Toffe bandquote:
Ah oui, merciquote:
Open daarvoor maar een nieuw topic, lees de OP maar..quote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef pindaplukker het volgende:
hey, ik ben opzoek naar deze muziek, weet iemand hiervan vette nummers,
of een specifieke naam van de muziek soort waarop ik kan zoeken
Dat is ook uit de Efteling, de Indische waterlelies:quote:Op donderdag 23 april 2009 00:11 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
In de laatste Albert Heijn/Efteling reclame spelen ze een deuntje (met een trompet) ik heb dat deuntje de laatste tijd vaker gehoord... Maar heb geen idee wie / wat het is.... Iemand die het weet?
Heb je misschien wat meer info?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:15 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een 90's nummer wat qua deuntje lijkt op Show me love. Met een breakbeat er onder.
Ce Ce Peniston - Finallyquote:Op donderdag 23 april 2009 00:15 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een 90's nummer wat qua deuntje lijkt op Show me love. Met een breakbeat er onder.
Weer gevondenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:15 schreef EvanStone het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:52 schreef Crientj het volgende:
Ik zoek een nummer... (D'oh!)
Maar vooruit.
Het heeft een danceachtige beat; alleen het enige stukje tekst dat ik ervan onthouden heb is 'I Like The Way'.
Deze komt ook steeds terug in het reffrein.
Nja, ik hoop dat iemand uit deze enorme hoeveelheid informatie (Ahem) weet welke ik bedoel.
Ik moet hierbij denken aan óf It's Like That óf Walk This Way van RUN dmc. Maar dat zal wel niet kloppen.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:52 schreef Crientj het volgende:
Maar vooruit.
Het heeft een danceachtige beat; alleen het enige stukje tekst dat ik ervan onthouden heb is 'I Like The Way'.
Nja, ik hoop dat iemand uit deze enorme hoeveelheid informatie (Ahem) weet welke ik bedoel.
Deze mss?:quote:Op donderdag 23 april 2009 18:52 schreef Crientj het volgende:
Maar vooruit.
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet hierbij denken aan óf It's Like That óf Walk This Way van RUN dmc. Maar dat zal wel niet kloppen.
Die zijn het helaas niet..quote:
Een wilde gok:quote:Op donderdag 23 april 2009 18:52 schreef Crientj het volgende:
Maar vooruit.
Ik heb geen idee hoe oud het is; denk zelfs behoorlijk nieuw omdat ik het maar een paar keer gehoord heb.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een wilde gok:
Kun je misschien iets meer vertellen. Hoe oud het is bijvoorbeeld, of waar je het gehoord hebt?
bodyrockers i like the way you movequote:Op donderdag 23 april 2009 18:52 schreef Crientj het volgende:
Maar vooruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |