abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 april 2009 @ 22:19:45 #1
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68055149

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://dp.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56]

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner), RacerDKB (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  woensdag 15 april 2009 @ 22:20:58 #2
pi_68055210
fout in TT wordt gefixed
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  woensdag 15 april 2009 @ 22:25:33 #3
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68055371
  woensdag 15 april 2009 @ 22:28:40 #4
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68055499
Ik verwacht morgen een pakketje
Eens kijken hoe de inpakkwaliteiten van Jack zijn, want die verhalen die ik hier hoor wordt ik niet echt vrolijk van
  woensdag 15 april 2009 @ 22:28:50 #5
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_68055502
Tvp. (ja, toch maar weer)
pi_68055644
@mstr,
Oh, had ook pas nog een pakketje gehad van Jack, was zo'n knijpkat big welke ik als cadeautje aan iemand zou geven. Was dus gewoon de verpakking in een bubbeltjes enveloppe, maar hij was ondertussen al zo goed als plat en een klein beetje beschadigd, verwacht dus maar niet teveel van de inpakkunsten.
pi_68055671
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:28 schreef mstr het volgende:
Eens kijken hoe de inpakkwaliteiten van Jack zijn, want die verhalen die ik hier hoor wordt ik niet echt vrolijk van
Mijn ''proefbestelling'' met 2 TTDSjes was anders gewoon keurig verpakt in een stevig envelopje.
pi_68055769
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:25 schreef drummerdude het volgende:

Wie geef je eten?
woef
  woensdag 15 april 2009 @ 22:36:57 #9
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68055830
Mijn kat

(http://translate.google.com/translate_t# says Hallo )
  woensdag 15 april 2009 @ 22:37:28 #10
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68055852
Dit is deel 59, doos
quote:
Op woensdag 15 april 2009 21:42 schreef Maruna het volgende:

[..]

Ik vond 1x een pakketje liggend op m'n brievenbus!
Ik neem aan dat je het niet over een brievenbus in een deur hebt?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  woensdag 15 april 2009 @ 22:38:04 #11
pi_68055872
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:37 schreef joepie91 het volgende:
Dit is deel 59, doos
[..]

Dat hadden we nog niet door sherlock.
  woensdag 15 april 2009 @ 22:38:11 #12
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_68055879
Overigens een positief geluidje van mijn kant m.b.t. DX:

10e iets besteld, gisteren verstuurd.. En ook nog eens een ticket afgehandeld in de tussentijd. Werkt overigens wel netjes, dat store credit principe..
Heb uiteindelijk nog maar een zaklamp besteld van m'n storecredit, welke iets goedkoper was dan de hoeveelheid store credit die ik nog had.. Krijg voor het verschil een "gift". Zal vast en zeker een befaamd DX varkentje worden..
Volgende keer ook maar eens een proefbestelling bij DP plaatsen, moet toch nog wel wat dingen hebben..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 15 april 2009 @ 22:38:14 #13
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68055881
LEZEN

Tweede post (FiPo)
fout in TT wordt gefixed
pi_68055974
T-V-Bookmark
pi_68056009
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:38 schreef neo2000 het volgende:
Krijg voor het verschil een "gift". Zal vast en zeker een befaamd DX varkentje worden..
Vorige keer dat ik een ''gift'' kreeg was het zo'n enorm fel sleutelhangerlichtje, zo'n zwart dingetje dat je in kan knijpen
  woensdag 15 april 2009 @ 22:42:14 #16
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68056040
Vandaag mijn FP-envelopje binnengekregen...
Handig envelopje en veel "cleaner" dan al die stickers enz op de DX-enveloppen Wat een verschil
  woensdag 15 april 2009 @ 22:42:17 #17
183846 joepie91
pi_68056042
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:38 schreef drummerdude het volgende:
LEZEN

Tweede post (FiPo)
fout in TT wordt gefixed
Had ik gelezen, maar ik kon het niet laten om het toch nog even op te merken. In iedereen schuilt een aso
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:38 schreef neo2000 het volgende:
Overigens een positief geluidje van mijn kant m.b.t. DX:

10e iets besteld, gisteren verstuurd.. En ook nog eens een ticket afgehandeld in de tussentijd. Werkt overigens wel netjes, dat store credit principe..
Heb uiteindelijk nog maar een zaklamp besteld van m'n storecredit, welke iets goedkoper was dan de hoeveelheid store credit die ik nog had.. Krijg voor het verschil een "gift". Zal vast en zeker een befaamd DX varkentje worden..
Volgende keer ook maar eens een proefbestelling bij DP plaatsen, moet toch nog wel wat dingen hebben..
Heb nog geen ervaring met store credit. Lijkt me wel erg omslachtig, via tickets enzo. Maar worden die varkentjes nou speciaal voor DX gemaakt?

Btw, mijn ervaring met DP is dat het prima word afgeleverd. Heb paar dagen terug een DS-oplader besteld, was erg snel binnen (minder dan 2 weken geloof ik). Weet niet precies hoe lang Zat overigens ook keurig in een bubbeltjesenvelop, met minder tape eromheen dan DX eromheen plakt.
pi_68056063
Ik heb deze webcam besteld van DX. Ik ben benieuwd of het wat is.
  woensdag 15 april 2009 @ 22:42:59 #19
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_68056065
voor de grap een SD->USB stick-ding gekocht, was iets van $1... en dat kwam vanochtend binnen via een aangetekende verzending TNT post mafia
hoe maken die gasten nou winst
  woensdag 15 april 2009 @ 22:43:35 #20
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68056093
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:42 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Had ik gelezen, maar ik kon het niet laten om het toch nog even op te merken. In iedereen schuilt een aso
[..]
Apology accepted.
  woensdag 15 april 2009 @ 22:48:01 #21
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68056241
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:33 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Mijn ''proefbestelling'' met 2 TTDSjes was anders gewoon keurig verpakt in een stevig envelopje.
Ja de mijne ook, maar als ik dan weer dingen lees als de verpakking dichtgetapet blabla, dan is het toch wel even van:
pi_68056812
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:42 schreef Elusive het volgende:
voor de grap een SD->USB stick-ding gekocht, was iets van $1... en dat kwam vanochtend binnen via een aangetekende verzending TNT post mafia
hoe maken die gasten nou winst
Niet:
TNT Post wil van maandagpost af
pi_68056926
lol
  woensdag 15 april 2009 @ 23:10:50 #24
48067 neo2000
pi_68057033
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:41 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Vorige keer dat ik een ''gift'' kreeg was het zo'n enorm fel sleutelhangerlichtje, zo'n zwart dingetje dat je in kan knijpen
Oooh.. Waaaant..!
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_68057127
tvp
  woensdag 15 april 2009 @ 23:15:40 #26
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68057219
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tvp
------------- ONDER DEZE LIJN GEEN TVP-ONLY-POSTS MEER -------------
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 15 april 2009 @ 23:19:42 #27
170462 Stinosss
pi_68057369
Bookmarkfunctie gebruikt niemand. Zo moeilijk moet het niet zijn om een functie te programmeren om een topic als dit zonder TVP in je MyAt te zetten. Eigen schuld, dikke bult zullen we maar zeggen .
  woensdag 15 april 2009 @ 23:24:57 #28
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68057571
Om even weer een invulling aan dit topic te geven:
Is er iemand die ervaring heeft met zo'n geluidskaartje via USB?
Want ik wil wat gaan klooien met mixen op m'n laptop, maar die heeft maar 2 uit-poort voor geluid.
Dus dat is alleen speakers, dus zit te kijken voor zo'n USB-geluidskaart voor m'n koptelefoon.

Iemand die er ervaring mee heeft of weet welke goed is?
pi_68057853
@mstr: als je wil gaan mixen zijn daar veel betere oplossingen voor, ik snap ook niet wat je met nog een geluidskaart wil bereiken?
  woensdag 15 april 2009 @ 23:35:40 #30
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68057889
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:34 schreef g0dz0r het volgende:
@mstr: als je wil gaan mixen zijn daar veel betere oplossingen voor, ik snap ook niet wat je met nog een geluidskaart wil bereiken?
Nou, dat je zeg maar de tweede plaat via je koptelefoon kan luisteren
Maar ik wil geen 10tallen of 100en euro's gaan uitgeven
  woensdag 15 april 2009 @ 23:45:59 #31
pi_68058165
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:35 schreef mstr het volgende:

[..]

Kan dat programma waarmee je mixt wel zo ingesteld worden dat je twee geluidskaarten als output kan gebruiken?
pi_68058308
quote:

[..]

Dan wens ik je veel plezier wat je niet gaat hebben. Voor zover ik weet werkt het zo niet.
Kijk dan gewoon op MP voor een tweedehands console, als je het zat bent schrijf je daar echt niet zoveel op af en je hebt meteen de goede spullen in huis.
  donderdag 16 april 2009 @ 00:24:20 #33
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68058993
Vorige topicreeks ging te snel voor mij, nu maar deze proberen bij te houden.
tvp
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  FOK!fotograaf donderdag 16 april 2009 @ 00:31:52 #34
145146 Andyy
pi_68059126
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:15 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

------------- ONDER DEZE LIJN GEEN TVP-ONLY-POSTS MEER -------------
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is gewoon een verkapte tvp van je
pi_68059192
quote:
Op donderdag 16 april 2009 00:31 schreef Andyy het volgende:

[..]

ja idd.
pi_68060160
ben nog steeds aan het wachten op antwoord van mijn ticket bij dx, gaat weer de verkeerde kant op daaro.
pi_68060505
Updated BB gun and many new types of sunglasses.

And any one can help to edit the description in the top topic ?

Now my domain name is www.dealperfect.com ,I hired a Korea server ,and it will be visited very fast and stable. So my domain name is not dp.dealperfec.com
  donderdag 16 april 2009 @ 07:00:28 #38
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_68060656
TT gefixt
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_68060873
Goeiemorge
  donderdag 16 april 2009 @ 07:45:30 #40
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68060874
Hopelijk komt de Ray-Ban bril vandaag binnen .tvp
  donderdag 16 april 2009 @ 07:46:42 #41
pi_68060881
quote:
Op donderdag 16 april 2009 04:32 schreef jack-peng het volgende:
Updated BB gun and many new types of sunglasses.

And any one can help to edit the description in the top topic ?

Now my domain name is www.dealperfect.com ,I hired a Korea server ,and it will be visited very fast and stable. So my domain name is not dp.dealperfec.com
The new layout is better than the old one!! Especially with firefox. Good work jack
pi_68061083
Jack, i need an oakley m-frame, which also fit the original glasses!!!
  donderdag 16 april 2009 @ 08:23:46 #43
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68061173
quote:

[..]

Ik had al gepost....
pi_68062686
Ik heb ook nog wel wat oakleys liggen
pi_68063192
quote:

[..]

Echt niet meer normaal, aso!
Einde bericht
  donderdag 16 april 2009 @ 10:10:23 #46
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_68063413
Moogah
pi_68064627
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:44 schreef Hardrebel het volgende:
Ik heb ook nog wel wat oakleys liggen
Vast geen M-frame voor zo'n 10 euro
pi_68065715
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef fuhrer11 het volgende:

[..]

Dat dan weer niet nee
pi_68065956
Omdat ik zo onder de indruk was van de Ray ban bril heb Jack net even een mail gestuurd om wat prijzen op te vragen van een paar Oakley modellen. Op taobao lijken ze nogal duur... misschien dat hij ze goedkoper kan regelen
  donderdag 16 april 2009 @ 11:30:04 #50
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68066145
Vandaag weer wat van Jack binnengekregen, gewoon normaal verpakt. Maarja, sommige mensen moeten gewoon om elk dingetje gaan zeuren als het over Jack gaat.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_68066250
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:18 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Dat dan weer niet nee
Wel andere namaak voor 15
pi_68066427
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:24 schreef Sc0Peh het volgende:
Omdat ik zo onder de indruk was van de Ray ban bril heb Jack net even een mail gestuurd om wat prijzen op te vragen van een paar Oakley modellen. Op taobao lijken ze nogal duur... misschien dat hij ze goedkoper kan regelen
Oke relax.. Ook M-Frame gevraagd?
pi_68066578
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:37 schreef fuhrer11 het volgende:

[..]

tot zover alleen nog de active modellen van Oakley. Wel hele mooie brillen
pi_68066587
quote:
Heb je de cursus MSN gebruiken nog niet gevolgd?
  FOK!fotograaf donderdag 16 april 2009 @ 12:19:40 #55
145146 Andyy
pi_68067957
quote:
Op donderdag 16 april 2009 10:49 schreef fuhrer11 het volgende:

[..]

[TR]Oakley M-frame hybrid (lens)
50 euro is ook goed
pi_68069434
Nee, zoek een chinese neppert waar de glazen dan wel in passen. Frame heeft toch niet zo veel te lijden, dus mag best van wat mindere kwaliteit zijn.

iig bedankt voor je toch al niet dure aanbieding.
  donderdag 16 april 2009 @ 13:19:05 #57
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_68069865
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:37 schreef joepie91 het volgende:
Nee Sherlock, hij lag boven op het kozijn van m'n voordeur... wat denk je zelf
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_68071663
Nou, speciaal voor dit topic maar een FOK! account aangemaakt haha. Net als jullie actief op de sites DX en DP en met Jack zelf in communicatie. Vooral leuk dit topic vanwege de leuke tips die hier uitgewisseld worden.

Nog mensen die mooie laptop tassen gespot hebben?

Ik ga een nieuwe batterij voor mijn Asus A6T bestellen. Iemand ervaring met die dingen uit China? Toch een stuk goedkoper dan hier halen.
pi_68071857
Mailtje van Jack:
quote:
Dear Jeffrey,

The - Oakley CROSSHAIR

- Oakley TITANIUM WHISKER
- Oakley half whire 2.0

I am not sure if I can get these items ,becaue my supplier just has 4 types of this brand,

And to the type 2082 ,it is green color glasses.And the 2082 just has green glasses

I will update many more new styles...

Best regards,
Jack
Geen idee of die ze nou wel of niet kan leveren Maar iig binnenkort nieuwe brillen op zn website
pi_68071908
Iedereen koopt via TaoBao via Jack begrijp ik? Heeft er niemand hier een contact in China of spreekt Chinees? Op die manier zouden we toch direct zelf kunnen kopen op TaoBao tegen een beter prijs... of is dat niet het geval?

Ik heb wel een aantal topics meegelezen hier. Maar niet alles, dus sorry als ik iets vraag wat al besproken is.
  donderdag 16 april 2009 @ 14:20:59 #61
170462 Stinosss
pi_68072032
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef Skiet het volgende:
Nou, speciaal voor dit topic maar een FOK! account aangemaakt haha. Net als jullie actief op de sites DX en DP en met Jack zelf in communicatie. Vooral leuk dit topic vanwege de leuke tips die hier uitgewisseld worden.

Nog mensen die mooie laptop tassen gespot hebben?

Ik ga een nieuwe batterij voor mijn Asus A6T bestellen. Iemand ervaring met die dingen uit China? Toch een stuk goedkoper dan hier halen.
Blijf van accu's uit china af. Deze hebben vaak geen CE-markering en bezitten geen overlaad-beveiliging en protectie-printjes.
  donderdag 16 april 2009 @ 14:21:50 #62
170462 Stinosss
pi_68072057
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:16 schreef Skiet het volgende:
Iedereen koopt via TaoBao via Jack begrijp ik? Heeft er niemand hier een contact in China of spreekt Chinees? Op die manier zouden we toch direct zelf kunnen kopen op TaoBao tegen een beter prijs... of is dat niet het geval?

Ik heb wel een aantal topics meegelezen hier. Maar niet alles, dus sorry als ik iets vraag wat al besproken is.
Dan blijf je zitten met het verzendprobleem. Veel TaoBao adverteerders versturen niet zo goedkoop naar het buitenland.
pi_68072147
Maar mijn Asus laptop is volgens mij ook daar gefabriceerd en de accu (originele) zit ook vol met niet te lezen tekens. Maar jij zegt dus dat die accu's echt troep zijn?
  FOK!fotograaf donderdag 16 april 2009 @ 14:27:21 #64
145146 Andyy
pi_68072218
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:16 schreef Skiet het volgende:
Heeft er niemand hier een contact in China of spreekt Chinees? Op die manier zouden we toch direct zelf kunnen kopen op TaoBao tegen een beter prijs... of is dat niet het geval?
Chinees spreken, check
Chinees typen...
en ik praat als een allochtoon in Chinees sprekende landen
(en nee, ik ben geen chinees/communist)
  donderdag 16 april 2009 @ 14:32:36 #65
170462 Stinosss
pi_68072377
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:24 schreef Skiet het volgende:
Maar mijn Asus laptop is volgens mij ook daar gefabriceerd en de accu (originele) zit ook vol met niet te lezen tekens. Maar jij zegt dus dat die accu's echt troep zijn?
Klopt, maar deze zijn allemaal gecertificeerd. Namaak vrijwel nooit. De accu zelf is geen troep, het missende protectieprintje wel. Afblijven dus .
pi_68072711
Top. Afblijven dus.

Iemand enig idee of de Rosebud die aangeboden is op TaoBao echt is?
pi_68072820
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:27 schreef Andyy het volgende:

[..]

Chinees spreken, check
Chinees typen...
en ik praat als een allochtoon in Chinees sprekende landen
(en nee, ik ben geen chinees/communist)
Whehehehe, dan bel je ze toch gewoon even op voor ons? Neem aan dat je wel vloeiend chinees verstaat?
  donderdag 16 april 2009 @ 14:52:00 #68
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_68073029
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:51 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Dan wens ik je veel plezier wat je niet gaat hebben. Voor zover ik weet werkt het zo niet.
En voor zover ik weet werkt dat gewoon wel en ja, ik heb wat ervaring met 2 geluidskaarten in 1 PC

Zoiets wordt gewoon gezien als een 2e geluidskaart, in VirtualDJ (om een voorbeeld te noemen) kun je dan instellen dat je koptelefoon in dat ding zit en dat de sound-output via je laptop zelf gaat.
Don't let my username fool you...
pi_68073984
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16718
Ligt op me te wachten @ het postkantoor straks ff ophalen
pi_68075000
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:15 schreef Sc0Peh het volgende:
Mailtje van Jack:
[..]

Geen idee of die ze nou wel of niet kan leveren Maar iig binnenkort nieuwe brillen op zn website
Godver... net die model 1 besteld en nu komt ie met twee nog veel mooiere brillen! Ook maar bestellen dan hehe.
pi_68075615
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:52 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

En voor zover ik weet werkt dat gewoon wel en ja, ik heb wat ervaring met 2 geluidskaarten in 1 PC

Zoiets wordt gewoon gezien als een 2e geluidskaart, in VirtualDJ (om een voorbeeld te noemen) kun je dan instellen dat je koptelefoon in dat ding zit en dat de sound-output via je laptop zelf gaat.
Geluid krijgen gaat ook wel maar hoe wil je frustratieloos gaan mixen? (had het wat verkeerd verwoord zie ik nu)
  donderdag 16 april 2009 @ 16:20:07 #72
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68076160
Jack's nieuwe beschrijving
"Special Rechargeable Flashlight for Female(Stun gun)"
  donderdag 16 april 2009 @ 16:21:43 #73
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_68076231
hmm ligt het aan mij of is DX heel traag met verzenden?
week geleden betaald en tot nu toe niks van gehoord (shipped ofzo). betaling is wel aangekomen? :S
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  donderdag 16 april 2009 @ 16:37:04 #74
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_68076850
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:04 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Geluid krijgen gaat ook wel maar hoe wil je frustratieloos gaan mixen? (had het wat verkeerd verwoord zie ik nu)
Het is zeker niet onmogelijk Natuurlijk gaat het beter met een DJ-controller o.i.d. maar voor wat te experimenteren is het goed zat
  donderdag 16 april 2009 @ 17:01:38 #75
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68077870
Leuk idee voor de voetbalfans hier, shirtjes uit China halen! Voor minder als 10 euro een voetbalshirt
http://shop33031134.taobao.com/ is wel een goede
Nog geen ervaring er mee, maar Jack is welwillend! (Natuurlijk )
Ditis de gewone zoekopdracht in TB
  donderdag 16 april 2009 @ 17:50:38 #76
183846 joepie91
pi_68079648
quote:

[..]

Als je een RealTek geluidschip hebt (dat zijn vrijwel alle on-board chips) gewoon even naar je panel toe gaan, en je line-in instellen als back line-out, en je normale line-out als front line-out ofzo. Kan allemaal. Dan kun je in je mixersoftware gewoon het ene channel op front zetten, en de andere op back, en dan werkt het allemaal. (kan in virtualdj iig wel)
pi_68079683
Zo, die voetbalshirtjes zijn wel heel erg goedkoop! Ben benieuwd naar de kwaliteit, ga er maar wat van bestellen.
  donderdag 16 april 2009 @ 17:51:55 #78
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68079709
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:01 schreef drummerdude het volgende:
Leuk idee voor de voetbalfans hier, shirtjes uit China halen! Voor minder als 10 euro een voetbalshirt
Thanks
  donderdag 16 april 2009 @ 17:58:07 #79
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68079923
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Als je een RealTek geluidschip hebt (dat zijn vrijwel alle on-board chips) gewoon even naar je panel toe gaan, en je line-in instellen als back line-out, en je normale line-out als front line-out ofzo. Kan allemaal. Dan kun je in je mixersoftware gewoon het ene channel op front zetten, en de andere op back, en dan werkt het allemaal. (kan in virtualdj iig wel)
Het is een RealTek-chip ja.
Ik kan het even niet zo snel vinden?
Waar moet dat staan?
(Vista)
pi_68080018
quote:
PSV shirt en broekje voor omgerekend 4,5euro.. Zal eens even checken of er markt voor is bij me broertje in de klas.
  donderdag 16 april 2009 @ 18:01:05 #81
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_68080024
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:58 schreef mstr het volgende:

[..]

Waar moet dat staan?
(Vista)
Volgens mij werkt dat alleen op een multi-channel geluidschip van Realtek in desktopPC's, dus ben bang dat dat niet op je laptopje werkt.
  donderdag 16 april 2009 @ 18:03:15 #82
183846 joepie91
pi_68080086
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:58 schreef mstr het volgende:

[..]

Waar moet dat staan?
(Vista)
Control Panel > RealTek <nogiets>
Naam verschilt per versie van de chip. Het kan ook zijn dat je een lelijk oranje speakertje in je systeemvak hebt staan, als je daarop dubbelklikt krijg je dezelfde.

Overigens *zou* je dan een lelijk blauw-achtig instellingenscherm moeten krijgen, bij de meeste Realteks.
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:01 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Volgens mij werkt dat alleen op een multi-channel geluidschip van Realtek in desktopPC's, dus ben bang dat dat niet op je laptopje werkt.
Zou niet uit moeten maken. Je kunt bij Realtek-chips elke poort in een ander soort poort veranderen, dus je kunt je microfoon of line-in opofferen.
pi_68080520
quote:
Voor ¤5,50 een AC Milan-shirt inclusief broekje!
Hier kun je best goed in handelen. Maar heeft iemand een snelcursus Chinees voor mij en kun je met paypal betalen?
pi_68081985
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:20 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Blijf van accu's uit china af. Deze hebben vaak geen CE-markering en bezitten geen overlaad-beveiliging en protectie-printjes.
Ik heb een Pisen-accu van DX voor mijn cameraatje, maar die werkt prima en er zit ook CE-markering op (of dat niet gefaked is weet ik ook niet), maar ik denk dat je iets te snel bent met je conclusie
pi_68082079
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef lezut het volgende:

[..]

Ik heb een Pisen-accu van DX voor mijn cameraatje, maar die werkt prima en er zit ook CE-markering op (of dat niet gefaked is weet ik ook niet), maar ik denk dat je iets te snel bent met je conclusie
Pisen is wel een redelijk merk idd, heb er ook twee voor me camera.
Maar om nou een merkloze accu voor een laptop van ¤700 ofzo te kopen zou ik niet zo snel doen .
pi_68082111
quote:
Op donderdag 16 april 2009 16:37 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Het is zeker niet onmogelijk Natuurlijk gaat het beter met een DJ-controller o.i.d. maar voor wat te experimenteren is het goed zat
Ik heb alleen met normale controllers en tafels gewerkt en ik kan me niks voorstellen bij gepiel met muis en toetsenbord. (hoewel grote studio panelen deze ook hebben )
pi_68082539
Grappig. Ajax uiteraard ook. Moet mijn buurjongen maar niet zien.
woef
  donderdag 16 april 2009 @ 19:25:59 #88
136730 PiRANiA
pi_68082861
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20158
Die gekocht, schijnt echt supervet te zijn. Even een WEP cracker op mijn laptop en gaan met die banaan
pi_68082907
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:17 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Voor ¤5,50 een AC Milan-shirt inclusief broekje!
Hier kun je best goed in handelen. Maar heeft iemand een snelcursus Chinees voor mij en kun je met paypal betalen?
Je kan de site wel ff door google halen om te vertalen. shop33031134.taobao.com

Alleen zie ik niks met Paypal staan.
pi_68083070
quote:

[..]

Haha!

Please do not worry! I will update many new okey type sunglasses in 5 days

But I need to update 60 types of watches in 3 days at first.

3 copy brand : rolex ,Longines,Omega,each brand will update 20 SKU.But I will remove the brand name from the watch.I promise the price will be very nice.
  donderdag 16 april 2009 @ 19:32:43 #91
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68083115
Wat dan ook weer leuk is... (DD zit vol ideeën )
Als je er 09 10 achter gooit heb je recente shirts.
(Met OA de nieuwe van Man Utd )
pi_68083197
And for the rayban sunglasses,here is the list of all the models in Chinese market:

3025

3029

3026

2140(special Leopard color,very nice ,will update later)

3308

3211

3321

3028

3030

3031

3032

3035

3036

2022

2023

2036

2037

2068

2083

2082

I just update a few of them ,if I need to update them all ,it will cost me 500$ as the sample fee,because each model has difference color style.

I wanna to be a professional seller on sunglasses,but it seems very hard to me
  donderdag 16 april 2009 @ 19:38:07 #93
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68083335
wil iemand me ff bijlullen w.b. dealperfect?
ik snap niet waarom er 2 verschillende prijzen op de site staan

en jack: the sunglasses, the ones with cases in the picture, do they actually come with a case?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68083487
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:32 schreef drummerdude het volgende:
Wat dan ook weer leuk is... (DD zit vol ideeën )
Als je er 09 10 achter gooit heb je recente shirts.
(Met OA de nieuwe van Man Utd )

Ik neem aan dat die shirts nog niet officieel bekend zijn gemaakt? Voor 2009/2010..
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:25 schreef PiRANiA het volgende:
Die gekocht, schijnt echt supervet te zijn. Even een WEP cracker op mijn laptop en gaan met die banaan
Super vet! Die had ik nog niet gezien. Ik zou toch voor deze gaan: Deze

Met draad en magnetische voet. Kan je hem net even beter positioneren..
pi_68083527
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:39 schreef Mirjam het volgende:
Retail en wholesale prijzen.

Net een prijs teruggekregen van Jack voor deze: http://item.taobao.com/au(...)ad47e.jhtml?cm_cat=0

2 tientjes (in euro's) is niet gek maar het kan altijd goedkoper, zijn er niet meer netbook bezitters die iets dergelijks willen hebben?
  donderdag 16 april 2009 @ 19:45:43 #97
136730 PiRANiA
pi_68083537
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:44 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die shirts nog niet officieel bekend zijn gemaakt? Voor 2009/2010..
[..]

Super vet! Die had ik nog niet gezien. Ik zou toch voor deze gaan: Deze

Met draad en magnetische voet. Kan je hem net even beter positioneren..

die er bij gekocht
En ik ga hem onderweg gebruiken, dus positioneren gaat niet gebeuren
pi_68083539
quote:

en jack: the sunglasses, the ones with cases in the picture, do they actually come with a case?
Yep! sure ,and for rayban sunglasses,it will come with a white rayban handbag
pi_68083590
Jack, can you rule soccershirts from taobao.com?
pi_68083599
quote:

Inderdaad, wholesale prijs.

Als je op de productpagina zelf kijkt zie je de uitgebreide wholesale prijs, vanaf 2 stuks wordt het al goedkoper.

Hoe is het afgelopen met die toetsenbordkeyloggers? Die dingen die je tussen de PC en het tobo zet, die dan alle keys opslaan? Worden die nou verkocht op een van de vele China webshops?
pi_68083684
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:45 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Retail en wholesale prijzen.

Net een prijs teruggekregen van Jack voor deze: http://item.taobao.com/au(...)ad47e.jhtml?cm_cat=0

20 tientjes is niet gek maar het kan altijd goedkoper, zijn er niet meer netbook bezitters die iets dergelijks willen hebben?
This supplier has zero reputation,so please change a supplier : )

And I will reply with you for the freeshipping price ,you just need to reply that Email.

I will go to sleep,reply Email 8 hours later,too tired.

And one news,do not order any DSTTI and TF card from DX before 20090501 ,they will not ship them until the purchasing price get down.

The purchasing price of DSTTI from 73yuan to 78yuan in the past 7 days ,and the TF card has been risen price for 15yuan in the past 2 weeks ,and the price will not down before 20090501.

OK,go to sleep!
  donderdag 16 april 2009 @ 19:52:32 #102
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68083766
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef Sneijder5 het volgende:
Ja, dat kan, anders had ik het ook niet gezegd...
pi_68083804
I have requested these shirts (prices) are there more people who are interested in one of these shirts. Maybe Jack can then get a better price for them!

URL Product Size Quantity
http://item.taobao.com/au(...)1ae639fac0f8cb2a.htm
Ajax Home Shirt L 1
http://item.taobao.com/au(...)7b0faa178e3d806d.htm
Inter Ibrahimovic L 1
http://item.taobao.com/au(...)4f8ab15e7a3d01a9.htm
Man U Ronaldo L 1
http://item.taobao.com/au(...)0c0d20798628456b.htm
Barca Eto'o L 1
http://item.taobao.com/au(...)4e430597a96038f1.htm
Arsenal V. Persie L 1
http://item.taobao.com/au(...)6c17c1f41ce34d47.htm
Barca Messi L 1
http://item.taobao.com/au(...)ebffdb0401acbaba.htm
RealMadrid Robben L 1
http://item.taobao.com/au(...)f9d92b4657db102e.htm
RealMadrid Sneijder L 1
pi_68083873
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef jack-peng het volgende:

[..]

This supplier has zero reputation,so please change a supplier : )

And I will reply with you for the freeshipping price ,you just need to reply that Email.

I will go to sleep,reply Email 8 hours later,too tired.

And one news,do not order any DSTTI and TF card from DX before 20090501 ,they will not ship them until the purchasing price get down.

The purchasing price of DSTTI from 73yuan to 78yuan in the past 7 days ,and the TF card has been risen price for 15yuan in the past 2 weeks ,and the price will not down before 20090501.

OK,go to sleep!
Why don't you reply to my emails(from yesterday)?
I ordered the phone at focal now but I might need more.
  donderdag 16 april 2009 @ 19:56:42 #105
pi_68083902
Jack can you get more BB guns? i'd like to see the walter p5 or colt
  donderdag 16 april 2009 @ 19:57:13 #106
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68083922
Iemand Heerenveen al tegengekomen?
pi_68083924
quote:
pi_68084042
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:25 schreef PiRANiA het volgende:
Bij 99% van de speedtouch modems kan je zo de wpakey krijgen met dit prog...
http://www.wifisecure.nl/Letop.htm
Alleen jammer dat er geen win mobile versie van is .
pi_68084079
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:53 schreef Skiet het volgende:
I have requested these shirts (prices) are there more people who are interested in one of these shirts. Maybe Jack can then get a better price for them!

URL Product Size Quantity
http://item.taobao.com/au(...)1ae639fac0f8cb2a.htm
Ajax Home Shirt L 1
Inter Ibrahimovic L 1
http://item.taobao.com/au(...)4f8ab15e7a3d01a9.htm
Man U Ronaldo L 1
Barca Eto'o L 1
http://item.taobao.com/au(...)4e430597a96038f1.htm
Arsenal V. Persie L 1
http://item.taobao.com/au(...)6c17c1f41ce34d47.htm
Barca Messi L 1
http://item.taobao.com/au(...)ebffdb0401acbaba.htm
RealMadrid Robben L 1
RealMadrid Sneijder L 1
OK,I will go to sleep,tell you a format to caculate the freeshipping price.

If the shirt weight 200g,and the price is 50yuan,the freeshipping fee will be:

[(50+10+200/1000*90+1)*1.039+2]*1.025*1.2/6.83=15.1$

10yuan is the shipping fee from the taobao supplier to me,if you need many items ,you should better order them from one supplir ,then you just need to pay for 10yuan one time

200/1000*90+1 is the airmail shipping fee

)*1.039+2]*1.025 is paypal fee

1.2 is my profit,for order below 200yuan ,I will need 1.2, if over 200yuan,will be1.15. if over 1000,I will just get 1.1 s profit.I do not earn much.

So,with this format,with your estimated weight ,you can calculate the freeshipping price yourself : )
pi_68084134
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
OK ,no problem,as I said, my office is near the biggest toy market of Shen Zhen,I can get many interesting items easily, I will update more new type recently.And could you please send some picture to me ? Then I will print it to show the supplier
  donderdag 16 april 2009 @ 20:08:49 #111
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68084296
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:01 schreef jack-peng het volgende:

[..]

10yuan is the shipping fee from the taobao supplier to me,if you need many items ,you should better order them from one supplir ,then you just need to pay for 10yuan one time

1.2 is my profit,for order below 200yuan ,I will need 1.2, if over 200yuan,will be1.15. if over 1000,I will just get 1.1 s profit.I do not earn much.

So,with this format,with your estimated weight ,you can calculate the freeshipping price yourself : )
Dat wacht op een Excel sheet
(Gaat bezig)
pi_68084341
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:03 schreef jack-peng het volgende:

[..]

OK ,no problem,as I said, my office is near the biggest toy market of Shen Zhen,I can get many interesting items easily, I will update more new type recently.And could you please send some picture to me ? Then I will print it to show the supplier
Next time you go to the market, maybe you can take a few pictures of the stands over there? Then we can tell if we're interested in anything.

And i'm also just curious
  donderdag 16 april 2009 @ 20:17:12 #113
pi_68084645
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:03 schreef jack-peng het volgende:

[..]

i will update you
  donderdag 16 april 2009 @ 20:21:12 #114
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68084798
Degenen die ook een Excel sheet willen. Ik heb 1 gemaakt.. Ik heb geen rekening gehouden met de mindere winst bij grotere bedragen.

Je gooit in C1 tot C3 op deze volgorde: Inkoopprijs, gewicht, verzendkosten koper. Dan gooi je in F1 tot F3 de 'invul' de cijfers.
Als je dan op A1 de onderstaande formule invult, moet het lukken:
=((F1+F3+F2/1000*90+1)*1,039+2)*1,025*1,2/6,83

Vragen, stuur maar op
  donderdag 16 april 2009 @ 20:29:39 #115
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68085090
Wie ziet het gewicht staan
pi_68085881
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef Skiet het volgende:Ik ga een nieuwe batterij voor mijn Asus A6T bestellen. Iemand ervaring met die dingen uit China? Toch een stuk goedkoper dan hier halen.
Misschien kan je dan ook zo'n leuk filmpje maken als deze:

FF brandblussertje erbij bestellen

Op dit soort accu's kan je beter niet bezuinigen en gewoon hier in NL halen

Suc6
  donderdag 16 april 2009 @ 20:50:52 #117
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_68085913
Jack, in which sizes are the soccer shirts? I suggest you buy a lot of them, I will definitely buy some at your website.

Requesting PSV and Celtic, don't do Ajax, they suck
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_68085949
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:50 schreef Zapper het volgende:
Zelfs in het DX topic krijgen we dat vijandige gezeik over voetbal

Misschien is het wel mogelijk je eigen naam erop te zetten? Was geloof ik een keer op zo'n China site mogelijk, voor echt maar $3 meer ofzo.
  donderdag 16 april 2009 @ 20:53:14 #119
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_68085997
Waar is onze Dion toch gebleven?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_68086105
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:50 schreef Zapper het volgende:
Jack, in which sizes are the soccer shirts? I suggest you buy a lot of them, I will definitely buy some at your website.

Heracles?
  donderdag 16 april 2009 @ 20:58:41 #121
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_68086184
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:52 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Zelfs in het DX topic krijgen we dat vijandige gezeik over voetbal

Misschien is het wel mogelijk je eigen naam erop te zetten? Was geloof ik een keer op zo'n China site mogelijk, voor echt maar $3 meer ofzo.
Thefootballshirtshop en meer
  donderdag 16 april 2009 @ 21:01:56 #122
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_68086295
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:

Heracles?
Denk niet dat ze daar de moeite voor nemen in China
  donderdag 16 april 2009 @ 21:28:10 #123
183846 joepie91
pi_68087240
quote:
"Regelen" vertaal je niet als "rule".
(Nee, Chinezen zijn niet de enigen die vreemde vertalingen kunnen maken)
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef RacerDKB het volgende:

[..]
Hoe is het afgelopen met die toetsenbordkeyloggers? Die dingen die je tussen de PC en het tobo zet, die dan alle keys opslaan? Worden die nou verkocht op een van de vele China webshops?
Vraag aan Jack?
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:49 schreef jack-peng het volgende:
and the TF card has been risen price for 15yuan in the past 2 weeks ,and the price will not down before 20090501.
Yeah, I noticed a lot of the MicroSD cards were either backordered, sold out, or completely removed from the site. (For example, the Kingston 16GB they used to have isn't there anymore... and I think the Kingston 8GB is removed as well).

Voor degenen die het nog niet wisten, TransFlash of TF is de vroegere naam van MicroSD, maar wordt nog steeds gebruikt in China e.d.
TransFlash is dus gewoon hetzelfde als MicroSD.
  donderdag 16 april 2009 @ 21:30:44 #124
pi_68087325
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:28 schreef joepie91 het volgende:

Voor degenen die het nog niet wisten, TransFlash of TF is de vroegere naam van MicroSD, maar wordt nog steeds gebruikt in China e.d.
TransFlash is dus gewoon hetzelfde als MicroSD.
Wat een sherlock ben je toch.
  donderdag 16 april 2009 @ 21:34:26 #125
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68087469
iemand die voor mij een postkantoor bonnetje heeft wat je krijgt bij verzending. dus geen track and trace maar het bewijs dat je x euro hebt betaald op datum x voor verzending van pakketje buitenland. moet het mailen naar FP
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_68087811
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:34 schreef mcwops het volgende:
iemand die voor mij een postkantoor bonnetje heeft wat je krijgt bij verzending. dus geen track and trace maar het bewijs dat je x euro hebt betaald op datum x voor verzending van pakketje buitenland. moet het mailen naar FP
Lekker slim van je dan. Als je weet dat er een risico is dat het niet aankomt bewaar je die dingen toch? Fotosoepen? Een ander iets naar China sturen en dat bonnetje gebruiken? Random adres moet voldoende zijn dan hehe.
pi_68087933
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:01 schreef jack-peng het volgende:

[..]

** Maakt Excel sheet **

Kan iemand mij vertellen waar *1.039+2)*1.025 vandaan komt? PayPal is toch gewoon keer 1.025 of zie ik iets over het hoofd?

Niet heel weinig verzendkosten trouwens; op dit moment $2.64 voor een pakketje van 200 gram. Ik dacht dat het bijna volledig werd gesubsidieerd?
  donderdag 16 april 2009 @ 21:46:49 #128
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68087946
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef Zapper het volgende:
Waar is onze Dion toch gebleven?
Dion heeft geen passie meer voor deze topicreeks omdat ik niks meer kan bestellen door PayPal. Helaas..
Leuk dat jullie/je me mist Zappertje!
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_68088007
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Dion heeft geen passie meer voor deze topicreeks omdat ik niks meer kan bestellen door PayPal. Helaas..
Ik voel sinds 1 april met je mee, met het verschil dat het bij mij uiteindelijk wel opgelost kan worden, één dezer dagen hopelijk! Ik wil weer bestellen...
  donderdag 16 april 2009 @ 21:52:45 #130
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_68088191
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef Dionysiou het volgende:

Leuk dat jullie/je me mist Zappertje!
Kut man. Ze zullen je in China ook wel missen
  donderdag 16 april 2009 @ 21:57:59 #131
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68088408
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef Zapper het volgende:

[..]

Kut man. Ze zullen je in China ook wel missen
Yep.. vervalsen wil ik ook niet doen, staat 6 jaar celstraf op als je als een volwassen iemand word berecht.
pi_68088762
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

** Maakt Excel sheet **

Kan iemand mij vertellen waar *1.039+2)*1.025 vandaan komt? PayPal is toch gewoon keer 1.025 of zie ik iets over het hoofd?

Niet heel weinig verzendkosten trouwens; op dit moment $2.64 voor een pakketje van 200 gram. Ik dacht dat het bijna volledig werd gesubsidieerd?
Er schort wel iets aan die berekening, bij 10kg betaal je zo'n ¤130 aan verzendkosten...
SPOILER
  donderdag 16 april 2009 @ 22:11:33 #133
183846 joepie91
pi_68088995
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

Wat een sherlock ben je toch.
Heb al meerdere vrienden gehad die het zich afvragen, dus ik denk ik zeg het even voordat heel het topic ermee volgespamd wordt.

Trouwens even snel een berekenprogrammaatje gemaakt voor de DealPerfect-prijzen:
http://dump.no/files/6e1fc62e8847/DPCalc.zip
Hij houdt ook rekening met de verschillende winstmarges. Als het goed is klopt hij.
EDIT: Is gewoon een programma, geen Excel-sheet. 9kb om precies te zijn.
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:05 schreef henkjan90 het volgende:
SPOILER
Ja, had ik ook al door. Ook op de PayPal-fees wordt winst gemaakt geloof ik
pi_68089546
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:57 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Yep.. vervalsen wil ik ook niet doen, staat 6 jaar celstraf op als je als een volwassen iemand word berecht.
Wat heb je geflikt dan?

Iemand nog een goede Chinese site waar je voor een leuk bedrag mooie ringen (voor om je vingers.. ik zeg het er maar even bij, we zitten immers nog steeds op Fok!) te krijgen zijn? Ik zag bijv. op DX (vandaag weer nieuwe maten trouwens) een tijdje terug magnetische ringen. Lijkt me ontzettend onpraktisch maar wel gaaf.
  donderdag 16 april 2009 @ 22:37:43 #135
48067 neo2000
pi_68090030
quote:
"Regel" door een vertaalsite heen gehaald of zo..? Wil niet vervelend doen, maar als je echt geen Engels spreekt, zou ik mij niet aan aankopen in het buitenland wagen. Spraakverwarring is er zo, zeker omdat Chinezen ook niet echt bekend staan om hun goede Engels..
  donderdag 16 april 2009 @ 22:38:54 #136
pi_68090086
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:11 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Heb al meerdere vrienden gehad die het zich afvragen, dus ik denk ik zeg het even voordat heel het topic ermee volgespamd wordt.

Trouwens even snel een berekenprogrammaatje gemaakt voor de DealPerfect-prijzen:
http://dump.no/files/6e1fc62e8847/DPCalc.zip
Hij houdt ook rekening met de verschillende winstmarges. Als het goed is klopt hij.
EDIT: Is gewoon een programma, geen Excel-sheet. 9kb om precies te zijn.
[..]

Ja, had ik ook al door. Ook op de PayPal-fees wordt winst gemaakt geloof ik

Wel +1 voor je calculator
  donderdag 16 april 2009 @ 22:56:09 #137
183846 joepie91
pi_68090693
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:38 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

Wel +1 voor je calculator
Dank u!
pi_68091105
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:21 schreef drummerdude het volgende:
Degenen die ook een Excel sheet willen. Ik heb 1 gemaakt.. Ik heb geen rekening gehouden met de mindere winst bij grotere bedragen.

Je gooit in C1 tot C3 op deze volgorde: Inkoopprijs, gewicht, verzendkosten koper. Dan gooi je in F1 tot F3 de 'invul' de cijfers.
Als je dan op A1 de onderstaande formule invult, moet het lukken:
=((F1+F3+F2/1000*90+1)*1,039+2)*1,025*1,2/6,83

Vragen, stuur maar op
Handig, dankjewel! Weet je tenminste direct wat de prijs is, in plaats van dat het weer even duurt.

@joepie,
Bedankt voor de calculator ook, werkt perfect!
pi_68091385
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:29 schreef drummerdude het volgende:
Wie ziet het gewicht staan
Ja, dat is mijn vraag dus ook. Voetbalshirts zijn dus ongeveer 200 gram? Lijkt me wel ongeveer te kloppen..maar voor andere producten heb ik echt geen idee.

[ Bericht 4% gewijzigd door Skiet op 16-04-2009 23:36:23 ]
  donderdag 16 april 2009 @ 23:20:34 #140
183846 joepie91
pi_68091569
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:06 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Handig, dankjewel! Weet je tenminste direct wat de prijs is, in plaats van dat het weer even duurt.

@joepie,
Heb de calc inmiddels even in de OP gezet, kan vast wel iemand gebruiken

EDIT: En heb de DealPerfect-URL even gefixed.
pi_68095954
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:06 schreef Joene94 het volgende:

[..]

@joepie,
Hoe weet je het gewicht?
Maar voor de rest
pi_68097030
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Zou je dat wel doen? Als ze die bij de douane onderscheppen komen ze persoonlijk bij je aankloppen om je vervolgens eigenhandig een kopje kleiner te maken

Onze eigen DP calculator
pi_68099245
Die calculator is wel nice!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_68099253
Mijn dx varkentjes die ik 11/04 heb besteld en15/04 zijn verstuurd zijn zojuist gearriveerd. Ze zijn iets groter dan ik dacht, maar zijn wel erg licht en ze zijn behoorlijk fel. En dat voor maar 29 eurocent.
pi_68099689
Wat is de link naar de DX varkentjes? Ik ben toch wel benieuwd wat het is en ik kan ze nergens vinden...
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:47:50 #147
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68099886
tvp, heb er een paar over geslagen, maar nix gemist?..
wel van DP tandenborsteltjes ontvangen, voor oral B, werken goed!!..
Hoop dat me ray-ban zonnebril binnekort binnenkomt
pi_68100381
Anders ik wel. Die van mij heeft Hong Kong gisteren verlaten, dus het zal nog wel een paar dagen duren. Hebben er meer mensen zo'n Gucci gekocht?
pi_68100528
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:01 schreef TheBright het volgende:
Anders ik wel. Die van mij heeft Hong Kong gisteren verlaten, dus het zal nog wel een paar dagen duren. Hebben er meer mensen zo'n Gucci gekocht?
nog niet maar ik geloof wel dat er een paar dames waren die deze willen proberen. Dus misschien dat ik deze binnenkort ook maar moet bestellen
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:08:47 #150
164283 Luco
Buongiorno!
pi_68100686
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:29 schreef TheBright het volgende:
Mijn dx varkentjes die ik 11/04 heb besteld en15/04 zijn verstuurd zijn zojuist gearriveerd. Ze zijn iets groter dan ik dacht, maar zijn wel erg licht en ze zijn behoorlijk fel. En dat voor maar 29 eurocent.
Jij hebt in 2 dagen je biggetjes ontvangen?! Mijne zijn 14april verzonden, dus ik reken pas volgende week op ze.
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_68100843
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:04 schreef Sc0Peh het volgende:

[..]

nog niet maar ik geloof wel dat er een paar dames waren die deze willen proberen. Dus misschien dat ik deze binnenkort ook maar moet bestellen
Ik laat wel weten of het wat is. Vraag me gezien de omschrijving af of er een brillendoos bij zit, omdat er OEM bij staat. En de merknaam in de omschrijving is door Jack weggehaald nadat ik mijn bestelling had geplaatst dus ik ben benieuwd of die op de bril zelf nog wel zit. En ik geloof dat ik ook nog een zwarte krijg in plaats van een bruine, want het sku verwijs nu ineens naar een ander model.....
pi_68101014
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:08 schreef Luco het volgende:

[..]

Jij hebt in 2 dagen je biggetjes ontvangen?! Mijne zijn 14april verzonden, dus ik reken pas volgende week op ze.
Ik snap het ook niet presies. Misschien zijn ze één dag na mijn bestelling al verzonden en hebben ze de bevestiging van het verzenden pas drie dagen later gemaild. Maar dan nog, vijf dagen is erg snel. Mijn andere bestelling varkentjes die vier dagen eerder is geplaatst en een dag eerder is verzonden, is nog onder weg.
pi_68101133
Die voetbalshirtjes zijn wel tof 14.gif
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:32:05 #154
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_68101644
ik zie dat DP nu tegenwoordig ook 3d brilletjes hebbem, die rood blauw of polorised ofzo,

maar welke gebruiken we in nderland voor films?..
pi_68101711
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:12 schreef TheBright het volgende:

[..]

Ik laat wel weten of het wat is. Vraag me gezien de omschrijving af of er een brillendoos bij zit, omdat er OEM bij staat. En de merknaam in de omschrijving is door Jack weggehaald nadat ik mijn bestelling had geplaatst dus ik ben benieuwd of die op de bril zelf nog wel zit. En ik geloof dat ik ook nog een zwarte krijg in plaats van een bruine, want het sku verwijs nu ineens naar een ander model.....

Op pagina 5 of 6 van dit topic staat een post van Jack waarin staat dat alles gewoon erbij zit inclusief hoesje etc. Moet je maar even opzoeken. Volgens mij gaat dat om je bovenstaande vraag.
  vrijdag 17 april 2009 @ 11:55:04 #156
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68102510
die calculator geeft bij mij een error
hoe bestellen jullie die shirts bij Jack?
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:01:31 #157
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68102725
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef mcwops het volgende:
Ik in natura, heb geen paypal meer!!
pi_68103155
Weet iemand toevallig welke usb cardreaders van dx het beste zijn in prijs/kwaliteit? (doorverkoop )
Einde bericht
  vrijdag 17 april 2009 @ 12:13:37 #159
48067 neo2000
pi_68103192
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:01 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Webcam aan en gaan?
pi_68103211
quote:

[..]

Dat zuigt echt! Is er geen mogelijkheid om je PayPal account aan je vaders/moeders/broers naam te koppelen? Of is dit al uitgebreid besproken in de voorgaande dx topics?
Einde bericht
pi_68103936
quote:

[..]

Wat heb je nou gedaan?
pi_68104039
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:34 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Wat heb je nou gedaan?
Ervan uitgaande dat je quote voor het laatste:

Er was onterecht een bedrag afgeschreven van z'n bankrekening. Dat heeft hij gestorneerd als een onterechte afschrijving en PayPal blokkeerd je rekening, omdat ze denken dat er met die rekening gefraudeerd wordt. Maar hij kan hem niet meer activeren, omdat hij nog geen 18 is.

Ik zit in hetzelfde schuitje, maar ben gelukkig wel 18+.
  vrijdag 17 april 2009 @ 13:02:29 #163
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68104955
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Niks mee gebeurd uiteindelijk, de dingen die te krijgen waren op Alibaba en TaoBao hadden raar genoeg niet echt veel opslagruimte, en waren uiteindelijk inc. verzendkosten goedkoper bij een Britse eBay-verkoper; die verkoopt ze volgensmij nog steeds.
quote:

[..]

pi_68108583
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 12:36 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Ervan uitgaande dat je quote voor het laatste:

Er was onterecht een bedrag afgeschreven van z'n bankrekening. Dat heeft hij gestorneerd als een onterechte afschrijving en PayPal blokkeerd je rekening, omdat ze denken dat er met die rekening gefraudeerd wordt. Maar hij kan hem niet meer activeren, omdat hij nog geen 18 is.

Ik zit in hetzelfde schuitje, maar ben gelukkig wel 18+.
Mag dat dan niet? Had op m'n 15e al een PayPal account. Zal eens checken hoe oud ik daar nu ben haha.

edit; kan 't niet vinden maar uitgaande van 't feit dat ik dit jaar 18 geworden ben en ik in 2005 al een account had daar was ik dus 14 en zal ik nu dus 22 zijn bij PayPal. Heb overigens ook al verschillende tickets gehad met eBay verkopers dus zou niet weten waarom ze erachter komen dat je geen 18 bent. Aghja.. het werkt en dat is het belangrijkste.

[ Bericht 19% gewijzigd door djpdjpnl op 17-04-2009 14:36:22 ]
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:39:58 #165
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68108944
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:31 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Mag dat dan niet? Had op m'n 15e al een PayPal account. Zal eens checken hoe oud ik daar nu ben haha.

edit; kan 't niet vinden maar uitgaande van 't feit dat ik dit jaar 18 geworden ben en ik in 2005 al een account had daar was ik dus 14 en zal ik nu dus 22 zijn bij PayPal. Heb overigens ook al verschillende tickets gehad met eBay verkopers dus zou niet weten waarom ze erachter komen dat je geen 18 bent. Aghja.. het werkt en dat is het belangrijkste.
Als je account geblokkeerd word moet je een kopie van je ID of Rijbewijs sturen om te laten zien dat je daadwerkelijk 18 of ouder bent.
pi_68109042
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Als je account geblokkeerd word moet je een kopie van je ID of Rijbewijs sturen om te laten zien dat je daadwerkelijk 18 of ouder bent.
Sucks! Maar ben je nu ook nog geen 18 of wordt je permanent geblokt als je eenmaal 'fraudeert'?
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:43:50 #167
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68109089
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Sucks! Maar ben je nu ook nog geen 18 of wordt je permanent geblokt als je eenmaal 'fraudeert'?
Sucks zeker.. ik ben geen 18 en ik fraudeer niet hoor. Wat denken jullie wel niet

Ik had alleen een bedrag teruggeboekt.

TIP: Regel niks zelf als het om PayPal gaat, levert je alleen maar meer gezeur op.. PayPal duurt wat langer maar regelt het zelf.
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:45:16 #168
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_68109136
Mijn pakketje staat momenteel op: Waiting for Supplier via Air Mail
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:00:29 #169
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68109769
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:45 schreef Muck het volgende:
Mijn pakketje staat momenteel op: Waiting for Supplier via Air Mail
Weer iemand die verslaaft raakt aan het: goedkope gadgets met geen verzendkosten uit China concept
pi_68110155
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Weer iemand die verslaaft raakt aan het: goedkope gadgets met geen verzendkosten uit China concept
Het is net als roken... elk uur even kijken of er wat nieuws is en om de dag nieuwe dingen kopen.
pi_68110202
The item left Hong Kong for its destination on 17-Apr-2009

Iemand enig idee hoe ik dit pakketje nu verder kan tracen? Ik meen gezien te hebben dat mensen pakketjes konden tracen...
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:13:06 #172
112545 Muck
pi_68110218
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:00 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

hahaha, ik ben er bang voor ja
ik was eigenlijk alleen op zoek naar stokjes voor de DS (ik kan alleen maar DS-lite en DSi-stylus krijgen) maar toen ik ze bij DE vond heb ik gelijk nog wat meer rommeltjes meebesteld
  vrijdag 17 april 2009 @ 15:13:29 #173
112545 Muck
pi_68110228
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:11 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Het is net als roken... elk uur even kijken of er wat nieuws is en om de dag nieuwe dingen kopen.
Neh, ik ben gestopt met roken
pi_68111662
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:13 schreef Muck het volgende:

[..]

Neh, ik ben gestopt met roken
Dan weet je wat voor drang je straks voelt. Gewoon even naar DX of DP gaan en de honger is weer eventjes gestild.
pi_68112533
Diepzinnige deepart.
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:34:49 #176
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68113246
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:13 schreef Muck het volgende:

[..]

hahaha, ik ben er bang voor ja
ik was eigenlijk alleen op zoek naar stokjes voor de DS (ik kan alleen maar DS-lite en DSi-stylus krijgen) maar toen ik ze bij DE vond heb ik gelijk nog wat meer rommeltjes meebesteld
Haha oke, hoef je niet bang voor te zijn hoor!
Is heeeeeeel normaal afkicken is ook difficult hoor

Maar DX is zowieso cheap (oke oke meestal) ja soms in de Blokker net wat goedkoper maar die hebben geen verzendkosten!
Nja, DX heeft leuke rommeltjes, welkom in het DX topic op FOK!
Het zal vast niet bij 1 bestelling blijven haha.
  vrijdag 17 april 2009 @ 16:55:12 #177
183846 joepie91
pi_68113974
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef mcwops het volgende:
Dan heb je geen .NET Framework. Ik zal binnenkort even een online (PHP) versie maken.
pi_68114109
Heeft iemand zijn RB zonnebril al ontvangen? Ik nog steeds niet
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:14:09 #179
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68114566
pi_68114583
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:59 schreef Bhuddy het volgende:
Ik ook nog niet maar ik wacht geduldig af.
woef
pi_68114639
quote:
Wat ben jij een grapjurk zeg.
woef
pi_68114679
quote:
Je link doet het niet goed
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:18:21 #183
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68114683
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:14 schreef bbfakir het volgende:

[..]

pi_68114964
quote:

[..]

Hmm ik ook niet.. vrees het ergste eerlijk gezegd, heb deze week wel 2 andere pakketjes gekregen die later verzonden waren.
pi_68115757
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:28 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Hmm ik ook niet.. vrees het ergste eerlijk gezegd, heb deze week wel 2 andere pakketjes gekregen die later verzonden waren.
Ja precies, ik dus ook..
pi_68115957
quote:

[..]

Heb ik ook weleens gehad hoor. Komt goed
Diepzinnige deepart.
  vrijdag 17 april 2009 @ 18:35:20 #188
170462 Stinosss
pi_68116699
quote:
Raap me op.
  vrijdag 17 april 2009 @ 19:05:31 #189
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68117613
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Skiet het volgende:

Iemand enig idee hoe ik dit pakketje nu verder kan tracen? Ik meen gezien te hebben dat mensen pakketjes konden tracen...
Kan helaas niet, tenzij je TNT mailt of belt voor je 3S code. Heel gedoe om niks eigenlijk.
Gewoon afwachten.
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:59 schreef Bhuddy het volgende:
quote:

[..]

quote:

[..]

Idem.
We zullen zien.
  vrijdag 17 april 2009 @ 19:08:29 #190
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68117710
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 18:35 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Raap me op.
Maar jij hebt dan ook niks anders dan geklaag en gezeik hier.
pi_68117740
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:05 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Kan helaas niet, tenzij je TNT mailt of belt voor je 3S code. Heel gedoe om niks eigenlijk.
Gewoon afwachten.
[..]

[..]

[..]

Idem.
We zullen zien.
Ja, ik wacht ook af, maar ik hoop 'em voor donderdag te hebben. Ik ga dan namelijk op vakantie en m'n bedoeling was om hem mee te nemen
  vrijdag 17 april 2009 @ 19:11:23 #192
201952 lezut
et rezut
pi_68117813
Heeft iemand zijn SoShine charger trouwens al binnen? Ik zit er al een beste tijd op te wachten..
  vrijdag 17 april 2009 @ 19:16:14 #193
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68118008
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef lezut het volgende:
Heeft iemand zijn SoShine charger trouwens al binnen? Ik zit er al een beste tijd op te wachten..
Jep, 2 dagen geleden ontvangen, verstuurd op de 7e.
Goed ding, laadt 4 AAA's binnen ong. 3 uur. Mooie LCD indicator van de voortgang.
Dekseltje is afgebroken in de fabriek, maar dat maakt niet veel uit.

____
Rolex kopen?
Bij Jack voor ≈ ¤11,-

Als ik zo'n ding om heb denkt iedereen dat 'ie sowieso nep is.

[ Bericht 11% gewijzigd door Granaatappel op 17-04-2009 19:24:18 ]
pi_68118091
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:16 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Goed ding, laadt 4 AAA's binnen ong. 3 uur. Mooie LCD indicator van de voortgang.
Dekseltje afgebroken is misschien maar goed ook, ik merk dat de batterijen gloeiend heet worden als het dekseltje er op zit, met het dekseltje open gaat het prima.

Dus ik heb het dekseltje er zelf ook afgesloopt.
pi_68118404
pro duo van jack doet het niet
  vrijdag 17 april 2009 @ 19:31:10 #196
201952 lezut
et rezut
pi_68118562
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:27 schreef Ayca het volgende:
pro duo van jack doet het niet
De Pro Duo's die ik bij Jack heb gekocht werkten prima

Mijn lader is ook 7/4 verzonden, het zal wel langer duren om het pakketje helemaal hierheen te krijgen ofzo Zal ie morgen wel komen (hoop ik)
pi_68118753
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:31 schreef lezut het volgende:

[..]

De Pro Duo's die ik bij Jack heb gekocht werkten prima

Mijn lader is ook 7/4 verzonden, het zal wel langer duren om het pakketje helemaal hierheen te krijgen ofzo Zal ie morgen wel komen (hoop ik)
hoeveel gb had je?
en die van mij waren mark2 dus waarschijnlijk niet hetzelfde..
pi_68119623
Jack gaat mij 5 voetbalshirts sturen
pi_68119775
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:59 schreef Sneijder5 het volgende:
Jack gaat mij 5 voetbalshirts sturen
Hoe zou het zitten met de maatverhouding ?
Ik weet niet wanneer je in China een maatje "L" besteld of die even groot uit zal vallen als wanneer je hier een "L" in de winkel koopt.
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:17:58 #200
183846 joepie91
pi_68120223
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:18 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dekseltje afgebroken is misschien maar goed ook, ik merk dat de batterijen gloeiend heet worden als het dekseltje er op zit, met het dekseltje open gaat het prima.

Dus ik heb het dekseltje er zelf ook afgesloopt.
Dat dekseltje zit er op met een reden. Het is gemaakt van een bepaald soort plastic. In het geval dat een van je batterijen ontploft, kan dit plastic dekseltje het tegenhouden, zodat jij (en je meubilair) er geen last van hebben.
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:19:15 #201
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_68120260
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 20:04 schreef mvc het volgende:

[..]

Hoe zou het zitten met de maatverhouding ?
Ik weet niet wanneer je in China een maatje "L" besteld of die even groot uit zal vallen als wanneer je hier een "L" in de winkel koopt.
Als 't niets is ken je het toch weer heel makkelijk doorverkopen
En dan weer n grotere maat bestellen.

Wat betaal je voor die shirts ?
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:23:08 #202
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68120382
quote:

[..]

Rolex kopen?
Bij Jack voor ≈ ¤11,-

[ afbeelding ]

Die ziet er vet uit, denk dat ik hem wel koop.
Mocht hij niet goed passen verkoop ik hem wel weer met winst .
pi_68120665
De maat verhoudingen liggen denk ik anders dan hier. China L = Nederland M...

Denk ik hoor
Diepzinnige deepart.
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:31:54 #204
164283 Luco
Buongiorno!
pi_68120721
Die TaoBao site wil bij mij niet fatsoenlijk openen... Wat voor shirts heb je besteld? Ik neem aan dat het allemaal van die lelijke fakes zijn?
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:54:58 #205
48067 neo2000
pi_68121615
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Skiet het volgende:

Zie OP. TNT bellen wil nog wel eens helpen, als je al die moeite wil doen.
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:08 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Maar jij hebt dan ook niks anders dan geklaag en gezeik hier.
PLAY NICE.
pi_68121950
Jack zei dit op msn:
L is for 175cm to 180 cm

Ik heb de volgende shirts besteld:
http://item.taobao.com/au(...)fea97c6fad5818c0.htm
http://item.taobao.com/au(...)85ce2a085d34867b.htm

Daar betaal ik 74 euro voor (inclusief verzendkosten).
Ze zijn wel nep, maar ik denk niet dat je het zo kunt zien. Tenminste, als je zo de foto's kijkt...
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:13:35 #207
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68122471
Als ik jou was dan had ik eerst een shirt besteld.
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:14:06 #208
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68122492
Anders kan hij ze waarschijnlijk nog wel doorverkopen .
  vrijdag 17 april 2009 @ 21:25:02 #209
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68122998
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Anders kan hij ze waarschijnlijk nog wel doorverkopen .
en ik heb een vermoeden via welke site
pi_68123163
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:03 schreef Sneijder5 het volgende:
Jack zei dit op msn:
L is for 175cm to 180 cm

Ik heb de volgende shirts besteld:
http://item.taobao.com/au(...)fea97c6fad5818c0.htm
http://item.taobao.com/au(...)85ce2a085d34867b.htm

Daar betaal ik 74 euro voor (inclusief verzendkosten).
Ze zijn wel nep, maar ik denk niet dat je het zo kunt zien. Tenminste, als je zo de foto's kijkt...
Ik wil je niet teleurstellen, maar ik heb een paar dagen terug een kledingstuk ontvangen uit China, koste niet veel maar de kwaliteit was ook echt slecht.

Ohh Jack heeft Rolexen op zijn website!
Diepzinnige deepart.
pi_68123407
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:28 schreef deepart het volgende:

[..]

Ik wil je niet teleurstellen, maar ik heb een paar dagen terug een kledingstuk ontvangen uit China, koste niet veel maar de kwaliteit was ook echt slecht.

Ohh Jack heeft Rolexen op zijn website!
Welk kledingstuk had je want ik heb ook een broek bij Jack besteld
pi_68123717
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:33 schreef jjbakker het volgende:

[..]

Welk kledingstuk had je want ik heb ook een broek bij Jack besteld
Een BB boxershort 2,95¤
Diepzinnige deepart.
pi_68123987
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:39 schreef deepart het volgende:

[..]

Een BB boxershort 2,95¤
Okay welke?
Wat ik had ook al gekeken maar vind alleen maar van die namaak die er totaal niet op lijken
pi_68124496
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef jjbakker het volgende:

[..]

Okay welke?
Wat ik had ook al gekeken maar vind alleen maar van die namaak die er totaal niet op lijken
Ik zou de link zo snel niet meer weten, maar ik denk dat ze allemaal dezelfde kwaliteit hebben
Diepzinnige deepart.
pi_68125212
iemand deze al eens besteld?

http://dp.dealperfect.com/detail.dp/sku.21467
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_68125762
Ik heb op jullie advies het order van 5 shirts geannuleerd, ik heb nu alleen dit besteld:
Shirt + broekje van Inter Milaan van Ibrahimovic.

Voor ¤14,39
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:27:21 #217
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68125937
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Sneijder5 het volgende:
Ik heb op jullie advies het order van 5 shirts geannuleerd, ik heb nu alleen dit besteld:

Voor ¤14,39
hoe lang ben jij? en welke maat heb je besteld?
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:28:51 #218
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68125992
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:23 schreef Sneijder5 het volgende:

Voor ¤14,39
http://www.merkspullen.nl/

Hahahaha
Krijg je zeker een lijst met de MSN en Skype van Jack en dan Taobao en Alibaba links?
pi_68126138
weet iemand toevallig of er ergens neppe nixon horloges te koop zijn op taobao zijn sommigen zelfs nog duurder als in nederland -.-
pi_68126355
Ook maar weer is wat besteld, en wel http://dp.dealperfect.com/detail.dp/sku.21269 is kijken wat dat is
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:40:42 #221
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68126456
Die had Dion ook besteld, maar omdat je hem zelf in elkaar moet zetten heeft hij hem weggegooid .
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:52:22 #222
pi_68126896
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Die had Dion ook besteld, maar omdat je hem zelf in elkaar moet zetten heeft hij hem weggegooid .
Wat een josti. Als je da niet in elkaar kan zetten....
pi_68127161
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:28 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

http://www.merkspullen.nl/

Hahahaha
Krijg je zeker een lijst met de MSN en Skype van Jack en dan Taobao en Alibaba links?
Nee
Lijstje met outletstores.
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:27 schreef mcwops het volgende:

[..]

hoe lang ben jij? en welke maat heb je besteld?
Ik ben denk ik iets kleiner dan 1.80, al lang niet gemeten. Heb L besteld.
pi_68127722
Waarom staan er 09/10 shirts bij? Die zijn toch nog helemaal niet bekend? 08/09 is toch het huidige seizoen? Meestal worden de nieuwe shirts pas veel later bekend gemaakt in het jaar.
pi_68128159
I know some guys want to order item from taobao,but the biggest problem is that ,you do not know the weight.

So need you to estimate the weight yourself...

The price in taobao is very cheap,even to Chinese people

For example ,the "Jieshibang" condem in shop cost me 11¥,and from taobao supplier ,it just 3¥-4¥
pi_68128225
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef LightLuke het volgende:
Ook maar weer is wat besteld, en wel http://dp.dealperfect.com/detail.dp/sku.21269 is kijken wat dat is
Is wel een leuk ding.. alleen vreet batterijen(of naja hij blijft 1 nachtje aan..).
pi_68128751
even een "echte" stone island demins polo besteld
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  vrijdag 17 april 2009 @ 23:47:27 #228
48067 neo2000
pi_68128908
pi_68128976
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:24 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Is wel een leuk ding.. alleen vreet batterijen(of naja hij blijft 1 nachtje aan..).
Thank you for your good review of it!

I post a thread in canada forum ,and I have sold at least 20 pcs yesterday!
  zaterdag 18 april 2009 @ 00:08:45 #230
183846 joepie91
pi_68129468
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:23 schreef jack-peng het volgende:
For example ,the "Jieshibang" condem in shop cost me 11¥,and from taobao supplier ,it just 3¥-4¥
Toeval bestaat niet?
  zaterdag 18 april 2009 @ 00:11:12 #231
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68129521
I bought condoms for 8 eurocent per piece!
pi_68129529
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:08 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Toeval bestaat niet?
Huh?
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 18 april 2009 @ 00:16:27 #233
183846 joepie91
pi_68129618
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:11 schreef deepart het volgende:

[..]

Huh?
Mja... condooms met "bang" (jeweetwel, engels voor knallen of uhm... 'de liefde bedrijven') in de naam?
pi_68129693
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:11 schreef Dionysiou het volgende:
I bought condoms for 8 eurocent per piece!

Really !?

I mean a brand condom....
pi_68129706
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:16 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Mja... condooms met "bang" (jeweetwel, engels voor knallen of uhm... 'de liefde bedrijven') in de naam?
Ow zo lol... En die Yuan dingen zijn dan kutjes
Diepzinnige deepart.
pi_68129744
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:20 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Really !?

I mean a brand condom....
I will do a promotion send condom to customer for free ,anyone just by an item from me ,can pay for 0.01$ to get a piece of condom,good quality, anyone will interested in this ? It is my rough plan

If there is no one support it ,I give up
pi_68129803
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:23 schreef jack-peng het volgende:

[..]

I will do a promotion send condom to customer for free ,anyone just by an item from me ,can pay for 0.01$ to get a piece of condom,good quality, anyone will interested in this ? It is my rough plan

If there is no one support it ,I give up
Free condoms on every order? Now that's something else.

Maybe you'd be the first shop ever to do such a thing! You will get famous!
pi_68129940
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:26 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Free condoms on every order? Now that's something else.

Maybe you'd be the first shop ever to do such a thing! You will get famous!
Yep!

Anyone have an order in my website,just need addtional 0.01$ can get a good quality condom.

My partner get 2 box of condom from a factory for free. so......
pi_68130009
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:32 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Yep!

Anyone have an order in my website,just need addtional 0.01$ can get a good quality condom.

Dont you want to use them yourself?
pi_68130451
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 00:32 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Yep!

But i think the size could be a problem.. You know what they say about the dutch right?
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 18 april 2009 @ 01:19:57 #241
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68130925
Hahahah, that would be great .
But don't automatically send them with orders, people might think its weird .
pi_68133325
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:24 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Haha, dan mik ik er wel een setje oplaadbare batterijen in
Typ mee! FOK!Whatpulse
pi_68136028
Wow, 12 april order gemaakt, 13 april verzonden, vandaag al binnen!

En de vorige 5 pakjes die al veel langer verzonden zijn heb ik nog niet
pi_68137485
quote:
____
Rolex kopen?
Bij Jack voor ≈ ¤11,-

[ afbeelding ]

Krijg je daar geen gezeik mee met de douane? Of is het gewoon puur geluk hebben als ie er niet uit wordt gepikt.
Typ mee! FOK!Whatpulse
pi_68137873
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 01:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Hahahah, that would be great .
But don't automatically send them with orders, people might think its weird .
Hehe dropship ik iets stuurt ie een condoom mee
pi_68137918
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:07 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Hehe dropship ik iets stuurt ie een condoom mee
  zaterdag 18 april 2009 @ 13:21:13 #247
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_68138167
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:09 schreef jjbakker het volgende:

[..]

pi_68138210
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:21 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ben je weer terug
  zaterdag 18 april 2009 @ 13:24:36 #249
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68138247
RAY-BAN BRIL IS BINNEN!
Foto's volgen.
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 21:39 schreef deepart het volgende:

[..]

Een BB boxershort 2,95¤
Via TaoBao/Jack?

[ Bericht 29% gewijzigd door Granaatappel op 18-04-2009 13:46:28 ]
pi_68138288
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 13:24 schreef Granaatappel het volgende:
RAY-BAN BRIL IS BINNEN!
Foto's volgen over een half uurtje.
Mijne nog niet
Kwam ie met de post of pakketdienst?

[ Bericht 3% gewijzigd door jjbakker op 18-04-2009 14:08:12 ]
  zaterdag 18 april 2009 @ 14:08:24 #251
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68139233

Electronics, handig voor de douane

Made in Italy...

zaterdag 18 april 2009 @ 14:13:04 #252
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_68139321
ja en nu nog een foto met die bril op je hoofd
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
pi_68139430
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:08 schreef Granaatappel het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Made in Italy...
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Welk model is dat?

Die BB waren van Taobao idd
Diepzinnige deepart.
pi_68139456
quote:
Hoe is de kwaliteit? En heeft iemand al een rolex gekocht?
  zaterdag 18 april 2009 @ 14:21:33 #255
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68139521
--> http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21624
Zal eens vragen aan Jack of hij voor mij ook wat BB boxers kan regelen.

Kwaliteit is uitermate goed, stevige pootjes etc.
Zeker het geld waard!
pi_68139575
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:21 schreef Granaatappel het volgende:

Zeker het geld waard!
Ik ben een beetje aan het twijfelen, ik wil er wel één maar ik heb geen zin om gepakt te worden door de douane. Weet iemand trouwens wat voor straffen er op staan?
pi_68139604
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:21 schreef Granaatappel het volgende:

Zeker het geld waard!
Ik heb deze besteld : http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21685

Ik zie het verschil niet tussen de 3025 en de 3026..
Diepzinnige deepart.
pi_68139617
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:24 schreef gabberklaas het volgende:

[..]

Ik ben een beetje aan het twijfelen, ik wil er wel één maar ik heb geen zin om gepakt te worden door de douane. Weet iemand trouwens wat voor straffen er op staan?
Een zonnebril dat gepakt kan worden door de douane?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2009 14:26:35 ]
pi_68139809
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Volgens mij is het illegaal om imitatie zonnebrillen in te voeren.
pi_68139816
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Made in Italy...
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Shit is het toch zilver spiegelend glas .
Iemand een zonnebril kopen ?
pi_68139853
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:35 schreef gabberklaas het volgende:

[..]

Volgens mij is het illegaal om imitatie zonnebrillen in te voeren.
bizar
pi_68140014
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

bizar
Weetje wat bizar is?
Dat ik ruim een jaar geleden dit product heb besteld op DX, en ze nog steeds groeien en niet dood zijn!

check:

Wel geniaal al zeg ik het zelf
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  zaterdag 18 april 2009 @ 14:53:50 #263
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68140145
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:25 schreef deepart het volgende:

[..]

Ik heb deze besteld : http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21685

Ik zie het verschil niet tussen de 3025 en de 3026..
Die ik heb heeft spiegelglas en als je op de foto's kijkt van jouw zonnebril zie je dat het geen spiegelglas is.
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

+ Jack schrijft op de douane declaratie: "Electronics" (zie mijn afbeeldingen)
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:13 schreef Zero_Empathy het volgende:
ja en nu nog een foto met die bril op je hoofd

. Censored

[ Bericht 10% gewijzigd door Granaatappel op 18-04-2009 15:00:32 ]
pi_68140205
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:53 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Die ik heb heeft spiegelglas en als je op de foto's kijkt van jouw zonnebril zie je dat het geen spiegelglas is.
[..]

+ Jack schrijft op de douane declaratie: "Electronics" (zie mijn afbeeldingen)
Beetje vage foto's dan bij die van jouw...
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21624
Alleen op foto 3 is dat spiegelglas te zien.
  zaterdag 18 april 2009 @ 15:03:48 #265
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68140306
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:57 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Beetje vage foto's dan bij die van jouw...
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21624
Alleen op foto 3 is dat spiegelglas te zien.
Vergeet niet de titel te lezen: "Model 1 Fashionable Gentleman's Toad Reflected Light Glass 3025 with Black Border"
  zaterdag 18 april 2009 @ 15:07:53 #266
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_68140396
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Made in Italy...
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er vrij goed uit, voor 12 dollar
pi_68140455
maar een zonnebril hierheen laten kopen, omdat dat het imitatie is. Waarom zou je die niet mogen invoeren?
maar als er "Electronics" mag het dus wel t land in?
  zaterdag 18 april 2009 @ 15:12:54 #268
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68140512
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
maar een zonnebril hierheen laten kopen, omdat dat het imitatie is. Waarom zou je die niet mogen invoeren?
maar als er "Electronics" mag het dus wel t land in?
Het mag niet, het is nep.
Echter als er op de declaratie 'Electronics' staat, dan zal de douane deze waarschijnlijk er niet uitpikken, en wel als er op staat 'Sunglasses'. Snap je?
Maar deze kleine pakketjes worden echt nooit eruit gepikt door de douane.
  zaterdag 18 april 2009 @ 15:12:57 #269
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68140513
Imitatie is eigenlijk niet toegestaan, en als ze het tegenkomen wordt het vernietigd e.d., maar als je er eentje besteld gaan ze er waarschijnlijk niet zo'n probleem van maken.
Als je nou een doos vol bestelt wordt het een ander verhaal denk ik .

Ik denk dat ik die RayBan-bril ook maar koop en dit horloge:
  zaterdag 18 april 2009 @ 15:23:35 #270
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68140724
M'n oplader is binnen
pi_68140818
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Imitatie is eigenlijk niet toegestaan, en als ze het tegenkomen wordt het vernietigd e.d., maar als je er eentje besteld gaan ze er waarschijnlijk niet zo'n probleem van maken.
Als je nou een doos vol bestelt wordt het een ander verhaal denk ik .

Ik denk dat ik die RayBan-bril ook maar koop en dit horloge:
[ afbeelding ]
Mocht je em bestellen, laat even weten of ze door de douane komen

Overigens van de douane site:
Het meenemen en invoeren van nagemaakte artikelen is verboden. Maar u mag voor eigen gebruik toch een zeer kleine hoeveelheid nagemaakte artikelen zelf meenemen.
En,
Deze uitzondering geldt alleen als u de goederen zelf meeneemt als reiziger. Komen nagemaakte goederen per post- of koeriersbedrijf in Nederland aan, dan worden de nagemaakte goederen in beslag genomen en kunt u worden vervolgd.
Typ mee! FOK!Whatpulse
pi_68140849
Ze gaan je gerust niet vervolgen als je 1 horloge of 2 zonnebrillen koopt uit China

Daarnaast wist je toch helemaal niet dat het nep was.
  zaterdag 18 april 2009 @ 15:31:44 #273
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68140927
Inderdaad en hoe vaak heb je al iets besteld bij een webshop uit het buitenland? En is daar ooit iets van gecontroleerd door de douane? Waarschijnlijk dus 0.
Elk pakketje ziet er hetzelfde uit dus de douane ziet echt niet wat nu wel en niet mag tussen die hele container met enveloppen en pakketten. Gewoon bestellen, niet moeilijk doen. Waarom zouden een rolex en een zonnebril (die in een normale envelop zitten) er niet doorheen komen als tot nu toe nog nooit iets gecontroleerd is?
Beetje rare opmerkingen van mensen hier m.b.t. douane.
pi_68140943
Dank voor de info
pi_68141183
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:31 schreef Granaatappel het volgende:
Inderdaad en hoe vaak heb je al iets besteld bij een webshop uit het buitenland? En is daar ooit iets van gecontroleerd door de douane? Waarschijnlijk dus 0.
Elk pakketje ziet er hetzelfde uit dus de douane ziet echt niet wat nu wel en niet mag tussen die hele container met enveloppen en pakketten. Gewoon bestellen, niet moeilijk doen. Waarom zouden een rolex en een zonnebril (die in een normale envelop zitten) er niet doorheen komen als tot nu toe nog nooit iets gecontroleerd is?
Beetje rare opmerkingen van mensen hier m.b.t. douane.
Nou onder het mom van de douane kan me rug op, Roleax onderweg
Typ mee! FOK!Whatpulse
pi_68141568
quote:

[ afbeelding ]
He, je hebt de echte.. :-)

Ikke niet:

pi_68142561
Ik heb mijn bril ook binnen. Met gouden rand. Gewoon super. Ik denk dat als ze deze op mijn werk zien ik het druk krijg.
Ik heb alleen het made in Italy niet op het etui staan. Zou ik dan een nepper hebben?
woef
  zaterdag 18 april 2009 @ 16:44:13 #278
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68142634
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 16:41 schreef bbfakir het volgende:
Ik heb mijn bril ook binnen. Met gouden rand. Gewoon super. Ik denk dat als ze deze op mijn werk zien ik het druk krijg.
Ik heb alleen het made in Italy niet op het etui staan. Zou ik dan een nepper hebben?
Geen idee, volgens mij zijn ze allemaal nep hoor.
Heb je met spiegelglas net zoals ik?
  zaterdag 18 april 2009 @ 16:44:15 #279
128384 mcwops
gat in je glas
pi_68142636
@Jack:
can you offer me a Wii wireless guitar which is cheaper than DX/FP?
thanks!

--
leuk ding voor op t water
http://taobaofieldguide.com/cool-stuff-to-buy-on-taobao/waboba-–-the-awesome-ball-that-bounces-on-water
--
omg

http://taobaofieldguide.com/category/cool-stuff-to-buy-on-taobao
pi_68142852
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:53 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Die 3026 is geloof ik ook met spiegel glas, dat zei Jack tegen mij dacht ik
Diepzinnige deepart.
  zaterdag 18 april 2009 @ 16:59:23 #281
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68143049
Op http://taobaonow.com/ kun je een TaoBao Agent inschakelen om op TaoBao iets te bestellen omdat TaoBao geen Paypal etc. accepteert. Het kost 10% van het product + shipping extra voor die agents.

[ Bericht 0% gewijzigd door Granaatappel op 18-04-2009 18:01:34 ]
pi_68143285
quote:

[..]

____
Rolex kopen?
Bij Jack voor ≈ ¤11,-

[ afbeelding ]

hebbe hebbe!
pi_68143310
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 15:23 schreef mstr het volgende:
M'n oplader is binnen
Idem hier Tof ding, werkt prima. Er liggen nu wat batterijtjes in te slapen

Hij klinkt overigens wel als een soort doedelzak Beetje hetzelfde als dit:
  zaterdag 18 april 2009 @ 17:52:43 #284
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68144451
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 16:59 schreef Granaatappel het volgende:
Op http://taobaonow.com/ kun je een TaoBao Agent inschakelen om op TaoBao iets te bestellen omdat TaoBao geen Paypal etc. accepteerd. Het kost 10% van het product + shipping extra voor die agents.
Ik praat nu met de admin (volgensmij is het maar een eenmanszaak), even kijken of het wat is.
Op zich wel een goede gozer, praat redelijk goed Engels en vertaalt ook wat dingen voor me.

Edit: Ik waag het er maar op, ookal is het waarschijnlijk via Jack goedkoper.

Edit2: Alles ging goed . Heb nu iets van meer dan 50 euro voor 16 euro .

[ Bericht 9% gewijzigd door MacorgaZ op 18-04-2009 18:24:16 ]
pi_68145346
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 16:44 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Geen idee, volgens mij zijn ze allemaal nep hoor.
Heb je met spiegelglas net zoals ik?
Tuurlijk zijn ze allemaal nep. Ik heb dezelfde 3025 alleen met gouden rand.
woef
pi_68145509
Kwam de bril per brievenpost of pakketpost
pi_68145672
hoe breed zijn de brillen ongeveer?
Immer.
pi_68145777
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 17:52 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik praat nu met de admin (volgensmij is het maar een eenmanszaak), even kijken of het wat is.
Op zich wel een goede gozer, praat redelijk goed Engels en vertaalt ook wat dingen voor me.

Wat dan?
Diepzinnige deepart.
pi_68145860
wat is het verschil tussen "Shipped via Air Mail" en "Shipped via Tracked Air Mail"?
ligt dat soms aan de order-waarde? want tot nu toe altijd tracked air mail gehad...

DX is wel weer lekker snel, 15e besteld, 18e verzonden
pi_68145924
Hi everybody,

Thanks for mentioning my service here. I hope you are a happy customer. Enjoy!

Best regards
Charles
  zaterdag 18 april 2009 @ 18:56:37 #291
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_68146102
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:50 schreef taobaonow het volgende:
Hi everybody,

Thanks for mentioning my service here. I hope you are a happy customer. Enjoy!

Best regards
Charles
Yeah, I stumbled upon your website, which was noted on http://taobaofieldguide.com/.

___
Per briefpost. (Moest aan de deur afgegeven worden i.v.m. grootte)
De bril is zo'n 13 x 5 cm. Net even voor je opgemeten .
Airmail is normale post, Tracked/Registered Airmail is aangetekende post (moet je voor tekenen aan de deur)
  zaterdag 18 april 2009 @ 18:57:20 #292
98259 mstr
Een jonge God!
pi_68146121
Ik bestel voorlopig niks meer voor mijzelf
Net een auto gekocht
  zaterdag 18 april 2009 @ 19:02:26 #293
pi_68146259
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:57 schreef mstr het volgende:
Net een auto gekocht
leuk
pi_68146264
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:57 schreef mstr het volgende:
Net een auto gekocht
Dat heb ik gisteren ook besloten toen ik eens had berekend hoeveel geld ik er al aan uit heb gegeven, ik dacht niet veel maar een 10tje hier, 20 daar, 15 daar, 8 hier, 9 daar enz enz, tikt toch wel aan
Diepzinnige deepart.
pi_68146956
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:36 schreef jjbakker het volgende:
Kwam de bril per brievenpost of pakketpost
Gewoon in de brievenbus.
woef
pi_68147038
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:43 schreef Firenzo het volgende:
hoe breed zijn de brillen ongeveer?
Van poot tot poot iets minder dan 14cm.
woef
  zaterdag 18 april 2009 @ 19:46:22 #297
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68147651
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 18:46 schreef deepart het volgende:

[..]

Wat dan?
Tjah, heb geen concurrentie nodig, dus , hehe .
pi_68149046
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 17:52 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Waarom heb je voor hun gekozen en niet voor Jack? Volgens mij is het via Jack goedkoper of heb ik dat mis? En hoe bedoel je iets van meer dan 50 euro nu voor 16 euro?
  zaterdag 18 april 2009 @ 20:27:39 #299
183846 joepie91
pi_68149049
Haha, we krijgen een echte concurrentiestrijd hier...
Zowel Jack als Taobaonow posten hier nu

*battle for the Fok!-members commences*
  zaterdag 18 april 2009 @ 20:31:50 #300
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_68149165
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:27 schreef Skiet het volgende:

[..]

Waarom heb je voor hun gekozen en niet voor Jack? Volgens mij is het via Jack goedkoper of heb ik dat mis? En hoe bedoel je iets van meer dan 50 euro nu voor 16 euro?
Ik had geen zin om op Jack te wachten, en bij een soortgelijk iets heeft hij uiteindelijk het niet kunnen regelen. Als hij weer online is vraag ik het hem ook wel.
Kijk, het is een soort kredietkaart, waarmee je door prijsverschillen en valutakoersen redelijk wat verschil hebt .
pi_68150544
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 20:31 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik had geen zin om op Jack te wachten, en bij een soortgelijk iets heeft hij uiteindelijk het niet kunnen regelen. Als hij weer online is vraag ik het hem ook wel.
Kijk, het is een soort kredietkaart, waarmee je door prijsverschillen en valutakoersen redelijk wat verschil hebt .
Verklaar je nader.... een soort kredietkaart? Als we geld kunnen besparen dan hoor ik het graag natuurlijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')