quote:Op woensdag 15 april 2009 14:24 schreef Jarno het volgende:
Kan die blonde nog een keer gepost worden ofzo.
Schandelijk natuurlijk!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het zal je dochter maar wezen, die blonde.
Dan lag ze aan de ketting in m'n kelder JK.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kan ze leuke spelletjes doen met de Antilliaanse buurtjongens.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Dan lag ze aan de ketting in m'n kelder JK.
De kelder is droog met een nieuwe vloer en alles heeft een mooi kleurtje gekregen. Het is er alleen niet meer zo donker.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe is't met je kelder trouwens, UI?
Weer netjes geschilderd?
Oh, dat restaurant waar ik je een tijd geleden over tipte (A fusion, zeedijk) is ook door Rip goed gekeurd. Johannes van Dam gaf het een 9+ btw.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De kelder is droog met een nieuwe vloer en alles heeft een mooi kleurtje gekregen. Het is er alleen niet meer zo donker.
come to daddy...quote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik hou het in gedachten. Bedankt!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dat restaurant waar ik je een tijd geleden over tipte (A fusion, zeedijk) is ook door Rip goed gekeurd. Johannes van Dam gaf het een 9+ btw.
Tis dus een soort aziatisch fusie tapas restaurant, je krijgt ook een kaartje met een pen waarop je dingen aankruist, en ze hebben dus nog een aparte sushi/sashimikaart.
Tip: hot and sour soep.
's Avonds lekker onder de lakens met haar.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik bedoel dat hok waar je werktquote:
Geen lekkere wijfen ook ?quote:Op donderdag 16 april 2009 08:43 schreef Jarno het volgende:
Nee er lopen hier wel een hoop mensen rond die nog een beetje kinds zijn maar da's al..
Nerds ook ?quote:
ICT bij TNT heeft wel lekkere wijven?quote:
Whahahaha wat denk je zelf? Alleen mannen hier.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:00 schreef Joene het volgende:
[..]
ICT bij TNT heeft wel lekkere wijven?
Ga lekker voor UPC werkenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:21 schreef n00cL30n het volgende:
Gaaap! Wat is het toch erg, op het balkon in het zonnetje!
Als het meezit vanaf 1 juni.quote:
Lekker !quote:Op donderdag 16 april 2009 09:36 schreef Armageddon het volgende:
Zo even 4 TB aan de backup exec toevoegen.
Bepaalde merken met 7 series hebben dat idd als type aanduiding.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Exec, dat is toch zo een uitrustingsniveau voor auto's?
Klinkt duur!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat heet een "loggia", n00c.
join the clubquote:Op donderdag 16 april 2009 10:50 schreef Joene het volgende:
Zo dat was het weer voor vandaag , nu weer over tot de orde van dag
Niks doen
Check de index van LIF ff dan snap je waaromquote:
peugeot ook hoor... ik heb de 206 Exec 1GB SOHOquote:Op donderdag 16 april 2009 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Bepaalde merken met 7 series hebben dat idd als type aanduiding.
de 7 serie Exec 4TB
Bergaf daarentegen heb je moeite om hem onder de 200 MB/s te houden ?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, bergop richting Frankrijk op de snelweg heeft-ie moeite de 120MB/s vast te houden.
Maar ja, je bent er toch aan gehecht hè.
Dit klinkt toch best hip voor zo een auto met maar 1,6 GBquote:Op donderdag 16 april 2009 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Toch raar voor een shockproof hydropneumatisch opgehangen model.
Wat een fijne wagenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die deelt veel onderdelen met deBX
.
Metalic Groenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jaa, en de mijne is ook nog rood.
Enorme chickmagnet.
en metalen velgen JK.quote:
die heb ik ookquote:
Alvast op de burgerlijke status gekocht ?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:41 schreef Adelante het volgende:
Ik heb gewoon een saaie Saab, niks chickmagnet
saab zijn stoere autosquote:Op donderdag 16 april 2009 12:41 schreef Adelante het volgende:
Ik heb gewoon een saaie Saab, niks chickmagnet
Vanaf volgend jaar getrouwd, dus jaquote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Alvast op de burgerlijke status gekocht ?
Daar gaat je levenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar getrouwd, dus ja
vaste baan: checkquote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef Anosmie het volgende:
Heb je ook al een vaste baan A? En een kind of een golden retriever in de planning?
Kost te duur.quote:
Vrouwen kosten je sowieso alleen maar geld hoor JK.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, als je vrouw dan niet rijker dan jou is, kost het veel ja.
Whehehehe die van mij ook ,maar daar kunnen we net de hypotheek van betalen je weet tog!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, die van mij verdient gelukkig haar eigen geld.
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, als je vrouw dan niet rijker dan jou is, kost het veel ja.
ik denk ik meld het ff.quote:
Al de hele dag hier.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:55 schreef Joene het volgende:
Oh ik was al thuis overigens JK.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:31 schreef Armageddon het volgende:
Straks naar Amersfoort. Vader is jarig.
Hoe laat moet ik weg uit Den Haag om daar om 17:00 te zijn?
Gratuliere!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:31 schreef Armageddon het volgende:
Straks naar Amersfoort. Vader is jarig.
Hoe laat moet ik weg uit Den Haag om daar om 17:00 te zijn?
Dank jequote:Op vrijdag 17 april 2009 09:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Uur of half 4?
Na zal wel druk zijnsucces alvast
Dankquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gratuliere!
Nu, zo ongeveer..
Je gaat met de auto neem ik aan?
Dan zou ik inderdaad zo rond half vier gaan rijden.
Beetje files in de gaten houden, dan kun je misschien nog later weg.
Ligt er ook aan of je nog een heel stuk door Den Haag moet of heel snel op de snelweg zit.
Meestal is het vrijdagavond redelijk rustig die kant op (in vergelijk met "normaal"), maar met name op de A12 rond Utrecht (vanaf aansluiting met A2) en de A28 tussen Utrecht en A'foort kan het erg druk zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:42 schreef Armageddon het volgende:
Dank
Ik denk dat ik rond 15:00 maar ga vertrekken, zeker ook ivm dat rare weer.
dit wou ik ook zeggen... 15:00 is geen overbodige luxe ...quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meestal is het vrijdagavond redelijk rustig die kant op (in vergelijk met "normaal"), maar met name op de A12 rond Utrecht (vanaf aansluiting met A2) en de A28 tussen Utrecht en A'foort kan het erg druk zijn.
Alternatieve route is nog vanaf Utrecht via A27 en A1, maar op de A1 staat het meestal ook redelijk vast.
Zeker met dit weer inderdaad.
Viel Freude am Fahren!
Gezelligquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:08 schreef Armageddon het volgende:
Dank voor de tips mensen. Ik zal Piet Patat de groeten doen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moet het niet "Piet Friet" zijn?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tjonge, dat Nordic Walken wordt ook steeds extremer.
"""""""quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! Een droevig vliegtuigje: """"""[ afbeelding ]"""""".
Jaaaa, maar stél nou dat zo'n piloot zijn bril verloren is, dan vindt-ie dat vast zo erg dat-ie moet huilen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
"""""""""""""""
piloten hebben altijd een bril op JK
eenschquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jaaaa, maar stél nou dat zo'n piloot zijn bril verloren is, dan vindt-ie dat vast zo erg dat-ie moet huilen.
daarom ga ik altijd van de paden af... dan die je nog echt eens watquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, mijn ouders wonen op de Veluwe, als je daar in het bos gaat wandelen, dan zie je achter elke boom weer een Libelleclubje NordicWalken.
Stomme pensionados, ga gewoon d00d.
Ermelo?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, mijn ouders wonen op de Veluwe, als je daar in het bos gaat wandelen, dan zie je achter elke boom weer een Libelleclubje NordicWalken.
Stomme pensionados, ga gewoon d00d.
Nee mên, Ermelo - Harderwijk - Nunspeet - 't Harde.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:55 schreef Armageddon het volgende:
't Harde. Das toch één station verder?
En daarna? Zwolle toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee mên, Ermelo - Harderwijk - Nunspeet - 't Harde.
Keiveul!
wezep, zwollequote:
Daar had ik vier flatscreens van kunnen halen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jammer voor jou dat de NS geen Railmiles heeft.
of een nieuwe vriendin in yab yumquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar had ik vier flatscreens van kunnen halen.
Nice!quote:
Salomon, de Solomon Pilotquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nice!
Welk merk man? (Vroeger ook fervent inline skater, dus ben oprecht benieuwd.)
Ennuh Gefeli met vader A!
nee daar ben ik mee gestopt n00c... hooligans he.. t moet wel een sport blijven maar iedere keer bij het verwisselen van de wol werd er weer gevochten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:50 schreef n00cL30n het volgende:
Oh god, doe jij nogsteeds aan "freestyle instant punnikken met drievoudige zevenslips steek voor veergevorderden in Staphorster competitieverband" dan, BCC?
Je weet dat ik alleen dan niet tegen je mannelijkheid op kan he?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Barradinges is echt vet cool stoer.
Je hebt er niet zoveel mee dus?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:56 schreef Anosmie het volgende:
Bejaarde Nordic Walkers met zonder richtingsgevoel en jubelarmen mogen ze wat mij betreft aan hun eigen stokken opprikken en uitstallen op de Safariweide van Burger's Zoo.
Vermoeiend. En volgens mij ben ik onderweg een tepellapje verloren...quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt er niet zoveel mee dus?.
Hoe was dansles?.
Tepellapje....... het zegt me vrij weinigquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Vermoeiend. En volgens mij ben ik onderweg een tepellapje verloren...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Hij is echt kwijt. En ze waren op maat gemaakt. Normaalgesproken produceren ze de stroopwafel maat niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hier word ik natuurlijk niet blij van, A.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door Anosmie op 17-04-2009 15:58:49 (Voor BCC en JK.) ]Fok!bejaarde
vlotte kapselsquote:
ik ookquote:
hehe hij zei klamme dotquote:
natte la zegt hij....quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:00 schreef n00cL30n het volgende:
Oh ja, wacht ff... ik las 'natte la' in plaats van 'schone lei'.
Boks, ouwe.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:19 schreef n00cL30n het volgende:
Jups, ik ga nu mijn chickies ophalen!
laters!
Homies 4 lijf!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey Barradinges, vind jij pedobear ook zo grappig?
[ afbeelding ].
Link?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Echt, ik zat gister dat Pedobear topic door te kijken en moest me echt inhouden om te schaterlachen.
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oldbies zijn er over uit... pedobeer is humor
Maar kan je er ook lekker eten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:07 schreef HeatWave het volgende:
25 min nog en op naar een Belgisch biercafe, met terras en een goeie menukaart.
ik had in dec ook een barst in mn Tytn 2.,...quote:Op zondag 19 april 2009 00:47 schreef n00cL30n het volgende:
Godver, gewoon een onderhuidse barst in de touchscreen van mijn Samsung Omnia.
ik heb nu gewoon een hoesje gekocht van aluminiumquote:Op zondag 19 april 2009 18:46 schreef n00cL30n het volgende:
Meen je niet, ik had dus precies hetzelfde met mijn Omnia, pak hem op en zie een half zwart scherm.
De rest van het scherm dat het nog wel deed, lijkt het nog maar met de helft van de beeldlijnen te doen.
Ik heb de Omnia geloof ik in September ofzo gekregen bij een contract verlenging, is dus balen dat de garantie dus niet op het schermpje zit.
Dat zal mij ook weer minimaal 100 euro terugzetten.
ZIt nu dus hard te denken om te kijken naar een Blackberry Bold ofzo.
Zoals gebruikelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
Iedereen ook volkomen zonder enige vorm van zin om te werken?
quote:Op maandag 20 april 2009 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
Iedereen ook volkomen zonder enige vorm van zin om te werken?
had ik ook bij mn n73quote:Op maandag 20 april 2009 08:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb allemaal stof en weet ik veel wat onder het scherm van mijn Samsung F480.
Klinkt als toch gauw een weekje werkquote:Op maandag 20 april 2009 09:58 schreef boem-dikkie het volgende:
- Een WDS server implementeren. Documentatie schrijven.
- Storingsplan beschrijven / afhandelen en oplossen.
- Instructies en feedback voor eventuele storingen beschrijven.
- Huidige situatie helpdesk beschrijven en daarna een verbeterplan schrijven.
En nog wat dingen.
quote:Op maandag 20 april 2009 10:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn pakketje uit Amerika is perongeluk verzonden naar Trinidad en Tobago. Hoe hebben ze in godsnaam "Netherlands" aangezien voor Trinidad en Tobago.
Allemaal de schuld van Leo Beenhakker!quote:Op maandag 20 april 2009 10:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn pakketje uit Amerika is perongeluk verzonden naar Trinidad en Tobago. Hoe hebben ze in godsnaam "Netherlands" aangezien voor Trinidad en Tobago.
Nintendo now your playing with screwdriversquote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, het was een 3.8mm security screwdriver.
Si.quote:Op maandag 20 april 2009 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Nintendo now your playing with screwdrivers
Shipping TNT.quote:Op maandag 20 april 2009 10:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi vrouw!quote:
Thuis Tuin Coronaquote:
Eens moet de eerste keer zijn. Mag je haar mooi ontmaagden.quote:Op maandag 20 april 2009 16:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat arme meisje weet niet wat haar overkomt als ik een van mijn onvolprezen bommerts drop.
Leuk? Ik ben aan het werk, niets leuks aan... Gisteren was ik lekker vrij, dat was pas leuk.quote:
That's what I doquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Papa Roach? Ga je 13-jarige breezergothics hosselen?
2 van 17 is ook oud genoegquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
succes HW
ik denk zelfs wel dat je er 2 mee naar huis kan nemen
Ja, maar die komen er net niet in vanavond, helaas, en ik heb nog wel mijn Pedobear shirt aanquote:
nablijven met tara&robin&malissa (:quote:
Ik ken er maar 1 dat is die hit die ze 10 jaar geleden hadden ofzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind alleen dat kermis liedje van Papa Roach wel tof denk ik.
KUT MA LAAF INTOE PIESIS, DIS IS MA LEST RIESORT!!!!!!!11111quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ik ken er maar 1 dat is die hit die ze 10 jaar geleden hadden ofzo
*handjes wrijft*quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nablijven met tara&robin&malissa (:
Do your thing Arma, soms zit ik echt aan een goeie relkloon te denken.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
KUT MA LAAF INTOE PIESIS, DIS IS MA LEST RIESORT!!!!!!!11111
SAFFOOCEESJON, NO BRIEFING, DOONT KIF A FAK IF AI KERRIE ON ..... LALALALALLAL!!!21@~~!a!`11111quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
KUT MA LAAF INTOE PIESIS, DIS IS MA LEST RIESORT!!!!!!!11111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |