quote:Op woensdag 15 april 2009 14:24 schreef Jarno het volgende:
Kan die blonde nog een keer gepost worden ofzo.
Schandelijk natuurlijk!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het zal je dochter maar wezen, die blonde.
Dan lag ze aan de ketting in m'n kelder JK.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kan ze leuke spelletjes doen met de Antilliaanse buurtjongens.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Dan lag ze aan de ketting in m'n kelder JK.
De kelder is droog met een nieuwe vloer en alles heeft een mooi kleurtje gekregen. Het is er alleen niet meer zo donker.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe is't met je kelder trouwens, UI?
Weer netjes geschilderd?
Oh, dat restaurant waar ik je een tijd geleden over tipte (A fusion, zeedijk) is ook door Rip goed gekeurd. Johannes van Dam gaf het een 9+ btw.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De kelder is droog met een nieuwe vloer en alles heeft een mooi kleurtje gekregen. Het is er alleen niet meer zo donker.
come to daddy...quote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik hou het in gedachten. Bedankt!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dat restaurant waar ik je een tijd geleden over tipte (A fusion, zeedijk) is ook door Rip goed gekeurd. Johannes van Dam gaf het een 9+ btw.
Tis dus een soort aziatisch fusie tapas restaurant, je krijgt ook een kaartje met een pen waarop je dingen aankruist, en ze hebben dus nog een aparte sushi/sashimikaart.
Tip: hot and sour soep.
's Avonds lekker onder de lakens met haar.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |