quote:Op woensdag 15 april 2009 14:24 schreef Jarno het volgende:
Kan die blonde nog een keer gepost worden ofzo.
Schandelijk natuurlijk!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het zal je dochter maar wezen, die blonde.
Dan lag ze aan de ketting in m'n kelder JK.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kan ze leuke spelletjes doen met de Antilliaanse buurtjongens.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Dan lag ze aan de ketting in m'n kelder JK.
De kelder is droog met een nieuwe vloer en alles heeft een mooi kleurtje gekregen. Het is er alleen niet meer zo donker.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe is't met je kelder trouwens, UI?
Weer netjes geschilderd?
Oh, dat restaurant waar ik je een tijd geleden over tipte (A fusion, zeedijk) is ook door Rip goed gekeurd. Johannes van Dam gaf het een 9+ btw.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De kelder is droog met een nieuwe vloer en alles heeft een mooi kleurtje gekregen. Het is er alleen niet meer zo donker.
come to daddy...quote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik hou het in gedachten. Bedankt!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dat restaurant waar ik je een tijd geleden over tipte (A fusion, zeedijk) is ook door Rip goed gekeurd. Johannes van Dam gaf het een 9+ btw.
Tis dus een soort aziatisch fusie tapas restaurant, je krijgt ook een kaartje met een pen waarop je dingen aankruist, en ze hebben dus nog een aparte sushi/sashimikaart.
Tip: hot and sour soep.
's Avonds lekker onder de lakens met haar.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik bedoel dat hok waar je werktquote:
Geen lekkere wijfen ook ?quote:Op donderdag 16 april 2009 08:43 schreef Jarno het volgende:
Nee er lopen hier wel een hoop mensen rond die nog een beetje kinds zijn maar da's al..
Nerds ook ?quote:
ICT bij TNT heeft wel lekkere wijven?quote:
Whahahaha wat denk je zelf? Alleen mannen hier.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:00 schreef Joene het volgende:
[..]
ICT bij TNT heeft wel lekkere wijven?
Ga lekker voor UPC werkenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:21 schreef n00cL30n het volgende:
Gaaap! Wat is het toch erg, op het balkon in het zonnetje!
Als het meezit vanaf 1 juni.quote:
Lekker !quote:Op donderdag 16 april 2009 09:36 schreef Armageddon het volgende:
Zo even 4 TB aan de backup exec toevoegen.
Bepaalde merken met 7 series hebben dat idd als type aanduiding.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Exec, dat is toch zo een uitrustingsniveau voor auto's?
Klinkt duur!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat heet een "loggia", n00c.
join the clubquote:Op donderdag 16 april 2009 10:50 schreef Joene het volgende:
Zo dat was het weer voor vandaag , nu weer over tot de orde van dag
Niks doen
Check de index van LIF ff dan snap je waaromquote:
peugeot ook hoor... ik heb de 206 Exec 1GB SOHOquote:Op donderdag 16 april 2009 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Bepaalde merken met 7 series hebben dat idd als type aanduiding.
de 7 serie Exec 4TB
Bergaf daarentegen heb je moeite om hem onder de 200 MB/s te houden ?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, bergop richting Frankrijk op de snelweg heeft-ie moeite de 120MB/s vast te houden.
Maar ja, je bent er toch aan gehecht hè.
Dit klinkt toch best hip voor zo een auto met maar 1,6 GBquote:Op donderdag 16 april 2009 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Toch raar voor een shockproof hydropneumatisch opgehangen model.
Wat een fijne wagenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die deelt veel onderdelen met deBX
.
Metalic Groenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jaa, en de mijne is ook nog rood.
Enorme chickmagnet.
en metalen velgen JK.quote:
die heb ik ookquote:
Alvast op de burgerlijke status gekocht ?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:41 schreef Adelante het volgende:
Ik heb gewoon een saaie Saab, niks chickmagnet
saab zijn stoere autosquote:Op donderdag 16 april 2009 12:41 schreef Adelante het volgende:
Ik heb gewoon een saaie Saab, niks chickmagnet
Vanaf volgend jaar getrouwd, dus jaquote:Op donderdag 16 april 2009 12:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Alvast op de burgerlijke status gekocht ?
Daar gaat je levenquote:Op donderdag 16 april 2009 12:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar getrouwd, dus ja
vaste baan: checkquote:Op donderdag 16 april 2009 13:13 schreef Anosmie het volgende:
Heb je ook al een vaste baan A? En een kind of een golden retriever in de planning?
Kost te duur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |