quote:Op donderdag 16 april 2009 09:55 schreef Dakota het volgende:
kind maakt scheetgeluiden, de hele nacht door ..:')
his loss, uiteindelijk gaan ze wel omquote:Op donderdag 16 april 2009 09:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
gezellig![]()
Jaaaa dekbedovertrekken zijn ook leuk! Ik heb hele leuke hysterische gezienmaar B. wil niet, dan gaat ie op de bank slapen zegt ie en dat vind k ook weer zo ongezellig
Ja, dat is ook zo... Maar ik /wij wachten altijd tot Jen zelf wakker wordt. Meestal is dat half 7... Dat vind ik vroeg zat.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:59 schreef RockabeIIa het volgende:
ticootje, je zou ook eerder op kunnen staan
gewoon doenquote:Op donderdag 16 april 2009 09:57 schreef huuphuup het volgende:hahaha
gezellig![]()
Jaaaa dekbedovertrekken zijn ook leuk! Ik heb hele leuke hysterische gezienmaar B. wil niet, dan gaat ie op de bank slapen zegt ie en dat vind k ook weer zo ongezellig
Maar die is er toch al? Het is groen, langwerpig en lijkt en smaakt naar komkommerquote:Op donderdag 16 april 2009 10:15 schreef pinquit het volgende:![]()
ohja. en ik wanneer komt er iemand die weightloss chocolade uitvindt? ik wacht er al een tijdje op. iets van chocola die meer energie kost om het te verbranden dan dat het oplevert ofzo![]()
graag. en snel. !!
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:18 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maar die is er toch al? Het is groen, langwerpig en lijkt en smaakt naar komkommer![]()
Helaasch...
i know! dat dacht ik dus ook toen ik het ooit voor het eerst zagquote:Op donderdag 16 april 2009 10:22 schreef pinquit het volgende:
whahaha die naam trouwensskinny cow? omg.
hier ook zoeentjequote:Op donderdag 16 april 2009 10:51 schreef Memmel het volgende:
He Bar, gats. Ik hoop dat je hem snel te pakken krijgt!
Huup! Ik heb ook een agenda-tik. En een zwak voor lege opschrijfboekjes en pennen. En papiertjes.
buren waren er gisteren niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:53 schreef huuphuup het volgende:
Bar wat eng![]()
heb je de buren en eventueel zn vrienden ofzo al geprobeerd?
idd schriftjes enzo..en ik gebruik ze amperquote:Op donderdag 16 april 2009 10:51 schreef Memmel het volgende:
He Bar, gats. Ik hoop dat je hem snel te pakken krijgt!
Huup! Ik heb ook een agenda-tik. En een zwak voor lege opschrijfboekjes en pennen. En papiertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |