waren ze dat van plan dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
Angelina en Brad zijn nu echt uit elkaar!
Aww, dat is jammer.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
Tutti Frutti wil ik ook nog een keer proberenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had bij de Lidl een grote zak gedroogde Tutti Frutti vandaan.
Ook met abrikozen. Lekker!!!
We zijn hier nu aan het speed barbecuen maar de speed zit er nog niet echt in
Die kipfilets duren nog wel een half uur denk ik.
Mijn grap, wat doe je?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben jij ter compensatie wèl heet dan?
Ohnee!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:49 schreef Greys het volgende:
Ja, 7 kids was echt erg geweest, maar bij 6 is het niet zo ergquote:Op woensdag 15 april 2009 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww, dat is jammer.
Maar goed dat ze nu uit elkaar gegaan zijn voordat ze er nog een heleboel kinderen bij gefokt hadden. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met die kiddo's...
/carequote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef Greys het volgende:
Op Telegraaf.nl en nu.nl en google maar op Brad en Angelina uit elkaar
Krijg ik net doorgemaildquote:Je aanmelding voor de recreantenloop is ontvangen.
Na verwerking van de aanmelding ontvang je binnen twee weken bericht over je definitieve inschrijving.
Gegevens:
Het zijn er maar 6 hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ohnee!Hoe moet dat nu met die 20 kinderen?
Ik bedoel het ook meer in praktisch opzichtquote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, 7 kids was echt erg geweest, maar bij 6 is het niet zo erg
Geintje![]()
oh ja, kun je je daar nog voor opgeven?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
Had ik hier trouwens al gezegd dat ik de Marikenloop ga lopen?. Wordt hoogstwaarschijnlijk een butt-tijd en heel zwaar, maar ik ga 'm doen! De 5km.
En lief doen tegen je collegaquote:Op woensdag 15 april 2009 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja, kun je je daar nog voor opgeven?moet ik misschien ook nog ff doen
ff weer een 5km doen om er weer in te komen
nu weg, uit eten
fijne avond allen, misschien kom ik straks al lallend nog wel even binnen zetten, rond het nachtuur
wat goed!! wanneer is die?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
Had ik hier trouwens al gezegd dat ik de Marikenloop ga lopen?. Wordt hoogstwaarschijnlijk een butt-tijd en heel zwaar, maar ik ga 'm doen! De 5km.
17 mei. Ben wel benieuwd. Ik loop altijd alleen en zie er eigenlijk wel tegenop om met zoveel mensen te rennenquote:
Blaatje, je moet maar zo denken:quote:Op woensdag 15 april 2009 18:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
17 mei. Ben wel benieuwd. Ik loop altijd alleen en zie er eigenlijk wel tegenop om met zoveel mensen te rennen.
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Blaatje, je moet maar zo denken:
Je rent met anderen, maar uiteindelijk ren je alleen met en voor jezelf! Je kan het. Je kan het! JE KAN HET. TSJAKKA!
Tofquote:Op woensdag 15 april 2009 18:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
17 mei. Ben wel benieuwd. Ik loop altijd alleen en zie er eigenlijk wel tegenop om met zoveel mensen te rennen.
4 is hetzelfde als 3, ik doe dus straks 5 en dan moet ik 3 per week zodat ik les 27 gedaan heb en dan 1 rustdag voor die loopquote:Op woensdag 15 april 2009 18:58 schreef neen het volgende:
[..]
Wanneer is dat?ik ga over 2 maand hier lokaal ook iets van 5km lopen en ik ben pas bij 1.4 (vandaag
)
Of doe 8, net als ikkequote:Op woensdag 15 april 2009 19:07 schreef neen het volgende:
[..]
4 is hetzelfde als 3, ik doe dus straks 5 en dan moet ik 3 per week zodat ik les 27 gedaan heb en dan 1 rustdag voor die loop
Senksquote:Op woensdag 15 april 2009 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of doe 8, net als ikkeAls ik het kan, kan jij het al helemaal!
![]()
Awww arme Goodbye! *mwah*kusje op maakt beter
Hoe heb je dat gepresteerd?
Dan heb ik straks spierpijnquote:Op woensdag 15 april 2009 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of doe 8, net als ikkeAls ik het kan, kan jij het al helemaal!
![]()
Awww arme Goodbye! *mwah*kusje op maakt beter
Hoe heb je dat gepresteerd?
Wat doe jij eigenlijk voor broodwinning teejee?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:28 schreef TJDoornbos het volgende:
Wie o wie praat me door de avond heen? moet werken tot 21:00!
Nou, ik stapte dus mis op het opstapjequote:
auw!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik stapte dus mis op het opstapjeGeen gebroken botten, though
Helpdesk van Fons bemannen. Puur en alleen ADSL en IPBquote:Op woensdag 15 april 2009 19:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor broodwinning teejee?
Hart onder de riem, Kaas, truly!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
auw!
Ja, ik denk ook altijd: "Oh, niks aan de hand" en dan de volgende dag...
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Kaas, de man voor een geruststellend woord
Ach, het is lief bedoeld denk ik, dus dat scheeltquote:
Zozo dus jij drukt óók wel eens op [enter]quote:Op woensdag 15 april 2009 19:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Helpdesk van Fons bemannen. Puur en alleen ADSL en IPB
túúrlijk!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, het is lief bedoeld denk ik, dus dat scheelt
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zozo dus jij drukt óók wel eens op [enter]
Lekker frietjesquote:Op woensdag 15 april 2009 19:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb vandaag 2 raketten op.
En morgen eten we zelfgebakken frietjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |