quote:Op donderdag 16 april 2009 16:37 schreef Tabloid het volgende:
'Kijkersbedrog bij Bananasplit'
AMSTERDAM - Frans Bauer zou nooit drie miljoen kijkers hebben behaald met zijn programma Bananasplit, het programma is eigenlijk één grote flop...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:37 schreef Tabloid het volgende:
'Kijkersbedrog bij Bananasplit'
AMSTERDAM - Frans Bauer zou nooit drie miljoen kijkers hebben behaald met zijn programma Bananasplit, het programma is eigenlijk één grote flop...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb alleen de eerste aflevering gezien (ik vergeet het altijd
) en die was wel ok
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik vond het tegenvallen.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jammer jammerIk heb alleen de eerste aflevering gezien (ik vergeet het altijd
) en die was wel ok
Mja, ik ging uit van bagger, dus relatief viel het me meequote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:46 schreef Bravebart het volgende:
Naja, vergeleken met Budget TV heb ik me krom gelachen [ afbeelding ]
Pittige Tijden was echtquote:Op donderdag 16 april 2009 16:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat was ook niks nee.
Heb overigens van de week nog stukken van Pittige Tijden gekeken
Ja, Günther Brothers was het enige leukequote:
Ik heb het topic gelezen, inclu de uitwonen/thuiswonen discussiequote:Op donderdag 16 april 2009 17:05 schreef Yesse het volgende:
Ik vind het zo jammer dat Eddy Zoey zo ver gezakt isVan Liegende Hollander naar Take me out: "GOZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHR"
Ja waarom kom ik altijd in dat soort discussies?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb het topic gelezen, inclu de uitwonen/thuiswonen discussie
Geeeeeeeeeeeeen ideequote:Op donderdag 16 april 2009 17:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja waarom kom ik altijd in dat soort discussies?Ik heb wel soort van gewonnen
![]()
Also. Nu leuk liedje : Fuck You van Lily Allen. Ik vind hem zo grappig en vrolijk
Plaatje?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeeeen ideeHou nou op, anders ben ik weer genoodzaakt dat plaatje te posten
Rel?!quote:Op donderdag 16 april 2009 17:14 schreef Susi het volgende:
Iemand al begonnen de rel te lezen in KLB ?
Allangquote:Op donderdag 16 april 2009 17:14 schreef Susi het volgende:
Iemand al begonnen de rel te lezen in KLB ?
quote:
Astrid & Malissa.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Twee grietjes die overal gegevens hebben staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Yesse op 16-04-2009 17:28:43 ]Fuck the EBU
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |