Kijk dan op de bron, 4chan.quote:
quote:
Op youtube is 95% baggerquote:Op woensdag 15 april 2009 12:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
DumpertLeer godverdomme youtube te gebruiken
Op fok gebeurt dat idd nooit, jatten van 4chanquote:Op woensdag 15 april 2009 12:54 schreef Penisbaard het volgende:
Leuk ook hoe geenstijl altijd shit van 4chan jat en er dan vervolgens hun logo op pleurt
iig zonder groot FOK! logo eropquote:Op woensdag 15 april 2009 12:55 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Op fok gebeurt dat idd nooit, jatten van 4chan
OOOH, daarom!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Inderdaad... Gewoon.. omdat t kan...
quote:Op woensdag 15 april 2009 13:13 schreef intraxz het volgende:
Ja! Die geenstijl flapdrollen met hun "deadt", "ofzeau" en al die andere flikkeropmerkingen.
Een Held, omdat het kan.quote:
Hoezo?quote:
Je komt zelf van GS en ge-/misbruikte regelmatig zelf de eau verbastering in woorden.quote:
Ik heb FOK! leren kennen door GS jahquote:Op woensdag 15 april 2009 14:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je komt zelf van GS en ge-/misbruikte regelmatig zelf de eau verbastering in woorden.
Alt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus daar is het foutgegaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb FOK! leren kennen door GS jah
sugababes is ergens anders.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:21 schreef astriddd het volgende:
aha....
snap dr niks van ??
ben ik nou dom?
of hebben meer mensen van ;
IK SNAP DEZE TOPIC NIET!
XD
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:21 schreef astriddd het volgende:
aha....
snap dr niks van ??
ben ik nou dom?
of hebben meer mensen van ;
IK SNAP DEZE TOPIC NIET!
XD
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:13 schreef intraxz het volgende:
Ja! Die geenstijl flapdrollen met hun "deadt", "ofzeau" en al die andere flikkeropmerkingen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |