quote:Op woensdag 15 april 2009 13:26 schreef Vicky het volgende:
Vrouwen die geen partner hebben maar wel moeder willen worden doen het ook zo.
quote:
dit kloptquote:Op woensdag 15 april 2009 13:27 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij is dat heel goed mogelijk Oxy. Er zijn denk ik genoeg voorbeelden van vrouwen die zwanger worden van een (onbekende) spermadonor. Denk hierbij aan vrouwen die een kind willen maar geen partner hebben of lesbische stellen.
Boris Beckerquote:Op woensdag 15 april 2009 13:27 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij is dat heel goed mogelijk Oxy. Er zijn denk ik genoeg voorbeelden van vrouwen die zwanger worden van een (onbekende) spermadonor. Denk hierbij aan vrouwen die een kind willen maar geen partner hebben of lesbische stellen.
Sorry hoor, maar jij vindt de vraag van TS geen onzin?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:52 schreef Lois het volgende:
Even dicht, even opschonen, serieus topic nl. dus graag alleen serieuze reacties.
Met alle respect maar er staat hier geen ONZ boven, graag dus een beetje ontopic en netjes reageren.
Dat is ook wel een beetje wat ik dacht.... ik bedoel, het is 2009, dit is Nederland, je moet wel in een kelder hebben gezeten om hier het antwoord niet zelf op te weten..... maar goed....quote:Op woensdag 15 april 2009 13:57 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij vindt de vraag van TS geen onzin?
Ok, sorry dit wist ik niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:59 schreef Lois het volgende:
Niet als je de achtergrond weet van TS. TS is een autistisch meisje, en heeft in dit geval een serieuze vraag waar we best serieus op kunnen antwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |