Ik had er nooit zo overna gedacht, maar dat is echt handigquote:Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Bix, wat naar allemaal...Ik ben niet gelovig dus ik kan niet voor haar bidden, maar ik hoop heel hard dat de kuur gaat aanslaan.
![]()
Maneki wat spannend, trouwjurken passen! Heel veel plezier!![]()
Ik ben (hoogzwanger) met mijn moeder en zus trouwjurken gaan passen. Dat wil zeggen: mijn zus ging dingen passen en daarna koos ik uit wat ik wou, werd mijn maat opgenomen en werd het op maat gemaakt voor mij.
M. mag het buzzen en die vind het heerlijk. De 12 flesjes zijn al op en hij heeft van de week al weer neiuwe flesjes gekocht.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bix wat naar. Ik duim ook.
Iets heel anders. Is er nog iemand hier die ook Jillz buzzt? Ik vind het echt niet lekker iig.
Dat is wel heel gek. Want dat kan je met wat (scheef opgezette) vliseline (of weet ik hoe het heet) heel goed voorkomen...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:55 schreef Estrys het volgende:
Mag ik dan nog een keer ongegeneerd mijn trouwjurk posten?![]()
[ afbeelding ]
Mooooi ding, zat alleen metaal in die taft dus ik had rode vlekken op mijn decolleté aan het einde van de dagEn de rok was compleet gaan kerven bij de naad, de reactie van de winkel: " ja dat doet die stof altijd, daarom koop ik zelf nooit kleding van deze stof"
Ik ben ook niet religieus, daarom visualiseer ik in dit soort gevallen altijd een helder licht om iemand heen, je kan het Chi noemen of verzin maar wat, maar voor mij is het universele beschermende levensenergiequote:Op woensdag 15 april 2009 23:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Bix, wat naar allemaal...Ik ben niet gelovig dus ik kan niet voor haar bidden, maar ik hoop heel hard dat de kuur gaat aanslaan.
![]()
Hee we hadden ook met zijn allen kunnen komen he, soort help-maneki-trouwjurk-vinden-meet, dat zou pas zielig voor de verkoopsters zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 08:53 schreef Vivi het volgende:
Arme bruidsjurkverkoopsters vanavond..didn't know what hit them.
kunnen we alsnog doenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:15 schreef Lois het volgende:
[..]
Hee we hadden ook met zijn allen kunnen komen he, soort help-maneki-trouwjurk-vinden-meet, dat zou pas zielig voor de verkoopsters zijn
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:55 schreef Dakota het volgende:
kind maakt scheetgeluiden, de hele nacht door ..:')
his loss, uiteindelijk gaan ze wel omquote:Op donderdag 16 april 2009 09:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
gezellig![]()
Jaaaa dekbedovertrekken zijn ook leuk! Ik heb hele leuke hysterische gezienmaar B. wil niet, dan gaat ie op de bank slapen zegt ie en dat vind k ook weer zo ongezellig
Ja, dat is ook zo... Maar ik /wij wachten altijd tot Jen zelf wakker wordt. Meestal is dat half 7... Dat vind ik vroeg zat.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:59 schreef RockabeIIa het volgende:
ticootje, je zou ook eerder op kunnen staan
gewoon doenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:57 schreef huuphuup het volgende:hahaha
gezellig![]()
Jaaaa dekbedovertrekken zijn ook leuk! Ik heb hele leuke hysterische gezienmaar B. wil niet, dan gaat ie op de bank slapen zegt ie en dat vind k ook weer zo ongezellig
Maar die is er toch al? Het is groen, langwerpig en lijkt en smaakt naar komkommerquote:Op donderdag 16 april 2009 10:15 schreef pinquit het volgende:![]()
ohja. en ik wanneer komt er iemand die weightloss chocolade uitvindt? ik wacht er al een tijdje op. iets van chocola die meer energie kost om het te verbranden dan dat het oplevert ofzo![]()
graag. en snel. !!
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:18 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maar die is er toch al? Het is groen, langwerpig en lijkt en smaakt naar komkommer![]()
Helaasch...
i know! dat dacht ik dus ook toen ik het ooit voor het eerst zagquote:Op donderdag 16 april 2009 10:22 schreef pinquit het volgende:
whahaha die naam trouwensskinny cow? omg.
hier ook zoeentjequote:Op donderdag 16 april 2009 10:51 schreef Memmel het volgende:
He Bar, gats. Ik hoop dat je hem snel te pakken krijgt!
Huup! Ik heb ook een agenda-tik. En een zwak voor lege opschrijfboekjes en pennen. En papiertjes.
buren waren er gisteren niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:53 schreef huuphuup het volgende:
Bar wat eng![]()
heb je de buren en eventueel zn vrienden ofzo al geprobeerd?
idd schriftjes enzo..en ik gebruik ze amperquote:Op donderdag 16 april 2009 10:51 schreef Memmel het volgende:
He Bar, gats. Ik hoop dat je hem snel te pakken krijgt!
Huup! Ik heb ook een agenda-tik. En een zwak voor lege opschrijfboekjes en pennen. En papiertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |