Heb je mn vraag in FB al beantwoordquote:Op donderdag 16 april 2009 18:38 schreef SCH het volgende:
Zal ik setzen nu maar weer vrij laten uit de kelder?
Nee, denk het niet. Even kijken.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heb je mn vraag in FB al beantwoord
Zou hij in die kelder enig empathie hebben gekweekt? Ik ben blij dat mijn dochters wel opgevoed zijn op een manier dat zij wel een gevoel hebben.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:38 schreef SCH het volgende:
Zal ik setzen nu maar weer vrij laten uit de kelder?
Het hoge postaantal van vandaag valt niet op?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:43 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Nog iets te doen geweest in Hools vandaag ?
259 staat er bij jouw postquote:Op donderdag 16 april 2009 19:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Het hoge postaantal van vandaag valt niet op?
Polak-awardquote:
Die vind ik dus serieus niet leuk he. Polak is/was prima.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij gaat ook de Van der Gijp Award heten denk ik
Normaal zijn we 2 pagina's verder na mijn laatste post.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Het hoge postaantal van vandaag valt niet op?
Schandalig he Tong. Jij als Fok-opperhoofd van geschiedenis-bewaking. Dit was toch schandalig?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal zijn we 2 pagina's verder na mijn laatste post.
Er ging wel een vraagteken naar mijn hoofd toen het 9 pagina's bleken te zijn.
Ik zit trouwens met een rouwband te posten vanwegen de opmerkingen van Setzen.
En dat Hugo Borst gezeik over Bas Heijnequote:Op donderdag 16 april 2009 20:00 schreef rubbereend het volgende:Matthijs van Nieuwkerk
hij denkt dat alle bezoekers van housepartys aan de pillen zitten
quote:
Stigmatiserend gedrag altijd van de onwetenden, wat zou dat trouwens, hij is toch fan van al die bandjes die in hun tijd zwaar onder de dope zaten om überhaupt iets uit hun instrumenten te kunnen krijgen?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:00 schreef rubbereend het volgende:Matthijs van Nieuwkerk
hij denkt dat alle bezoekers van housepartys aan de pillen zitten
Ik las het met steeds meer stijgende verbazing.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Schandalig he Tong. Jij als Fok-opperhoofd van geschiedenis-bewaking. Dit was toch schandalig?
Worden er niet heel veel pillen op die parties geslikt dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 20:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Stigmatiserend gedrag altijd van de onwetenden, wat zou dat trouwens, hij is toch fan van al die bandjes die in hun tijd zwaar onder de dope zaten om überhaupt iets uit hun instrumenten te kunnen krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |