestelling'' met 2 TTDSjes was anders gewoon keurig verpakt in een stevig envelopje.
Niet:quote:Op woensdag 15 april 2009 22:42 schreef Elusive het volgende:
voor de grap een SD->USB stick-ding gekocht, was iets van $1... en dat kwam vanochtend binnen via een aangetekende verzendingTNT post mafia
hoe maken die gasten nou winst
Oooh..quote:Op woensdag 15 april 2009 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik een ''gift'' kreeg was het zo'n enorm fel sleutelhangerlichtje, zo'n zwart dingetje dat je in kan knijpen
------------- ONDER DEZE LIJN GEEN TVP-ONLY-POSTS MEER -------------quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dat je zeg maar de tweede plaat via je koptelefoon kan luisterenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:34 schreef g0dz0r het volgende:
@mstr: als je wil gaan mixen zijn daar veel betere oplossingen voor, ik snap ook niet wat je met nog een geluidskaart wil bereiken?
Kan dat programma waarmee je mixt wel zo ingesteld worden dat je twee geluidskaarten als output kan gebruiken?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, dat je zeg maar de tweede plaat via je koptelefoon kan luisteren
Maar ik wil geen 10tallen of 100en euro's gaan uitgeven
Dan wens ik je veel plezier wat je niet gaat hebben.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
------------- ONDER DEZE LIJN GEEN TVP-ONLY-POSTS MEER -------------dat is gewoon een verkapte tvp van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja idd.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
dat is gewoon een verkapte tvp van je
The new layout is better than the old one!! Especially with firefox. Good work jackquote:Op donderdag 16 april 2009 04:32 schreef jack-peng het volgende:
Updated BB gun and many new types of sunglasses.
And any one can help to edit the description in the top topic ?
Now my domain name is www.dealperfect.com ,I hired a Korea server ,and it will be visited very fast and stable. So my domain name is not dp.dealperfec.com
Ik had al gepost....quote:Op donderdag 16 april 2009 00:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Echt niet meer normaal, aso!quote:Op donderdag 16 april 2009 00:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Vast geen M-frame voor zo'n 10 euroquote:Op donderdag 16 april 2009 09:44 schreef Hardrebel het volgende:
Ik heb ook nog wel wat oakleys liggen
Dat dan weer niet neequote:Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef fuhrer11 het volgende:
[..]
Vast geen M-frame voor zo'n 10 euro
Oke relax.. Ook M-Frame gevraagd?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:24 schreef Sc0Peh het volgende:
Omdat ik zo onder de indruk was van de Ray ban bril heb Jack net even een mail gestuurd om wat prijzen op te vragen van een paar Oakley modellen. Op taobao lijken ze nogal duur... misschien dat hij ze goedkoper kan regelen
tot zover alleen nog de active modellen van Oakley. Wel hele mooie brillenquote:Op donderdag 16 april 2009 11:37 schreef fuhrer11 het volgende:
[..]
Oke relax.. Ook M-Frame gevraagd?
[TR]Oakley M-frame hybrid (lens)quote:Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef fuhrer11 het volgende:
[..]
Vast geen M-frame voor zo'n 10 euro
Nee Sherlock, hij lag boven op het kozijn van m'n voordeur... wat denk je zelfquote:Op woensdag 15 april 2009 22:37 schreef joepie91 het volgende:
Ik neem aan dat je het niet over een brievenbus in een deur hebt?
Geen idee of die ze nou wel of niet kan leverenquote:Dear Jeffrey,
The - Oakley CROSSHAIR
- Oakley TITANIUM WHISKER
- Oakley half whire 2.0
I am not sure if I can get these items ,becaue my supplier just has 4 types of this brand,
And to the type 2082 ,it is green color glasses.And the 2082 just has green glasses
I will update many more new styles...
Best regards,
Jack
Blijf van accu's uit china af. Deze hebben vaak geen CE-markering en bezitten geen overlaad-beveiliging en protectie-printjes.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef Skiet het volgende:
Nou, speciaal voor dit topic maar een FOK! account aangemaakt haha. Net als jullie actief op de sites DX en DP en met Jack zelf in communicatie. Vooral leuk dit topic vanwege de leuke tips die hier uitgewisseld worden.
Nog mensen die mooie laptop tassen gespot hebben?
Ik ga een nieuwe batterij voor mijn Asus A6T bestellen. Iemand ervaring met die dingen uit China? Toch een stuk goedkoper dan hier halen.
Dan blijf je zitten met het verzendprobleem. Veel TaoBao adverteerders versturen niet zo goedkoop naar het buitenland.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:16 schreef Skiet het volgende:
Iedereen koopt via TaoBao via Jack begrijp ik? Heeft er niemand hier een contact in China of spreekt Chinees? Op die manier zouden we toch direct zelf kunnen kopen op TaoBao tegen een beter prijs... of is dat niet het geval?
Ik heb wel een aantal topics meegelezen hier. Maar niet alles, dus sorry als ik iets vraag wat al besproken is.
Chinees spreken, checkquote:Op donderdag 16 april 2009 14:16 schreef Skiet het volgende:
Heeft er niemand hier een contact in China of spreekt Chinees? Op die manier zouden we toch direct zelf kunnen kopen op TaoBao tegen een beter prijs... of is dat niet het geval?
Klopt, maar deze zijn allemaal gecertificeerd. Namaak vrijwel nooit. De accu zelf is geen troep, het missende protectieprintje wel. Afblijven dusquote:Op donderdag 16 april 2009 14:24 schreef Skiet het volgende:
Maar mijn Asus laptop is volgens mij ook daar gefabriceerd en de accu (originele) zit ook vol met niet te lezen tekens. Maar jij zegt dus dat die accu's echt troep zijn?
Whehehehe, dan bel je ze toch gewoon even op voor ons?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:27 schreef Andyy het volgende:
[..]
Chinees spreken, check
Chinees typen...
en ik praat als een allochtoon in Chinees sprekende landen
(en nee, ik ben geen chinees/communist)
En voor zover ik weet werkt dat gewoon wel en ja, ik heb wat ervaring met 2 geluidskaarten in 1 PCquote:Op woensdag 15 april 2009 23:51 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel plezier wat je niet gaat hebben.Voor zover ik weet werkt het zo niet.
Godver... net die model 1 besteld en nu komt ie met twee nog veel mooiere brillen! Ook maar bestellen dan hehe.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:15 schreef Sc0Peh het volgende:
Mailtje van Jack:
[..]
Geen idee of die ze nou wel of niet kan leverenMaar iig binnenkort nieuwe brillen op zn website
Geluid krijgen gaat ook wel maar hoe wil je frustratieloos gaan mixen? (had het wat verkeerd verwoord zie ik nu)quote:Op donderdag 16 april 2009 14:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En voor zover ik weet werkt dat gewoon wel en ja, ik heb wat ervaring met 2 geluidskaarten in 1 PC
Zoiets wordt gewoon gezien als een 2e geluidskaart, in VirtualDJ (om een voorbeeld te noemen) kun je dan instellen dat je koptelefoon in dat ding zit en dat de sound-output via je laptop zelf gaat.
Het is zeker niet onmogelijkquote:Op donderdag 16 april 2009 16:04 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Geluid krijgen gaat ook wel maar hoe wil je frustratieloos gaan mixen? (had het wat verkeerd verwoord zie ik nu)
Als je een RealTek geluidschip hebt (dat zijn vrijwel alle on-board chips) gewoon even naar je panel toe gaan, en je line-in instellen als back line-out, en je normale line-out als front line-out ofzo. Kan allemaal. Dan kun je in je mixersoftware gewoon het ene channel op front zetten, en de andere op back, en dan werkt het allemaal. (kan in virtualdj iig wel)quote:Op woensdag 15 april 2009 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Thanksquote:Op donderdag 16 april 2009 17:01 schreef drummerdude het volgende:
Leuk idee voor de voetbalfans hier, shirtjes uit China halen! Voor minder als 10 euro een voetbalshirt![]()
http://shop33031134.taobao.com/ is wel een goede![]()
Nog geen ervaring er mee, maar Jack is welwillend! (Natuurlijk)
Ditis de gewone zoekopdracht in TB
Het is een RealTek-chip ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Als je een RealTek geluidschip hebt (dat zijn vrijwel alle on-board chips) gewoon even naar je panel toe gaan, en je line-in instellen als back line-out, en je normale line-out als front line-out ofzo. Kan allemaal. Dan kun je in je mixersoftware gewoon het ene channel op front zetten, en de andere op back, en dan werkt het allemaal. (kan in virtualdj iig wel)
PSV shirt en broekje voor omgerekend 4,5euro..quote:Op donderdag 16 april 2009 17:01 schreef drummerdude het volgende:
Leuk idee voor de voetbalfans hier, shirtjes uit China halen! Voor minder als 10 euro een voetbalshirt![]()
Volgens mij werkt dat alleen op een multi-channel geluidschip van Realtek in desktopPC's, dus ben bang dat dat niet op je laptopje werkt.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is een RealTek-chip ja.
Ik kan het even niet zo snel vinden?
Waar moet dat staan?
(Vista)
Control Panel > RealTek <nogiets>quote:Op donderdag 16 april 2009 17:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is een RealTek-chip ja.
Ik kan het even niet zo snel vinden?
Waar moet dat staan?
(Vista)
Zou niet uit moeten maken. Je kunt bij Realtek-chips elke poort in een ander soort poort veranderen, dus je kunt je microfoon of line-in opofferen.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat alleen op een multi-channel geluidschip van Realtek in desktopPC's, dus ben bang dat dat niet op je laptopje werkt.
Voor ¤5,50 een AC Milan-shirt inclusief broekje!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:01 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb een Pisen-accu van DX voor mijn cameraatje, maar die werkt prima en er zit ook CE-markering op (of dat niet gefaked is weet ik ook niet), maar ik denk dat je iets te snel bent met je conclusiequote:Op donderdag 16 april 2009 14:20 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Blijf van accu's uit china af. Deze hebben vaak geen CE-markering en bezitten geen overlaad-beveiliging en protectie-printjes.
Pisen is wel een redelijk merk idd, heb er ook twee voor me camera.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef lezut het volgende:
[..]
Ik heb een Pisen-accu van DX voor mijn cameraatje, maar die werkt prima en er zit ook CE-markering op (of dat niet gefaked is weet ik ook niet), maar ik denk dat je iets te snel bent met je conclusie
Ik heb alleen met normale controllers en tafels gewerkt en ik kan me niks voorstellen bij gepiel met muis en toetsenbord. (hoewel grote studio panelen deze ook hebbenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Het is zeker niet onmogelijkNatuurlijk gaat het beter met een DJ-controller o.i.d. maar voor wat te experimenteren is het goed zat
Je kan de site wel ff door google halen om te vertalen. shop33031134.taobao.comquote:Op donderdag 16 april 2009 18:17 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Voor ¤5,50 een AC Milan-shirt inclusief broekje!
Hier kun je best goed in handelen. Maar heeft iemand een snelcursus Chinees voor mij en kun je met paypal betalen?
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:37 schreef fuhrer11 het volgende:
[..]
Oke relax.. Ook M-Frame gevraagd?
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:32 schreef drummerdude het volgende:
Wat dan ook weer leuk is... (DD zit vol ideeën)
Als je er 09 10 achter gooit heb je recente shirts.![]()
(Met OA de nieuwe van Man Utd)
Super vet! Die had ik nog niet gezien. Ik zou toch voor deze gaan: Dezequote:Op donderdag 16 april 2009 19:25 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20158
Die gekocht, schijnt echt supervet te zijn. Even een WEP cracker op mijn laptop en gaan met die banaan
Retail en wholesale prijzen.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:39 schreef Mirjam het volgende:
wil iemand me ff bijlullen w.b. dealperfect?
ik snap niet waarom er 2 verschillende prijzen op de site staan
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:44 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die shirts nog niet officieel bekend zijn gemaakt? Voor 2009/2010..
[..]
Super vet! Die had ik nog niet gezien. Ik zou toch voor deze gaan: Deze
Met draad en magnetische voet. Kan je hem net even beter positioneren..
Yep! sure ,and for rayban sunglasses,it will come with a white rayban handbagquote:Op donderdag 16 april 2009 19:39 schreef Mirjam het volgende:
en jack: the sunglasses, the ones with cases in the picture, do they actually come with a case?
Inderdaad, wholesale prijs.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:39 schreef Mirjam het volgende:
en jack: the sunglasses, the ones with cases in the picture, do they actually come with a case?
This supplier has zero reputation,so please change a supplier : )quote:Op donderdag 16 april 2009 19:45 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Retail en wholesale prijzen.
Net een prijs teruggekregen van Jack voor deze: http://item.taobao.com/au(...)ad47e.jhtml?cm_cat=0
20 tientjes is niet gek maar het kan altijd goedkoper, zijn er niet meer netbook bezitters die iets dergelijks willen hebben?
Ja, dat kan, anders had ik het ook niet gezegd...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef Sneijder5 het volgende:
Jack, can you rule soccershirts from taobao.com?
Why don't you reply to my emails(from yesterday)?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef jack-peng het volgende:
[..]
This supplier has zero reputation,so please change a supplier : )
And I will reply with you for the freeshipping price ,you just need to reply that Email.
I will go to sleep,reply Email 8 hours later,too tired.
And one news,do not order any DSTTI and TF card from DX before 20090501 ,they will not ship them until the purchasing price get down.
The purchasing price of DSTTI from 73yuan to 78yuan in the past 7 days ,and the TF card has been risen price for 15yuan in the past 2 weeks ,and the price will not down before 20090501.
OK,go to sleep!
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef Sneijder5 het volgende:
Bij 99% van de speedtouch modems kan je zo de wpakey krijgen met dit prog...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:25 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20158
Die gekocht, schijnt echt supervet te zijn. Even een WEP cracker op mijn laptop en gaan met die banaan
OK,I will go to sleep,tell you a format to caculate the freeshipping price.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:53 schreef Skiet het volgende:
I have requested these shirts (prices) are there more people who are interested in one of these shirts. Maybe Jack can then get a better price for them!
URL Product Size Quantity
http://item.taobao.com/au(...)1ae639fac0f8cb2a.htm
Ajax Home Shirt L 1
http://item.taobao.com/au(...)7b0faa178e3d806d.htm
Inter Ibrahimovic L 1
http://item.taobao.com/au(...)4f8ab15e7a3d01a9.htm
Man U Ronaldo L 1
http://item.taobao.com/au(...)0c0d20798628456b.htm
Barca Eto'o L 1
http://item.taobao.com/au(...)4e430597a96038f1.htm
Arsenal V. Persie L 1
http://item.taobao.com/au(...)6c17c1f41ce34d47.htm
Barca Messi L 1
http://item.taobao.com/au(...)ebffdb0401acbaba.htm
RealMadrid Robben L 1
http://item.taobao.com/au(...)f9d92b4657db102e.htm
RealMadrid Sneijder L 1
OK ,no problem,as I said, my office is near the biggest toy market of Shen Zhen,I can get many interesting items easily, I will update more new type recently.And could you please send some picture to me ? Then I will print it to show the supplierquote:Op donderdag 16 april 2009 19:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Jack can you get more BB guns? i'd like to see the walter p5 or colt
Dat wacht op een Excel sheetquote:Op donderdag 16 april 2009 20:01 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OK,I will go to sleep,tell you a format to caculate the freeshipping price.
If the shirt weight 200g,and the price is 50yuan,the freeshipping fee will be:
[(50+10+200/1000*90+1)*1.039+2]*1.025*1.2/6.83=15.1$
10yuan is the shipping fee from the taobao supplier to me,if you need many items ,you should better order them from one supplir ,then you just need to pay for 10yuan one time
200/1000*90+1 is the airmail shipping fee
)*1.039+2]*1.025 is paypal fee
1.2 is my profit,for order below 200yuan ,I will need 1.2, if over 200yuan,will be1.15. if over 1000,I will just get 1.1 s profit.I do not earn much.
So,with this format,with your estimated weight ,you can calculate the freeshipping price yourself : )
Next time you go to the market, maybe you can take a few pictures of the stands over there? Then we can tell if we're interested in anything.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:03 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OK ,no problem,as I said, my office is near the biggest toy market of Shen Zhen,I can get many interesting items easily, I will update more new type recently.And could you please send some picture to me ? Then I will print it to show the supplier
i will update youquote:Op donderdag 16 april 2009 20:03 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OK ,no problem,as I said, my office is near the biggest toy market of Shen Zhen,I can get many interesting items easily, I will update more new type recently.And could you please send some picture to me ? Then I will print it to show the supplier
Misschien kan je dan ook zo'n leuk filmpje maken als deze:quote:Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef Skiet het volgende:Ik ga een nieuwe batterij voor mijn Asus A6T bestellen. Iemand ervaring met die dingen uit China? Toch een stuk goedkoper dan hier halen.
Zelfs in het DX topic krijgen we dat vijandige gezeik over voetbalquote:Op donderdag 16 april 2009 20:50 schreef Zapper het volgende:
Requesting PSV and Celtic, don't do Ajax, they suck
Heracles?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:50 schreef Zapper het volgende:
Jack, in which sizes are the soccer shirts? I suggest you buy a lot of them, I will definitely buy some at your website.
Requesting PSV and Celtic, don't do Ajax, they suck
Thefootballshirtshop en meerquote:Op donderdag 16 april 2009 20:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zelfs in het DX topic krijgen we dat vijandige gezeik over voetbal
Misschien is het wel mogelijk je eigen naam erop te zetten? Was geloof ik een keer op zo'n China site mogelijk, voor echt maar $3 meer ofzo.
Denk niet dat ze daar de moeite voor nemen in Chinaquote:
"Regelen" vertaal je niet als "rule".quote:Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef Sneijder5 het volgende:
Vraag aan Jack?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met die toetsenbordkeyloggers? Die dingen die je tussen de PC en het tobo zet, die dan alle keys opslaan? Worden die nou verkocht op een van de vele China webshops?
Yeah, I noticed a lot of the MicroSD cards were either backordered, sold out, or completely removed from the site. (For example, the Kingston 16GB they used to have isn't there anymore... and I think the Kingston 8GB is removed as well).quote:Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef jack-peng het volgende:
and the TF card has been risen price for 15yuan in the past 2 weeks ,and the price will not down before 20090501.
Wat een sherlock ben je toch.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:28 schreef joepie91 het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten, TransFlash of TF is de vroegere naam van MicroSD, maar wordt nog steeds gebruikt in China e.d.
TransFlash is dus gewoon hetzelfde als MicroSD.
Lekker slim van je dan.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:34 schreef mcwops het volgende:
iemand die voor mij een postkantoor bonnetje heeft wat je krijgt bij verzending. dus geen track and trace maar het bewijs dat je x euro hebt betaald op datum x voor verzending van pakketje buitenland. moet het mailen naar FP
** Maakt Excel sheet **quote:Op donderdag 16 april 2009 20:01 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OK,I will go to sleep,tell you a format to caculate the freeshipping price.
If the shirt weight 200g,and the price is 50yuan,the freeshipping fee will be:
[(50+10+200/1000*90+1)*1.039+2]*1.025*1.2/6.83=15.1$
10yuan is the shipping fee from the taobao supplier to me,if you need many items ,you should better order them from one supplir ,then you just need to pay for 10yuan one time
200/1000*90+1 is the airmail shipping fee
)*1.039+2]*1.025 is paypal fee
1.2 is my profit,for order below 200yuan ,I will need 1.2, if over 200yuan,will be1.15. if over 1000,I will just get 1.1 s profit.I do not earn much.
So,with this format,with your estimated weight ,you can calculate the freeshipping price yourself : )
Dion heeft geen passie meer voor deze topicreeks omdat ik niks meer kan bestellen door PayPal. Helaas..quote:
Ik voel sinds 1 april met je mee, met het verschil dat het bij mij uiteindelijk wel opgelost kan worden, één dezer dagen hopelijk!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dion heeft geen passie meer voor deze topicreeks omdat ik niks meer kan bestellen door PayPal. Helaas..
Kut man. Ze zullen je in China ook wel missenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef Dionysiou het volgende:
Dion heeft geen passie meer voor deze topicreeks omdat ik niks meer kan bestellen door PayPal. Helaas..
Leuk dat jullie/je me mist Zappertje!
Yep.. vervalsen wil ik ook niet doen, staat 6 jaar celstraf op als je als een volwassen iemand word berecht.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
Kut man. Ze zullen je in China ook wel missen
Er schort wel iets aan die berekening, bij 10kg betaal je zo'n ¤130 aan verzendkosten...quote:Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
** Maakt Excel sheet **
Kan iemand mij vertellen waar *1.039+2)*1.025 vandaan komt? PayPal is toch gewoon keer 1.025 of zie ik iets over het hoofd?
Niet heel weinig verzendkosten trouwens; op dit moment $2.64 voor een pakketje van 200 gram.Ik dacht dat het bijna volledig werd gesubsidieerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb al meerdere vrienden gehad die het zich afvragen, dus ik denk ik zeg het even voordat heel het topic ermee volgespamd wordt.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Wat een sherlock ben je toch.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:05 schreef henkjan90 het volgende:Ja, had ik ook al door. Ook op de PayPal-fees wordt winst gemaakt geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
Wat heb je geflikt dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:57 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Yep.. vervalsen wil ik ook niet doen, staat 6 jaar celstraf op als je als een volwassen iemand word berecht.
"Regel" door een vertaalsite heen gehaald of zo..?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef Sneijder5 het volgende:
Wel +1 voor je calculatorquote:Op donderdag 16 april 2009 22:11 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Heb al meerdere vrienden gehad die het zich afvragen, dus ik denk ik zeg het even voordat heel het topic ermee volgespamd wordt.
Trouwens even snel een berekenprogrammaatje gemaakt voor de DealPerfect-prijzen:
http://dump.no/files/6e1fc62e8847/DPCalc.zip
Hij houdt ook rekening met de verschillende winstmarges. Als het goed is klopt hij.
EDIT: Is gewoon een programma, geen Excel-sheet. 9kb om precies te zijn.
[..]
Ja, had ik ook al door. Ook op de PayPal-fees wordt winst gemaakt geloof ik
Dank u!quote:Op donderdag 16 april 2009 22:38 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Wel +1 voor je calculator
Handig, dankjewel! Weet je tenminste direct wat de prijs is, in plaats van dat het weer even duurt.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:21 schreef drummerdude het volgende:
Degenen die ook een Excel sheet willen. Ik heb 1 gemaakt.. Ik heb geen rekening gehouden met de mindere winst bij grotere bedragen.
Je gooit in C1 tot C3 op deze volgorde: Inkoopprijs, gewicht, verzendkosten koper. Dan gooi je in F1 tot F3 de 'invul' de cijfers.
Als je dan op A1 de onderstaande formule invult, moet het lukken:
=((F1+F3+F2/1000*90+1)*1,039+2)*1,025*1,2/6,83
Vragen, stuur maar op
Ja, dat is mijn vraag dus ook. Voetbalshirts zijn dus ongeveer 200 gram? Lijkt me wel ongeveer te kloppen..maar voor andere producten heb ik echt geen idee.quote:
Heb de calc inmiddels even in de OP gezet, kan vast wel iemand gebruikenquote:Op donderdag 16 april 2009 23:06 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Handig, dankjewel! Weet je tenminste direct wat de prijs is, in plaats van dat het weer even duurt.
@joepie,
Bedankt voor de calculator ook, werkt perfect!
Hoe weet je het gewicht?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:06 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Handig, dankjewel! Weet je tenminste direct wat de prijs is, in plaats van dat het weer even duurt.
@joepie,
Bedankt voor de calculator ook, werkt perfect!
Zou je dat wel doen? Als ze die bij de douane onderscheppen komen ze persoonlijk bij je aankloppen om je vervolgens eigenhandig een kopje kleiner te makenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Jack can you get more BB guns? i'd like to see the walter p5 or colt
nog niet maar ik geloof wel dat er een paar dames waren die deze willen proberen. Dus misschien dat ik deze binnenkort ook maar moet bestellenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:01 schreef TheBright het volgende:
Anders ik wel. Die van mij heeft Hong Kong gisteren verlaten, dus het zal nog wel een paar dagen duren. Hebben er meer mensen zo'n Gucci gekocht?
Jij hebt in 2 dagen je biggetjes ontvangen?! Mijne zijn 14april verzonden, dus ik reken pas volgende week op ze.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:29 schreef TheBright het volgende:
Mijn dx varkentjes die ik 11/04 heb besteld en15/04 zijn verstuurd zijn zojuist gearriveerd. Ze zijn iets groter dan ik dacht, maar zijn wel erg licht en ze zijn behoorlijk fel. En dat voor maar 29 eurocent.
Ik laat wel weten of het wat is. Vraag me gezien de omschrijving af of er een brillendoos bij zit, omdat er OEM bij staat. En de merknaam in de omschrijving is door Jack weggehaald nadat ik mijn bestelling had geplaatst dus ik ben benieuwd of die op de bril zelf nog wel zit. En ik geloof dat ik ook nog een zwarte krijg in plaats van een bruine, want het sku verwijs nu ineens naar een ander model.....quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:04 schreef Sc0Peh het volgende:
[..]
nog niet maar ik geloof wel dat er een paar dames waren die deze willen proberen. Dus misschien dat ik deze binnenkort ook maar moet bestellen
Ik snap het ook niet presies. Misschien zijn ze één dag na mijn bestelling al verzonden en hebben ze de bevestiging van het verzenden pas drie dagen later gemaild. Maar dan nog, vijf dagen is erg snel. Mijn andere bestelling varkentjes die vier dagen eerder is geplaatst en een dag eerder is verzonden, is nog onder weg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij hebt in 2 dagen je biggetjes ontvangen?! Mijne zijn 14april verzonden, dus ik reken pas volgende week op ze.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:12 schreef TheBright het volgende:
[..]
Ik laat wel weten of het wat is. Vraag me gezien de omschrijving af of er een brillendoos bij zit, omdat er OEM bij staat. En de merknaam in de omschrijving is door Jack weggehaald nadat ik mijn bestelling had geplaatst dus ik ben benieuwd of die op de bril zelf nog wel zit. En ik geloof dat ik ook nog een zwarte krijg in plaats van een bruine, want het sku verwijs nu ineens naar een ander model.....
Ik in natura, heb geen paypal meer!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef mcwops het volgende:
die calculator geeft bij mij een error
hoe bestellen jullie die shirts bij Jack?
Webcam aan en gaan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik in natura, heb geen paypal meer!!
Dat zuigt echt! Is er geen mogelijkheid om je PayPal account aan je vaders/moeders/broers naam te koppelen? Of is dit al uitgebreid besproken in de voorgaande dx topics?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat heb je nou gedaan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je quote voor het laatste:quote:
Niks mee gebeurd uiteindelijk, de dingen die te krijgen waren op Alibaba en TaoBao hadden raar genoeg niet echt veel opslagruimte, en waren uiteindelijk inc. verzendkosten goedkoper bij een Britse eBay-verkoper; die verkoopt ze volgensmij nog steeds.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met die toetsenbordkeyloggers? Die dingen die je tussen de PC en het tobo zet, die dan alle keys opslaan? Worden die nou verkocht op een van de vele China webshops?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mag dat dan niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:36 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je quote voor het laatste:
Er was onterecht een bedrag afgeschreven van z'n bankrekening. Dat heeft hij gestorneerd als een onterechte afschrijving en PayPal blokkeerd je rekening, omdat ze denken dat er met die rekening gefraudeerd wordt. Maar hij kan hem niet meer activeren, omdat hij nog geen 18 is.
Ik zit in hetzelfde schuitje, maar ben gelukkig wel 18+.
Als je account geblokkeerd word moet je een kopie van je ID of Rijbewijs sturen om te laten zien dat je daadwerkelijk 18 of ouder bent.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:31 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Mag dat dan niet?Had op m'n 15e al een PayPal account. Zal eens checken hoe oud ik daar nu ben haha.
edit; kan 't niet vinden maar uitgaande van 't feit dat ik dit jaar 18 geworden ben en ik in 2005 al een account had daar was ik dus 14 en zal ik nu dus 22 zijn bij PayPal. Heb overigens ook al verschillende tickets gehad met eBay verkopers dus zou niet weten waarom ze erachter komen dat je geen 18 bent. Aghja.. het werkt en dat is het belangrijkste.
Sucks! Maar ben je nu ook nog geen 18 of wordt je permanent geblokt als je eenmaal 'fraudeert'?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als je account geblokkeerd word moet je een kopie van je ID of Rijbewijs sturen om te laten zien dat je daadwerkelijk 18 of ouder bent.
Sucks zeker.. ik ben geen 18 en ik fraudeer niet hoor. Wat denken jullie wel nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Sucks! Maar ben je nu ook nog geen 18 of wordt je permanent geblokt als je eenmaal 'fraudeert'?
Weer iemand die verslaaft raakt aan het: goedkope gadgets met geen verzendkosten uit China conceptquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef Muck het volgende:
Mijn pakketje staat momenteel op: Waiting for Supplier via Air Mail
Het is net als roken... elk uur even kijken of er wat nieuws is en om de dag nieuwe dingen kopen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Weer iemand die verslaaft raakt aan het: goedkope gadgets met geen verzendkosten uit China concept
hahaha, ik ben er bang voor jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Weer iemand die verslaaft raakt aan het: goedkope gadgets met geen verzendkosten uit China concept
Neh, ik ben gestopt met rokenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:11 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Het is net als roken... elk uur even kijken of er wat nieuws is en om de dag nieuwe dingen kopen.
Dan weet je wat voor drang je straks voelt.quote:
Haha oke, hoef je niet bang voor te zijn hoor!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
hahaha, ik ben er bang voor ja
ik was eigenlijk alleen op zoek naar stokjes voor de DS (ik kan alleen maar DS-lite en DSi-stylus krijgen) maar toen ik ze bij DE vond heb ik gelijk nog wat meer rommeltjes meebesteld
Dan heb je geen .NET Framework. Ik zal binnenkort even een online (PHP) versie maken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef mcwops het volgende:
die calculator geeft bij mij een error
hoe bestellen jullie die shirts bij Jack?
Ik ook nog niet maar ik wacht geduldig af.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:59 schreef Bhuddy het volgende:
Heeft iemand zijn RB zonnebril al ontvangen? Ik nog steeds niet
Wat ben jij een grapjurk zeg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:14 schreef MacorgaZ het volgende:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-a17206af6bf38db6c6987694b52c1bfd.jhtml?cm_cat=0&pm1=1
5" touchscreen iPod touch-kloon voor maar $80
Je link doet het niet goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:14 schreef MacorgaZ het volgende:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-a17206af6bf38db6c6987694b52c1bfd.jhtml?cm_cat=0&pm1=1
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:14 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik ook nog niet maar ik wacht geduldig af.
Hmm ik ook niet.. vrees het ergste eerlijk gezegd, heb deze week wel 2 andere pakketjes gekregen die later verzonden waren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:14 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ja precies, ik dus ook..quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:28 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hmm ik ook niet.. vrees het ergste eerlijk gezegd, heb deze week wel 2 andere pakketjes gekregen die later verzonden waren.
Heb ik ook weleens gehad hoor. Komt goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:28 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hmm ik ook niet.. vrees het ergste eerlijk gezegd, heb deze week wel 2 andere pakketjes gekregen die later verzonden waren.
Raap me op.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Kan helaas niet, tenzij je TNT mailt of belt voor je 3S code. Heel gedoe om niks eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Skiet het volgende:
The item left Hong Kong for its destination on 17-Apr-2009
Iemand enig idee hoe ik dit pakketje nu verder kan tracen? Ik meen gezien te hebben dat mensen pakketjes konden tracen...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:59 schreef Bhuddy het volgende:
Heeft iemand zijn RB zonnebril al ontvangen? Ik nog steeds niet
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:14 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Idem.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:28 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ja, ik wacht ook af, maar ik hoop 'em voor donderdag te hebben. Ik ga dan namelijk op vakantie en m'n bedoeling was om hem mee te nemenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:05 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Kan helaas niet, tenzij je TNT mailt of belt voor je 3S code. Heel gedoe om niks eigenlijk.
Gewoon afwachten.
[..]
[..]
[..]
Idem.
We zullen zien.
Jep, 2 dagen geleden ontvangen, verstuurd op de 7e.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef lezut het volgende:
Heeft iemand zijn SoShine charger trouwens al binnen? Ik zit er al een beste tijd op te wachten..
Dekseltje afgebroken is misschien maar goed ook, ik merk dat de batterijen gloeiend heet worden als het dekseltje er op zit, met het dekseltje open gaat het prima.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:16 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Jep, 2 dagen geleden ontvangen, verstuurd op de 7e.
Goed ding, laadt 4 AAA's binnen ong. 3 uur. Mooie LCD indicator van de voortgang.
Dekseltje is afgebroken in de fabriek, maar dat maakt niet veel uit.
De Pro Duo's die ik bij Jack heb gekocht werkten primaquote:
hoeveel gb had je?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:31 schreef lezut het volgende:
[..]
De Pro Duo's die ik bij Jack heb gekocht werkten prima![]()
Mijn lader is ook 7/4 verzonden, het zal wel langer duren om het pakketje helemaal hierheen te krijgen ofzoZal ie morgen wel komen (hoop ik)
Hoe zou het zitten met de maatverhouding ?quote:
Dat dekseltje zit er op met een reden. Het is gemaakt van een bepaald soort plastic. In het geval dat een van je batterijen ontploft, kan dit plastic dekseltje het tegenhouden, zodat jij (en je meubilair) er geen last van hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dekseltje afgebroken is misschien maar goed ook, ik merk dat de batterijen gloeiend heet worden als het dekseltje er op zit, met het dekseltje open gaat het prima.
Dus ik heb het dekseltje er zelf ook afgesloopt.
Als 't niets is ken je het toch weer heel makkelijk doorverkopenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:04 schreef mvc het volgende:
[..]
Hoe zou het zitten met de maatverhouding ?
Ik weet niet wanneer je in China een maatje "L" besteld of die even groot uit zal vallen als wanneer je hier een "L" in de winkel koopt.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:16 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Rolex kopen?
Bij Jack voor ≈ ¤11,-
[ afbeelding ]
Als ik zo'n ding om heb denkt iedereen dat 'ie sowieso nep is.![]()
Zie OP. TNT bellen wil nog wel eens helpen, als je al die moeite wil doen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Skiet het volgende:
The item left Hong Kong for its destination on 17-Apr-2009
Iemand enig idee hoe ik dit pakketje nu verder kan tracen? Ik meen gezien te hebben dat mensen pakketjes konden tracen...
PLAY NICE.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook niks anders dan geklaag en gezeik hier.
en ik heb een vermoeden via welke sitequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Anders kan hij ze waarschijnlijk nog wel doorverkopen.
Ik wil je niet teleurstellen, maar ik heb een paar dagen terug een kledingstuk ontvangen uit China, koste niet veel maar de kwaliteit was ook echt slecht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:03 schreef Sneijder5 het volgende:
Jack zei dit op msn:
L is for 175cm to 180 cm
Ik heb de volgende shirts besteld:
http://item.taobao.com/au(...)fea97c6fad5818c0.htm
http://item.taobao.com/au(...)f9d92b4657db102e.htm
http://item.taobao.com/au(...)0c0d20798628456b.htm
http://item.taobao.com/au(...)85ce2a085d34867b.htm
Daar betaal ik 74 euro voor (inclusief verzendkosten).
Ze zijn wel nep, maar ik denk niet dat je het zo kunt zien. Tenminste, als je zo de foto's kijkt...
Welk kledingstuk had je want ik heb ook een broek bij Jack besteldquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik wil je niet teleurstellen, maar ik heb een paar dagen terug een kledingstuk ontvangen uit China, koste niet veel maar de kwaliteit was ook echt slecht.
Ohh Jack heeft Rolexen op zijn website!
Een BB boxershort 2,95¤quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:33 schreef jjbakker het volgende:
[..]
Welk kledingstuk had je want ik heb ook een broek bij Jack besteld
Okay welke?quote:
Ik zou de link zo snel niet meer weten, maar ik denk dat ze allemaal dezelfde kwaliteit hebbenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef jjbakker het volgende:
[..]
Okay welke?
Wat ik had ook al gekeken maar vind alleen maar van die namaak die er totaal niet op lijken
hoe lang ben jij? en welke maat heb je besteld?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Sneijder5 het volgende:
Ik heb op jullie advies het order van 5 shirts geannuleerd, ik heb nu alleen dit besteld:
Shirt + broekje van Inter Milaan van Ibrahimovic.
Voor ¤14,39
http://www.merkspullen.nl/quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Sneijder5 het volgende:
Ik heb op jullie advies het order van 5 shirts geannuleerd, ik heb nu alleen dit besteld:
Shirt + broekje van Inter Milaan van Ibrahimovic.
Voor ¤14,39
Wat een josti. Als je da niet in elkaar kan zetten....quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Die had Dion ook besteld, maar omdat je hem zelf in elkaar moet zetten heeft hij hem weggegooid.
Neequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:28 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://www.merkspullen.nl/
Hahahaha![]()
Krijg je zeker een lijst met de MSN en Skype van Jack en dan Taobao en Alibaba links?
Ik ben denk ik iets kleiner dan 1.80, al lang niet gemeten. Heb L besteld.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:27 schreef mcwops het volgende:
[..]
hoe lang ben jij? en welke maat heb je besteld?
Is wel een leuk ding.. alleen vreet batterijen(of naja hij blijft 1 nachtje aan..).quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef LightLuke het volgende:
Ook maar weer is wat besteld, en wel http://dp.dealperfect.com/detail.dp/sku.21269 is kijken wat dat is
Thank you for your good review of it!quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:24 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Is wel een leuk ding.. alleen vreet batterijen(of naja hij blijft 1 nachtje aan..).
Toeval bestaat niet?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef jack-peng het volgende:
For example ,the "Jieshibang" condem in shop cost me 11¥,and from taobao supplier ,it just 3¥-4¥
Huh?quote:
Mja... condooms met "bang" (jeweetwel, engels voor knallen of uhm... 'de liefde bedrijven') in de naam?quote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:11 schreef Dionysiou het volgende:
I bought condoms for 8 eurocent per piece!
Ow zo lol... En die Yuan dingen zijn dan kutjesquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:16 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Mja... condooms met "bang" (jeweetwel, engels voor knallen of uhm... 'de liefde bedrijven') in de naam?
I will do a promotion send condom to customer for free ,anyone just by an item from me ,can pay for 0.01$ to get a piece of condom,good quality, anyone will interested in this ? It is my rough planquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:20 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Really !?
I mean a brand condom....
Free condoms on every order? Now that's something else.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:23 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I will do a promotion send condom to customer for free ,anyone just by an item from me ,can pay for 0.01$ to get a piece of condom,good quality, anyone will interested in this ? It is my rough plan
If there is no one support it ,I give up
Yep!quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Free condoms on every order? Now that's something else.
Maybe you'd be the first shop ever to do such a thing! You will get famous!
Dont you want to use them yourself?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:32 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Yep!
Anyone have an order in my website,just need addtional 0.01$ can get a good quality condom.
My partner get 2 box of condom from a factory for free. so......
But i think the size could be a problem.. You know what they say about the dutch right?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:32 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Yep!
Anyone have an order in my website,just need addtional 0.01$ can get a good quality condom.
My partner get 2 box of condom from a factory for free. so......
Haha, dan mik ik er wel een setje oplaadbare batterijen inquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:24 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Is wel een leuk ding.. alleen vreet batterijen(of naja hij blijft 1 nachtje aan..).
Krijg je daar geen gezeik mee met de douane?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:16 schreef Granaatappel het volgende:
____
Rolex kopen?
Bij Jack voor ≈ ¤11,-
[ afbeelding ]
Hehe dropship ik iets stuurt ie een condoom meequote:Op zaterdag 18 april 2009 01:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Hahahah, that would be great.
But don't automatically send them with orders, people might think its weird.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:07 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hehe dropship ik iets stuurt ie een condoom mee
Via TaoBao/Jack?quote:
Mijne nog nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:24 schreef Granaatappel het volgende:
RAY-BAN BRIL IS BINNEN!![]()
Foto's volgen over een half uurtje.
Welk model is dat?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:08 schreef Granaatappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Electronics, handig voor de douane
[ afbeelding ]
Made in Italy...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe is de kwaliteit? En heeft iemand al een rolex gekocht?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:08 schreef Granaatappel het volgende:
Ik ben een beetje aan het twijfelen, ik wil er wel één maar ik heb geen zin om gepakt te worden door de douane. Weet iemand trouwens wat voor straffen er op staan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:21 schreef Granaatappel het volgende:
--> http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21624
Zal eens vragen aan Jack of hij voor mij ook wat BB boxers kan regelen.
Kwaliteit is uitermate goed, stevige pootjes etc.
Zeker het geld waard!
Ik heb deze besteld : http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21685quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:21 schreef Granaatappel het volgende:
--> http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21624
Zal eens vragen aan Jack of hij voor mij ook wat BB boxers kan regelen.
Kwaliteit is uitermate goed, stevige pootjes etc.
Zeker het geld waard!
Een zonnebril dat gepakt kan worden door de douane?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:24 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het twijfelen, ik wil er wel één maar ik heb geen zin om gepakt te worden door de douane. Weet iemand trouwens wat voor straffen er op staan?
Volgens mij is het illegaal om imitatie zonnebrillen in te voeren.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Een zonnebril dat gepakt kan worden door de douane?
Shit is het toch zilver spiegelend glasquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:08 schreef Granaatappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Made in Italy...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bizarquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:35 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Volgens mij is het illegaal om imitatie zonnebrillen in te voeren.
Weetje wat bizar is?quote:
Die ik heb heeft spiegelglas en als je op de foto's kijkt van jouw zonnebril zie je dat het geen spiegelglas is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:25 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb deze besteld : http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21685
Ik zie het verschil niet tussen de 3025 en de 3026..
+ Jack schrijft op de douane declaratie: "Electronics" (zie mijn afbeeldingen)quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Een zonnebril dat gepakt kan worden door de douane?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:13 schreef Zero_Empathy het volgende:
ja en nu nog een foto met die bril op je hoofd
Beetje vage foto's dan bij die van jouw...quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:53 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Die ik heb heeft spiegelglas en als je op de foto's kijkt van jouw zonnebril zie je dat het geen spiegelglas is.![]()
[..]
+ Jack schrijft op de douane declaratie: "Electronics" (zie mijn afbeeldingen)
Vergeet niet de titel te lezen: "Model 1 Fashionable Gentleman's Toad Reflected Light Glass 3025 with Black Border"quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:57 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Beetje vage foto's dan bij die van jouw...
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21624
Alleen op foto 3 is dat spiegelglas te zien.
Ziet er vrij goed uit, voor 12 dollarquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:08 schreef Granaatappel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Made in Italy...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het mag niet, het is nep.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
maar een zonnebril hierheen laten kopen, omdat dat het imitatie is. Waarom zou je die niet mogen invoeren?
maar als er "Electronics" mag het dus wel t land in?
Mocht je em bestellen, laat even weten of ze door de douane komenquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Imitatie is eigenlijk niet toegestaan, en als ze het tegenkomen wordt het vernietigd e.d., maar als je er eentje besteld gaan ze er waarschijnlijk niet zo'n probleem van maken.
Als je nou een doos vol bestelt wordt het een ander verhaal denk ik.
Ik denk dat ik die RayBan-bril ook maar koop en dit horloge:
[ afbeelding ]
Nou onder het mom van de douane kan me rug op, Roleax onderwegquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:31 schreef Granaatappel het volgende:
Inderdaad en hoe vaak heb je al iets besteld bij een webshop uit het buitenland? En is daar ooit iets van gecontroleerd door de douane? Waarschijnlijk dus 0.
Elk pakketje ziet er hetzelfde uit dus de douane ziet echt niet wat nu wel en niet mag tussen die hele container met enveloppen en pakketten. Gewoon bestellen, niet moeilijk doen. Waarom zouden een rolex en een zonnebril (die in een normale envelop zitten) er niet doorheen komen als tot nu toe nog nooit iets gecontroleerd is?
Beetje rare opmerkingen van mensen hier m.b.t. douane.
Geen idee, volgens mij zijn ze allemaal nep hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:41 schreef bbfakir het volgende:
Ik heb mijn bril ook binnen. Met gouden rand. Gewoon super. Ik denk dat als ze deze op mijn werk zien ik het druk krijg.
Ik heb alleen het made in Italy niet op het etui staan. Zou ik dan een nepper hebben?
Die 3026 is geloof ik ook met spiegel glas, dat zei Jack tegen mij dacht ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:53 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Die ik heb heeft spiegelglas en als je op de foto's kijkt van jouw zonnebril zie je dat het geen spiegelglas is.![]()
hebbe hebbe!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:16 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Jep, 2 dagen geleden ontvangen, verstuurd op de 7e.
Goed ding, laadt 4 AAA's binnen ong. 3 uur. Mooie LCD indicator van de voortgang.
Dekseltje is afgebroken in de fabriek, maar dat maakt niet veel uit.
____
Rolex kopen?
Bij Jack voor ≈ ¤11,-
[ afbeelding ]
Idem hierquote:
Ik praat nu met de admin (volgensmij is het maar een eenmanszaak), even kijken of het wat is.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:59 schreef Granaatappel het volgende:
Op http://taobaonow.com/ kun je een TaoBao Agent inschakelen om op TaoBao iets te bestellen omdat TaoBao geen Paypal etc. accepteerd. Het kost 10% van het product + shipping extra voor die agents.
Tuurlijk zijn ze allemaal nep. Ik heb dezelfde 3025 alleen met gouden rand.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:44 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij zijn ze allemaal nep hoor.
Heb je met spiegelglas net zoals ik?
Wat dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:52 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik praat nu met de admin (volgensmij is het maar een eenmanszaak), even kijken of het wat is.
Op zich wel een goede gozer, praat redelijk goed Engels en vertaalt ook wat dingen voor me.
Edit: Ik waag het er maar op, ookal is het waarschijnlijk via Jack goedkoper.
Edit2: Alles ging goed. Heb nu iets van meer dan 50 euro voor 16 euro
.
Yeah, I stumbled upon your website, which was noted on http://taobaofieldguide.com/.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:50 schreef taobaonow het volgende:
Hi everybody,
Thanks for mentioning my service here. I hope you are a happy customer. Enjoy!![]()
Best regards
Charles
leukquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:57 schreef mstr het volgende:
Ik bestel voorlopig niks meer voor mijzelf
Net een auto gekocht
Dat heb ik gisteren ook besloten toen ik eens had berekend hoeveel geld ik er al aan uit heb gegeven, ik dacht niet veel maar een 10tje hier, 20 daar, 15 daar, 8 hier, 9 daar enz enz, tikt toch wel aanquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:57 schreef mstr het volgende:
Ik bestel voorlopig niks meer voor mijzelf
Net een auto gekocht
Gewoon in de brievenbus.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:36 schreef jjbakker het volgende:
Kwam de bril per brievenpost of pakketpost
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:52 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik praat nu met de admin (volgensmij is het maar een eenmanszaak), even kijken of het wat is.
Op zich wel een goede gozer, praat redelijk goed Engels en vertaalt ook wat dingen voor me.
Edit: Ik waag het er maar op, ookal is het waarschijnlijk via Jack goedkoper.
Edit2: Alles ging goed. Heb nu iets van meer dan 50 euro voor 16 euro
.
Ik had geen zin om op Jack te wachten, en bij een soortgelijk iets heeft hij uiteindelijk het niet kunnen regelen. Als hij weer online is vraag ik het hem ook wel.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Waarom heb je voor hun gekozen en niet voor Jack? Volgens mij is het via Jack goedkoper of heb ik dat mis? En hoe bedoel je iets van meer dan 50 euro nu voor 16 euro?
Verklaar je nader.... een soort kredietkaart? Als we geld kunnen besparen dan hoor ik het graag natuurlijk...quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik had geen zin om op Jack te wachten, en bij een soortgelijk iets heeft hij uiteindelijk het niet kunnen regelen. Als hij weer online is vraag ik het hem ook wel.
Kijk, het is een soort kredietkaart, waarmee je door prijsverschillen en valutakoersen redelijk wat verschil hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |